SAHIH - Klip Video Nik Ajis Dot Dot Dot Pada Anwar

Friday, June 11, 2010




Udah nonton Video ini ngak?
Udah jelas ngak sama ucapan Nik Ajis itu?

Udah Ngerti Maksudnya?

Apa pasti rakamannya Tulen?


Ngak Percaya Ngak Apa,
Mau Percaya Pun Ngak Apa.


Yang jelas di sini adalah kebenarannya,
Bukan Bohongan ataupun pura puraan.


Semuanya Bisa di atur Dong....

Ops...bukan sembarangan Dong,
Yang asli ucapannya itu.


ini Dong bukan nya bermaksud

Ding Dong Ding Dong
yang ada di dalam Celananya itu.


Yang Masih Waras pasti boleh memikirkannya,
Yang udah tidak waras ayuh ke dokter.


Lagi Bukti Nyata
Klik


Psssttt...Mas Joko yang emel kat Gomo ni, Minggu depan Kadir dengan Doyok pulak! He he he

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

GEMPAR - Seorang Wartawan Di Liwat Bergilir Gilir



Seorang wartawan lelaki telah di tugaskan membuat liputan dan siasatan mengenai aktiviti kelab gay di Bukit Bintang yang di miliki Anwar Brahim. Dia di kehendaki menyamar sebagai gay. Wartawan itu dengan senang hati menggayakan pakaian dan cara seorang gay. Setelah seminggu mempelajari tingkahlaku dan gaya seorang gay, akhirnya pada malam minggu itu wartawan itu masuk ke kelab gay tersebut.

Wartawan itu dipasang dengan microphone dan kamera bersaiz kecil bagi merakam segala aksi dan aktiviti di kelab gay tersebut. Setelah masuk, wartawan itu terus menuju ke bar utama dan memesan segelas coke. Dia hanya duduk sambil memerhatikan gelagat-gelagat gay di kelab tersebut. Ada yang menari dan ada yang duduk sambil berpeluk-pelukan sesama lelaki. Wartawan itu merasa geli geleman melihat tingkahlaku mereka.

“Hai…sorang ke bro“, tiba-tiba wartawan itu di sapa Anwar Brahim empunya kelab Gay itu.

“A’ah, saya tunggu kawan saya. Tak sampai-sampai lagi ni“, kata wartawan itu separuh menjerit kerana kebingitan muzik di kelab itu.

Tiba-tiba wartawan itu berasa sakit perut. Rasa seperti ingin kentut sahaja.

“Muzik tengah kuat ni bolehlah aku kentut ni“, bisik hati wartawan itu.

Wartawan itu pun melepaskan kentutnya. Satu demi satu. Berturut-turutan. Tiba-tiba muzik rancak itu berhenti secara tiba-tiba kerana DJ nya ingin menukar ke lagu Kaburator Dong. Sementara proses pertukaran lagu itu kentut wartawan itu telah di dengari oleh gay-gay yg berhampiran dengan wartawan itu.

“Eh eh… ada dara lagi la kat sini“, ujar Karpal Singh di situ sambil memandang wartawan itu.

“A’ah lah… kat depan kita ada dara“, ujar Nik Ajis.

Semua gay di situ telah pergi mendapatkan wartawan itu. Semua wajah mereka menunjukkan keghairahan nafsu yang ketara.

“Saya bukan dara lagi la“, ujar wartawan itu.

“Kalau dah tak dara kenapa kentut.. Kuat lak tuu. Sempit tuuu…!!“, ujar Anwar Brahim.

Tergamam wartawan itu. Akhirnya dirinya di noda secara bergilir-gilir oleh pengunjung kelab gay itu. Menangis teresak-esak wartawan itu. Akhirnya nikmat kentut sudah tidak akan dapat dirasai lagi sepanjang hidupnya.

Moral kepada lelaki : Jangan berkentut dihadapan GAY. AWAS!!!

Psssttt...saje je ulang balik artikel ni!!! Nak bergurau senda apalah salahnya kan? he he he

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP