PANAS 18 SX - Bukti Adun PAS Berzina Nik Ajis Jumpa Tuhan?

Tuesday, December 21, 2010



Jawap Nik Ajis...Jawap!!!
Gomo desak Adun Selising Dan Perupok Letak Jawatan dengan segera.
Tempoh Akhir Bulan ini.

Jika Tidak Video dan Gambar susulan akan di dedahkan. Ini Yang pertama dan masih ada lagi yang Sulit dan SEKS Melampau dalam simpanan Kami.

Opsss....Nak Bayar Gomo? Sorry Gua mampu Hidup dengan Rezeki Halal!!!
Gua Dah beli pajero Lah hasil meniaga Ikhlas ni!!!

NIK AJIS???
Can I Fuck U Today?

Psssttt...Pagi tadi ada cubaan nak membeli Bukti Bukti mengenai Adun PAS ini dari kami team Nadi rakyat...Sorry.......Bye Bye...


PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Sebarang Maklumat Sila Emel ke: papagomo.com@gmail.com

34 comments:

Sysalq December 21, 2010 at 10:52 AM  

Another Assange Wikileaks. Hehe. Syabas.Tapi yang benar-benar ye Pak.

Anonymous,  December 21, 2010 at 11:00 AM  

kami rakyat2 jelata nk tgk video tu........

Cheguman... December 21, 2010 at 11:26 AM  

Pajero? apa nak heran... Hj Hadi dah guna Pajero 20-30 tahun dulu lagi... masa rakyat marhaen naik basikal atau tumit, cikgu naik motor dan guru besau pakai Datsun 120Y. ingat ceramah free ke?

Anonymous,  December 21, 2010 at 11:45 AM  

nk dedah pic panas..mlm jumaat la gomo...hehe..
panas2 puak2 pas sekarang..keke..

Anonymous,  December 21, 2010 at 11:51 AM  

mane komen penganut2 pas?
come on la wake up. katekan ini fitnah. katekan....

Anonymous,  December 21, 2010 at 11:55 AM  

Tuan,
Beginilah lagaknya bila agama Islam dipergunakan untuk kepentingan parti. Mohon ALLAH tunjuk kebenaran. Penyokong dan pengundi PAS mahukah lagi bersubahat dengan puak-puak ini. Atau pun rela berkongsi dosa. Fitnah mereka terhadap PM telah dikembalikan pada mereka semula dengan kehendak ALLAH. Dimana Dato' Haron Din dan Dato' Ismail Kamus sila beri ulasan atau tinggalkan saja PAS.

Anonymous,  December 21, 2010 at 11:59 AM  

lambat lagi la hujung bulan ni .... dedah je la....

besttt!,  December 21, 2010 at 12:23 PM  

x sabaq nak buat modal melancap.uiiiii

Anonymous,  December 21, 2010 at 12:39 PM  

Syabas Papa Gomo teruskan perjuangan suci ini telanganjkan pemimpin yang memperolok olok kan Islam...PAPA GOMO ANUGERAH TUHAN YANG SEBENARNYA berani kerana benar...SYABAS PAPA GOMO

Anonymous,  December 21, 2010 at 1:05 PM  

Nafsu keledai juga lebai lebai pas ni ya,Mana Din pudu raya yg tu pun sama juga gemar tibai bini org nama je pas parti islam tapi perangai macam iblis Bini org pun mereka balas apa punya pas sesat ni buat org islam je.

kah kah kah... aku terkucil,  December 21, 2010 at 1:55 PM  

kah kah kah.. aku dah terkena..
tolonglah jgn sebar wehhh..
ampun maaf aku minta..
gomo baik.. kan kan..

SEBARKAN,  December 21, 2010 at 2:02 PM  

DEDAH KAN!!!
BOGELKAN KAN!!
TELANJANG KAN!!

KENALKAN PADA KAMI SIFAT2 MUNAFIK MANUSIA YANG BERTOPENGKAN AGAMA..

MANUSIA YG PALING TERKUTUK, MELACURKAN AGAMA ADALAH LEBIH TERKUTUK DAN HINA DARI MENIPU BANGSA DAN NEGARA..

ASTAGFIRULLAH HAL AZIM.. JIKA PERKARA INI ADALAH BENAR MAKA SESUNGGUHNYA WAJIB UNTUK KITA SEBARKAN KE SELURUH NEGARA.. AMAL MA'RUF NAHI MUNGKAR..

eM JaY... December 21, 2010 at 2:09 PM  

gomo ada yang nak beli ker..???...hehehehehehe....
puok2 kita jangan make pitis haram.berdosa.biar puok tok guru jah.pasal 20 ribu dosa sudah bertukar menjadi pahala.basor celako 12....

Anonymous,  December 21, 2010 at 2:14 PM  

setakat cakap jer..tak gune gak..
tunjuk la bukti..ramai orang pandai cakap, tapi tak serupa bikin..

UMNO2...pandai sunggoh deme putor belit..
kalu betul, guane doh heboh dalam tv..
guane??
masuk la mahkamah...
orang2 UMNO nie memang suka wat fitnah..

lepas nie makan daging sesama mereka la...

Nik Ajis,  December 21, 2010 at 2:20 PM  

celako, celako, celako...

celako ko gomo...kalo ko dedahkan video tu...ambo doake ko pecah perot

celako, celako, celako...

Anonymous,  December 21, 2010 at 2:48 PM  

Haram bila UMNO buat.... kalau PAS buat maka HALALAN TOYYIBA.

Sapa nak buat jahat pi masuk PAS, PKR atau DAP.....sebab boleh dpt back up ulama. Org lebih percaya cakap ulama w/pun kadang-kadang ulama pun PENIPU.

FUCK TO TEAM NADI RAKYAT!,  December 21, 2010 at 3:44 PM  

To Team Nadi Rakyat, FUCK YOU ALL!!..
Korang rasa korang dah ckup bagus? Pukimak korang la... lancau bagus..
Muka sekor2 macam babi tak ckup sifat.. fuck you alll...

Pegi mampos ar korang... UMNO dah sumbat korang ngan duit haram.. tu yang korang menyalak macam nak gila tu..

Pegi ar bagi anak bini korang mkn hasil duit haram tu.. supaya diorang pun membesar jadi perangai haramjadah macam mak bapak dia jugak...

Lancau and FUCK to team Nadi Rakyat!!

Anonymous,  December 21, 2010 at 3:52 PM  

anon 3.44PM..

hahahahahaha..mmber dah panah tlinga..abes mencarut..kalo Islam ckp, mencarut tu dosa..tak xtau la cmne ngn puak PAS pis puss...geng2 ANUgerah Tuhan..hahaha...

lek la bro, ko ckp duit haram?? ape bukti duit haram bro?? kalo mu ckp duit genting, cmne lak dalil n fatwa pasal kes penang yang geng2 ANUgerah Tuhan backup Tok Guru Lim Guang Eng Racist tu?? hehehe...

hahaha..sedih la ngn penyokong2 geng ANUgerah Tuhan..patut la..geng ANU rupanya..hahaha


Hidup PAS!! PKR!!!

PAS 4 all!!! Israel 4 all!!!

'mata' PKR = 'mata' Freemason
PKR Freemason..

PKR n PAS geng Israel..tiru slogan n logo Israel n freemason

Anonymous,  December 21, 2010 at 4:16 PM  

hahaha,

actually, adun yg kasi tutoh bina org tu bukan la satu isu yg aku interested sgt, tp bab yg si Nicky ajis dapat wahyu dari Tuhan tu yg aku takbleh blah beb..

ALLAH da ampunkan? wah kah kah kah kah! mudahnye perjanjian syurga nicky ajis buat org2 PAS..

Ayah PIN pun aku ingat boleh tepuk dahi terguling2 kalu dengar nih!!

ankmlayu,  December 21, 2010 at 4:48 PM  

ape marah2...hahahaaa.. kalau x puashati ko saman je nadi rakyat tu, yg anjing anuar ni melalak mcm anjing salak bukit tu pehal..BODOH nk mampos..

dewatawanberapi December 21, 2010 at 4:57 PM  

kalau betulle apa yang mamat tu kata...siap bersumpah lagi...

aku dengan rendah hati sanggup kencing muka nik ajis tu...

kah kah kah...takda bukti cakap PUN dah cukup...kah kah kah,  December 21, 2010 at 5:50 PM  

kah kah kah...adoii abis la PR...kah kah kah

semua undi umnoAPCO lepas ni...kah kah kah

takde gambar zina gambar tuduhan zina pun KIRA ok...kah kah kah

janji TUDUH ZINA...kah kah kah

bangang bangang

Aku Ada Video - Barua UMNO,  December 21, 2010 at 7:11 PM  

Bodoh korang ni sume pencacai UMNO... panggil bapak korang, bg dia serban ikat kepala lepas tu buat ceramah tentang Nik Aziz pulak meliwat lepas ni... hahaha... lembu2 UMNO, korang dah kepupusan idea???

Video liwat Nik Aziz, bila nk buat pulak? Sungguh tak sangka kebodohan melayu-melayu mcm korang ni.. Di luar jangkauan sungguh.. Teruskan mempamer kebodohan korang tu, sbb kami semua enjoy dan gelihati dengan telatah beruk2, keldai2, dan haiwan peliharaan UMNO macam korang ni... hahahaha....

Anonymous,  December 21, 2010 at 8:25 PM  

OraNG PAKATAN RAKYAT MACAM PUKIMAK,HATI DAH HITAM MACAM JELAGA KAYU API. CELAKAU HAMPA ORANG PAKATAN. BODOH. SIAL. HARAM JADAH. TELINGA TAKDE. PEKAK BADAK? PAKATAN RAKYAT AKAN BERKUBOR LAH OI... SIA SIA AKU MASUK PAS. MACAM NI PERANGAI ORANG PAS. SIALLL

Anonymous,  December 21, 2010 at 10:59 PM  

hahahahaha..kena batang kotei geng ANUgerah Tuhan, pndai la ckp fitnah..hahaha

takda angin, cmna la pokok nak goyang..kecuali la ada monyet kat atas tu..hahahaha konpem la monyet tu pon, geng2 ANUgerah Tuhan gak yang berNABIkan NickY ajis..hahahah

hahaha..sian ayah pin, rasa tergugat dah ngn NickY Ajiz..coz dia pon xdpt nk tau direct sapa yang tuhan dh ampun..hahahaha

geng pencacai PAS pis PUS dah meroyan xley trima hakikat..kalo ya pon ni fitnah, nah..rasa balik la bila geng2 alJUBORi@ANUgerah Tuhan dok ftnah org..hahahahaha


Hidup PAS!! PKR!!!

PAS 4 all!!! Israel 4 all!!!

'mata' PKR = 'mata' Freemason
PKR Freemason..

PKR n PAS geng Israel..tiru slogan n logo Israel n freemason



Hidup PAS!! PKR!!!

PAS 4 all!!! Israel 4 all!!!

'mata' PKR = 'mata' Freemason
PKR Freemason..

PKR n PAS geng Israel..tiru slogan n logo Israel n freemason

Anonymous,  December 22, 2010 at 1:04 AM  

fuck y'all...najis tong rosak liwat altantuya apecer...

ayah pin pin pon pon pun pun,  December 22, 2010 at 1:05 AM  

ayah pin tabik SPRING sama lu nik ajis...lu da sama sesat sama ayah pin...welcome to da club...
PAS IS DEAD

PAS IS DEAD

PAS IS DEAD

PAS IS DEAD

PAS IS DEAD

Anonymous,  December 22, 2010 at 4:37 AM  

aku tak tahan ble nik ajis kate Allah dah maafkan.. mcm mane la pemimpin2 pas ni xmampu nak jalankan hukuman hudud.. cite nak gebang.. huh nasib baik lah aku tak terlintas nak masuk pkr pas or dap.. hancur hidup aku..

Anonymous,  December 22, 2010 at 9:56 AM  

fuck y'all...najis tong rosak liwat altantuya apecer...

December 22, 2010 1:04 AM


hahahah..ni sekor lagi batak..hahahaha

adoi la..ko nak meroyan pasal liwat altantuya...ley tak bagi video ka, bukti najib meliwat tu?? hahahaha

ada geng2 ko, ckp fitnah tu dosa..xkan ko xtau fitnah tu dosa?? or geng2 ANUgerah Tuhan ko neh, xpe wat fitnah coz nnti ley tanya Nicky Ajiz, dosa dah ampun lum..hahahaha

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaha..ayah pin, kasi komen sket kehebatan seteru ko..sure lari abes pengikut geng KERAjaan Langit ko tuh..xmmpu lawan ngn team ANUgerah Tuhan..hahahahahahah




Hidup PAS!! PKR!!!

PAS 4 all!!! Israel 4 all!!!

'mata' PKR = 'mata' Freemason
PKR Freemason..

PKR n PAS geng Israel..tiru slogan n logo Israel n freemason

telokperang,  December 22, 2010 at 10:37 AM  

kah kah kah kah kah..melawak pulak puak2 pembangkang kat sini. Kalau korang tak percaya dan rasa benda ini fitnah, pergi la jumpa Ustaz Fauzi (PAS) dan Ustaz Saidi Husin (PAS) dan tanya sendiri. Sendiri ada otak tapi takde akal...CELAKO CELAKO CELAKO... sekarang...sumpah tu dah balik kepada Nik Ajis dan pengikut2/penjilat2 otak udang...hahahahahahahaaaa..

Anonymous,  December 22, 2010 at 1:07 PM  

aku heran sungguh ngan hg pa ni! pasai tu pun nak betengkak...dah pendedahan dibuat org hg pa sendiri takkan fitnah kot! oleh itu berfikir2lah gunalah akal yg dianugerahkan tu....wasalam.

Anonymous,  December 22, 2010 at 4:59 PM  

jangan dok fitnah sembarangan...mu ado bukti mu tunjuk..post laluh dalam blog busuk mu nih..bia buleh kelih..jgn jadi pengecut srupo UMNO...
cukup la dok boddo ore kampung dgn cerito belawok mu nih...
klu ado tunjuk...
klu tak dop...taubat la cepat2...

Azam Shahidan December 23, 2010 at 3:02 PM  

Dengan penjelasan tanpa bukti pun dah diterima ke? Saidi Husin ni bukan boleh dipercayai, tidak adil dan berbohong utk 'something'. Jika nak tau siapa dia ni http://ik.my/2rahsia (tak dapat pitih? cuba tengok mata kerling dia bila ghoyak tu... U_NO tak bg pitih watpo nak risk diri cakap depan2 public...logika tak ada)

Anonymous,  February 3, 2011 at 2:46 PM  

kalau lu rase lu betul kenape tak post jek videoo tu ????

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP