GEMPAR - Siapa Rashid? Mengapa Rashid Bersama Anwar Ibrahim Dalam Bilik Perpustakaan???

Tuesday, August 17, 2010



Siapa yang kak Wan cukup risau sehinggakan mengarahkan Ezam menunggu Anwar Ibrahim keluar dari bilik PERPUSTAKAAN???

Jeng Jeng Jeng

RASHID OTHMAN!!!
Siapa rashid ini? Apa hubungannya dengan Anwar Ibrahim? Bodyguard Anwar kah? Pegawai Khas ka? Pembancuh Kopi kah? Atau Apa apa an aja.....

Cerita taknak panjang panjang wahai rakyat Malaysia, namun kita minta Kak Wan Isteri Anwar Ibrahim BERSUMPAH tidak mengenali lelaki di dalam gambar ini. Dan kami minta Kak Wan untuk MENYAMAN Ezam kerana mengeluarkan cerita ini.

Nurul Izzah Anak Sulung Anwar Ibrahim pun boleh turut sama dengan Ibunya Kak Wan BERSUMPAH tidak mengenali lelaki bernama RASHID ini. Mereka sekeluarga Anwar Ibrahim dan beberapa kenalan rapat Anwar Ibrahim tahu Siapa Rashid ini.

Sila jelaskan kepada Rakyat Malaysia siapa RASHID ini dan apa hubungannya dengan Anwar Ibrahim. Jelaskan segera kerana jika tidak akan Kami Dedahkan siapa RASHID ini.

Harap Penyokong PKR tanya kepada Anwar Ibrahim siapa Rashid ini dan kalau boleh tanya sekali:

"MENGAPA RASHID HADIR KE KONDO
MASA KEJADIAN LIWAT BERLAKU"


Jeng Jeng Jeng.....

Psssttt...Amboi amboi amboi...hebat Anwar ni, bukan 2 atau 3 tapi 4 sekali dia pasang...

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

PANAS - Mula Mula Minum ARAK, Selepas Itu PAS,PKR,DAP GANG BANG Anak Anak Gadis



PAS Beri Kelulusan

Dalam sibuk sibuk Hasan Ali mengatakan Noh Omar alim-alim kucing kita mungkin menjangkakan sesuatu tindakan akan diambil oleh Exco Agama Selangor ini sekurang-kurangnya masa pusat-pusat hiburan ini ditutup lebih awal.Kalau sebelum Ramadhan pusat tersebut ditutup pukul 3 pagi mungkin Hasan Ali boleh menasihatkan sparing partner beliau Ronnie Liu supaya ditutup lebih awal.

Walaupun tahap kebacaulan Hasan Alu terhadap Ronnie Liu terselah dalam isu arak sebelum ini sekurang-kurangnya beliau mengambil sedikit iktibar diatas desakan daripada Noh Omar.Antara kebaikkan yang boleh diambil kira adalah kurangnya risiko kemalangan terhadap orang-orang Islam yang keluar mencari makanan untuk bersahur.Kita harus mengambil iktibar terhadap apa yang terjadi kepada pelajar UITM yang dilanggar oleh Adun Sekinchan yang dilaporkan didalam keadaan mabuk ketika memandu.

Sekiranya pusat-pusat maksiat ini ditutup pukul 3 maka berduyun-duyun keluar pendokong Hasan Ali dan mereka-mereka ini sudah tentu didalam keadaan huru hara selepas meneguk air setan yang menjadi punca Hasan Ali dimarahi Ronnie Liu.Pada masa yang sama akan keluarlah anak-anak bujang Islam beramai-ramai mencari tempat untuk bersahur di sekitar kawasan yang menjadi tumpuan untuk menjamu selera.Dalam pada itu pendokong Hasan Ali juga menuju ketempat yang sama tetapi dengan cara pemanduan yang berbahaya penangan air setan junjungan Ronnie Liu.

Cuba kita bayangkan apakah akan terjadi kepada anak-anak bujang Islam andai mereka dilanggar oleh pendokong Hassan Ali dan Ronnie Liu ini.Tidakkan ini akan menjadi satu risiko kepada mereka ketika dalam perjalanan untuk bersahur.Jangan bercerita perkara diluar bulan Ramadhan kerana majoriti mereka yang keluar sehingga subuh tidak seramai ketika bulan Ramadhan.

Itu baru bercerita tentang risiko untuk bersahur, apa yang aku ingin katakan sebenarnya adalah sikap biadap dan kurang ajar pemimpin Pakatan Selangor yang membenarkan penganjuran pesta arak yang dijadualkan akan diadakan di Asia Gate Subang pada 12 Ogos nanti.Apa yang lebih menarik adalah masa untuk diadakan pesta bir tersebut diadakan adalah hampir dengan masa berbuka puasa untuk orang-orang Islam.Adakah tiada lagi masa yang sesuai untuk diadakan pesta bir ini? Adakah mereka ini cuba bermain dengan sentimen agama seolah-olah mahu membuktikan bahawa mereka sekarang boleh melakukan apa sahaja tanpa memikirkan perasaan orang Islam Selangor?
Apakah tidak akan ada orang-orang Islam yang bertaraf kaki mabuk hadir dimajlis itu nanti? Apakah tujuan pesta arak percuma ini diadakan dibulan puasa dan waktu yang hampir dengan masa berbuka?

Sumber Kita GEMPUR




Nah itu lah dia PAS for ALL
Gila Menatang Babi dah Puak Puak PAS sekarang ni. Bulan Puasa di bawah Pentadbiran Kerajaan Selangor boleh pulak di adakan Pesta ARAK!!!

PAS For ALL
Sekarang semua boleh tidak ada yang tak boleh di buat apatah lagi di bulan Ramadhan yang mulia ini. Agak agak lu orang yang pi majlis Take Beer tu ada tak ahli PAS? Pemimpin PAS?

Pas For ALL
Hebat sekarang ni, memang PAS ni dah SESAT. Kalau dulu di katanya ajaran itu ini sesat dan tak ikut Islam. Sekarang ni PAS lah yang SESAT dan menjadikan pengikutnya pun Sesat belaka.

PAS For ALL
Cantik lah tu, lepas majlis Minum ARAK habis anak anak Gadis di GANG BANG puak PAS,DAP dan PKR. Jolok sana sini. Biasalah tu, Dah MABOK apa nak kisah. Lagipun Selangor di Tadbir mereka boleh KAWTIM punya.

PAS For ALL
Bila Ahli PAS yang ada nak nasihatkan pemimpin hangpa tu agar BERTAUBAT?

Psssttt..Gila BABI lah beb..memang dah Sah PAS SESAT!!!

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

TOLONG!!!

P8150035

Sumber Humanrightparty
image KUALA LUMPUR: The Hindraf Makkal Sakthi submitted a memorandum to the Indian High Commission here today, urging the Indian government to provide places of study and scholarships to bright Malaysian Indian students.

The memorandum, received by the High Commission’s political counsellor M Sevala Naik, said Malaysian Indians were denied places of study and scholarships due to discriminatory policies practised by the Malaysian government.
“Some 2,237 Indian students (based on recent statistics) did not receive Public Service Department scholarships, education loans and matriculation places despite excelling in their examination,” said S Jayathas, Hindraf Makkal Sakthi’s national information coordinator.
“Article 12 of the Federal Constitution guarantees rights in terms of education, and that there will be no discrimination on grounds of religion, race, descent or place of birth.
“Therefore, we urge the Indian government to assist these students,” said Jayathas, who was accompanied by 100 supporters.
Jayathas added that Hindraf Makkal Sakthi is also requesting a meeting with Indian Prime Minister Manmohan Singh when he arrives in Malaysia on Nov 9.
“We hope we can get an appointment to see him in order to highlight our woes. Besides, he himself had expressed interest in getting the Indian diaspora around the world to support India’s development. This is one way for the Indian government to assist us in return,” he said.
He also alleged that the Malaysian government is influencing the High Commission not to entertain Hindraf.
“When the new High Commissioner Vijay Gokhale arrived, the High Commission itself contacted us and expressed interest in listening to our plight. However, it has not followed up, though we have sent many letters,” said Jayathas.
He also urged the Indian government to provide them access to attend the upcoming Pravasi Bharatiya Divas (Indian diaspora) conference in India scheduled for January 2011.
“We hope to highlight the issues plaguing Malaysian Indians on the first day of the conference itself,” said Jayathas.
After handing over the memorandum, the crowd dispersed at 2.30pm without incident.

IMG_2486 P8150033
P8150050 P8150053

P8150041

TOLONG SESIAPA TERANGKAN APA YANG PUAK PUAK NI TUNTUT???? LAIN MACAM JE NI!!! SORRY GOMO FAIL ENGLISH. KALAU TAHU PUN CUMA:

"CAN I FUCK U TODAY"

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Nak Bermandi DARAH??? Anytime, Anywhere!!!



Selepas kecelupaan Si Tony Pua barua mulut longkang belaan DAP cuba bermain dengan sentimen perkauman dengan isu penghapusan subsidi 7% dalam pembelian hartanah berduyun-duyun orang-orang Melayu membuat laporan polis termasuklah daripada UMNO dan NGO.Mereka mahukan satu siasatan dilakukan terhadap kenyataan Barua Mulut Longkang ini.Aku tak pasti atas akta apa tindakan boleh diambil terhadapnya tetapi secara peribadi aku merasakan permainan bangsa pendatang sekarang semakin menjadi-jadi.Kenapa ini terjadi? Aku mempunyai 2 jawapan yang aku rasakan harus diberi penekanan.

Pertama- senario politik sekarang agak kurang stabil apabila mereka melihat orang melayu sekarang telah berpecah kepada 3 iaitu UMNO,PAS dan PKR. UMNO dengan imej kejayaan membawa Malaysia kemercu kejayaan selepas lebih dari 50 tahun memerintah.PKR dgn imej cuba memberi keadilan kepada semua rakyat tanpa memikirkan tentang apa yang telah dipersetujui oleh pemimpin dahulu.Manakala PAS seperti biasa menjadi haiwan belaan kepada DAP dan PKR. Atas kesedaran perpecahan dikalangan orang Melayu, mereka merasakan ketiga2 parti ini sedang mencari sokongan daripada pihak kedua dan sebagai bangsa ke-2 terbanyak di Malaysia sudah tentu sokongan daripada mereka amat diperlukan untuk berkuasa.

Kedua- Mereka merasakan bahawa mereka adalah kuasa ekonomi di Malaysia sekarang.Bagi mereka semua perkara telah dimonopoli oleh bangsa mereka terutamanya berkenaan dengan perniagaan yang melibatkan bahan-bahan asas di Malaysia.Mereka merasakan bahawa tanpa bahan-bahan asas tersebut mereka mampu mengoyangkan ekonomi dan juga taraf hidup rakyat Malaysia.Sebagai contoh pembekal gula terbesar di Malaysia adalah dari bangsa pendatang itu sendiri. Baru-baru ini Kongres Ekonomi Cina telah meluluskan resolusi menuntut ekuiti yang diperuntukkan kepada bumiputera sebanyak 30 peratus dalam semua sektor ekonomi dikurangkan secara berperingkat.Aku tak berniat untuk bercerita tentang ini kerana perkara ini mendapat liputan meluas dari sahabat blogger yang lain.Apa yang ingin aku perkatakan adalah apakah yang mampu kita sebagai orang Melayu lakukan untuk mengajar mereka-mereka yang berada di dalam Kongres itu supaya sedar siapa diri mereka sebenarnya dan asal usul mereka.


Dari konteks kerajaan persekutuan, PM Najib harus melihat ini secara positif dan negatif.Pertama dari segi pembangunan ekonomi disamping tidak meminggirkan hak keistimewaan orang Melayu itu sendiri.Kedua sebagai PM kepada semua kaum adalah salah kiranya beliau tidak mengambil perhatian terhadap resolusi tersebut dan sebagai seorang Melayu beliau juga tidak boleh membiarkan keistimewaan bangsa sendiri terhakis sedikit demi sedikit.

Sebagai rakyat, kita harus melihat kepada keperluan kita membantu peniaga dari bangsa sendiri daripada kita terus memberi peluang kepada bangsa pendatang mengaut keuntungan yang akhirnya mengakibatkan anak cucu kita akan merempat ditanah air sendiri dimasa akan datang.Apakah tindakan yang mampu kita lakukan sekarang? Jawapannya adalah satu, mulakan kempen beli barangan bumiputra supaya mereka sedar kuasa membeli masih lagi di tangan orang-orang Melayu dan tanpa kita, bangsa pendatang ini tidak akan pergi jauh dan mana mungkin mereka berani mempertikaikan keistimewaan kita andai hak ini kita gunakan sebaik-baiknya.


Aku ternanti-nanti adakah akan ada Hero Melayu membuat laporan polis terhadap Kongres Ekonomi Cina.Jangan hanya kerana seorang individu membuat kenyataan maka berebut-berebut untuk muncul hero kepada bangsa sendiri tetapi apabila satu kumpulan "tetamu yang tidak diundang" memasang umpan, sayang sekali umpan tidak disambar malah langsung tidak diusik.

Kesimpulan aku senang, DAP, MCA dan Gerakan dalam satu lingkungan yang sama.Mereka cuba memecahkan kuasa politik orang Melayu dengan menggunakan kuasa ekonomi yang bagi mereka amat kuat untuk dirobohkan.Adakah kita mahu anak cucu kita merempat di tanah air sendiri?
Renungkan Bersama!!!


Sumber KITA GEMPUR.COM

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP