NYANYUK 18 PL - Medical Board Wajib Di Lakukan Ke Atas Nik Ajis Dengan Segera

Thursday, December 23, 2010


sikit sikit sakit sikit sikit Tenat, macam mana nak mentadbir Kelantan ni Nik Ajis? umum mengetahui sejak kepulangan Nik Ajis dari Makkah telah berapa kali Nik Ajis di kejarkan ke hospital kerana sakit yang pelbagai ragam. Dari sakit pinggang, sesak nafas dan tekini iaitu semalam nik ajis di laporkan sakit jantung. dah tua maka penyakit pun banyak lah.



Dengan kesihatan Nik Ajis yang sedemikian rupa bagaimana hendak mentadbir Kelantan? Bagaimana kehadirannya di pejabat MB? Apakah beliau hadir ataupun hanya memberi arahan dengan melalui orang suruhan semata mata?



Ini lah pekara yang sebenarnya telah memberikan satu kesan yang tidak baik kepada rakyat kelantan kerana MB yang di lantik telah gagal dalam melaksanakan tanggungjawapnya dengan berkesan.



MB merupakan seorang yang bertanggungjawap dalam melaksanakan tugas malah MB juga lah yang berperanan dalam menentukan setiap dasar yang ada dalam setiap persidangan. Namun bagaimana jika MB tidak hadir? apakah dengan ketidak hadirian Nik ajis ini membolehkan satu satu dasar dapat di capai dengan jayanya?



Gomo mencadangkan agar pihak kerajaan negeri Kelantan mengadakan satu Medical Board ke atas kesihanatan nik ajis. Ini perlu bagi menentukan tahap kesihaan nik ajis yang mana waktu ini di lihat semakin idak menentu dan telah pun menjejaskan pentadbiran negeri Kelantan.


Rakyat kelantan inginkan Medical Board ini di buat dengan segera dan di harapkan kerajaan Kelantan tidak memandang isu ini dengan remeh. segerakan medical board ke atas Nik Ajis bagi menentukan kesihatan beliau.



Ada di kalangan kenalan rapat Nik Ajis menyatakan Nik Ajis sudah NYANYUK dan ini juga satu pekara yang kita rakyat Kelantan ingin tahu kebenarannya. Benarkan Nik Ajis sudah Nyanyuk dan tidak mampu menjalankan tugas sebagai Menteri Besar?

MEDICAL BOARD bagi menilai kesihatan Nik Ajis!!!


Ops...Errr Nik Ajis buat kenyataan berhubung isu Adun Selising yang berzina dalam Koch Keretaapi dalam utusan Malaysia. Tapi kenapa Nik Ajis tidak Jawap persoalan yang kami di Nadi Rakyat timbulkan? Lain soalan yang di tanya lain pula yang di jawap Nik Ajis ni.


Nik Ajis memang Haprak memang sah Dah Nyayuk!!! Boleh berbicara dengan tuhan pulak tu. Khak Ptuih lah Nik Ajis!!! Sesedap Mulut je kata Papa Gomo Bodoh dan tak reti dosa dan pahala. habis tu Nik Ajis reti ke Dosa Pahala sampai sanggup menghalalkan Perbuatan ZINA?



Psssttt....Gomo di mana waktu ini? He he he Gomo berada di mana mana he he he

39 comments:

Anonymous,  December 23, 2010 at 10:43 AM  

salam

mu ni memang jenis setan pak gomo
sebab tu suka buat fitnah dan dah mengaku diri dia ada di mana mana, bukan kah jenis makhluk jahat spt jenis setan dan iblis kalau ada dimana.

Pak gomo cepat mampus lagi baik dari hidup dok tabur fitnah.

khairani,  December 23, 2010 at 11:01 AM  

lupakan saja hasad dengki terhadap orang lain.... kalau nak sebarkan kebenaran tu smpaikan dengan hikmah bukan dengan kebencian dan dendam... dan jangan berpihak sesuatu yang lain dengan kepentingan sendiri... dah tau beragama islam tau lah jugak adab dan sifat menghormati apatah lagi orang faham tentang agama. tambahan lagi seorang ulama... makin banyak bercakap-makin banyak kesilapan yang timbul... kalau dah yakin dengan ilmu sendiri dan terasa lebih berilmu dari orang alim yang menjaga dirinya... cubala berdiri dan tegakkan ISLAM yang sebenar... kita mengumpat dan memfitnah, berkata kasar dengan orang lain tak pernah pun diajarkan oleh Allah S.W.T kepada nabi-nabi.. malahan sentiasa berkata benar dan berlapang dada dengan kekhilafan orang lain... saya cukup hampa dan kecewa dengan blog ni malahan sedih dengan kandungan dalam ni... umpamakan telah mencalar segala tuntutan agama didalamnya tambahan lagi dengan bangga dan genbira menyiarkan sesuatu, yang banyak menimbulkan berita yang boleh meruntuhkan ukhwah saudara seislam yang lain dengan berita yang berbaur kekerasan politik yang kurang sihat... mungkin bagaimana kah anak bangsa sekarang yang bergelar pemuda sekarang ni mampu menegakkan islam kembali jikalau sekarang ni lebih banyak menyiarkan berita yang lebih mewujudkan kehancuran silaturahim sesama sindiri kerana terlalu taksub dengan politik masing2... Ingatlah Allah itu MAHA MELIHAT...

Azraque December 23, 2010 at 11:12 AM  

Buat Khairani...
Nko pandai bercakap pasal ukhuwwah Islam, tapi aku rasa puak-puak puaka PAS yang dok tolak selama ni bila ada saudara sesama islam ajak bersatu. Korang x de hak nak cakap pasal persaudaraan islam kerana puak-puak korang yang dok tolak orang ISLAM dan dok berkawan dengan kafir harbi yang jelas memusuhi ISLAM. koranglah yang dok mengkafirkan sesama islam dan bersekongkol dengan kafir untuk hancurkan islam. Itulah mentaliti orang macam korang...korang Jangan sama sekali sebut pasal Ukhuwwah ISLAM wahai puak-puak BINGAI.

Anonymous,  December 23, 2010 at 11:18 AM  

anon 10.43.....kalau gomo setan pun takper....kan nikajis kata okay berkawan dgn setan.....apa masalahnya.....janji dapat kuasa kelentong org.....lagipun kan nikajis ada kunci pintu syurga dan siap boleh berkomunikasi dgn tuhan....so, apa nak ditakutkan...biar la gomo ke sape ke nak komen apa2 pun pasal pok nik ni....kebebasan bersuara katakan...

Langau,  December 23, 2010 at 11:36 AM  

kalau Gomo Setan aku tak heran sangat tp yg aku jijik bila Nik Ajis dah jadi Iblis, semuanya halal skrg demi perjuangan menentang umnoapco(sejenis walkie talkie keh3..) tutuh bini org, khalwat, main bontot semuanya dah di jatuhkan hukum darurat oleh si Najis ni. Dan kpd penyokong2 Parti Ajaran Setan inilah masa utk korang dibolehkan melakukan maksiat kerana keadaan skrg darurat dan tempohnya akan tamat setelah Pas berkuasa penuh, cpt2 sebelum terlambat..

Anonymous,  December 23, 2010 at 11:37 AM  

Khairani...
Terima kasih atas nasihat.
Tahniah juga krn masih ada golongan PAS yg sedar ttg bahaya n buruknya 'berkata yg bukan2'.

Hrp anda dpt melayari blog Tukar Tiup, al banjari dan byk lagi blog pro pembangkang yg lain. Tolong nasihati juga mereka itu.

kopi Boy,  December 23, 2010 at 11:43 AM  

Ukiwah kepala pundek egk la khairani, yg juak2 Pas dok kafirkan sesama muslim tu kau tak bunyi pon, tp bila org mengutuk murshitt Pas cpt2 egk bagi nasihat khaakkk...ptuihh... lidah kamu sama spt puak2 khawarij, agaknya inilah anjing2 Neraka dlm hadis nabi tu.

kah kah kah...BILA BANI MELAYU BERFATWA...kah kah kah,  December 23, 2010 at 11:56 AM  

kah kah kah...kafir? ISLAM? kah kah kah

apa ciri-ciri orang kafir...kah kah kah

apa ciri-ciri orang MUNAFIK...kah kah kah

apa ciri-ciri orang ISLAM...kah kah kah

takan PANAS kot kalau orang panggil KAFIR kalau perangai MACAM kafir...kah kah kah

Azraque...ada hajat nak BERPADU-PADU...kah kah kah

dah BERPADU-PADU dulu dah kena TENDANG...kah kah kah

kalau WA pun tak nak BERPADU-PADU bila time dah nak mampos...buat apa contoh TERBAEKKK al-kataki al-lompati IBRAHENG ALI...kah kah kah

bila bagi peluang undi bertanding dah menang...bikin TAIKK...kah kah kah

BANI MELAYU memang HEBAT sebab boleh naik KELANGIT...kah kah kah

tapi bila WA sarankan AMBIL tindakan KEATAS ADUN dan NIK AZIZ yang menyelewang...habuk pun TARAK...kah kah kah

dah TAU NIK AZIZ penipu, kaki TORAK, ISLAM PURA-PURA...dakwa la DIA pasal KES zina...kah kah kah

atau LU orang SUDAH jadi LUMBU jadi LU orang nak test KELUMBUAN lu orang tu pada RAKYAT...warghkakakaka

kah kah kah...macam mana nak undi BANI MELAYU ni...nampak MACAM jadi LUMBU jeh...kah kah kah,  December 23, 2010 at 12:06 PM  

kah kah kah...hoii LUMBU BANI MELAYU berketuanan APCO...kah kah kah

malu weh...dah ada BUKTI tak nak DAKWA...kah kah kah

ALLAH MAHA AGUNG menuntut kita MENCEGAH KEMUNGKARAN...jangan LUPA...PAS ITU MELAYU, UMNO ITU ISLAM...kah kah kah

kalau ISLAM kenapa buat cerita NIK AZIZ dah NYANYUK...kah kah kah

atau LU orang BANI MELAYU dah NYANYUK pada tuntutan ALLAH MAHA AGUNG bila BUKTI PENZINAAN ada dalam SIMPANAN...warghkakakaka

wa sebagai RAKYAT bukan PARTISAN nak tengok KEJAHILAN NIK AZIZ sepertimana LU orang cakap...kah kah kah

atau LU orang kaki TORAK...warghkakaka

Anonymous,  December 23, 2010 at 12:11 PM  

jadual harian ahli PAS..pagi gi zina,tgh hari gi membontot, petang ambik duit rasuah, mlm zina lagi..sebelum tidur tepon Nik Aziz..minta ampun. lepas tu boleh tidur nyenyak.dosa dah kosong. nak senang daftar aje jadi ahli pas tegar..boleh wat ape saje..PAS FOR ALL.aku doa kan Nik Aziz meninggal awal..kerana kepayahan yg dibuat..tapi meinggal dalam Islam yg sebenarnya...eh atau die boleh ampunkan dose die sendiri.

Anonymous,  December 23, 2010 at 12:14 PM  

Melayu Singapura,
Baru mau join la bro.Khairani ni marah betul kenapa?Manusia kalau tak boleh di tegur bukan manusia nama nya.Sekira nya nik ajis ikuti cara khalifah ABU BAKAR da lama dia berundur tak payah Gomo syorkan penubuhan badan medical board.Syaidina ABU BAKAR kata jika aku salah tegorkan aku.Ini satu nasihat yg tinggi nilai nya tapi puak2 pas,hata mereka tau nik ajis ada buat salah masih mendiamkan diri.Utk khairani yg dapat jaminan masok shurga sudah di beretahu oleh nabi dan siapa yg nak masok shurga nabi suroh ikuti dia bkn tok tok guru yg sendiri belum di jamin.Org yg mengaku alim mesti la menjauhi 3 Ta.1)TAHTA 2)HARTA 3)WANITA.Cuba lihat di mana dlm tiga ini kita berada.Bkn senang cik khairani,nak turun tahta yg nik ajis kejar selama ini.Sahabat RASULULLAH yg sudah lanjut usia dan agak kurang daya ingatan bi tanya tentang satu hadis dia menjawab dgn mudah AKU INI SUDAH TUA DAN INGATAN AKU SEMAKIN LEMAH JGN LA KAMU BEBANKAN AKU DGN PERTANYAAN BEGINI.RENUNG2KAN LAH WAHAI KHAIRANI

Gelombang Wangsa Maju December 23, 2010 at 12:15 PM  

WAAA ... BUKAN MAIN SERONOK MAMAT KAH KAH KAH ( ANON 11.56AM, 12.06 PM) NI KETAWA YE ...

TAK NAMPAK LAGI KE HINTS YANG GOMO BERIKAN

Psssttt....Gomo di mana waktu ini? He he he Gomo berada di mana mana he he he

BUKTI TETAP AKAN DIDEDAHKAN. TUNGGU DAN SABAR. GOMO TENGAH MEMBUAT FINAL COLLECTION OF EVIDENCE.

KETAWA YE ...

belalang December 23, 2010 at 12:28 PM  

Yang nak membela pak ajis ayatnya bukan main lembut tetapi menjadi hakim yg zalim dan munafik kerana apa saja kesalahan pak ajis dan konco2nya dikatakan kekhilafan sebagai manusia.

Sementara org pro kerajaan pula ada fakta tapiii.. bahasanya mcm org meroyan.. ada yg menyumpah ada yg mencarut. cukuplah kita ada seorang aja yg kuat mencarut kat malaysia ni iaitu pak ajis, jgn tambah lagi.

Papa Gomo.. biarkan aja pak ajis memerintah sampai menyembah tanah, sbb pada perkiraan puaknya itu hal yg bagus tetapi mereka terlupa mungkin itu fitnah diatas amal pak ajis yg berkesudahan dosanya menimbun. DAN jangan sesekali berani mengatakan dia pak ajis maksum!

papa Gomo.. org UMNO yg kuat temberang dan musang berbulu ayam jgn terlepas pandang sbb mereka ini lah juga penyumbang perpecahan perpaduan ummah

mamagomo,  December 23, 2010 at 12:35 PM  

kah kah kah..

gomo cover...tk nk lak jawab akhbar utusan..

gomo tengah plan..

ko tunggu ye gomo..

pendedahan mak ko menjalang kat kampung akn didedahkan tk lama lg..

kah kah kah...

kita tunggu..

pendedahan mengejutkan..

gomo akan dimalukan..

akan tutup blog..

tpi tk heran..

kah kah kah..

gomo ni muka tk malu...

kah kah kah...

gomo propa cam abang nuar..

ke gomo ada komplot liwat ngn nuar??

kah kah kah...

gomo harus bertaubat..

kah kah kah...

mak gomo jalang kampung..

anak lahir baru 6 bulan kawin...

ish3..

ish3..

kah kah kah..

tungguuuuuuuuuuuu...

pendedahannya!!!!!

Anonymous,  December 23, 2010 at 12:53 PM  

Salam,
Klu korang nak tau juak2 PIS (betula lakan pasal Parti Islam Semalaysia - cmner lak jadi PAS? pening2..)ni sebenarnya ektremis, diorang ni dengki pasal x dapat kuasa nak memerintah.

Bila tgk orang dengki ni dia akan sanggup buat apaer pun untuk jatuhkan orang yang dier dengki.

Tgk la perjuangan mereka lebih kepada nak jatuhkan UMNO jer..bukan nak tgkkan ISlam pun, jauh sekali nak bantu rakyat..

Tungging la jubor hangpa kelangit pon x kan senag punya bawah pemerintahan PIS ni..tgk Kelantan cukup la..klu kerajaan negeri x jenguk aku rase mampos kebulur abis orang kelantan..

Kesian..minum air la ni pun berkeladak...kotor..mcm mana la kata nak tegakkan Islam, asas makan minum pun da x bersih..

Aper nicky najis buat selama 20 tahun die memerintah..kata membangun bersama Islam..x membangun pun kelantan..

(ANON 11.56AM, 12.06 PM)Aku rasa dier ni jenis x leh nak terima kenyataan hidup, jenis kalu korang cakap aper pon pale otak dier x kan terima pasal da biol kene terbiah (bukan tarbiah yea) dengan Nicky Najis..

Nicky Najis dulu kata nak letak jawatan MB kelantan sejurus jer Tun Mahathir letak jawatan, tp la ni still lagi jd MB Kelantan, still nak berkuasa atas alasan penganut agama PIS nakkan dier pegang jawatan tue..x ker giler punyer jawapan, munafik betul, ulama aper mcm tue..janji x dipenuhi...ckp banyak menipu.

Dulu dia kata ALLAH mencarut jadi dia pun boleh mencarut..boleh ker dier nak samakan diri dia dengan ALLAH s.w.t? mana boleh...Nabi Muhammad pun x da suruh buat mcm tue..

Klu masih ada yang cakap dier ni ulama' mmg la...aku sendiri x tahu nak cakap aper..pasal Ustaz Dr. Haron Din pun kater Nicky Najis ni kufur pasal membenarkan penggunaan kalimah ALLAH oleh orang Kristian..

"Sesiapa yang menyokong penggunaan kalimah ALLAH oleh orang kafir maka jatuh hukum kufur" kata Ustaz Dr. Harun Din..

Jadi ularmak Nicky Najis tue da jatuh kufur la..Bukan aku cakap, Ustaz Dr. Haron Din yang cakap..

Lagi mau jilat dan ikut jubor dier ker...gilerr...gilerr...x mau aku berkawan dengan syaitan.


Ash.

kah kah kah...sendiri SUDAH sawan MAU sakit pulak dia punya pusat WA gelak...kah kah kah,  December 23, 2010 at 12:58 PM  

kah kah kah...GELOMBANG SAWAN WANGSA MAJU...kah kah kah

siapa yang tak nampak HINTS RABAI popeGOMO...kah kah kah

wa BUKAN LUMBU macam pemuka YAHUDI umno...kah kah kah

kalau ada BUKTI bagus la...wa SEBAGAI RAKYAT yang bukan KEPARTIAN boleh LIHAT mana satu YANG BETUL-BETUL tidak merugikan RAKYAT lebih-lebih LAGI merugikan WANG RAKYAT...kah kah kah

BUKTI sudah cukup KASI HUKUM laa...warghkakakaka

apa WA nak kecut...kah kah kah

tapi YANG pasti LU orang yang TAK NAMPAK HINTS yang ALLAH MAHA AGUNG BAGI...kah kah kah

cegah KEMUNGKARAN jika tidak LU orang kira SUBAHAT...kah kah kah

kalau LU GELOMBANG SAWAN dah sawan huruf atau maksud SURUH la orang lain bacakan APA YANG WA komen...kah kah kah

ringkas dan MUDAH...lupakan IDEOLOGI, KEFAHAMAN dan PENGARUH KEPARTIAN...hukum mereka YANG LAKUKAN KEMUNGKARAN kerana BUKTI dan SAKSI sudah cukup...kah kah kah

INI PERINTAH ALLAH MAHA AGUNG TUAN EMPUNYA LANGIT DAN BUMI...kah kah kah

Jangan Jadi Fasik,  December 23, 2010 at 1:03 PM  

Hanya org2 FASIK & MUNAFIK spt Gomo dan ahli2 team nadi rakyat yang lain tu sahaja la yang akan percaya dan menyebarkan fitnah yang karut & x berakal ni.

Diantara tanda FASIK itu adalah;
"Mereka memusuhi dan benci kepada a'lim u'lama"

Sila rujuk al-Qur'an & Hadith utk panduan. Tq

kah kah kah...wa IKHLAS ni BRO...kah kah kah,  December 23, 2010 at 1:07 PM  

kah kah kah...ASH ke atau ASSHOLE...kah kah kah

woiii...dah TAHU NIK AZIZ ni HAPRAK jangan TIBAI komen jeh...LU orang boleh dakwa DIA ikut acuan LU orang kerana LU orang sudah ada BUKTI...kah kah kah

bagi wa kalau KITA RENUNG dalam-dalam...BILA kita BACA n3 RABAI popeGOMO yang mendedahkan KEMUNGKARAN ni WAJIB BAGI KITA SAMA-SAMA MENCEGAH dan mendakwa mereka YANG MEMBUAT KEROSAKAN...kah kah kah

wa tunggu popeGOMO MENDAHULUI KITA untuk MENDAKWA NIK AZIZ dan ADUN untuk DEMI KEBAIKAN ISLAM bukan KEPARTIAN kerana RABAI popeGOMO ni ADA BUKTI YANG KUKUH KEJAHILAN yang NIK AZIZ lakukan IAITU BERSUBAHAT DIDALAM MENYOROK KES ZINA...kah kah kah

apalagi...kah kah kah

ASH the ASSHOLE...baguslah BAGI bukti KESALAHAN NIK AZIZ supaya RABAI popeGOMO boleh kumpulkan lagi BUKTI untuk DAKWA NIK AZIZ pulak...warghkakaka

Anonymous,  December 23, 2010 at 1:14 PM  

GOMO MANA ADA TELUQ NAK DAKWA DI MAHKAMAH...BINI DIA PUN BENCI GOMO SEBAB GOMO NI GEMUK GEDEMPUL DAH LAH PENGOTOR.

kah kah kah...APAKAH UNDI WA AKAN BERTUKAR...kah kah kah,  December 23, 2010 at 1:22 PM  

kah kah kah...BANI MELAYU tolong jangan SALAH TAFSIR...kah kah kah

SARANAN wa atas NAMA ISLAM dan wa turut serta memikul TANGGUNGJAWAB apa yang menjadi TUNTUTAN ISLAM...kah kah kah

KES ini bukan LAGI kes yang mempunyai AGENDA POLITIK...kecuali JIKA tiada DAKWAAN dibuat ianya menjadi KES AGENDA POLITIK maka KEMURKAAN ALLAH YANG MAHA AGUNG sudah pasti...kah kah kah

Bentaraguru,  December 23, 2010 at 1:49 PM  

Untuk Khairani;
Pandai betul dia berkhutbah ni. Tak dengarkah, tak bacakah apa yang Nik Aziz cakap, Nik Aziz keluar fatwa selama ini ?.
Bolehkah selepas solat hajat, berdo'a beramai-ramai untuk menjatuhkan rumahtangga sesama Islam. Jangan jadi barua lah.

Anonymous,  December 23, 2010 at 2:06 PM  

Sultan kelantan pun boleh turun tahta kerana kesihatan. Nik Aziz perlu contohi Sultan Kelantan

Gerakan Timur December 23, 2010 at 2:12 PM  

Salam,

Teruskan usaha andai kebenaran menjadi paksinya.

Tgh tunggu berita terbaru...

Gomo dimana????? Gomo disiniii... kehkehkeh...

Anonymous,  December 23, 2010 at 2:48 PM  

kepada anon,23,1.03pm


Setuju dgn pandangan anda,ttp perlu di tegaskn ulamak juga mempunyai tanda2nya.Bidayah al-hidayah,AL GHAZALI.

Untuk melebelkan MB Kelantan seorng ulamak sebenarnya boleh di pertikaikan.

Anonymous,  December 23, 2010 at 3:01 PM  

(kah kah kah...wa IKHLAS ni BRO...kah kah kah)

Aii marah ker...kah kah kah...

Ingatkan x terase...jgn la marah2 bro...jilat la puas2 ekk...gua x marah lu..pi main jauh2 lepas jilat ek...

kah..kah..kah..kah..ingatkan x nak respon..rupanya makin kuat menjilat...kah..kah..kah...

Ash.

Jangan Jadi Fasik,  December 23, 2010 at 3:03 PM  

Hanya org2 FASIK & MUNAFIK spt Gomo dan ahli2 team nadi rakyat yang lain tu sahaja la yang akan percaya dan menyebarkan fitnah yang karut & x berakal ni.

Diantara tanda FASIK itu adalah;
"Mereka memusuhi dan benci kepada a'lim u'lama"

Golongan yang memusuhi para u'lama ini lazimnya JAHIL, TAKABBUR, RIA' DAN 'UJUB.

Mahukah anda berada dlm golongan yang disebutkan?

Sila rujuk al-Qur'an & Hadith utk panduan. Tq

Anonymous,  December 23, 2010 at 3:10 PM  

(ANON 11.56AM, 12.06 PM)

Alaa ko pon same gebang jer lebey...cakap macm taik...berdegar2, komen dalam blog orang leh laa..

Braper puak2 PAS bayar ko? ke dapat tadah berjubor ngan bang Nuar...hahahaha..

kah kah kah...orang suruh terjun jangan TERJUN tau...nanti nampak BODOH...kah kah kah,  December 23, 2010 at 3:34 PM  

kah kah kah...onani 3:10...kalau wa cakap BERDEGAR-DEGAR pipit LU pulak rasa SAKIT...kah kah kah

kurang-kurangnya wa cakap ikut apa yang DITUNTUT dari LU...kah kah kah

LU cakap ikut RABAI lu cakap...main angguk jeh...main tepuk jeh...kah kah kah

apa yang LU angguk pun LU tak pasti...kah kah kah

serupa ITU LUMBU jugak...warghhkakakaka

kah kah kah...kalau marah ISAP nenen bik mama...kah kah kah,  December 23, 2010 at 3:38 PM  

kah kah kah...onani 3:01...apa barang wa nak marah...kah kah kah

atau LU yang marah UTUSAN MELOYA keluar kenyataan ADUN...kah kah kah

jangan MARAH tau...kalau MARAH tarik nafas dalam JUBOR SIAILFOOL...wargkakakaka

Wake UP! December 23, 2010 at 3:45 PM  

Aik. Awatnya yang suka berkawan dengan setan tuduh orang lain pulak setan?

Anon 10:43 a.m. Kau tu yang kepala bapak jin.

Anonymous,  December 23, 2010 at 3:52 PM  

Dulu bukan main mengatakan kat TDM kononnya tak mahu turun dari jawatan Perdana Menteri. Nak pegang sampai mati.

Tun Dr. Mahathir meletakkan jawatan semasa dia masih sihat dan masih disayangi oleh rakyat.

Apakah Nik Aziz masih sihat dan masih disayangi oleh rakyat? Entahlah!!!

Lain kali jangan sedap mulut aje.
Sekarang siapa yang gila kuasa? Jawab Nik Aziz? Jawab?

mamagomo,  December 23, 2010 at 4:07 PM  

kah kah kah..

umno ni cam gampang..

sibuk tnya dan kecoh yg orng lain dibayar..

yg diorang tu dibayar lima hebu sbulan..

cam sial burit tak tbukak..

katup je cam sepol..

kah kah kah kah...

adoiiiiiiiiyai..

kah kah kah..

yg ckp pasal juak juak juak pas dakwa si nik aziz...camne lak juak juak juak umnonok dakwa najib..

kn sprm yg siasat nik aziz..

kah kah kah...

nnti papagomo jadi snator..

nk tubuh suruhanjawa diraja..

siasat adun selising ye bro gomo..

kah kah kah..

yg mak ko kaki mnjalang kat kampung masa 80 an ko snyp jek..

kah kah kah..

malu ke bhai?

dzimba MMIM December 23, 2010 at 4:35 PM  

Pedas.. pedas.. PAPA. ambo sakit perut tenguk gambar Abg Ajis dah insaf, baguslah.

Suruh Abg Ajiz sembahyang isthikarah banyak banyak sikit. Semuga Allah menunjukkan hidayah pada beliau, nanti go susah tidak sempat minta ampun.

papa hebat,  December 23, 2010 at 5:21 PM  

bangangla pengikut Nik Ajiz ni, dah terang2 org tua tu sesat dibantainya sokong lagi, tambahkan lg kesesatanya
sama mcm sheikul Al Al Arqam, dah tau org tu sesat sokong lagi support, yg salah ttp salah, jgn letak N.Ajis lebih tinggi drp Islam.

jin mata keceng,  December 23, 2010 at 5:27 PM  

mentaliti org2 Pas: main judi tak takut, main perempuan kat golok tak takut, isap dadah tak takut, bantai bontot kambing tak takut, main bini org tak takut tp kalau dgr nama Nik Ajis ketar kepala lutut sebab Nik Ajiz ada kuasa nak ampunkan org, keh..keh..keh.. lingkup punah, jahanam Islam dpt kat PAS.

mamagomo,  December 23, 2010 at 5:39 PM  

kah kah kah..

adun berzina dah jawab...

papagomo memfitnah snyap tk update2 kisah...

kah kah kah...

yg bangang terus bangang menunggu..

kah kah kah..

sapa??

korang la kawan2 gomo..

kah kah kah...

gomo takut..

pendedahan mak dia melenjan diketahui umum..

gamba mak gomo ada dah...

saja nk buat havok..

tunggu kat youtube bro..

kah kah kah..

1 dunia akan melihat..

wajah mak ko yg kaki menyundal..

satu kampung benci mak si gomo..

kaki pissoff sama laki olang..

kah kah kah..

gomo tunggu yeeeee

mana mau lari...

Jangan Jadi Fasik,  December 23, 2010 at 6:57 PM  

Hanya org2 FASIK & MUNAFIK spt Gomo dan ahli2 team nadi rakyat yang lain tu sahaja la yang akan percaya dan menyebarkan fitnah yang karut & x berakal ni.

Diantara tanda FASIK itu adalah;
"Mereka memusuhi dan benci kepada a'lim u'lama"

Golongan yang memusuhi para u'lama ini lazimnya JAHIL, TAKABBUR, RIA' DAN 'UJUB.

Mahukah anda berada dlm golongan yang disebutkan?

Sila rujuk al-Qur'an & Hadith utk panduan. Tq

Anonymous,  December 23, 2010 at 7:37 PM  

MAK GOMO JALANG KE?

Anonymous,  December 23, 2010 at 8:05 PM  

gomo je yg x kan tua..
gomo je x penah sakit..
gomo yg x kan sakit..
gomolah yg trhebat..
ganjaran gomo dpt ape?
gomo akn jadi wakil rkyat ke pasni..?
gomo akn jdi org kuat umno ke pasni

hidup gomo...hidup gomo....

--jiwa balada--

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP