PANAS - BOHSIA Raih Pendapatan 5 Angka Sebulan Hasil BLOWJOBS

Monday, August 9, 2010


Sekadar Gambar Hiasan

Hari ni Gomo nak bawa Isu BOHSIA atau sekarang ni lebih mesra dengan gelaran CIKARO. Apa menatang Bohsia dan Cikaro ni? Kalau mereka yang sudah berumur pasti tidak tahu apa makna dan apakah benda ini, namun bagi anak anak muda terutama mat Motor memang mereka arif dalam bab Bohsia dan Cikaro ini.

Bohsia @ Cikaro merupakan panggilan kepada Gadis gadis motor yang kita dapat lihat menenggek di atas motor dengan geng geng mat Motor ini. Gadis yang mudah di angkut dan di bawa kemana sahaja tampa banyak soal.

Gadis Cikaro @ Bohsia ini juga boleh di ringan ringan mahupun melakukan seks bersama mereka. Malah kalau Mat Motor nak GANG BANG pun Gadis ini tidak menolaknya. Lagi Ramai lagi hebat Populariti gadis gadis ini.

Tapi bukan persoalan ini yang Gomo nak tekankan dalam artikel ini sebaliknya Gomo nak mendedahkan Kerja Bohsia dan Cikaro pada waktu sekarang ini yang mana Gomo telah selidiki dan berjumpa dengan beberapa di kalangan mereka.

Jika dahulu gadis dengan Jolokan Bohsia ini majoritinya melakukan pekerjaan di Pusat Membeli belah sebagai promoter jualan. Namun sekarang ianya telah berubah sama sekali. Jika kerja nya dahulu meraih pendapatan sekitar RM700-RM900 sebulan namun kini gadis Bohsia @ Cikaro ini boleh meraih pendapatan yang mencecah RM5000 Sebulan.

Kerja apa yang perolehi hasil pendapatan sehingga 5 angka tampa apa apa kelulusan Diploma mahupun SPM ini?

Massage!!!
Urut!!!

Itu lah pekerjaan rata rata di kalangan Bohsia @ Cikaro pada waktu ini. Gomo cakap berdasarkan pengalaman Gomo sebagai peniaga di Bazaria Larut Malam Danau Kota. Yang mana perniagaan Gomo memang sampai larut pagi. Ramai pelanggan tetap Gomo di kalangan anak anak muda terutama nya Mat Motor, Bohsia dan Cikaro.

Ramai di kalangan mereka ini pada waktu awal pagi datang bersama Bohjan atau pun kita kenali sebagai Mat Motor. Memang tak di nafikan Mat Motor sekarang bukan tak berduit bila keluar berjalan manakan Tidak Bohsia @ Cikaro yang mereka miliki membayarkan apa sahaja yang di kehendaki oleh Bohjan itu.

Ada satu pelanggan tetap Gomo yang mana seorang gadis melayu kecil genit bernama Sya. Gomo tanya kepadanya "
"makin hebat sekaranng ni berkepuk DuitKerja apa?"

Dengan selamba Bohsia @ Cikaro menjawap
" Kerja SPA"

Gomo tanya lagi kepada Gadis tu
"berapa Gaji sebulan?"

jawap Cikaro @ Bohsia tu
" Tengok cutomer lah bang tapi tak lari dalam RM3000 Sebulan"

Dalam hati Gomo pelik jugak banyak jugak gaji pekerja SPA ni.
So Gomo tanya lagi
"Adik buat kerja urut gaji banyak macam tu?"

Sekali lagi dengan selamba dia jawap
" Urut + Servis lah"

Gomo dah syak bila kata Servis ni, tapi memandangkan
Gomo ni memang Gatal nak tahu Gomo tanya sekali lagi
" Servis Baik punya ke? Servis apa?"

Bohsia @ Cikaro tu jawap
" Biasalah Bang, Kalau Customer nak BLOWJOB pun boleh,
Nak Main pun ok, Janji ada bayaran lebih kat Sya"

Gomo terus senyum dan buat buat macam biasa je. Bukan tak nak tegur benda tu Salah or sebagainya Tapi Gomo tahu gadis sebegini siapalah kita nak menegur.

Tu bab pengakuan Bohsia @ Cikaro pada Gomo,
Ada lagi soalan yang Gomo tanya.
Tapi kepada Bohjan nya pulak si mat Motor ni.

"Bro? lu tak kesah ke minah lu kena balun ni?"

Mat Motor tu jawap
"Ala bro, bukan nak buat Bini pun, lantak lah janji gua ada hasil"

Gomo pun tak boleh nak tegur jugak bab ni, pasal depa tu bebudak Motor dah besar panjang. Kang salah tegur takut di hempuknya pula dengan Topi Keledar. So Gomo pun buat buat Bodoh je lah.

Apa yang Gomo nak sampaikan di sini adalah masaalah remaja sekarang ini. Ya memang tak di nafikan memang ramai anak melayu yang terjebak dalam kancah maksiat ini. Jangan kata di Kuala Lumpur malah seluruh negara pun pasti hal ini akan berlaku. Di Kelantan yang di tadbir oleh parti PAS pun wujud gejala sedemikian. Cuma Gomo rasa Hiba dan Sayu bila hal sebegini tidak dapat di kawal.

Tapi!!! Jika dahulu waktu zaman muda Gomo rata rata Bohsia @ Cikaro ni kerja di pusat membeli belah dan ianya merupakan satu kerja yang elok malah halal punca rezeki mereka. Bab Mat Motor Bohjan mereka nak Balun tu lantak pi lah dan nama pun Bohsia dan Bohjan. Tapi sekarang ni???

Tambah lagi Dosa Bohsia @ Cikaro ni, Kerja Rumah Urut yang dah tentu berunsur maksiat. Kalau Urut Kaki tu lainlah. Ini kalau dah masuk bilik urut duduk berdua duan dah tentu BLOWJOB pun jadi. Salah siapa?

Rumah Urut ni bukan sahaja mendatangkan masaalah Gejala Sosial malah ianya sudah menjadi Rumah Untuk terus merosakkan anak anak muda terutama gadis gadis melayu. Lihat sahaja perkembangan Rumah Urut di Selangor yang kini Hampir 8000 buah. Itu yang berlesen yang tak berlesen Tak tahu lah nak cakap.

Kita Faham Kerajaan Pakatan Selangor perlukan keewangan dalam menambah hasil Keewangan Negeri. Tapi kena berpada pada lah dalam meraih pendapatan negeri tu. Jangan bab sebegini pun tak di ambil kira sama sekali.

Jika dulu pembukaan rumah urut terkawal dan di hadkan di satu satu kawasan, sekarang ini bukan sahaja tak terkawal malah di kawasan nya penempatan orang Melayu pun di luluskan lesen Rumah Urut yang mana jelas rumah urut yang menjual perkhidmatan Seks.

Gomo harap dengan pendedahan cerita Gomo ini Rakyat Selangor dapat melakukan sesuatu dari terus membiarkan rumah rumah Urut ini menjadi sarang dan tumpuan anak anak Gadis Melayu berkerja.Mereka semua masih punya harapan, kewajipan kita untuk menyekat mereka dari Bohsia menjadi gadis Massage dan seterusnya Pelacur.

Oh lupa nak cakap Gadis Bohsia bernama Sya tadi berkerja di Rumah Urut Pandan Indah. Lokasi nya Gomo tak pasti, namun itulah hakikatnya yang terjadi kepada anak anak gadis Melayu sekarang ini.

Sampai Bila???

Psssttt...Rumah Urut or Rumah Pelacuran?

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP