PANAS 18 SX - UMNO Dalang Pendedahan Adun Selising BERKHALWAT???

Tuesday, December 28, 2010



Naib Yang Dipertua PAS kawasan Pasir Puteh itu berkata, iltizam politik Umno memfitnahnya mungkin disebabkan tapak sokongan parti teras Barisan Nasional itu sejak kebelakangan ini kian rapuh apabila ahli dan penyokong mereka menyertai PAS dan menyokong Pakatan Rakyat.

“Banyak sebab mungkin mendesak mereka mahu menjatuhkan saya, (antaranya) sebelum saya ke Mekah, dua tiga orang PPM (Penyelia Pembangunan Mukim) yang dilantik Umno terbuka hati untuk meninggalkan Umno dan menyokong PAS.

“Lebih 100 ahli Umno di Selising bersama bekas ketua pemuda Umno (Selising) menyertai PAS sebelum saya ke Mekah, dua tiga hari ini saya diberitahu (bahawa) beberapa PPM dan pemimpin Umno tempatan menyerahkan borang sertai PAS,” ujarnya lagi.

Bahkan katanya, fitnah yang dihadapinya itu mungkin disebabkan krisis dalaman dalam Umno Bahagian Pasir Puteh sendiri.

“Umno (cawangan) Selising sendiri mungkin resah dan melenting apabila pemimpin masyarakat tempatan menolak perjuangan Umno sehingga mereka terpaksa import pemimpin luar (bahagian Umno) Pasir Puteh untuk menjadi ketua bahagian dengan beberapa pindaan perlembagaan (Umno peringkat bahagian),” ujarnya.

Dalam pada itu, Ketua Penerangan PAS Kelantan Dr Mohamed Fadzli Hassan turut senada dengan Saipul Bahrin mencabar Umno negeri dan pusat supaya mengemukakan bukti tanpa menyebarkan fitnah.

“Umno tak habis-habis fitnah PAS, kemukanlah bukti jangan sekadar buat dakwaan ‘kosong’,” ujar Fadzli yang juga Exco Kerajaan Negeri Kelantan.

Kata Adun Temangan ini lagi, tindakan Umno itu adalah strategi mahu membunuh imej pemimpin-pemimpin PAS setelah mereka percaya bahawa ideologi perkauman parti mereka tidak mampu mengalahkan ideologi Islam yang dipopularkan PAS.

“Itulah strategi Umno, termasuk membunuh karakter individu dalam PAS kerana mereka tak boleh nak lawan ideologi kita, maka mereka pilih jalan fitnah untuk memburukkan wakil rakyat kita (PAS) dan Tok Guru (Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat) sendiri,” katanya.

Melihat pada tindak tanduk tersebut, kata beliau, PAS negeri sedang mengkaji untuk mengambil tindakan undang-undang ke atas pengendali Umno Online dan beberapa pihak yang akan dinamakan kemudian jika wajar.

“Kita sedang meneliti beberapa pendedahan itu, kalau ada asas untuk dibuat pendakwaan kepada (pengendali) blog Umno itu, kita akan umumkan kemudian... nama-nama yang lain pun akan diumumkan kemudian selepas kita mengenal pasti mereka yang terlibat,” ujarnya.

Petikan The Malaysian Insider

GOMO: Emmm Gomo dah merahkan ayat ayat yang telah di jawap oleh Adun PAS Selising si Saiful Bahri dalam isu Khalwat yang di bangkitkan oleh kami para Blogger dan Facebookers Nadi Rakyat. Mari kita Ulas.....

PAS Menyalahkan UMNO bila terdedahnya isu Adun Selisisng yang di laporkan oleh SAKSI Ustaz Saidi bahawa Saiful Bahri Adun PAS Selising telah di tangkap Khalwat sebelum PRU12 yang lalu di dalam Koch VIP1 Kereta Api Tanah Melayu berlokasi di Kuala Krai.

Ustaz Saidi juga menyatakan bahawa dalam penagkapan itu bukanlah hanya dirinya seorang tetapi ada 6 orang kesemuanya termasuk lah Suami kepada Wanita yang di tangkap Khalwat bersama Adun PAS itu.

Siapa Yang Buat Kerja? UMNO? Mari kita lihat Komen dari pembaca Gomo:

Make it Simple...
Q: siapa yang menceritakan hal ini ?
A: Ahli PAS

Q: Siapa yang menagkap perbuatan ini ?
A: Ahli PAS

Q: Siapa yang fitnah siapa ?
A: Ahli PAS

Q: Siapa yang terlibat ?
A: Ahli PAS

Q: Siapa yang Arif hal-hal perundangan Agama Islam ?
A: Parti Islam SeMalaysia. (PAS)

Q: Siapa yang Asobiyyah ?
A: PAS (Parti Islam Semalaysia).

"Setiap Undi Kepada PAS Bermakna Anda Asobiyyah"
ZINA IBARAT 1 IBADAH "FOR ALL

PADI JANTAN

December 23, 2010 8:13 PM

Apakah itu tidak jelas bahawa Segala isu ini datangnya dari Ahli dan Bekas orang PAS sendiri? Jadi di mana Relevannya bahawa UMNO yang mencetuskan isu ini?

PAS Kelantan juga menyatakan ini semua adalah berniat untuk MEMBUNUH Karier Politik Saiful bahri Adun PAS dan juga pemimpin pemimpin PAS yang lain.

Benarkan kami yang mendedahkan isu Khalwat dan Zina ini bertujuan untuk membunuh Karier Politik pemimpin PAS?

Gomo nak tanya kepada semua, Jika kita mengetahui seorang pemimpin melakukan perbuatan terkutuk dan salah di sisi Undang undang malah Ugama Islam sendiri pun melarang hal sedemikian apakah kita akan membiarkan pemimpin itu untuk terus berada di tampuk kekuasaan?

Isu Khalwat oleh adun Selising ini bukanlah satu isu yang remeh sebagaimanaNik Ajis Boleh nyatakan bahawa Allah Swt telah memaafkan Saiful bahri. Ini isu Beat yang di lakukan oleh seorang pemimpin Islam. Imej Islam dan adalah menjadi kewajipan kita untuk menyampaikan kepada rakyat untuk menolak pemimpin sebegini.

Tapi bila di katakan PAS bahawa pendedahan ini adalah untuk membunuh Adun Selising maka Gomo agak hairan kerana apa yang berlaku sekarang adalah sebaliknya.

Ustaz Saiful bahri Saksi yang menangkap Adun Selising ini Berkhalwat dalam Koch Kereta Api telah mengalami 2 kejadian yang mana hampir hampir meragut Nyawa nya. Satu kejadian di mana Keretanya di langgar dengan Niat MEMBUNUH manakalan satu lagi 3 lelaki Berparang Menetak beliau dengan Niat MEMBUNUH.



Jadi Siapa yang mempunyai niat untuk MEMBUNUH?
(Artikel Sebelum Ini Isu Cubaan BUNUH KLIK DI SINI)

Lagi yang Gomo naik Hairan apabila PAS menyatakan akan MENGKAJI isu yang kami keluarkan ini dan kemudiannya akan di Fikirkan sama ada Tindakan Undang Undang akan di ambil mahupun tidak ke atas Saksi, Blogg dan sesiapa sahaja yang mengeluarkan isu Khalwat Adun Selising ini.

Nak KAJI apa lagi? Saiful Bahri sendiri mengakui bahawa isu ini telah lama dahulu di gembar gemburkan dan sekarang ini keluar lagi. Tapi kenapa dari dulu tidak pula Adun Selising ini membuat laporan Polis bagi mempertahankan dirinya?



Kata PAS "Kalau Ada Asas Kita Akan Umumkan" Nak Asas apa lagi? sekarang dah kecoh satu Malaya isu ini malah sudah pun keluar di Muka depan Akhbar Utusan Malaysia. Nak tunggu Asas apa lagi?

Gomo dan Team Nadi Rakyat serta para Blogger yang ada MENCABAR Adun Selising untuk mendakwa SAKSI Iaitu Ustaz Saidi ke Mahkamah!!! Kita lihat Apakah anda berani tampil ataupun anda ingin lihat Apa yang berlaku sewaktu anda di Tangkap bersama Isteri seorang Guru bernama Kak Na di dalam bilik VIP 1 KTM.

KAMI CABAR ANDA Adun Selising Saiful bahri!!!

Berani Kerana Benar, takut Kerana Salah!!!

Undur Segera Dari Jawatan Dun Selising. January Kami BONGKAR!!!

Psssttt...Jawap lah saiful bahri..jawap...

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

44 comments:

Anonymous,  December 28, 2010 at 11:07 AM  

umno itu islam..betul jgk tu..pemimpin utama dia tu dah mmg lambang pemimpin Islam berwibawa dah..begitu jg dgn isteri pemimpin utama itu.mmg dah melambangkan ciri2 Islam yg baik dah tu..logik k tak logik..

Anonymous,  December 28, 2010 at 11:24 AM  

Kite tak kissah siapa yang bongkarkan kes khalwat ni.. UMNO ke PAS ke.. peduli ape kite.
Apa yang musykil enapa bila didedahkan baru keluar cerita nafi itu , nafi ini. Hukum tetap hukum, salah tetap salah walau pun mahkamah kata tak salah , dari segi moral nya salah juga jika terbikti siapa saja lakukan kesalahan ikut hukum agama. apatah lagi kes-kes khalwat.

Tak payah lah nak salahkan sesiapa jika terbongkar bau busuk diri sendiri. Anehnya orang yang buat tu kata 'alaim' golongan yang dijamin syurga oleh Pok Nik.

Betul juga .. jaminan 'syurga dunia' akhirat belum tahu lagi..

Anonymous,  December 28, 2010 at 11:37 AM  

Bangang tak sudah la puak UMNO ni...korang ni nak jadi ape? kenapa lah bodoh sangat...setakat ade orang buat pengakuan kata dia yg tangkap,terus korang percaya....

Ini mcm cerita pengembala kambing la...riuh kononnya kambingnya di baham rimau...pertama kali mungkin orang percayalah walau tiada bukti...tapi kalau dah berkali kali...mampus orang nak percaya...setakat nak cerita tanpa bukti,nenek aku leh bercerita bai...

Korang dah tahu korang betul,keluarkanlah bukti...takyah la nak tempoh bertenang lah,itu ini lah...mcm sial jer...

Tapi takpe..kita ikut rentak puak UMNO ni dulu...ada lagi 3 hari tempoh tenang...

Tapi bila dah 1 Januari 2011,kita tgk lah apa yg korang akan keluarkan dan katakan...lepas tu baru tau sape salah,sape benar..

then baru lah tau,pencacai dan pengikut mana yg bodohnya melantun lantun..dengan seorang blogger yg level spm pun boleh kene kencing...padahal pencacai umno ni banyak dalam chatting mengaku kerja hebat lah,kaya raya lah...itu lah ini lah..kita tgk lah nanti..hebat tak hebat mereka ini kene kencing dengan gomo...

China ada china town
India ada little india
Melayu ada apa?

53 tahun kena tipu dek umno
53 tahun kena tipu dengan ketuanan
ketuanan melayu maksud sebenar pun tak paham..

wassalam..

PoLiTiK IsLaM SeBeNaR December 28, 2010 at 11:38 AM  

Suruh je Saipol Bahri tu anjurkan perbahasan antara Ustaz Saidi ngan dia..Bagi media rakan semua...wat majlis sekali, tengok tuduhan dan penafian yang berlaku...ataupun suh ustaz saidi yang anjurkan..Para ahli Pakatan rakayt xsedar, dulu duk dedahkan pasal isu UMNO, skang ni, dia sendiri terdedah, Allah balsa la tu...HAMPAS sungguh depa ni..

mus,  December 28, 2010 at 11:44 AM  

bodoh juge pencacai PAS & PKr ni yek...asyik nak suruh tjk bukti aje.. bila tunjuk kate tipu pulak...nak tau tipu ke idak...dakwa ajelah... biar mahkamah soal siasat...kan dah kata ada 6 org saksi tu... tanya cukup2 tututan citernye... lagi pun bukan org umno yg mulakan citer.. org pas sendiri...najib pun tak tau... alih2 tuduh org atasan punya strategi... yg ini tau pulak main cakap...tak ade bukti pun tak apa pulak.. mmg hairan btul la aku org pas PKr ni...

Anonymous,  December 28, 2010 at 11:45 AM  

aku Quote ayat GOMO:

Jika kita mengetahui seorang pemimpin melakukan perbuatan terkutuk dan salah di sisi Undang undang malah Ugama Islam sendiri pun melarang hal sedemikian apakah kita akan membiarkan pemimpin itu untuk terus berada di tampuk kekuasaan?

AMACAM DGN MENTERI ROGOL AMAH..NAK BIARKAN AJE KER

Anonymous,  December 28, 2010 at 11:46 AM  

PAS itu pejuang Islam....???

1)kenapa kalimah Allah tidak dipertahan daripada diguna kan oleh agama selain agama Islam(YANG BENAR)....sampai sgp kuarkan kenyataan untuk pertahan agama lain gunakan....?
2)kenapa sumpah laknat dipertikai...tapi kenapa akuan sumpah yang memihak kepercayaan mereka dipertahan...?
3)siapa sebenarnya amir dalam PAS...TG Nik Aziz ke...Haji Hadi ker....Majlis Syura ker...tapi tak kisah lah sape pun....kenapa setiap kenyataan tidak konsisten....takde 'ketaatan'...?
4)kenapa sekarang ni matlamat menghalalkan cara....? (sebab kuasa...?)
5)dan banyakkkkkk lagiiii.....

wallahu'alam..

Anonymous,  December 28, 2010 at 11:51 AM  

ANON 11.37. KAMI BERTUANKAN ORANG MELAYU IAITU DATUK NAJIB SEBAGAI PM,TAPI KAMU ,BANGKAI MEMPERTUANKAN LIM KIT SIANG.APA PAS BUAT SEJAK PERINTAH KELANTAN ,KAU TOLONG BAGI AKU APA YANG PAS DAH BUAT D KELANTAN ,WAHAI BANGGANG,BAHALOL ,BODOH ,SIAL ,JAHANAM .

Anonymous,  December 28, 2010 at 12:01 PM  

Anon 11.51 CONFIRM tak pernah pergi Kelantan... cuba tanya kenapa orang UMNO berbondong2 melancong ke Kelantan setiap kali cuti sekolah??? Aku pernah terjumpa dgn rombongan UMNO Batu Pahat di Kelantan..mereka kata tak sangka Kelantan Maju macamni..

Anon 11.51 juga kata dia bertuankan Najib..dia tak sedar Najib bertuankan Yahudi APCO...

Anonymous,  December 28, 2010 at 12:05 PM  

persoalan asas belum terjawab... BEnarkah kejadian ZINA ini berlaku???? Kami masih menunggu bukti dari PAPAGOMOL... kalau tak ada bukti maka tak timbul lah soal siapa yang tangkap...

Cuma buat masa sekarang yang confirm memang UMNO menjadi penyebar fitnah ini...sebab sampai la ni tak ada bukti pun kes ini berlaku hanya hearsay sahaja. Malah org yang dikatakan bukti pun tak ngaku dia tuduh Adun tu Zina... Tuduhan Zina ini confirm datang dari PAPAGOMO Dan Ganag Ahli Nerakanya.

lc December 28, 2010 at 12:11 PM  

anon 11.45

siapa menteri tu?kalau takat dok bubuh menteri rogol amah je tak cukup.buh teruslah nama menteri tu.takut ke?umno tak fitnah.umno hanya salurkan maklumat yang orang pas telah sekat kebenaran yang pas sendiri tak boleh nak salurkan.takkanlah nak harap haprak daily tu buh headline "ADUN SELINSING KHALWAT DALAM KERETAPI"...sampai mati PAS takkan buh.

make it easy, bubuhla nama menteri tu.berani kerana benar.takut kerana salah!kalau betul menteri tu salah,kalian laporlah kat polis.apa susah?

Anonymous,  December 28, 2010 at 12:12 PM  

Ustaz tu kejab nama Saidi sekejap nama Saiful Bahari..macam nama liwat je..

pr bodo selamanya!!,  December 28, 2010 at 12:18 PM  

ape la anon kt ats aku ni..ustaz saidi tu yg tngkp adun pas tu..adun pas tu nm die saiful bahrin..ape la org2 pas ni...sibuk duk kate ni ftnah org2 umno....korng bkk la youtube..tgk sape yg buat pengakuan tngkp adun pas ni...bodo xabis2 bdk pr ni..sape kate klate maju...hahahaha...memalukan...dh la rkyt berbondong2 kje kt negeri org lain..air plak xde...tesco je pembangunan yg pok nik banggakan...hahahaha..

Anonymous,  December 28, 2010 at 12:20 PM  

Mat Sabu berkhalwat dengan bini orang dalam bilik hotel bolih lepas dengan saksi atas dasar teknikal, bermakna mahkamah sarkis kelantan ada bandut tua yang buat keputusan iaitu wali syaitan parti anutan syaitan tu. Jawab lah pas itu hukum Allah swt yang korang serongkan dan jangan kata pemimpian dan wali syaitan korang maksum, yang aku geli bila bercakap macam dia lah rasul, malaikat dan Allah akan tetapi bila bertindak mengalahkan iblis. Ini lah satu parti yang berslogankan Islam tetapi mengadaikan prinsip Islam demi hendakkan kuasa dunia, janji syurga jadi mainan, kalimah Allah swt di bolihkan pakai didalam gereja, orang kafir harbi baca ayat ayat kalamullah dan tafsirkan sesuka hati korang takbirkan, memang Allah swt dah butakan hati dan mata penganut aamaga syaitanmu, cuba bayangkan beranikah seorang perempuan yang berhadas besar membaca potongan ayat ayat suci dan mentafsirkan? Tentunya tidak kan.

Ini semua kerana wali syaitan mengatakan Allah swt mencarut, samseng jadi membolihkan dia dan penganut agama nya menjadi samseng dan mencarut juga? Apakah dia hendak menyamai diri nya dengan Allah swt?

Wahai ulama lain didalam parti anutan syaitan, saya meminta kamu semua jelaskan kepada umat Islam perkara perkara yang benar sebab kamu tahu apa itu kesesatan yang nyata dan tersembunyi. Jangan lah bersekongkol dengan seorang yang bernafsu serakah politik yang hanya hendak berkuasa dan harta dunia akan tetapi menggadaikan dan menodai kesucian agama Allah swt. Kelak kamu akan disoal olih Allah swt akan tanggung jawab kamu di suatu masa kelak.

Akahir zaman manusia yang hendak menyamaikan diri nya dengan Allah swt adalah dajjal dan dajjal datang dalam pelbagai bentuk dan ini adalah satu satu nya bentuk yang konon nya berpakaian serban dan berjubah dan bersikap zuhud akan tetapi menghalalkan segala yang dilarang olih Allah swt .
wallahualam....

Allah swt mengetahui segala sesuatu dan Allah swt maha berkuasa.

aliasomar December 28, 2010 at 12:31 PM  

Kita mahukan pemimpin yang ikhlas, jujur, amanah dan segala macam sifat-sifat baik yang lain. kerana apa? kerana mereka bakal mencorakkan negara dan bangsa dan juga mempertahankan kesucian Islam. Walaupun kita mungkin berbeza fahaman politik tetapi bila sampai persolan maaruf dan mungkar, kita sepatutnya bersatu tak kiralah pemimpin itu dari parti mana. Sebagai rakyat, parti mana yang menang dan menjadi kerajaan, merekalah akan mencorakkan hidup rakyat. Jadi semua parti harus membersihkan dirinya dari najis-najis korupsi dan masalah-masalah moraldemi memastikan negara dalam keadaan sejahtera dan agama sentiasa dijunjung tinggi. Hentikanlah pergaduhan dan pertengkaran dan tegakkan kebenaran

kah kah kah...aii..umah PAPAN boleh pakai SPORT RIM lak...kah kah kah,  December 28, 2010 at 12:40 PM  

kah kah kah...woiii...kah kah kah

meracau lagi ke popeGOMO kah kah kah

bebawak cukup ler NAMPAK BANGANG dah nih...warghkakaka

RAKYAT tengah tunggu la ni BUKTI gambar ZINA tu oii...kah kah kah

Anonymous,  December 28, 2010 at 12:47 PM  

dengan bangganya orang yang mengomen kat blog ni sanggup kata orang lain syaitan... sedarkah apa yang kamu katakan ni... klu benar orang yang kamu katakan syaitan... kamu akan ingat walaupun orang tersebut tidak tahu apa yang katakan... Allah pasti mengetahuinya... kalau benar umno 2 benar-benar perjuangkan islam... dah 50 tahun dulu lagi hukum-hukum islam ditegakkan... dah takda.. dah.. masalah sosial skrang ni... fikirla dengan akal fikiran yang waras bukan bukan cetek dan pendek, dan diletak otak kat lutut ...

Anonymous,  December 28, 2010 at 12:57 PM  

YA GOMO PENGECUT MUKA DIHITAMKAN...

ZINA DAN ROGOL PUN TAK KENAL SIAPA PUN...MENTERI NAJIB ORG KEDAH PUN DIDAKWA OLH AMAH INDON (ROBENGAH) MEROGOLNYA BEBERAPA TAHUN LALU..

SIAPA MENTERI ITU? TUNGGUUUUUU!!!

Anonymous,  December 28, 2010 at 1:00 PM  

Anon 12:18 Ini ayat dari artikel di atas:

Ustaz Saiful bahri Saksi yang menangkap Adun Selising ini Berkhalwat dalam Koch Kereta Api telah mengalami 2 kejadian yang mana hampir hampir meragut Nyawa nya. Satu kejadian di mana Keretanya di langgar dengan Niat MEMBUNUH manakalan satu lagi 3 lelaki Berparang Menetak beliau dengan Niat MEMBUNUH...

Pertamanya ADUN tu namanya Saipul BAhrin bukan Saiful Bahari.

Satu lagi hujah bodoh anon ni ialah ramai rakyat berbondong2 kerja tempat lain... habis rakyat negeri lain tak ke berbondong2 kerja tempat lain. Keduannya memang sudah sunnah sedemikian...Rasulullah pun berniaga hingga ke Syam...

Sapa kata Kelantan tak membangun memang katak bawah tempurung..dan lebih tak malu UMNO merompak Negeri yang dia kata miskin...UMNO rompak hasil royalti negeri Kelantan.

Anonymous,  December 28, 2010 at 1:01 PM  

December 28, 2010 11:37 AM

"Bangang tak sudah la puak UMNO ni...korang ni nak jadi ape? kenapa lah bodoh sangat...setakat ade orang buat pengakuan kata dia yg tangkap,terus korang percaya...."

ko pecaye tak bila nuar aljuburi or bala tentang najib dituduh terlibat dalam pembunuhan altantuya? kalu ye, soalan seterusnya, ape buktinya? aku nak bukti, jgn timbulkan persoalan demi persoalan..

wasalam..

cawat kote,  December 28, 2010 at 1:22 PM  

SAMAN JANGAN TAK SAMAN. NI NAK TUNGGU DULU. TUNGGU APE! SAMAN JE LA. TAKUTT??

Anonymous,  December 28, 2010 at 1:33 PM  

BUKQN SOAL SAMAN...SAMAN2 PUN BUKAN BOLEH TUTUP MULUT GOMO PUN..DIA NAK FITNAH SAPA PUN TAK LEH KONTROL DIA...

LANTAK DIA LAH...ORG PENGECUT MMG MCM ITU....GAMBAR PUN DIHITAMKAN, DAHLAH NAMA DIA PUN SAMARAN JER...BERANI APA TU...ORG MCM NI KITA NAK SAMAN? SORI LAH...ORG SESAT!

TAPI KITA SAMA2 DOA AGAR ALLAH SENDIRI YG SAMAN GOMO BABI NI...

Anonymous,  December 28, 2010 at 2:55 PM  

MENTRI UMNO ROGOL AMAH INDON CAMNA PULAK? Inilah puak puak UMNO bila kena kepala butoh dia, sonyap jer,buat dunno....weiii...DALAM UMNO MACAM2 KES ADA KES ROGOL,KES BUNUH, KES SAMUN, RASUAH - JGN CAKAP LAH, KES BUANG BAYI, KES MINUM ARAK, KES SKANDAL LEPAS TU DUA2 BUNUH DIRI macam yg berlaku ari tu kat highway.

silap2 bini GOMO pun boleh kena rogol oleh pak mentri, jgn main main orang UMNO ni, dah berkuasa sgt, mana boleh percaya.

Anonymous,  December 28, 2010 at 2:59 PM  

Ingat kes rogol, teringat mentri UMNO.

Anonymous,  December 28, 2010 at 3:11 PM  

Gomo sibuk fitnah yang adun selising berzina, tapi kebenaran telah terserlah bila mana menteri UMNO didakwa rogol Amah. Kepada Gomo, insaflah utk memfitnah prg krn diri sendiri akan merana

Anonymous,  December 28, 2010 at 3:22 PM  

anon12.01 kata;

`anon 11.51 CONFIRM tak pernah pergi Kelantan... cuba tanya kenapa orang UMNO berbondong2 melancong ke Kelantan setiap kali cuti sekolah??? Aku pernah terjumpa dgn rombongan UMNO Batu Pahat di Kelantan..mereka kata tak sangka Kelantan Maju macamni..'

nak ulang skali lagi;
`Aku pernah terjumpa dgn rombongan UMNO Batu Pahat di Kelantan..mereka kata tak sangka Kelantan Maju macamni..'

hah ini jawapan nya :
yang sebenor nya orang batu pahat tu nak perli; tapi disebabkan didikan agama islam dimana umno telah perjuangkan, nobatkan dan meletak kan martabat yang tinggi agama islam kita ni.... maka kata2 dia ni (orang umno tu) BER ALAS dan BER ADAB (sesuai dgn seruan islam)

itu pong tak paham kaum pas pis pus ni...kih kih kih kih

p.s
kamu ni umur brapa tahun? 12-13 thn ke? lepas ni pegi main guli ye nak...
kih kih kih kih

tapi jangan pulak jadi mcm hishamuddin rais (& geng kah kah kah tu!) dgn budak2 umur 13-14 tahun tu pong depa nak berpidato dan berdebat kat blog ni!!! kih kih kih kih kih
ubun-ubun pun tak kuat lagi kih kih kih kih

mus,  December 28, 2010 at 3:27 PM  

adun selising dah disebut namanya...adun umno rogol amah... mana namanya....tak kan main sebut gitu aje...

org buang bayi tu mana pulak dier tau itu org umno...main cakap je...ini lagi jelas main tuduh aje..

Cencaluk December 28, 2010 at 4:02 PM  

Salam,

Dah lama aku dok perhatikan Isu ini. Macam biasa kalau kita mengnut agama Islam kita seharusnya membersihkan diri kita daripada Fitnah yang dilemparkan.

Dalam Isu ini hanya satu cara sahaja yang akan membuatkan cerita ini menjadi basi iaitu dengan ADUN ini bersumpah dengan nama ALLAH dan menjunjung Al-Quran dan ianya akan membersihkan segala tuduhan yang dilemparkan ke atas beliau.

JANGAN LUPA LIDAH MANUSIA BOLEH MENJADI SENJATA YANG LEBIH TAJAM DARI MATA PISAU SO KITA SEHARUSNYA MENGGUNAKAN LIDAH KITA UNTUK MEMATAHKAN MATA PISAU ITU.... APA LAGI ANGKAT SUMPAH DAN KEMUDIAN TUNGGU AJA APA NATIJAHNYA.

Anonymous,  December 28, 2010 at 4:50 PM  

mentri umno tu dah ada laporan resmi pun..browse internet jgn jadi bodoh sombong.

Si Buduh Gomo,  December 28, 2010 at 4:52 PM  

Bongkar, bongkar... hahaha. buduh, buduh... ko ni mcm org jahat filem tamil la gomo.
Last2 skali kantoi, pastu buat muka lidah terjelir.. hahaha buduh betul mung.. dah la muka pun ada rupa tamil.
Yg peliknya, knp ko kecoh2 psal hal melayu ha? Si armand mamak tu pun sama jugak.. Ko ni pun keturunan pendatang la gomo. nenek moyang ko dulu duk kat estate je.. hahaha.. gi la bongkar estate tu buduh... hahaha.

Anonymous,  December 28, 2010 at 5:29 PM  

Korang melalak mcm anjing apahal, dahla miskin, naik harga barang sikit dah jd mcm org gila..sesame duk gaduh yg untung kafir harbi..Kalo korg pikir panjang sikit Knapa krajaan jd mcm ni, Sb korgla, bodoh sgt, nk jd pengimport xreti sme arap cina, Kalo korg sme jd pengimport brg2, org2 cina Xleh nk kontrol brg2.. Xpyhla subsidi..gaduh sama2 Islam n melayu dahla bodoh n miskin, Tp berlagak pandai.. Sekor Ada Brp rm dlm Akaun????? Tgk cina..elokla brkwn dgn dap bia lg mampus Anak cucu hang, jual air tepi Jln Je la Sb korg2 sme fikir pendek...

pacat December 28, 2010 at 5:32 PM  

elok pon kecoh melalui blog dan paper biar pas lawan balik melalui media. Tengok siapa yg report pada POLIS dan Jabatan Agama. Almaklum la PAS dan juak2nya tidak mempercayai badan berkanun di Malaysia dan lebih percaya kepada mulut2 bacul Penceramah PAS dan PR yg lain. So bersedialah untuk dipaparkan dalam media arus perdana dan blog. Sekarang bersedialah serangan seterusnya. Jika sekadar jawab melalui harakah dan lain2 hanya berlegar dikalangan mereka. Sebijik macam kes Anwar.... semua tidak adil! sekarang PAS jawab la sejelas2nya dan jika sekadar menafikan dan menuduh sekadar propaganda itu semua amalan biasa Anwar.

Anonymous,  December 28, 2010 at 5:40 PM  

http://propartiislammalaysia.blogspot.com/2010/12/terbaru-papa-gomo-si-penipu-sudah.html


kahkahkah.....kantoiiiiiiiiiiiiii

Anonymous,  December 28, 2010 at 5:43 PM  

Yg UMNO tukar tanah KTM berhektar hektar dgn tanah sekangkang kera tu takpe pulak puak puak UMNO ni...UMNO lah pengkhianat Melayu..cukup lah 53 tahun UMNO khianat melayu.

UMNO memang parti haram jadah. Kaki rogol ramai dalam tu.

Anonymous,  December 28, 2010 at 6:55 PM  

http://propartiislammalaysia.blogspot.com/2010/12/terbaru-papa-gomo-si-penipu-sudah.html

Anonymous,  December 28, 2010 at 7:21 PM  

kuat menipu anak haram papagomo ni, mungkin sebab kelahiran anak haram ni macam dajal

mak main dengan ayah, setan pi pancut dalam

tak puas hati ?

suruh anjing2 di cyberjaya jejak ip address aku la bangsat gomo !!

Anonymous,  December 28, 2010 at 8:00 PM  

haahahahaha..
bodohnyer 7:21
pengcut sroh org jejak..
brani ltak nme dgan iclaa brader..
ehh lupe2,klau ltak msti kau tipukn??
ssah nak pecaye yg yg sanggop jual agame ni..
kah kah kah..
sudahlaa brader..
yg mane hak ttap jd hak..
batil akn terbuke jua..

Anonymous,  December 28, 2010 at 8:27 PM  

wakakka GOMO dah kantoi isu Adun Selinsing,...haram jadah..rupenya GOMO lah dalang dan penyebar fitnah ni...tak caya..baca link ni...

http://propartiislammalaysia.blogspot.com/2010/12/terbaru-papa-gomo-si-penipu-sudah.html

Anonymous,  December 28, 2010 at 8:27 PM  

wakakka GOMO dah kantoi isu Adun Selinsing,...haram jadah..rupenya GOMO lah dalang dan penyebar fitnah ni...tak caya..baca link ni...

http://propartiislammalaysia.blogspot.com/2010/12/terbaru-papa-gomo-si-penipu-sudah.html

Anonymous,  December 28, 2010 at 10:05 PM  

kantoi tang mana pulak dah? kahkahkah....
bodoh punya pas.

zina hampa backing, judi backing, mkn babi pun backing.... hampa nak jadi apa?

balik la ke pejuangan yg asal... bila bersama dapigs tiada lg kedengaran Negara Islam. Kenapa?

Anonymous,  December 29, 2010 at 12:12 AM  

Sebenarnya yg jadi bodoh dan bangang ialah kite semua.

Gomo ni dia suka sangatlah sekarang ni, tergolek gelantang dia tengok kita bertengkar.

Dia sebenarnya mencipta tajuk cerita panas yg kita tak tahu ujung pangkal, entah betul entah tidak.

Dia menjadi seronok dan perasan bila blognya sentiasa dilayan oleh kita, tidak seperti kebanyakan blog2 lain yg kadang2 sunyi sepi tanpa pelanggan.

Awak dah berjaya lah gomo, kamilah yg bebal.

Anonymous,  December 29, 2010 at 12:51 AM  

Alhamdulillah...

Anonymous,  December 29, 2010 at 8:08 AM  

betul kata gomo
ni terbukti adun selising

http://kedahlanie.blogspot.com/2010/12/isu-fitnah-ruduh-berzina-dalam-koc.html

http://wfauzdin.blogspot.com/2010/12/bangangnya-kau-papa-gomo-rugi-la-siapa.html

Anonymous,  September 16, 2012 at 8:22 PM  

org pas pis pus..kalo kna batang idung sdiri, sibuk mintak tunjuk bukti walapun dh ad 6 org saksi yg sggup dibawa ke mhkmh..kalau kena pd org umno, sibuk dok canang sluruh dunia, tkde la plak nk mntak tunjuk bukti dlu ke..

org pas ni, kalo suruh bersumpah laknat bukan men ckp Islam x suruh..tp surat akuan sumpah yg dibuat tu boleh plak diorg prcaya mcm nk mmpus..

heran..heran..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP