WAJIB LIHAT- Pengakuan Anwar Brahim Dalam Kisah SODOMI

Thursday, January 21, 2010


Lain macam kalau belakang ni Tuan Puan....dia punya BAU....Fuh....mengasyikkan....


"Tak boleh tahan...Geram......" Kemut Kemut Kemut!!!"


"Dulu masa belum kena tutuh kecik macam ni Tuan Puan...."


"Bila dah kena....ni ha....punyalah luas macam ni ha....."


" Apa kita nak buat kalau rezeki dah depan mata? BALUN je lah"


" Sekali dia punya panjang SEJENGKAL je"


" Saya punya ni ha panjang dia Tuan Puan....."


"Sondol punya sondol SODOMI kena lah jugak"


"Nak buat macam mana kalau benda dah sedap! Tak boleh nak elak dah....memang dah jadi KETAGIH....."

Teks Ucapan Anwar Al Juburi.
Dasyat Anwar ni...
he he he.....

Psssttt....Panjang Anu War memang Dasyat!!! He he he


PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP