Terkini - Blogger Wangsa Maju Bikin Anwar Kecut Perut

Tuesday, December 14, 2010



Anwar Ibrahim akan mengadakan ceramah HARAM di Wangsa Maju! Dan kami Blogger Wangsa Maju menyambut Anwar dengan Banner Banner menarik buat kedatangnya di sini!

Syabas Blogger Wangsa Maju yang berkerja keras dalam menghasilkan Bena sebegini buat Anwar Al Juburi!

Blogger Wangsa Maju juga memasang Banner Banner ini di Lokasi Ceramah Anwar Brahim! Memang Hebat Blogger Wangsa Maju! Gua Respek sama lu All!

Syabas Blogger - Blogger Wangsa Maju di ketuai Gelombang Wangsa Maju. Gelombang Rakyat, Badut Rakyat dan Malay Delima

Anwar Ibrahim???

Can I FUCK U Today?

29 comments:

Anonymous,  December 14, 2010 at 7:54 PM  

Papagomo,

Can I fuck you today?

hilbert December 14, 2010 at 8:12 PM  

WHAT???

HE HE HE...

ARE YOU OKAY ?...

Hebat memang hebat...

yeaaaahhh!!!

Anonymous,  December 14, 2010 at 8:13 PM  

Oh sure, you can fuck me... but before that I need azizah to send RM5 Karipap first. I always eat karipap after fucking...

hehehehee....

Anonymous,  December 14, 2010 at 8:32 PM  

Haha anjing2 kurap umngok dh diberi mkn tuk menyalak...
Menyalak je k, jgn bwk C4...pak najisbul dh goyanglh ni.... He5

Anonymous,  December 14, 2010 at 8:38 PM  

haaaa...
mkan la lu anuar brahi....

JoeZuax December 14, 2010 at 8:46 PM  

woohoo best best tahniah boss ! keh keh keh

Anonymous,  December 14, 2010 at 9:40 PM  

Wa caya lu lah bro satu dunia sudah tahu hidup wikileaks.

Anonymous,  December 14, 2010 at 10:01 PM  

Tahniah Bro...bagus idea tu. Orang Berbudi Kita Berbahasa. Tahniah kat Anugerah Syaitan...AS..Anak Syaitan..hi hi. Anugerah Iblis. Kami sokong kamu Papa Gomo dan Wang Sa Maju. Kalau DAYUS tak brani bersumpah.

blogenstarz December 14, 2010 at 10:10 PM  

Yo Yo YO
Dont forget to bring the magic KY JELLY with you before do anything.
Its safe and secure....
Front n Rear is the same !
ar u ok !

Anonymous,  December 14, 2010 at 10:15 PM  

Gomo
Kalau ada yg cuba2 nak buang banner tu, kasi hetam dan jangan beri muka langsung hehe...ni bukan kawasan gay.

PEJUANG BANGSA December 14, 2010 at 10:15 PM  

memang pengkhianat ini patut disambut dengan kata-kata nista kalau boleh baling taik sekali,lagipun seantero benua dah tau dia ni kaki lubang taik.

RoboGAPS,  December 14, 2010 at 10:22 PM  

Tahniah Blogger Jamban Wangsa Maju.


Apakhabar Tuan Haji Wak Tempel? Tu pasal banyak benda boleh bagi sebagai anugerah, Tuan Hj bagi penyapu...memang bawak sial sampai mati.

Apakhabar GABUS....penyangak pun hangpa nak sokong...tarakai ke?

Anonymous,  December 14, 2010 at 10:48 PM  

Sial dan memang sial...kepada mereka-mereka yang terlibat dengan banner2 tersebut samada tukang printing ka..tukang bagi idea ka..tukang gunting material nk buat banner ka..tukang pasang ka..tukang gantung banner ka..waimah tukang tengok masa lalu lalang kat kawasan tu ka...aku SUMPAH korang semua menjadi INSPIRASI kepada rakyat untuk terus membuat perkara yang sama di mana saja setiap kali " Mat King Leather " ni turun ceramah...sekian and " you tak sibuk ke?"( kata kata Anwar melalui panggilan telepon kepada seorang tukang jahit baju seketika duluuuuuuuu tu)

Anonymous,  December 14, 2010 at 10:53 PM  

wakkakak...korang melalak kat dalam blog...padahal beribu yang dok dengar ceramah anwar skang ni...aku ada kat sini skang ni...dalam khemah, fullhouse...luar tu melaut orang dok dengar..yang bestnya,banner korang gantung tu dah dijadikan tempat alas duduk...bagus bagus...terima kasih..sumpah banyak lagi supaya lebih banyak banner dan boleh dijadikan alas hujan ka...

terkini,aku anggarkan yang datang ceramah anwar tak kurang 5 ribu..

Hancur hancur,hancur UMNO dan labu labunya....takbir.....

Anonymous,  December 15, 2010 at 12:07 AM  

aku g gak kat ceramah tu..

tapi aku nak tengok cammana lah rupa sesumpah peliwat tu dok putar alam..

pak cik kat sebelah aku tu siap bisik2 lagi...."dia buat dahhh aksi konar baring"

hangpa jgn perasan lah...

anak2 muda kat depan aku lagi tak sononoh, buat aksi sondol bontot masa pak syeikh dok menyumpah seranah..

ha..ha..ha....

kah kah kah...BANI MELAYU aje yang SUCI macam MALAIKAT...kah kah kah,  December 15, 2010 at 12:19 AM  

kah kah kah...BANI MELAYU sangat BERSIH n SUCI...kah kah kah

ANWWAR bukan BANI MELAYU pengkhianat BANI MELAYU jadi layak jadi SETAN...kah kah kah

kesucian BANI MELAYU ni boleh REMBAT duit FELDA dari 4-5 billion tinggal 1.5 billion aje...kah kah kah

kerana keBANIAN KEMELAYUAN KETUANAN yang boleh turun naik LANGIT sampai boleh TAHU doa diterima...MAKA dengan hasil MEREMBAT HARTA RAKYAT...bani MELAYU semakin SUCI...kah kah kah

Anonymous,  December 15, 2010 at 12:34 AM  

BODOHLAH KO KAHKAHKAH!!!!!

kah kah kah...cuba RABA tolor DALAM seluar ada LAGI tak...kah kah kah...kalau ILANG sila TANYA khir toyol...kah kah kah,  December 15, 2010 at 12:56 AM  

kah kah kah...onani 12:34 ni BANI MELAYU pemalas membaca...kah kah kah

otak KETUANAN MELAYU sudah jadi OTAK LUMBU...kah kah kah

LANDAK,  December 15, 2010 at 1:14 AM  

Bodohnya pencacai umno ni sampai tahap tak boleh di ubati. Kronik.

Ibarat main chess...Anwar umpama Queen. Umno dok asak Queen tu saja lah....tapi tak sedar yg porn sdg bergerak utk checkmate King.

Memang bangang memantulx.

Mengapa umno takut Putrajaya berpindah tangan...? Ia...sudah pasti umno akan mampos dgn sendirinya...kerana selama ini segala aktiviti umno di taja dgn duit rakyat... Ini memang fakta dan tak boleh disangkal waima wikileak sekali pun.

Itu sebab ..siang malam...mereka terpaksa berzikir dgn kalimah ketuanan Umno (melayu) yg takda pun dlm perlembagaan. Hanya rekaan mereka utk membodohkan yg bodoh.

Kemaslahatan rakyat menjadi kerja sampingan bg mereka....alah tolong setakat ala kadar aje..buatx ade je.. Yg penting kroni dan puakx mereka kenyang....Tu lah sebab gila dan meroyan semacam....

Anonymous,  December 15, 2010 at 3:51 AM  

Anwar memang peliwat tegar no 1 se malaya sebab mana ada boss bawa tukang bancuh kopi pergi Hong Kong kah kah kah mak ko pencacai al juburi bebal nak mampos.

Anonymous,  December 15, 2010 at 3:52 AM  

syabas wangsa maju berpijat di bumi yang nyata.

hisham December 15, 2010 at 9:36 AM  

sesiapa yang nak ambik aku jadi tukang bancuh kopi sila email kat aku..
tengah tak der keje nih..
aku tak minta gaji mahal2..cukup makan,dapat kereta sebijik,ada bilik khas...belikan seluar dalam(opppssss...aku tak penah pakai seluar dalam la..).
yang penting aku dapat pi luar negara..hong kong ke,bali ke atau mana2 saja yang bos nak bawa..
aku pandai buat karipap...buat sendiri lagi save kos..
bolih buat macam2 jenis karipap..yang best karipap pusing..
bolih try ang test dulu..
if u ok..im pun ok la...

kah kah kah...ni dapat singgit dua untuk BUAT komen...kah kah kah,  December 15, 2010 at 11:00 AM  

kah kah kah...MALAS membaca rupanya BANI MELAYU ni...kah kah kah

jangan MALAS membaca NANTI boleh jadi bangang...kah kah kah

selain bancuh KOPI sialfool jadi PA...kalau tak tau APA PA...sagat kopalo kek MANGKUK JAMBAN...kah kah kah

Anonymous,  December 15, 2010 at 12:48 PM  

Penulisan yg tk professional langsung...mcm bdak2 tk sekolah ja...kat parlimen pun sama gak mencarut kuat...hampa nie ada agama ker tak....

Anonymous,  December 15, 2010 at 2:31 PM  

Begitula manusia.. Kalau dah salah tak mau ngaku. Syukur hadrat ilahi kepimpinan kerajaan dan parti pemerintah semakin bersih dan komited berkhidmat. Begitu juga pada pembangkang yg semakin arif belajar mentadbir rakyat dan negara. Pembangkang perlu ada utk menjamin kemantapan pembangunan dan pentadbiran negara. Cuma banyak lagi yg perlu dipelajari oleh pembangkang, nak menang hati rakyat bukan hanya pandai mengata kerajaan tetapi perlu bijak menunjuk kelebihan untuk mentadbir. Pandai makan pandai simpan dan pandai2la jawab dgn tuhan.

Anonymous,  December 15, 2010 at 8:02 PM  

Pimpinan kerajaan semakin bersih ko kata? Pirahhhhh!..semakin hancuss ada lah!!!

pejuang December 16, 2010 at 10:50 AM  

ANU WAR dah goyang,SPIN je yang lebih

Anonymous,  May 26, 2011 at 3:45 PM  

Mana pergi BANK BUMIPUTERA?

Siapa Pengkianat Melayu?

PAS?
dap?
pkR?
umno?

Kalau dah bijak mentadbir Malaysia,

Saham bumiputera 52 Bilion pun habis kerana UMNO.

Tahniah UMNO kerana berjaya menjaga BANK BUMIPUTERA.

Sekarag CIMB.

Siapa Pengkianat?

Anonymous,  October 12, 2013 at 7:29 AM  

Betul kata bapa saudara ku bekas KPN..ini la manusia yang akan merosakan negara ni dan mmg patut aku tumbuk muka dia yg bersengkokol dgn Yahudi..dan bertopengkan Islam...bertapa bodohnya pengikut atau penyokongnya yang tak mengenali siapa itu berok jantan yang mengamalkan gay ini dan main dgn bini orang..aku tak tau la mengapa penyokong penyokong ini yg diperkudakan berok jantan sial ini dan masih tidak sedar...bertaubat la sebelum terlambat....

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP