PAPADIVA - Ac Mizal The Joker Or Aidid The Clown?

Tuesday, December 21, 2010


Dua Wajah Ac Mizal Yang Di Mainkan
Aidid Blogger Upahan E-Dymium

Mula membina Blogg pada bulan Oktober dengan artikel pertama mengenai Skim Piramid pada 4 Oktober 2010. Kemudiannya di susuli dengan artikel artikel yang menerjah Skim Piramid. Gomo memuji Aidid kerana menfokuskan serangan kepada sistem MLM yang memang Gomo pun tidak mengemarinya dan langsung tidak ambil Minat.

Namun pada penghujung Oktober iaitu pada 29hb Aidid mula membuat artikel mengenai Ac Mizal dan perniagaan yang di jalankan oleh Syarikat Ac Mizal Konsortorium. Itu lah artikel yang pertama melalui blogg nya.

Dan jika kita perhatikkan artikel Aidid ini pada bulan November maka kita akan dapati dari 25 artikel nya pada bulan November itu 14 artikel nya di tujukan Khas buat AC Mizal.

Artikel Aidid Bulan November yang berkisar mengenai Ac Mizal:

1 November http://aididmuaddib.blogspot.com/2010/11/gelang-ac-mizal-bayang-bala-di-ufuk.html

3 November http://aididmuaddib.blogspot.com/2010/11/gelang-ac-mizal-penipuan-testimonial.html

4 November http://aididmuaddib.blogspot.com/2010/11/gelang-ac-mizal-kat-mana-fitnahnya-beb.html

5 November http://aididmuaddib.blogspot.com/2010/11/aku-suka-berlawak-so-sue-me-you-dick.html

5 November http://aididmuaddib.blogspot.com/2010/11/gelang-ac-mizal-ini-yang-aku-bengang-ni.html

9 November http://aididmuaddib.blogspot.com/2010/11/koleksi-flyers-aidid-muaddib.html

10 November http://aididmuaddib.blogspot.com/2010/11/gelang-ac-mizal-manjang-berlakun-mamat.html

10 November http://aididmuaddib.blogspot.com/2010/11/gelang-ac-mizal-uik-apa-ni-macha.html

12 November http://aididmuaddib.blogspot.com/2010/11/gelang-ac-mizal-oh-man-youre-gonna-piss.html

13 November http://aididmuaddib.blogspot.com/2010/11/gelang-ac-mizal-manjang-berlakun-mamat_13.html

14 November http://aididmuaddib.blogspot.com/2010/11/selamat-hari-raya-aidil-adha.html

23 November http://aididmuaddib.blogspot.com/2010/11/is-aidid-muaddib-ranting-no-i-dont.html

26 November http://aididmuaddib.blogspot.com/2010/11/yang-haram-itu-haram-yang-shubahah.html

27 November http://aididmuaddib.blogspot.com/2010/11/gelang-ac-mizal-sapa-la-yang-kena.html


14 Artikel Keseluruhan yang mana di Fokuskan untuk Menyerang Ac Mizal. 14 Artikel berbanding 25 Artikel nya pada Bulan November.

Namun pada bulan December tidak ada satu pun artikel nya menyerang Ac Mizal. Kenapa??? Kenapa setelah begitu berhempas pulas sebanyak 15 Artikel menghentam Perniagaan Ac Mizal maka secara tiba tiba Aidid berhenti menyerang?


Dalam posting terakhir yang Gomo membuat Semakan di dapati Aidid seolah olah ingin bercuti buat sementara waktu. Petikan Blogg nya:

Assalamu'alaikum... friends and foes alike. It has been a hectic 2 months. I started my first entry in this blog on the 4th of October 2010, but I only launched it at Say No To MLM in facebook about 2 weeks later. I never have thought it would reach this far, to be frank. It has been a mind-boggling ride for Aidid Mu'addib, and I guess I have collected many friends along the way, but created a whole lotta enemies too. Well, I always consider those suckers the jokers clan... or, a deluded bunch of heathens, whichever you'd prefer them to be. Money can do that to anyone... I learned about that little fact for quite some time now.

http://aididmuaddib.blogspot.com/2010/12/my-wish.html


BEKAS Duta Edymium

Amboi amboi amboi.....Dah lanyak dengan Fitnah pada Ac Mizal lepas tu main cabut macam tu je? He he he..Aidid Aidid...hang memang Blogger Berbayar. Berapa ribu Edymium Bayar bro? Kalau Edymium boleh untung sampai 55 juta Sah lah 1 Juta dalam tangan lu.

Ops, Gomo lupa nak tanya kepada peminat Aidid dan Aidid sendiri. Mengapa di dalam Blogg Aidid tidak ada Artikel yang mendedahkan Syarikat Edymium??? Syarikat yang menjual Gelang magnetic yang mana bekas Syarikat yang menaja Ac Menjadi Duta???

Apakah Aidid terlepas pandang mengenai Syarikat Edymium ini? Edymium dah bertahun jual Gelang Megnetic dan memang SAH menggunakan Sistem MLM namun si Aidid sedikit pun tidak mendedahkan akan penipuan Syarikat Edymium ini. Kenapa???

Syarikat Konsortorium Ac Mizal yang berasaskan perniagaan Jual Gelang yang mana bukan Skim MLM di serang bagai nak Gila oleh Aidid. Edymium??? Apa cerita?

Untuk makluman semua, pihak Maybank dan Sraikat Ac Konsortorium telah mencapai persetujuan dalam perniagaan mereka ini pada bulan September. Satu kejayaan yang besar buat syarikat Anak Melayu untuk memajukan diri dalam perniagaan yang sememangnya kita tahu sentiasa di monopoli oleh bangsa asing.

Aidid membina Blogg pada 4 Oktober 2010 yang mana sekitar sebulan lebih kurang dari Perjanjian Syarikat Ac Mizal dan Maybank.

Dalam masa yang singkat Blogg Aidid menjadi tumpuan sehingga di hebohkan seluruh medium Cyber dan juga dada akhbar. Bagaimana sebegitu cepat Blogg Aidid di kenali ramai dan menjadi rujukan pelayar internet?

Gomo akan ceritakan mengenai perancangan dan Strategi Aidid melalui Boss nya Edymium dalam merancakkan Blogg Aidid ini sehingga menjadi tumpuan pembaca yang mana telah menyebabkan Pihak Maybank menagguhkan dulu perjanjian usahasama Syarikat Ac Konsortorium.


Tapi E-Dymium ni Macam mana? Apa cerita ni Aidid???



Apa Cerita Ni Aidid?



Yang Ni Pula?


Ni?


Aidid???

Sebagaimana yang Gomo katakan sejak kali pertama membuat artikel mengenai Ac Mizal dan perniagaan nya ini tidak lain dan tidak bukan semuanya berpunca dari Sifat hasrat dengki orang Melayu itu sendiri. iri Hati dalam persaingan perniagaan maka menyebabkan hal ini terjadi.

Kita kena Buka minda besar dalam isu Ac Mizal dan Blogger Upahan Edymium si Aidid ini. Kita kena lihat Hubungkaitnya. Secara jelas kita boleh lihat di sini:

AC Mizal merupakan BEKAS Duta Edymium yang mana syarikat Edymium ini menjual gelang Magnetic.

Bila tidak menjadi Duta kepada Syarikat Edymium maka Ac Mizal membuka syarikat nya sendiri yang juga menjual gelang Magnetic.

APAKAH TIDAK AKAN ADA PERASAAN HASRAT DENGKI DARI SYARIKAT TERDAHULU?

Aidid Mengeluarkan sebanyak 16 Artikel bagi menjatuhkan reputasi Syarikat AC Mizal dalam menjual Gelang Magnetic ini.

BERAPA KALI PULA AIDID MEMBUAT PENDEDAHAN SYARIKAT EDYMIUM?



Harap Aidid Dapat menjawap nya setelah kembali semula menulis. Dan di harapkan Aidid dapat menunjukkan Skim perniagaan Syarikat Ac Mizal ini dan bandingkan dengan Skim Syarikat Edymium.

Pembaca juga menunggu!!!

Psssttt...kurang kurang puluh ribu si Aidid tu dapat..masyukkk...


PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Sebarang Maklumat Sila Emel ke: papagomo.com@gmail.com

155 comments:

En Razman December 21, 2010 at 3:08 PM  

sampai bila nak main tuduh menuduh ni...aidid dah stop,bagus la...dia hentam semua,bukan takat AC je...yg terbaru ni dah start balik,hentam yg lain pulak...pasal kes AC tu,biar la pihak berwajib yg siasat...PAPA GOMO patut jgn terlalu memihak kepada AC...setiap hujah aidid tu ada benarnya...kalu dia betul tali barut syarikat Edymium, kenapa semua pun dia nak hentam...dia dah jadi most wanted utk semua MLM,dan ape2 perniagaan yg riba...cukup2 la tu PAPA GOMO,tutup la cite ni...sy sokong aidid sebab kebenaran yg dia bawa,bukan sy dibayar...tak semua boleh dibeli...

Zafran Yusrin December 21, 2010 at 4:13 PM  

aidid selambe je hentam edymium walaupun takde entry kahas utk edymium, tp edymium pun turut kena hentam dlm blog tu..

papagomo tak reti search, atau AC dah bayar papagomo? sape blogger yg dibayar skrg nih?

Anonymous,  December 21, 2010 at 4:13 PM  

adoi celaka ko gomo, org da best2 stim citer pasal adun pas berzina, ko main posting ac mizal ngan gelang plak..potong stim betul la ko GOMO..

Aku tak pueh lagi nak tgk comment2 puak2 fuckatan pasal isu ni, pesal la ko kasi potong, nasib baik nuar juburi sempat pancut, sblm makan karipap feberet dia, kalu tak, perangkap sex mmg tak menjadi..

ko ni mmg sial la gomo, ape tangkal ko pakai ni..?

yat December 21, 2010 at 4:29 PM  

ada la dia cakp sikit pasal edymium dalam posting ni:

http://aididmuaddib.blogspot.com/2010/10/gelang-ac-mizal-disaster-waiting-to.html

pasal testimonial....udah2 la gomo, aidid ada asas dia cakp cam tu, AC? yilek, primadona jek, baik tumpu serng pakatan dari bela AC yg terkantoi tu..

dewatawanberapi December 21, 2010 at 4:29 PM  

hoi gomo,

bikin malu kompeni tul lah kau ni...nape ko nak bela AC Mang tu pulak...ko kena baca betul2 apa yang aidit tulis tu...bukan main terjah je...

cuba ko cari kat mana yang fitnahnya tulisan aidit tu dan senaraikan...

semua siap dengan bukti...bukan macam kau...kau sendiri fahamkan apa maksud aku...

baik ko fokuskan pada politik je le....appppaaaaaaaaarrrraaa

Anonymous,  December 21, 2010 at 4:38 PM  

kalo kau ada bukti ko tunjuk le...
sedap2 je cakap...

lain kali bercakap guna mulut bukan buntut...

Anonymous,  December 21, 2010 at 4:42 PM  

kahkahkahkahkahkah...

pasti aidit tergelak2 sampai berguling2 bila baca post ni..

nampak sangat sang penulis ni...cikai tahap gaban

Anonymous,  December 21, 2010 at 4:57 PM  

gomo memang bodoh dari dulu. nak tipu org pun x pandai.

Anonymous,  December 21, 2010 at 5:09 PM  

gomo...baik ko delite post ni..

buat malu diri sendiri jer..

lol...

Anonymous,  December 21, 2010 at 5:11 PM  

sori..delete

Effendi December 21, 2010 at 5:25 PM  

Gomo bodoh, mana no. keahlian edymium aidid yg ko janjikan tu?

Gomo bodoh, nampak macam ko je yg kena bayar dgn ac? Tak habis2 reka konspirasi. Anak aku leh buat assumption cmni.

Gomo bodoh, jangan la bodoh sangat sokong org bodoh. Jwpnnya bodoh kuasa dua.

MANA NO KEAHLIAN EDYMIUM AIDID?

MANA HA BODOH?

HA? HAHAHAHHHH

GOMO KAKI SERKAP

Anonymous,  December 21, 2010 at 5:37 PM  

Papa Gomo dedahkan semua ni sbb si 'aidid' tu menghasilkan blog fitnah dan kandungannya semua tak betul dan menghasut.


Macam bagus je si 'aidid' tu.

Anonymous,  December 21, 2010 at 5:39 PM  

GOMO memang bodoh, bini dia main belakang dia pun dia buat buat dunno jer. Kalau orang lain bukan main lagi buat citer fitnah!!!Dasar lelaki gemuk, pengotor dan dayusss!!!

Anonymous,  December 21, 2010 at 5:39 PM  

Papa Gomo dedahkan semua ni sbb si 'aidid' tu menghasilkan blog fitnah dan kandungannya semua tak betul dan menghasut.


Macam bagus je si 'aidid' tu.

mrkay December 21, 2010 at 5:41 PM  

aku selalu baca blog ko dan blog aidid. almost setiap kali update, aku akan baca blog korang berdua. tp pada aku, aidid bukan tali barut sesapa sbb dalam banyak entry lain selepas kes AC, Aidid tetap libas AC dan edymium. ko baca betul2. baca satu persatu.

aidid bercuti sbb nak jaga ayah dia yang sakit and sekarang dia dah kembali menulis.

satu ayat AC dalam metro hari tu lebih kurang macam ni "harga gelang tu tak termasuk kos kotak, penghantaran dan bonus penaja". Ayat AC tu nampak sangat menjerat leher sendiri. terang2 dia mengaku yg harga gelang yg aidid tunjukkan tu betul. so terang2 dia dah menipu duit orang melayu kita.

ko kata ko anti MLM, tp kenapa ko sokong AC yg buat perniagaan MLM ni? kenapa gomo? kenapa??! ko check facebook page "Say No To MLM". itu aidid yg bukak utk hentam SEMUA MLM dan bukan khas utk AC.

Aku komen bukan sbg haters ko. tp aku komen sbg kenalan yg sokong perjuangan ko selama ni. aku rasa ko mesti sedar aku selalu respon pada tweet2 ko.

Ummu Amisya December 21, 2010 at 5:54 PM  

Aidid jdi penulis upahan edymium... silap la dia duta edymium yg sdg skodeng cara2 nk dpt bekalan gelang magnet sbb nk buat bisnes sndiri la bru bole kaya...aiseh ko ni pandai2 je nk merendahkn orang la. Tkde otak btul la kau gomol...

Anonymous,  December 21, 2010 at 5:56 PM  

Bengong tahap gaban la ko ni...jilat bontot AC Mang apake? Brape dia byr lu?

Anonymous,  December 21, 2010 at 5:58 PM  

Ko ingt org sume sengkek sgt ke nk dpt upah nulis je..bodo popo gomo
ada otak ltk kt mane? bontot?

azri,  December 21, 2010 at 6:05 PM  

kita punya untung kita makan,dia punya untung dia makan,sm2 makan apa salah?..mcm ni lah k...adat org berniaga bila AC nak letak kan harga yg munasabah.dah byk ali dia xplain knp dan mgpa harga sdemikian2..mcm myk kete yg korang gunakan,selagi guna kete selagi tu korang beli waimah ianya naik smpai 270sen seliter,lain lah yg berbasikal,perlu ke beli petrol?cm tu le jugak dlm isu gelang AC ni..aku xnmapak pun apa yg menjelikkan dalam urusniaga si ac ni,even kalu nak di katakan ianya riba sekalipun itu kerja tuhan...melayu langsi pot pet pot pet mmg ramai,bila suruh bertindak jadi dayus pekak tolol,mcm puak pembangkang yg mmg sah pekak bangang..

PAPA GOMO December 21, 2010 at 6:09 PM  

Mantap komen komen ni semua! Hehehe

Gomo pertikaikan Artikel Aidid yang membalun AC Mizal kerana apa yang di nyatakan aidid mengenai perniagaan Ac Mizal langsung tidak di kaitkan dengan Edymium bekas majikan yang menaja Ac menjadi Duta Gelang Magnetic.

Bukan susah nak jadikan Ac Mangsa dalam hal ini! Bina sebuah blogg dan cerita isu MLM dan kemudiaanya bantai Ac Mizal berterusan dan buat hubungan dengan media agar isu yang di mainkan dalam blogg aidid ini di spin kan lagi oleh akhbar.

Sebab tu Gomo nyatakan, kenapa Aidid tidak membalun Edymium yang kita semua tahu telah menjual gelang magnetic sejak 4 tahun lalu yang mana telah meraih keuntungan berjuta juta!

Aidid juga tidak mengeluarkan langsung artikel berkenaan Skim SMS dari Edymium yang mana jelas satu skim Bodoh menipu Melayu.

Kenapa Tidak???

Blogg aidid di Fokuskan untuk Ac Mizal dan itulah peranan nya!

Bab harga gelang menjadi Isu? Ac jual rm1000 Edymium jual rm1800. Mana mahal? Ops... Anda kata kenapa jual mahal? Beginilah... Kenapa kita tak pernah tanya kepada syarikat syarikat yang jual penapis air mengapa di jual sehingga Ribuan ringgit? Sedangkan kos nya sekitar rm300 sahaja! Emmm barangkali tauke nya Cina so tak payah kita nak persoalkan tapi bila melayu maka kita akan persoalkan.

Lagi untuk makluman! Kita minta Aidid membuat satu Artikel bagi membandingkan skim jualan gelang magnetic antara syarikat Ac dan Edymium! Sebab Aidid tak pernah buat perbandingan ini! Kita nak jelas yang mana satu Skim Penipuan!!!

Gomo di bayar Ac? Ac tak bayar tapi Ac Sahabat Gomo! Pernah berlakon sekali dulu dalam Drama. Sahabat mintak tolong takkan lah tak Tolong! Lagipun Gomo lebih pengalaman dalam menjual gelang magnetic ni dari Ac Mizal dan Edymium! Dan Gomo tahu apa itu Penipuan!!!

Suruh Aidid keluarkan Perbandingan antara Skim Ac Mizal dan Skim Edymium kita buat perbandingan!!! Amacam?

Psssttt... Gelang mahal kononya Riba. Tu pi beli skru kat kedai Cina dan kedai Melayu! Bandingkan harga mana murah mana mahal!!

Melayu melayu..... Sempoiiii

azri,  December 21, 2010 at 6:20 PM  

amik ko..sokong apa yg hak..ap yg batil...psssstttt...melayu ke dorang ni?mcm yahudi mabuk je.xtau cite pucuk pangkal main terjah je..gomo teruskan perjuangan anda.saya tungu video skandal alim pas ni.mau yg real.utk tatapan lebai2 keparat dan di sokong pengikut bangang yg bertopengkan ugama.belajar pun xhabis,smbhyng pun xckup 5 waktu ada hati nak main hadis!haktuihh tuih tuih

azri lagi,  December 21, 2010 at 6:27 PM  

kalian yg menyokong pas buta2 ni mmg kemaruk rasuah!!!rasuah iman dan duniawi!!!teruk2 umno pun mereka cuba untuk jadi lebih baik hari demi hari!!bukan mcm kalian yg sesat hari demi hari!!!!ni cite lari skit dari topik.amarah xterhingga perhatikan dayus pekak tuli bodoh tamak rasuah dlm parti ciptaan nicky ajis ni!!!fatwa ngok hang!!!!cilako cilako cilako punya lebai2 moden merangkap tamak tahap janggut nikcy ajis dan selebat bulu hidung nicky ajis!

Anonymous,  December 21, 2010 at 6:31 PM  

potong stim la gomo.. pergi tulis pasal ac mizal ni..

tak kisah la aidid tu orang mana pun, yang penting AC ke E-Dymium tu ke.. yang penting dedua menipu, jual barang takder faedah.

terbukak jugak minda orang melayu dengan tulisan dia pasal bisness barang tak guna ni.

yang AC mizal ni pun kelam kabut sangat gayanya handle serangan pesaing macam ni.melantun lebih pasal tu orang dok lanyak lagi.
lain2 yang kena tu takder pun nak layan sangat si blog aidid tu.

gua mmg anti mlm,  December 21, 2010 at 7:07 PM  

bro,
benang basah usah ditegakkan.
cerita ac bukan pasal melayu dengki melayu
tapi pasal melayu tipu melayu
lu gi sokong melayu penipu buat apa
jgn jadi bodo

Zahidin,  December 21, 2010 at 7:10 PM  

Saudara,

Rasanya xperlu lah post ni.. takut menjerat diri saudara..

apa yg dikatakan Aidid ada benarnya, dan mcm rakan2 yg komen kt atas.. edymium tu pun aidid belasah.. MLM lain pun dia blasah..

rasanya elok kita fokus pd pakatan.. sebab samada AC mizal or Aidid yg betul ni..macam2 pendapat ada.. so elok la kita elak perpecahan kecil ni.. takut melarat..

Biar la pihak berkuasa yg siasat.. if AC xbersalah elok la..

Anonymous,  December 21, 2010 at 7:20 PM  

gomo oo gomo .. kau nih letak otak kat mana? Nak disokong gelang 50 hinggit jual 1000, lepas tuh takder paedah aper2 lak tuh.....
aku raser sale gelang2 MERUDUM habis sebab pembongkaran kisah gelang tak guna satu sen nih ... silap2 takder sale langsung hehehhe

terima kasih Aidid kerana memberi penerangan yg terperinci pasal MLM nih ...

dewatawanberapi December 21, 2010 at 8:31 PM  

selamat pengantin baru Pehin Sri Taib Mahmud...

larat ke nak balun gadis 28 tahun...

yat December 21, 2010 at 8:46 PM  

gomo,

gua suka baca blog lu, tapi lu defend AC gua xleh terima, gua tau lu sahabat ngan AC, tapi at the same time lu kena tau mana baik and mana buruk, member salah lu kena inform, tu baru member sejati...

apa kata lu bagtau and post jek la dekat aidid tu, mana la tau dia buat lak perbandingan..

tentang harga skru ke, penapais air, kalo niat kita jual mencari rezeki kerana Allah, xdak 'mark up' yahudi, dan jujur, insyaallah tuhan bantu kita...

Mknace December 21, 2010 at 9:03 PM  

Saya tak nampak sebarang bukti yang nyata sepertimana yang papagomo janjikan dulu. Ini cuma setakat serkap jarang tanpa ada bukti yang kukuh. Cuba kemukakan bukti yang lebih kukuh dan nyata. Barulah orang tak pertikaikan isu yang cuba dibawa. Dan lagi satu, bila saya baca entri ni nampak macam papagomo sendiri memperakukan skim MLM, apa cerita ni?

Anonymous,  December 21, 2010 at 9:19 PM  

Gomo, aku rasa better ko tutup entry nih. Kelak memakan diri. Kalo ko rasa dia tipu apa kata ko komen kat blog dia mintak dia buat perbandingan Edymium ngan AC Mizal tu. Jangan kerana entry ni kredibiliti ko terjejas Gomo.

Anonymous,  December 21, 2010 at 10:25 PM  

papa gomo serkap jarang.. rasanya papa gomo x baca habis entry setiap blog aidid tu... ada je dia hentam edymium dan ack sekaliarung.. gomo x leh kata aidid upahan kerana kebanyakkan info yg aidid tulis rata2 maklumat org yg anti mlm dan penindasan. kalau nk tau, beberapa maklumat serta bukti yg aidid paparkan, hasil maklumat yg saya beri. saya bagi info pd aidid memandangkan blognya yg fokus pada anti mlm. saya rasa bukan saya sorang jer informer, malah ramai lagi yg anti mlm atau yg tertipu dgn mlm, jd informer dan semestinya aidid telah buat kajian dulu dgn hasil maklumat org ramai sebelum ditulis di blognya. ack dpt highlight lebih kerana ack diterajui oleh artis.semua org kenal. sudah pasti dpt publisiti meluas. nk2 pula ack seperti cacing kepanasan bila ditegur isu mlm dan cara perniagaannya tu.saya bersikap neutral. tidak pro pada individu. yg benar disokong. yg salah, menipu, menindas harus dihebahkan..dgn info pendedahan ini,harap xde yg tertipu.x perlu nk buat perbandingan antara ack dgn edymium. bagi saya, baik edymium maupun ack deduanya penipu. dedua x leh pakai. haram tetap haram. jgn nk samakan untung org cina jual brg dgn melayu kerana org cina x kisah pasal riba dn mkn duit haram kerana mereka tiada konsep tu dlm perniagaan . kita sebagai org islam ada konsep perniagaan mengikut syarak dan patut diikut.

Anonymous,  December 21, 2010 at 10:46 PM  

gomo2...gomol kang!!! ups..ter'geng' ngn si ANUgerah Tuhan lak..hahahaha

bro, chek balik ape yg dorg ckp neh..kalo rasa2 salah, say sori..baru gentleman..mcm pisau penah wat...hehehe..jgn dok wat entri plek2...


Hidup PAS!! PKR!!!

PAS 4 all!!! Israel 4 all!!!

'mata' PKR = 'mata' Freemason
PKR Freemason..

PKR n PAS geng Israel..tiru slogan n logo Israel n freemason

Anonymous,  December 22, 2010 at 12:16 AM  

bosan lak aq baca papgomo...ko nih pon join MLM jgak ke....dhen aidid da rosakkan bisnes ko smenjak akhr2 nih kan ????
ko tgok Ac x mampu nk wat pape pon kait aidid...
law aq org tabur pasir kat priuk nasi aq da lme aq report polis + saman+ wat perintah injunksi so dyowang xleh nak ckap paper ag...
ko tgok Ac x brani pon nak ambil tindakkan pape kat aidid.....

Anonymous,  December 22, 2010 at 12:20 AM  

weh PUPPYGOMOK suruh ler AC MENGGELABAH tu saman EDYMIUM wehhh....ko kan ada bukti hahahahahah bodoh piang...entry paling bangang..berapa AC MENGGELABAH upah ko wehhh.....hahahaha kalu bab politik bukan main ko cabar org...wehhh aku cabar ko kalu kote dah sunat....suruh ACK SAMAN EDYMIUM kalu ko ada bukti wehhhh kote kulup

Anonymous,  December 22, 2010 at 12:23 AM  

gomo2, boleh jwb lagi tu, jwpn dh la sama gak.

AKU CLAIM NO KEAHLIAN EDYMIUM AIDID MACAM KO JANJIKAN DLM ENTRY SBLOM NIH!

MANA???
MANA???

KO KUTUK ANWAR ELAK JWB PSL WIKILEAKS.

KO LG TERUK, DAH JANJI NAK BAGI NO. TAPI RUPANYA TIPU


SAMA MCM AC! SAHABAT MENIPU!!!

HAHAHAHHH

PAPA GOMO KAKI SERKAP

east8071 December 22, 2010 at 12:36 AM  

woi gomo,berapa ac bayar kat ko?

Anonymous,  December 22, 2010 at 12:58 AM  

weh gomo..kote ada x??? pi la suruh AC Menggelabah tu saman EDYMIUM.. ko kan CSI hahahahaha aku cabar ko kalu kote ko x kecut x kulup tolong AC tu.. kasi bukti buat mcm AC MENGGELABAH tu...kasi cerita sama METRO hahahahahha....ada berani gomo???? or kote kecut??? hahhahhha entry nih jgn tutup ye puppy..hahahaha...

Anonymous,  December 22, 2010 at 1:03 AM  

gomo..

aku dah bertahun follow blog ko

aku rasa ko ni bukan backup ac mizal tu sgt pun..
aku tau ko tak sebodoh entry yg ko tulis ni..
aku rasa tujuan ko sbnrnya nak tarik ramai org baca blog ko pasal isu adun berzina dan lain2..
ko saje hentam aidid utk tarik pembaca2 blog aidid ke blog ko..

secara tak langsung ko dpt menyebarkan berita2 politik ko ni kat semua org termasuk yg tak berminat dlm hal2 isu politik ni..

tapi aku rasa cara ko ni tak betul... ko bukan je gagal tarik pembaca baru.. malah pengikut2 lama ko juga akan semakin hilang kepercayaan terhadap ko pasal isu ni..

lagi satu..
harap ko jgn babitkan nama Perkasa lagi dlm perjuangan ko membacking ac ni...
please Gomo

gomo dgn ac mang wadefak?,  December 22, 2010 at 2:08 AM  

GOmo,

ko lah MELAYU paling bodoh pernah aku jumpe. aidid membela MELAYU dari masuk skim piramid yg akan crash. semua research yg di buat aidid semua make sense. atau kau yg x baca? atau kau yg xmampu membaca sebab mmg aidid ade hentam ko terasa smpi hati? ye, cina jual skru mahal kat melayu ada la rm3 satu.masih boleh pakai nk skru mcm2. (otak gomo contohnya) tp melayu jual gelang bodoh dekat melayu rm1000 satu! nak pakai dekat mana oi? wadefak weh? aidid tak hentam ac mang tu jer. sume die hentam. mmg piramid scheme akan crash! ko xphm lagi ker? aku bg contoh, dlm dunia ada 3 org. a,b,c. a cari b. b cari c. c nak cari sape???? infinity piramid scheme cakap? dlm dunia ni ade 6billion manusia aje. still bole kira jumlahnya iaitu 6billion. kalo bole kira = tak de infinity la mangkuk!! marahnye aku. gomo spm math bape? G9??

the more you keep on writing about aidid the more stupidity reveal from you. gomo2. patut kau yg harus bertaubat dari memfitnah.

aidid mencegah MELAYU dari masuk MLM!
gomo harus bertaubat!

Anonymous,  December 22, 2010 at 2:14 AM  

gomo..masa minum teh ngan perkasam ari tu..AC ada kasi gelang free x? keh keh keh keh...

Anonymous,  December 22, 2010 at 2:33 AM  

Gomo memang bodoh. Aidid yang bagi fakta 360 darjah pun dia tak nampak. Memang betul kata anon tu, ini bukan soal melayu dengki melayu tapi soal cuba memperbodohkan orang melayu macam yang gomo bodoh buat.

Kalau fakta sebenar ini dia cuba spinkan apatah n3 dia yang lain dah tentu dia spin jugak.

Nasib baik aku bukan pengikut blog gomo kalau tidak mesti aku jadi bodoh macam pengikut dia.

Satu hari nanti kau akan tersembam gomo. Yang itu pasti kerana ALLAH itu pasti akan membalas setiap perbuatan kita.

Anonymous,  December 22, 2010 at 2:48 AM  

Hang ni betui lah buang tebiat gomo, siok isu pasai makhluk hamjadah pas berzina dalam ketapi mai crita pasai mamat ac budak mlm plak dah.

Hang nak crita pasai apa ni ? gelang edymium jual 1.8K tapi ac hanya jual 1K ?

Gomo mai aku habaq kat hang kalau minum arak 1 jug haram kalau minum 1 gelas tak haram tu kaa hang nak bagitau ?

Salah tu tetap salah lah tak kira dia sapa edymium @ ac, yang hang duk campuq buat apa.

Maybank tangguhkan perjanjian dengan ac kerana percaya crita tulisan dalam blog ? jangan kasi orang gelak lah gomo, hang ingat maybank buat bisnes jual kacang putih kaa ? semua bank kena ikut terma serta nasihat Bank Negara lah bukan berpandu pada hearsay @ gosip semata.

Oii wake-up laa pi basuh muka jangan lama sangat tido.

LaksaQ Miami beach,  December 22, 2010 at 3:39 AM  

Awat cek mangkak sangat. Baru tau ka gomo ni khaki temberang. Hangpa ingat gomo ni gomo buat blog ni free ka?

Bangsat gomo ni kalau tak ambik duit hangpa ingin dia boleh boleh buat duit ka?

Hangpa pikiaq baik-baik...haramjadah gomo ni ambik duit tak ikut halal ka haram ka fitnah ka betui ka janji duit.

Yang bodoh kedegaq aje yang dok terair lioq dengan blog gomo ni. Sabit gomo ni ghamai yang maki dia.

Hangpa semua sekolah tinggi tapi jangan la hangpa semua bodoh mangkak macam gomo.

Aku bukan ngasut tapi aku suruh hangpa pikiaq dengan betui.

Salam

Anonymous,  December 22, 2010 at 3:39 AM  

Bodoh punya popegomo,cam haramjadah fookymat,

PAPA GOMO December 22, 2010 at 4:07 AM  

he he he...
kita Minta Aidid bandingkan Skim Jualan Gelang Ac Konsortium dan E-Dymium Mana yang Tipu Rakyat.

Errr Tadi ada komen dari anon yang kononya desak Gomo jangan bersama PERKASA lagi.

errr selama ni siapa yang update program Perkasa???

Aidid ke? huhuhu

En Razman December 22, 2010 at 8:55 AM  

kenapa PAPAGOMO ni mcm suka sgt nak laga2kan AC, E-Dymium ngan Aidid?melayu takkan laga2kan org mcm ni..melayu pun takkan pukul,tipu melayu...dan org melayu pegang pada janji...

tutup,delete je entry ni,bak kata org2 sebelum ni,nnti menjerat diri sendiri

jgn berjanji kalau tak dpt tunaikan...tu dah menuju kepada perangai anwar al-juburi

kami tau PAPAGOMO sahabat ngan AC, tapi semangat setiakawan pun ada batasnya...kalu kawan kita salah,kita wajib tegur..itu yg semua disini tgh buat kat PAPAGOMO...

semua org berniat baik,jgn la salah faham...fakta dan bukti stakat ni menunjukkan AC "bermasalah".kalu PAPAGOMO nak sokong AC,keluarkan la bukti yg PAPAGOMO selalu canang dr dulu...

kenapa nak tunggu Aidid kutuk E-Dymium,sedangkan PAPAGOMO kata ada bukti yg Aidid dibayar oleh E-Dymium....

semua di sini menanti...tapi mana?

Anonymous,  December 22, 2010 at 8:58 AM  

BERAPA AC BAYAR KO GOMO ???

KURANG PULUH RIBU BEB !!! MASYUK !!!

DAH DAPAT DWET LUPE PJUANGAN SBNAR !!!

Anonymous,  December 22, 2010 at 9:02 AM  

Gomo cri trafik murahan nak kasi naik hit............

Psssttt...kurang kurang puluh ribu si GOMO tu dapat..masyukkk...


PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

GOMO HARUS BERTAUBAT

Anonymous,  December 22, 2010 at 9:04 AM  

gomo.. x perlu buat perbandingan antara ack ngan edymium... semua org tau dedua tu jlnkan modus operandi mlm atau skim berunsur piramid. sama je dedua tu. atau gomo mmg x fhm maksud multi level skim/ skim piramid? tu pasal kena baca dan pelan2 tiap entry kat blog aidid. dia x fokus pada ac je, dia fokus pasal mlm / piramid dan sewaktu dgnnya..ac tu terlebih info dia keluarkn sbb x byk soalan dijawab bila tanya speaker. bila dicari sumber utk dpt jawapan, ternyata byk menipu. tu yg bersepah artikel ack tu..lgpun dia artis.. penipuannya terserlah depan mata dan umum... mcm edymium, publisiti x meluas..org x kenal penerajunya. bukan selebriti. bila ack, publisiti meluas, semua org kenal dan ada yg tertipu.. apa nk dikata lg??? mcm wartawan la memberi laporan bila dah ada yg mengadu ditipu..simple je..x yah pening2 nk spin sana sini. edymium n ack dedua sama menipu dn x jln perniagaan ikut syarak..buktinya pun jelas. pendedahan dibuat utk educate org ramai yg x fhm n sedar. ni bukan kes dengki melayu. ni kes nk selamatkn melayu dr kena tipu dan tanggung hutang bertahun2..tanpa ada hasil. lgpun konsep meniaga mcm tu dh jd haram.

Anonymous,  December 22, 2010 at 9:13 AM  

memang sah hg ni gomo jenih baca x habih.. tadi ada pengkomen minta hang dan perkasa jangan dok backing ac lagi.. bukan minta hang jangan bersama perkasa lagi.. betoi la kata orang kat ataih tu..potong stim la hang ni.. pi la cerita pasai politik nuh!

Anonymous,  December 22, 2010 at 9:47 AM  

Baca statement gomo ni pn tau dia ni bodoh bingai....hahahha

"Lagipun Gomo lebih pengalaman dalam menjual gelang magnetic ni dari Ac Mizal dan Edymium! Dan Gomo tahu apa itu Penipuan!!!"

Dia pn jual la gelang magnetic yg takde bukti saintifik boleh menyembuhkan mcm2 penyakit tu. Dia pn phm apa tu penipuan gelang ni....kahkahkah.. Patut la backing abis.

Anonymous,  December 22, 2010 at 9:58 AM  

PAPA GOMO KATA...

he he he...
kita Minta Aidid bandingkan Skim Jualan Gelang Ac Konsortium dan E-Dymium Mana yang Tipu Rakyat.

Errr Tadi ada komen dari anon yang kononya desak Gomo jangan bersama PERKASA lagi.

errr selama ni siapa yang update program Perkasa???

Aidid ke? huhuhu



AKU KATA...

1. Papa gomo sama je dgn anwar berahim, tya lain jawab lain.

2. Penting sgt ke Aidid bandingkan dua2 kompeni setan tu? E-dymium sah2 MLM yg lahanat sama je dgn cth2 yg dia dh bagi, tp at least E-dymium ngaku buat MLM. Ac mang (dengan sokongan buta tuli oleh gomo) kata dia buat SLM, tapi terang2 buat skim piramid haram (rujuk promo diorg kat forum carigold ACK). sama ada tokeynya ya amat bodoh atau mmg setan, xtau la aku gomo.

3. SAH Perkasa terdiri dari org2 Melayu serkap jarang kalau contohnya mcm gomo ni. Walaupun aku mahu ketuanan Islam, tapi smpai mati aku xkan sokong Perkasa. Buat malu je.


PAS ITU ASABIYYAH (BERPUAK2)
UMNO ITU JUGA ASABIYYAH

KITA SEMUA HARUS BERTAUBAT- Tegakkan Kekhalifahan Untuk Semua

kuku,  December 22, 2010 at 10:04 AM  

ko ni bodoh la gomo,

memang bodoh,

benda dah jelas pun tak faham2 lagi,

bodoh la ko ni gomo,

aidid serang semua mlm la gomo,

ko ni bodoh la gomo,

orang bodoh pun, kalau hati bersih senang dapat hidayah,

tapi ko ni gomo,

bodoh la ko ni gomo

Anonymous,  December 22, 2010 at 12:20 PM  

Syarikat Konsortorium Ac Mizal yang berasaskan perniagaan Jual Gelang yang mana bukan Skim MLM di serang bagai nak Gila oleh Aidid. Edymium??? Apa cerita?

BUKAN MLM????
HAHAHAHA.........BODOH!!!!

Anonymous,  December 22, 2010 at 12:24 PM  

"Lagipun Gomo lebih pengalaman dalam menjual gelang magnetic ni dari Ac Mizal dan Edymium! Dan Gomo tahu apa itu Penipuan!!!

GELANG APA KO JUAL BRO????

Anonymous,  December 22, 2010 at 1:11 PM  

entry paling bodo dari gomo

yea pun kawan, agak agak laa nak membela tuu

aidid dah present bukti bagai, ko ape ada? tak habis habis gimmick
sudahnya dapat tahick

nasihat aku baik ko tutup entry ni dan fokus cerita politik je

freegames December 22, 2010 at 1:41 PM  

lepas da byk komen hetam mnghetam ac xkn la gomo xbole bukak mate..bak kte org klu ayam tu xde cmne bole ade kfc tu :D

Anonymous,  December 22, 2010 at 4:25 PM  

Ain_Aini

Gomo, u ni pandai membaca kan? Baca la semua entry aidid tu bebaik.... Gomo gomo...dah macam kartun. ekekeke (ketawa sopan ni) :)
Salam.

Anonymous,  December 22, 2010 at 5:39 PM  

apsal si gomol ni asyik tulis blog as BLOGG???...wth..xpenah aku jumpe org mcm ni..
aku x penah ikuti blog ni, tp skali bace aku dpt agak tahap mane pemikiran si gomol ni..
ni ke yg nk bela bangsa melayu??..sedey aku weih..

Anonymous,  December 22, 2010 at 5:41 PM  

oit gomo.. gla pa ko neh? mana dia bukti2 no keahlian aidid dalam edymium neh? lagi satu.. mendalah yg ko letak 2.. xox edymium la gomo.. 2 starter pack simcard la gomo.. ko bli starter pack 2.. dpt gelang edymium free.. bangang la ko neh gomo.. nk wt siasatan pown x terer.. bek ko truskn siasatan politik ko jer.. ko x terer dlam hal2 neh.. trima ja hakikat yg ac 2 mmg menipu.. hahaha

Anonymous,  December 22, 2010 at 9:03 PM  

Post a Comment
Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he
----------------------------------------------------
wehhh gomo...kalu cerdik sangat suruh ler AC Mang tu saman EDYMIUM...ke dah merepek sangat nih....agak2 saper pi mahkamah ek??? wakakakakka bodoh piang...

Anonymous,  December 22, 2010 at 9:54 PM  

papa gomo...byk lg yg aidid belum hentam dlm blog dia. score A pun blm..bab edymium tu mgkn dia rasa x perlu buang masa sbb produk sama..org lain fikir sendiri la..xkan tu pun dia nak ulang? sbg contoh kalau dia hentam kad bio adds4buck tu, xde la dia nak hentam kad yg sama tp diMLMkan oleh syarikat lain kan??? LU PIKIR LA SENDIRI!!!!

Anonymous,  December 22, 2010 at 10:45 PM  

bodoh betul papa gomo ni.. mmg xde otak langsung

Anonymous,  December 23, 2010 at 12:53 AM  

Gomo lu pegi mati lah. Kecik-kecik terencat, besar jadi bodo.

Anonymous,  December 23, 2010 at 2:01 AM  

papa gomo ni dia tak reti bahasa malaysia.. tu sbb dia tak faham apa yg blog aidid cuba sampaikan... papa gomo hanya tahu bahasa bontot.. itu je yg dia tau.

Anonymous,  December 23, 2010 at 3:41 AM  

Oleh kerana ada batu besaq lam kapla hang aku malaih nak kasi nasihat cuma aku nak kata kenyataan hang pasai ac scara otomatik turut menjejaskankan kepercayaan pembaca terhadap tulisan politik hang, tu silap hang paling besaq aku kira, sepertimana silap pas campuq aduk dengan menjual agama kerana tujuan politik, samalah dengan hang jugak pi campuq aduk persaingan biz dengan politik akhirnya jadi carca marba.

Anonymous,  December 23, 2010 at 9:45 AM  

Sebenarnya Gomo ni dah terlajak perahu...
Duit dari AC dah terima..
puluh2 ribu tu...
dia tau AC ni tak betul...

tapi apa kan daya.. duit dah terima dari AC, terpaksalah butakan mata & pekak kan telinga...

gomo..
berapa ko dpt dari AC..
meh sini biar aku bayar balik kat ac.. asalkan kau tak lari dari perjuangan sebenar ko...
sedih la tengok ko mcm ni..

Anonymous,  December 23, 2010 at 1:30 PM  

Gomo ni tak abis2 suruh org compare ACK dgn edymium.. nak buat ape compare kalau dua2 dah jelas2 riba, jual barang melampau2 lebih dari yg sepatutnya..
cuma yg bezanya edymium markup lebih, ack markup kurang SKET.. dua2 still salah, aidid jugak betol!

Manja Kucen December 23, 2010 at 3:22 PM  

incik gomo

Tu haa.. aidid sudah bongkar citer Edymium.

sile la tengok hapdetnya yang terbaru.

die pon manusia gak. mane ada masa nak menulis pasal semua MLM kat mesia ni dalam masa 2 bulan.

satu satu lah.
nanti sampai la turn MLM yang dikehendaki tu

Anonymous,  December 23, 2010 at 3:29 PM  

weii gomo...blogger cm ko laa..jatuh krebiliti blogger pro-goverment..nasihat aku baik ko tutup entry ni dan fokus cerita politik jer..persaingan biz campur politik akhirnya jadi carca marba..lagi satu ko jgn sama kan mentaliti skg dgn dulu..orang dah reti berfikir dan menilaikkan..apa pulak ko nk spin..aidid dah tulis dah entry special untuk ko
http://aididmuaddib.blogspot.com/2010/12/e-dymium-nah-ko-mangkok-hayon.html

Peros December 23, 2010 at 3:33 PM  

agaknya gomo ni dah terlebih bergomol kot....tu yang x sempat baca semua blog aidib...hahhaa..kot2 gomo ni blogger berbayar kot..tapi x dapat duit dapat gelang pun jadi la

Izza-Crystal December 23, 2010 at 3:35 PM  

Pergghhh...bagus betul la PG nih!! Ko ada ke wat research nih bhai...AC MANGKUK HAYUN tue terang-terangan dah mengaku kat HARIAN MEMBIOL. ko lagi nak backing...aku rasa ko nie kot yg kena bayar???

Anonymous,  December 23, 2010 at 4:00 PM  

KO KOT YG KENA BAYAR NGAN NGAN SI LAHANAT TOKEY GELANG TU...BLOGGER MURAHAN.. APA NAK JADI LA NGAN KETURUNAN BAWAH KAU NANTI YEA.. JADI LAHANAT JUGAK LA MCM KAU PEWARIS KETURUNAN..

Anonymous,  December 23, 2010 at 4:01 PM  

ahahh... ack ke... edymium ke... ape jadah ke... jual gelang beribu harga... bila terdesak tarak duit nak pi gadai haram satu sen pun tak laku... wat kene gelak dengan tokey pajak gadai jaa... bank apa tah lagi... mau berdekah2 gelak...

baik aku beli gelang zhulian je... pi pajak gadai pun laku walaupun murah... bila mampu sikit pi beli kat habib jewels nun...

apa laa bodo pegi percaya ngan gelang2 kesihatan semua... semua tu placebo effect je kalo menjadi pun... haishh...

memang dasar melayu tipu melayu semua tu MLM tu...

ang pun juai gelang jugak... ang pun sama la sesat dok tipu orang... hahahh... sah2 dua2 company menipu...entah apape jee...

Anonymous,  December 23, 2010 at 4:06 PM  

kah3. macam gamapang. tak cukup bukti nak mengata orang. kau tak follow dari awal jangan cakap banyaklah!

BUAYA SDN.BHD,  December 23, 2010 at 4:54 PM  

GOMO...hang pi study bagi habis dulu sebelum nak buat blog....kalau tak cukup duit pi mintak kat E-Dymium,gerenti depa sponsor hang punya....

ac mang? gomo ? wadefak?,  December 23, 2010 at 5:09 PM  

GOMO adalah...
"trash-talking low-class turd".

AIDID MEMBELA MELAYU DARI MLM!
GOMO PALAT ANJING!
GOMO HARUS BERTAUBAT!

Anonymous,  December 23, 2010 at 5:09 PM  

puppy gomo bengap..azri lak bebal..ko ni speaker AC kot..xpn mlmers bebal cm yg lenn..klu ko ade keahlian umno..tlgla buang..wat malu je la

Anonymous,  December 23, 2010 at 5:22 PM  

aidid dh jawab cabaran ko. ko brani balas balik ke? xde sape pun tau identiti sebenar aidid tp ko plak yg tau brape byk duit dlm bank die..udah2 la memfitnah org..

Anonymous,  December 23, 2010 at 5:26 PM  

ramai betol orang sumpah papa gomo bodoh. skali tengok, betol2 jadi bodoh papa gomo ni.

tu la. tengok, sape yang da jadi bodoh.

Anonymous,  December 23, 2010 at 5:48 PM  

insaf la wahai gomol..gua nk maki lu pon da x smpai ati..

gua mmg anti mlm,  December 23, 2010 at 5:52 PM  

gomo ngan armand perkasa sama je bengap
sokong benda bodoh
AC kalau dah tahu dia betol dan benar pergilah saman si aidid tu
kotey takdak?

Anonymous,  December 23, 2010 at 5:58 PM  

ahahha puppygomok
speaker baru AC Mang,menggantikan
salima typo,khai Basi,Rizal toya,
ada income tu....wakakakakakkaa...lawak la puppygomok...ada kote x??? suruh la AC Mang tu saman EDYMIUM...wakaakaka sembang gebang la puppy..comel2 gitu..wakakakakakakakkaa

-Gari Magnet menanti-

Sylarius December 23, 2010 at 5:58 PM  

Agak-agak, kalo aku komen ni ada orang nak reply tak?

kokopai,  December 23, 2010 at 6:56 PM  

sah sah papagomo ni orang perkasa coz aritu perkasa bukan main backing ac mizal tu... Ntah2 geng2 perkasa ni yg dapat habuan dari ack.. choiiiiii je

zerocool,  December 23, 2010 at 7:15 PM  

korg fikir la dgn waras. dah gomo ni mmg kaki fitnah. die bukan baca betul2 pun apa aidid tulis.

die bukan ade bukti aidid ahli edymium (yg mmg sah2 bukan sbb die kutuk semua mlm)

sah2 ko ni mmg kaki fitnah! fullstop. mangkuk2 yg xsedar lagi mmg bebal. sorry to say

kurosagi December 23, 2010 at 7:19 PM  

i dun noe who you are what you want n what is your real capability in understanding aidid blog~ but what i recommend is you spent more time to understand the whole picture brought by aidid before you posting something like this~ be mature, not all peoples are stupid followers~

Anonymous,  December 23, 2010 at 8:48 PM  

bro.. bc ni n khatamkan smpi abes.. pastu br ko ulas balik entry budak tadika yg ko cuba usulkan tu.. http://aididmuaddib.blogspot.com/2010/12/e-dymium-nah-ko-mangkok-hayon.html

phreak-id December 23, 2010 at 10:32 PM  

So bro. Dia dah kuar entry pasal e-dymium. apa respons ko? Aku suka tengok korang berdebat ni sebab kami masyarakat melayu mesti nak tahu siapa yang betul siapa yang salah. keluarkan semua fakta. Peace and out.

Terbaru > Celebrity Best Chest List > Pergi Office Nuffnang > Bruno Mars adalah kawan aku.

Anonymous,  December 23, 2010 at 11:02 PM  

bodoh la blog ko nieh, x de ilmiah yg aku dpt dr sini....ko x malu ke ngan diri sendiri...bebal gampang!!!

Anonymous,  December 24, 2010 at 1:14 AM  

dah baca dah blog si 'aidid' ni. semua maklumat dia xleh pakai & info pon nampak sgt rekaan nak jatuhkan ACK. bila papagomo tanya kenapa x bahan edymium skali baru dia nak letak entry tu. brape ek ko dibayar buat blog fitnah tu? dah jadik 'aididleaks' pulak dah.

semua yg dok kutuk2 dlm blog thread ni org yg sama sebenarnya ataupon mungkin beberapa org minion si 'aidid' ni. rajin betol korang ek dari siang sampai ke malam, ntah2 x tido. ye la, dah dibayar kan. berbaloi jugak tulih blog fitnah tu.

Anonymous,  December 24, 2010 at 1:21 AM  

dah baca dah blog si 'aidid' ni. semua maklumat dia xleh pakai & info pon nampak sgt rekaan nak jatuhkan ACK. bila papagomo tanya kenapa x bahan edymium skali baru dia nak letak entry tu. brape ek ko dibayar buat blog fitnah tu? dah jadik 'aididleaks' pulak dah.

semua yg dok kutuk2 dlm blog thread ni org yg sama sebenarnya ataupon mungkin beberapa org minion si 'aidid' ni. rajin betol korang ek dari siang sampai ke malam, ntah2 x tido. ye la, dah dibayar kan. berbaloi jugak tulih blog fitnah tu.

= ko sure ko da baca betol2?? info n maklumat tu bkn k fakta2 berkaitan company mlm tu jgk?? n terang2 ada upline n downline kt c2.. bukak skit akal n minda ko utk terima kebenaran bro.. jgn manjang nak kena kencing org j bro..

kamen rider Decade,  December 24, 2010 at 1:45 AM  

Aidid vs Gomo,
One talk with facts and figures vs One just blindly backup AC Mang(kok),
One stand with the masses vs One stand with the corrupt,
One is a man vs One is juz a mammal.....

Islam sebenar adalah Berdasarkan Al-Quran dan sunnah,
UMNO itu Islam? -->who r u trying to kid?
GOMO harus bertaubat....

Ganbatte kudasaii, Aidid-sama... :)

Anonymous,  December 24, 2010 at 8:12 AM  

PAPA GOMOK BODOH PIANG

Anonymous,  December 24, 2010 at 8:21 AM  

dah jadi rasul melayu pulak aku tgk jadinya di Aidid ni...
apa saja org ckp yg tak betul pasal dia semua kena carut kena maki.

apa yang dia cakap semua dibenarkan belaka. takde yang salah.
kuat sungguh pengaruh dia.


Astaghfirullahalazim...
agama je Islam tapi bahasa...masyaAllah.
apa taknya, rasulnya pun begitu...bahasa yarabbi
mana tak anak buah pun mengikut.

nak bongkarkan kebenaran wajib kena maki2 kut.
org menipu mmg perangai tak semenggah...
org yg nak bongkarkan kebenaran pulak dgn maki hamun caci maki.
2 x 5

Anonymous,  December 24, 2010 at 9:28 AM  

Saya tengah carik gelang magnetik nih, saya nak beli dalam 50 utas, ac boleh tolong kot

haz rie zal,  December 24, 2010 at 9:30 AM  

papago mo

kalo betol la si aidid di bayar oleh edymium sekali pon, aku tetap takkan pakai gelang depa (ACK dan edymium) sebab macam khurafat plak pakai gelang boleh tambah power/ boleh sembuh penyakit.

kesian org melayu

abd rahim December 24, 2010 at 1:59 PM  

aku tengok org amkuno pun bersepah pakai gelang....geli weh...tambah power la tu kunun..chaittt...AC Mang ker Edmium ker sama jer...merapuu....

Anonymous,  December 24, 2010 at 2:18 PM  

ANON 8.21AM (GOMO SNDIRI KOT KAHKAHKAH) KATA...

dah jadi rasul melayu pulak aku tgk jadinya di Aidid ni...
apa saja org ckp yg tak betul pasal dia semua kena carut kena maki.

apa yang dia cakap semua dibenarkan belaka. takde yang salah.
kuat sungguh pengaruh dia.


Astaghfirullahalazim...
agama je Islam tapi bahasa...masyaAllah.
apa taknya, rasulnya pun begitu...bahasa yarabbi
mana tak anak buah pun mengikut.

nak bongkarkan kebenaran wajib kena maki2 kut.
org menipu mmg perangai tak semenggah...
org yg nak bongkarkan kebenaran pulak dgn maki hamun caci maki.
2 x 5


AKU KATA...
1. Rasul Melayu? Kahkahkah nk psycho org lg. Xde sape puja aidid pun, bukan kenal. Yang org bengang kat ko gomo, bodoh piang sgt. GOMO=IBRAHIM ALI=BADUT ORI

2. Pengaruh aidid kuat? Kahkahkah bukan pengaruh orgnya, tp fakta yg dia bagi. Ko gomo? Tuduh xde asas tahap tadika! GOMO=ARMAND=TERENCAT AKAL

3. Bahasa kesat? Kahkahkah ko pun 2x5. Dah la BLOGG mencarut, ayat kesat, xde kualiti lak tu. Tambah serkap jarang lg, bertambah la hodohnye. GOMO=IBRAHIM ALI&ARMAND=HODOH

4. Dah la gomo, bongkar kebenaran konon. Aku iktiraf BLOGG ko paling rendah mentaliti, memalukan rakyat Malaysia je. Tolong tutup dengan segera demi kebaikan Tun Dr Mahathir.

BLOG TUN MAHATHIR = BIJAK
BLOGG TUN GOMO = PATUT KENA PIJAK

Sekian terima kasih.

Anonymous,  December 24, 2010 at 7:02 PM  

ala papa gumul pun mencarut....hahahahhahaa..butuh la papagomok...sembang gebang....wehh suruh la AC Mizal bebal tu saman EDYMIUM..x cukup duit mintak kat PERKASAM tu saport sikit...hahahaha ape bukti ko papagomok wehhhhhh nih la spesis manusia yang jauh lagi hina dari jalang..hahahha...wehh papagomok...dah jadi bodo ke baca blog aidid tu...ko mintak sangat kan???tu la..KECIK-KECIK XNAK MAMPUS DAH BESAR SUSAHKAN AC MANG NGAN PERKASAM HAHAHHAHAHA..bodoh piang...bodoh2 lembu pun, bulih gak merasa daging lembu...engko nih papagomok...bodoh ko..humban dalam kolam boye jer...busuk hati busuk daging...paham

--spender magnet--

Anonymous,  December 24, 2010 at 7:11 PM  

kesimpulan=papagomo x leh pakai..huhu
celako..celako..celako!!!

Anonymous,  December 24, 2010 at 7:27 PM  

Bebal la ko gomo..mmg bengap xde manusia, dah terang² aidid kasi pn ko msih bengap nk fhm. org nk kan bukti n fakta, bkn sembang kosong mcm ko bebal !!

Anonymous,  December 24, 2010 at 8:18 PM  

gomo oh gomo..tolol sungguh pak gomo ni...blogger paling takdak akai penah aku jumpa...takdak otak...bengonggg pak gomo...gi gomol kambing..menyalak kat alam maya macam takdak otak...harkkkkkkkkkkkkkptuihhhhhhhhh

Anonymous,  December 24, 2010 at 8:27 PM  

ak rasa walopon ko salut badan ko dengan gelang acmang tu 1 badan pon xkan boleh ubat penyakit ko yang 1 tu,,,
penyakit bebal orang panggil,,,

ada double blind study yang menyatakan penyakit bebal ni turun temurun,,,
so sama ada ko menjadi pewaris daripada dua dua parent ko @ salah seorang,,,

wkwkwk,,,
NOOB!!

AC Mang,  December 25, 2010 at 2:53 AM  

thanx gomo seab tolong backup AC.

ketahuilah semua ahawa gelang2 magnetik adalah penawar segala penyakit dalam dunia ni.

mari join MLM gelang ajaib.

Anonymous,  December 25, 2010 at 4:31 AM  

mak aku kata cukup 44 orang kata seseorang tu bodo maka bodo la dia...ko dah tahap bodo piang IQ (-70) dah tahap camni...orang suh tutup entry ni degil..lantak hang la..

aku rasa hang saja je nak MENCAPUBMU (Mencari Publisiti Murahan) ni..

sibuk nak perjuangkan bangsa Melayu..tengok gambar hang kat Blog Aidid cam anak India mana je..ni mesti Spesis2 Mamak dari India nak mengaku melayu la ni..Piiiirahhhh...

Anonymous,  December 25, 2010 at 7:54 AM  

Tipikal Blog seorang Melayu yg mudah dicucuk hidungnya bak kerbau pawah...

Apa yg 'TUAN' dia kasi makan, itu jugakla yg di'BERAK' balik utk kita...

Aku baca BLOGG ko ni, dah macam baca buku '50 Dalil Kenapa Anwar Tak Boleh Jadi PM'....full of rubbish, non-sensical rantings, childish statement....zero value whatsoever.

Bro, gua pon org UMNO, tapi gua pon maki gak apa yg UMNO buat sekarang yg langsung tak bantu rakyat dan bangsa!

PLEASE, BE A HANG JEBAT INSTEAD OF A HANG TUAH!

Anonymous,  December 25, 2010 at 5:37 PM  

UMngok pukimak..gomo konon...piiiirahh!!...1 malaysia 1 fuck! get lost 1 pengomo!

apis,  December 25, 2010 at 6:37 PM  

gua dah baca dedua blog... nampaknye memang ownwer blog bodo ni yang sampah...takde isi...takde fakta...

ke ni memang standard pencacai berhujah...

arnab December 26, 2010 at 12:15 PM  

papagomo, baik kau bunuh diri jer, hidup pun tarak guna, malah menysahkan orang jer, mampos lagi aman dunia

Anonymous,  December 27, 2010 at 8:59 AM  

Dol.. pe ko tulis nie..

Sibuk nk suruh aidid compare E-dymium ngan glang AC.

"kita Minta Aidid bandingkan Skim Jualan Gelang Ac Konsortium dan E-Dymium Mana yang Tipu Rakyat."

Dol.. Bende da 2 2 salah.. Kat maner ko xpaham nie. Nk banding arak 1 jug ngan 1 cwn. 2 2 haram. xpaham lagik. nk banding² wat per. Buang masa la bro..

Penat org camnie.. cerdik xleh nk ikut. bodoh xleh nk ajar.

Dah la.. g wat mende laen yg ade pekdah sket.. bc blog aidid tu btul² pastu bgtau tang maner yg aidid tipu.. lol

Anonymous,  December 27, 2010 at 11:35 AM  

papagomo...ape kebenda ko merapu ni... najis laa..

Anonymous,  December 27, 2010 at 11:50 AM  

Setuju ngan...

Sibuk nk suruh aidid compare E-dymium ngan glang AC.

"kita Minta Aidid bandingkan Skim Jualan Gelang Ac Konsortium dan E-Dymium Mana yang Tipu Rakyat."

Dol.. Bende da 2 2 salah.. Kat maner ko xpaham nie. Nk banding arak 1 jug ngan 1 cwn. 2 2 haram. xpaham lagik. nk banding² wat per. Buang masa la bro..

......benda yang memang dua-duanya (AC & Edymium)tak elok dari segi kaedah perniagaannya....wat pe kita nak compare......Once satu kaedahnya dah di exposed keburukannya.....then it automatically will appllied to others (company) yang menggunakan kaedah yang sama .....coz skim piramid ni sama sahaja bentuk asasnya....beza cuma berapa level, pangkat & commission yang ditawarkan sahaja........cth daging khinzir adalah haram disisi islam......maka ia juga adalah haram jika dicampur aduk dalam pembuatan samada dalam barangan kosmetik, alatan rumah atau pakaian dsb walaupun barangan asas kosmetik/alatan rumah/pakaian tersebut adalah halal.....gitulah juga skim piramid tak kiralah Ac jual gelang ke, edymium pula tetiba jual jus mangis pulak ke....kalau dua-duanya gunakan (campur aduk) kaedah skim piramid maka ianya HARAM walhal barangan asasnya adalah halal.....yang penting orang awam (melayu terutamanya) perlu dimaklum/dihebah akan perniagaan-perniagaan yang berbentuk piramid ini agar mereka terhindar dari terjebak dengannya......maka disinilah peranan aidid dalam menterjemahkan perniagaan berpiramid ini......dan buat papa gomo adalah sudah menjadi fardu kifayah (dpt pahala)buat papa gomo dengan kepopulariti papa gomo untuk mengambil tindakan sepertimana aidid dalam menghebahkan mana perniagaan berbentuk skim ini agar orang melayu (islam lebih2 lagi) tidak terjerumus ke arah kemudaratan.........papa gomo kajilah semula perniagaan AC ini dan nyatakan pendirian papa gomo terhadap AC ini......jika bukan skim piramid nyatakan hujah papa gomo agar ianya lebih ilmiah untuk dari pandangan sudut pembaca semua......papa gomo jgn pula berpaki kepada " kerajaan pun tak ambil tindakan" kerana dalam Malaysia ini byk lagi perkara2 tak betul yang kurang dapat perhatian dari pihak berkuasa kita (mungkin masalah kekurangan pegawai dan sebagainya).......T.Kasih....AZLI

GOMO MANGKUK,  December 27, 2010 at 12:38 PM  

Ooi Gomo,

Nama dah macam sial dah Gomo, tak sangka perangai pun sama. Mana bukti ko wei? Buat perangai palat, dah baling batu simpan tangan kat belakang.

Ko ingat semua orang ni bodoh piang macam hang ka, ko ingat orang tak tau apa yang hang buat ka.

Memang ko ni contoh terbaik Melayu Boleh. Boleh Belah! Buat rosak nama orang Melayu sial.

Wei, tutup aje blog bodoh kau ni. Macam haram. Meluat aku tengok lagi-lagi dah tau muka ko macam sial.

Tak payah nak cover2. Kitaorang dah tau apa ko buat.

Anonymous,  December 27, 2010 at 1:23 PM  

gomo bongok..xpaham2..xtau membaca..kalo da tolol mmg mcm 2..xhbs2 nak back up si ac ni..bape ac bayo ko gomo..
gomo=bodoh
bodoh=lembu
lembu=gomo..

Anonymous,  December 28, 2010 at 12:33 AM  

u nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He <=== lu bodo...

Anonymous,  December 28, 2010 at 10:45 AM  

bagus aidid tu. disebabkan blog dier bnyak gak ynag kucar kacir. dari aman tak aman. dari tak gaduh, jadi gaduh. dari tak matah jadi marah. pergh...memeang betul cara aidid tuh.

makanbola December 28, 2010 at 11:47 AM  

kahkahkah
pengikut kau sendiri ckp kau bebal....kau ni mmg manusia bullshit...lancau kau laa

alfateh December 28, 2010 at 8:29 PM  

1) ketara ada annon2 yang mungkin ditulis oleh papagomo sendiri.

2) kalau dah baca habis blog si aidid, gomo mesti faham. lelaki melayu berusia 20 tahun ke atas yang berpelajaran akan mudah faham blog aidid.fakta dan bukti.
3) gomo. aidid dah balas,so?

http://aididmuaddib.blogspot.com/2010/12/e-dymium-nah-ko-mangkok-hayon.html

Anonymous,  December 29, 2010 at 10:06 AM  

sape sape tau mana mau lapat itu magnet punya gelang, wa mau beli, wa ala banyak penyakit ni, wa mau kasi ubat itu sakit dengan itu magnet punya gelang. wa mau pakai 20 itu gelang. Mana mau carik itu latok ac?

Anonymous,  December 29, 2010 at 3:16 PM  

mungkin anda seorang yang sedang mencari populariti sekelip mata..supaya blog anda juga dibaca dan dilayari ramai orang..bukan kah begitu..?

Anonymous,  December 29, 2010 at 8:07 PM  

ko pny blog ni kalo bawa masuk kat rajalawak mmg orang gelak lepastu ramai2 pakai ludah ko,,,

Anonymous,  December 31, 2010 at 2:47 PM  

blogger yg kelakar. go away moron. :)
u dickhead. hahaha! ;p

Hell`s Angel December 31, 2010 at 4:54 PM  

kesian papa gomo ni...

Rasanya dia ni OKU... otak terencat... tak boleh bezakan fakta dengan cakap kosong...

Tu la orang suruh pegi sekolah, ponteng. Orang suruh belajar pandai-pandai masuk UNi, kau sebok nak jual gelang pastu nak main politik. Jadila sampah@macai politik satu sen tarak guna

http://aididmuaddib.blogspot.com/2010/12/ecpiaq-air-jamban-lagi-baek-bro.html

tengok ni? mamat ni hantam semua barang bullshit yang takde kualiti dengan kompeninya sekali... takdak masa nak layan AC mang tu sorang...

GOMO idiot... kalau aku jumpa memang lempang muka hang

Anonymous,  December 31, 2010 at 5:36 PM  

alahai...ingatkan gempak sgt entri dia ni..rupanya tong kosong je..kahkahkah. x mencabar minda langsung. budak drjh 1 pun leh wat entri bongok ni.

kurosagi December 31, 2010 at 6:20 PM  

end of 2010 already~ still no answer from moderator~ dude. i recommend you to delete this article....aidid do response on you openly in his own blog, what about you ??

agree with alfateh, papagomo got no point at all~

Anonymous,  January 1, 2011 at 6:38 PM  

wahai pemuja si 'aidid', sila klik link ni & baca:

http://www.papagomo.com/2010/12/papadiva-ac-mizal-papa-gomo-menumpang.html

Anonymous,  January 5, 2011 at 10:12 AM  

alo inci gomo, baek lu delete jer topix ni , kesian sama itu latuk ac, semua komen ada kutuk jugak, dari org tatau itu gelang halega sangat murah semua org yag baca dah tau itu gelang cap ayam dari china jugak.
Mau tanya aaa itu Latuk AC bila mau angkat itu medal, sikalang suadah tawon 2011, kata itu latuk dapat hujung bulan 12 2010?

Anonymous,  January 19, 2011 at 12:03 AM  

Gomo, ko sepatutnya baca blog aidid keseluruhannya dan buat sedikit reseach sama ada betul atau tak..jangan hentam keromo jer..aku harap ko sedar mana satu betul or salah...

Anonymous,  January 19, 2011 at 1:16 AM  

PG cakap dahla takda fakta saintifik.PG amek spm x?HAHA

Anonymous,  January 19, 2011 at 11:39 AM  

sudah2 la papa gomo. insafla.

Anonymous,  January 19, 2011 at 3:08 PM  

Ini Papa Hantam Keromo saja. Tulis langsung tak de fakta. Betul-betul hantam keromo punya orang.

Anonymous,  January 22, 2011 at 2:19 PM  

Kemungkinan orang yang bernama 'aidid' ni bukan orang Melayu dan bukan Islam. Tetapi dia cuba nak pecah belahkan orang Melayu dan Islam. Anda setuju?

Anonymous,  January 25, 2011 at 3:26 PM  

blog yg xbest...dem...

Anonymous,  February 26, 2011 at 12:29 AM  

Mohd Fuad Burhanudin @ Baharuddin tu siapa ek? hmmm...

Anonymous,  May 31, 2011 at 11:07 PM  

engkau ni memang bebal la gomo. aku tau la ac mangkuk tu penyokong kuat parti ko, sampai ko senang2 je nak fitnah aidid. memang dasar bebal, sebelum belasah orang ko p kaji dulu setiap patah words dalam blog dia

Anonymous,  June 13, 2011 at 12:28 AM  

tak payah kaji blog si aidog mad'doggy tu. blog sampah isi semua merapu dan fitnah. taknak tonjol diri sindiri penakot nak mampos. pegi mampos la.

Anonymous,  June 14, 2011 at 12:59 PM  

sebenarnya aidid tu nak jadi artis, dia cari issue supaya org bley datang site dia tgk dia main gitar. Dia nak glamer macam ac mizal.

mamat ni memang pandai research, tapi tak semestinya pandai. sbb logik dia kurang. dia attack ac sebab sebab dia spesis dengki tgk orang berjaya bukan dia heran pun pasala apa.

kalau rajin research ko pun boleh jumpa sebab utama orang kene diabetes ialah coke, jadi takkan ko nak hentam coke? atau hisap rokok boleh sebab lung cancer betul tak? buat mlm tak mati, minum coke dan hisap rokok boleh mati. Lagi pun isu tu tak controversial dan glamer.

Betui la papa gomo cakap ada 15 articles and counting about AC sebab orang melayu busuk duk ikut hentam tanpa paham apa yang si mangkuk muaidib ni sampai kan. aku rasa mamat ni FRAST masa sekolah takde gilfren tu yang dah tuan cari populariti murahan.

Anonymous,  June 16, 2011 at 12:36 AM  

si aidog mad'doggy ni carik publisiti murahan ek? tak sangka lak. betul gak mungkin dia FRAST masa sekolah dulu dia GRUGI pasal hidop dia tak bahagia. dah tua nak mampos ni baru la nak carik populariti.

kurosagi June 16, 2011 at 3:07 AM  

gomo mmg bangang~ cakap dgn diri sendiri~ pastu pakai nama anon~ cacat~

Anonymous,  June 16, 2011 at 8:06 PM  

nampaknya penyembah setia 'aidog maddoggy' dah bersuara dalam blog PG ni. hahaha...

kurosagi June 17, 2011 at 3:41 AM  

penyembah ?? LOL~ mana gomo kecut telor ni~ ak xnk dengar komen dari anon~

Anonymous,  June 18, 2011 at 1:00 PM  

ko ni sape kurosagi? tukang cium kaki aidog maddoggy tu ke?

kurosagi June 18, 2011 at 1:41 PM  

eh, anon lagi~ tak syok la macam ni~ mana gomo ni~ telur da kasi anjing makan ke ??

Anonymous,  June 19, 2011 at 1:46 AM  

eh...cocksagi ni lagi. bukan ko patut pegi mengadap sembah aidog maddoggy tu ke arini?

kurosagi June 19, 2011 at 9:48 AM  

LOL~ sila lihat ye tuan2 dan puan2, gomo penakut~ da berapa kali aku panggil pon, asek2 yg jawab anon je~ kenapa nak terasa wahai anon ?? ke ko sembah gomo-takde-telor ni ?? eww~ kuli batak tak bergaji~ ke sebenarnya anon yg dok sibuk nk terasa ni gomo yg sembunyi di sebalik "anon" ni~ klu tgk gaya tulis, no doubt, org yg sama~ dasar penakut~ tutup blog ar oi~ XP

Anonymous,  June 19, 2011 at 4:20 PM  

ape yg ko x puas hati ni cocksagi? byk lagi keje lain PG tu nak buat dari melayan ko yg dok menganjing x sudah2 ni. pegi la main jauh2, pegi le dok kat kuil sembah si aidog maddoggy tu.

kurosagi June 20, 2011 at 9:06 AM  

eh~ ye xye gak~ buang masa la klu ak asik layan komen anon-pon-takde-telor ni~ oh, ye, sini kuil ko sembah gomo kan ?? sori mengganggu~ LOL~

Anonymous,  June 22, 2011 at 12:03 AM  

aku tak sembah PG la cocksagi. sbb dia tu manusia biasa. tp ko tu yg sembah si aidog maddoggy tu sbb dia mengaku dia tuhan kan? betul tak?

kurosagi June 22, 2011 at 10:11 AM  

dia mengaku tuhan ?? prove it~ ak xsembah sapa2, ak atheist~

Anonymous,  June 23, 2011 at 12:08 AM  

pehh...ngaku lak diri tu atheist. ko tak bace ni blog sampah aidog maddoggy tu, pasal tu la ko tak tau dia ngaku diri dia tu tuhan. dia gak tak layak digelar bangsa Melayu, mengutuk dan menghina bangsa sendiri. camne Melayu nak maju ade orang(orang ke?) macam dia ni?

kurosagi June 23, 2011 at 6:02 AM  

as i said~ prove it~ bila masa dia mengaku tuhan ?? tiada~ tiada sekali pon~ cakap pon xde bukti~ h~ ak da malas la nk layan anon-pon-bg-komen-sampah kt blog sampah ni~

Anonymous,  June 24, 2011 at 1:26 AM  

ko kan pembaca tegar blog aidog maddoggy tu. pegi la cari sendiri. dah2...pegi main jauh. shuh...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP