PANAS - Anwar Ibrahim Menerima Malaysia Book Of Records Atas kejayaan Kes Liwat Nya

Wednesday, June 2, 2010



"Lawan tetap Lawan"

Itulah moto PKR dalam setiap agenda, masa dan ketika. Namun moto tersebut sebenarnya hanyalah retorik semata mata dalam mengaburi mata rakyat dalam meneruskan agenda tersembunyi mereka menjadikan Anwar Perdana Menteri Malaysia. Tidak pernah mereka PKR ini benar benar mengamalkan Moto Lawan Tetap Lawan itu.

Gomo nak ulas kes liwat Anwar yang jika tidak silap Gomo sudah sebanyak 32 kali di tangguhkan termasuk pada semalam. Ini merupakan satu rekod dalam Malaysia dan silap silap rekod seluruh Dunia yang sesuatu kes Jenayah tertangguh sebegitu banyak sama sekali. Sepatutnya Kes Liwat Anwar Brahim ini di masukkan ke dalam Malaysia Book Of Record. Dan Anwar Ibrahim layak di berikan Sijil berkenaan.

Kita tak perlu pergi jauh dalam membincangkan sebab sebab penanguhan Kes Liwat Anwar ini, cukuplah sekadar kita fokus pada perbicaraan tanggal 31 hb May 2010 dan juga semalam 1 hb Jun 2010, memandangkan penangguhan yang terdahulu sudah kita maklum sebab sebab nya.

Tanggal 31 May yang lalu Kes Liwat Anwar Brahim tertangguh pada sebelah petang apabila Karpal Singh Ketua Peguam yang mewakili Anwar Brahim telah memohon untuk menangguhkan kes Liwat tersebut atas alasan yang sememangnya Lucu dan amat pelik sama sekali. Sebab utama penangguhan tersebut adalah kerana Kunci Rumah Kondo tempat kejadian liwat itu tiada dalam simpanan dan menyebabkan Para Peguam Anwar dan juga Anwar Brahim tidak dapat masuk ke rumah tersebut.

Pelik memang pelik, Kalau dah benar ingin melawat Rumah Kondo tersebut mengapa tidak di persiap sediakan Kunci Rumah berkenaan? Anwar mempunyai 12 orang peguam kesemuanya, dan juga memiliki pegawai peribadi seramai 7 orang dan juga pembantu Khas nya seramai 4 orang. Apakah mereka semua tidak berfikir dalam mendapatkan kunci Rumah berkenaan sebelum mereka semua hendak masuk ke rumah tersebut?

Kerana tiada kunci maka kes Liwat tersebut telah di tangguhkan ke 1 hb Jun iaitu semalam. Kunci rumah berkenaan telah berjaya di perolehi, dari mana datangnya kunci tersebut tidak pula di jelaskan oleh pihak peguam Anwar Brahim. Barangkali Turun dari langit agaknya kunci rumah tersebut? He he he

Setelah selesai para peguam Anwar melawat lokasi rumah tempat kejadian liwat itu maka perbicaraan kes tersebut pun bersambung. Namun seperti yang sudah di jangka Karpal sekali lagi menangguhkan kes liwat berkenaan dengan alasan yang terbaru dan amat Bijak sama sekali. Kali ini alasannya Pakar dari Australia tidak dapat hadir dan akan sampai ke Malaysia pada jam 7.00 pagi hari Khamis ini bersamaan 3 hb Jun iaitu esok.

Gomo naik hairan dengan para peguam Anwar ini kesemuanya. Apakah mereka ini tidak dapat berfikir menggunakan akal dalam kes Liwat ini? Apakah tiada persedian yang rapi dalam membela Anwar Brahim? Sudah tahu yang mereka akan membawa Pakar DNA dari luar Negara mengapa tidak di persiapkan lebih awal? Mengapa semuanya tertangguh dek alasan yang menampakkan ketidakcekapan para peguam Anwar? Apakah peguam Anwar kesemuanya Membeli Kelulusan Peguam mereka?

Khamis ini Pakar DNA dari Australia akan sampai, itu kata karpal Singh ketua peguam Anwar. Gomo amat yakin bahawa kes Liwat Anwar akan tertangguh pada hari Khamis ini atas alasan yang terbaru. Kemungkinan Karpal akan kata Pakar DNA tersebut:

tidak mempunyai Tiket Kapal terbang @ Karpal terbang lambat berlepas @ Pakar tersebut mempunyai tugas penting dan tidak
dapat hadir pada Khamis ini @
Pakar tersebut menaiki TONGKANG dan Seminggu baru sampai!!!

Pastinya akan ada lagi alasan demi alasan dari Karpal Singh yang mewakili Anwar Brahim dalam kes Liwat ini. rakyat harus sedar hal ini dengan waras. Jika Lawan tetap Lawan di jadikan Moto oleh PKR mengapa Tangguh tetap tangguh pula yang di lakukan oleh Anwar Ibrahim?

yang menjadi mangsa adalah Saiful Bukhari dan bukannya Anwar Brahim. Jelas moto Saiful lebih bermakna dan bernilai dari moto PKR.

Yang Hak Pasti Berdiri,Yang Bathil Pasti Jatuh

Psssttt...32 kali tertangguh kes liwat ini, Bila nak bagi Award pada Anwar?

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

BUKTI - PERKASA Di Terima Oleh Palestin Dalam Mempertahankan Hak Hak Orang Melayu Di Tanah Melayu Ini


Moin Mohmed Habib

Gambar di atas adalah gambar seorang lelaki PALESTIN yang cuba mencederakan dirinya dengan Pisau. Gambar ini di rakamkan sewaktu demo aman pagi tadi oleh Ngo Ngo yang di ketuai oleh Presiden PERKASA Dato Ibrahim Ali.

Dari gambar di atas banyak cerita dan kesimpulan yang di buat oleh orang ramai baik dari sudut positif mahupun Negatif. Kalau tanya Gomo maka jawapannya sudah tentu lelaki tersebut tidak siuman ataupun hilang kewarasan seketika kerana amarah yang amat sangat terhadap rejim Zionis. Barangkali saudara Islam kita dari Palestin ini marah kerana ada saudara maranya yang telah di Bunuh oleh rejim zionis dan itu mungkin menyebabkan dirinya dalam keadaan tidak terkawal sama sekali.

Tapi apa apa sekalipun penilaiian kita pada gambar di atas, Gomo ingin mengajak semua menilai Lilitan kepala yang di Pakai oleh lelaki palestin itu. Lilitan merah yang tertulis PERKASA.

Gomo tak sangka bahawa PERKASA sebuah pertubuhan Ngo yang memperjuangkan Hak Hak keistimewaan Bumiputera dan orang Melayu mendapat tempat di dalam Hati seorang lelaki PALESTIN ini. Jelas di sini yang lelaki Palestin itu menyokong perjuangan dalam mempertahankan hak hak sesebuah bangsa yang asal dalam sesebuah Negara.

Lihat sahaja di Palestin bagaimana sedikit demi sedikit rakyat Palestin di usir dan di jajah oleh Zionis. Dan akhirnya mereka rakyat palestin terpakasa merempat dan menjadi kelas bawahan di tanah air sendiri. Mungkin mereka ada pertubuhan yang seperti PERKASA dalam mempertahankan hak hak mereka. Namun organisasinya terhad dan pastinya di hapuskan oleh rejim Zionis.

PERKASA mempertahankan Hak hak dan keistimewaan Bumiputera dan orang Melayu. Artikel 153 di jadikan landasan dalam perjuangan serta hala tuju PERKASA dalam Malaysia ini. Cuba bayangkan jika kerajaan menyekat kebebasan Ngo Ngo seperti PERKASA ini? Sudah pasti orang melayu akan menjadi seperti rakyat Palestin yang mana Hak mereka di hapuskan sedikit demi sedikit. Akhirnya orang melayu sudah hilang Kuasa dan upaya dalam menentang Golongan yang memerintah ala ala Zionis ini.

Kerajaan yang sedia ada sekarang ini tidak mendatangkan Masaalah, malah menyokong setiap prtubuhan Ngo yang ada baik Ngo Melayu, Ngo, Cina, Ngo India dan mana mana Ngo yang tidak mendatangkan Ancaman dan ganguan ketenteraman Awam pada Malaysia.

Tapi jika Kerajaan Pakatan Rakyat haram memerintah Malaysia? Hak Sama Rata menjadi pilihan dan moto mereka terutama DAP ketua Pakatan rakyat itu. Agaknya bagaimana lah nasib PERKASA dan Ngo Ngo Melayu yang lain?

Akan jadi seperti Singapura agaknya bila Ngo Melayu sudah tidak wujud lagi, dan jika ada pun sekadar pada nama sahaja kerana semuanya di sekat sama sekali. jika lebih lebih sudah pasti di tangkap kerana di takrifkan pengganas!

Harapan kita agar mengimbau sejarah Palestin yang kehilangan Hak hak mereka penduduk Asal Tanah Palestin itu. Jadikan ianya pengajaran dalam setiap yang berlaku. Apa yang pasti, Lelaki Palestin tersebut menyokong PERKASA dalam mempertahankan hak hak kita orang Bumiputera dan orang Melayu.

Isyarat Jelas dari Lelaki Palestin buat kita orang melayu!!!

Psssttt....Jelas PERKASA mendapat tempat sehingga ke Palestin!


PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP