Nik Ajis Sokong Khutbah Buat Khalifah Lim Guang Eng?

Friday, August 20, 2010


Ambo Doakan Ketua Menteri Khalifah Guang Eng
Mogo Sihat Sokmo Tok Pecoh Perut.



Pada 13 Ogos 2010, dalam solat Jumaat di Masjid Jamek Padang Menora, Tasek Gelugor, Pulau Pinang, nama Yang Dipertuan Agong telah digantikan dengan nama Lim Guan Eng dalam doa khutbah jumaat. Zakaria Ahmad (Khatib Masjid Padang Menora) telah bertindak sedemikian dengan alasan bahawa semua pemimpin tak kira beragama apa pun harus didoakan kesejahteraannya supaya dapat memimpin dengan selamat dan tenang.

Para jemaah dan AJK masjid telah bertindak membantah tindakan Zakaria Ahmad. Namun aduan jemaah tidak diambil peduli oleh masjid yang dikuasai oleh orang -orang PAS itu kerana mereka berpendapat, itu adalah hak imam untuk mendoakan sesiapa pun yang mereka mahu dalam solat Jumaat. Memang mereka ini tidak waras menurut
kata Abdul Malik Abul Kassim (Exco Hal Ehwal Agama Negeri Pulau Pinang). Abdul Malik jangan cepat menafikan, perlu menyiasat kariah solat jumaat di Masjid Padang Menora pada 13 Ogos lepas. Lebih baik jika siasatan ini dibuat oleh pihak ketiga yang bebas bukan pihak kerajaan negeri bagi menjamin ketelusan proses siasatan.


Lim Guan Eng bukanlah ketua agama Islam di Pulau Pinang. Ketua Agama Islam adalah Yang Dipertuan Agong. Mengapa perlu mempolitikkan institusi raja sampai begitu sekali? Pihak jawatankuasa Masjid Padang Menora yang bertindak keterlaluan tersebut sewajarnya menerima tindakan yang sepatutnya daripada pihak berkuasa. Betapa tidak warasnya orang-orang PAS yang berbuat sedemikian. Mereka nampaknya sudah teramat taksub kepada Lim Guan Eng. Membandingkan khalifah Umar Abdul Aziz dengan Lim Guan Eng adalah perkara yang paling amat tidak waras sekali. Menyamakan Guan Eng dengan Kuan Yew mungkin dianggap sebagai waras.


Sedarkah mereka, dalam diam-diam, DAP sedang meminta untuk memisahkan Pulau Pinang dari Malaysia sebagaimana yang berlaku kepada Singapura. Ini
niat sebenar DAP. Pulau Pinang bakal bertukar jadi tanah jajahan kedua DAP selepas Singapura. Ustz Azizan Abdul Razak (MB Kedah) perlu bercakap benar dan mendedahkan niat Guan Eng ini kepada umum. Kalau menang pilihan raya ke-13, inilah janji DAP sebenar. Orang Melayu kena tipu dengan duit RM100 setahun, DAP dapat tanah di Pulau Pinang. Orang Melayu sudah tiada masa, cepat-cepatlah bersatu.

info dari blog Angin Perubahan ( http://anginperubahan.blogspot.com )

Ehhh Apa sudah jadi sekarang ni dengan umat Islam Malaysia? Apa dah tiada orang Islam lain ke selain dari si KAFIR BABI Lim Guang Eng tu pulak yang nak di doakan? Ini semua Haramjadah tahap banjingan lah. Bingai sangat orang Islam yang dok doakan si Kafir tu.

Puak PAS taknak ulas apa apa ke? Tu Nik Ajis PUKIMAK taknak komen ke? Tak payah Komen lah Nik Ajis. Dah tentu Nik Ajis dengan Fatwa terbarunya kata "tak salah Doakan untuk Guang Eng. " Lepas Nik Ajis keluar fatwa maka pengikutnya pun akan turut bersorak kata UMNO Kafir kerana tak faham Islam. UMNO Sesat kerana dengki orang Kafir di doakan oleh orang Islam.Biasalah kalau puak dah Taksub Nik Ajis kata MAKAN TAIK pun depa akan makan.

Sedih dan kecewa dengan kita seluruh umat Islam di Malaysia hari ini. Kerana tamakkan Politik dan kuasa maka Islam di lacurkan. Apa masaalah kita semua? Apa yang menjadikan kita susah untuk bersatu padu?

Ops...Gomo rasa jalan terbaik kita semua akan bersatu apabila si NIK AJIS ni MAMPOS. Time orang Tua ni MAMPOS barulah masing masing terseddar dari lamunan bahawa Nik Ajis pun manusia biasa dah sampai ajal dia pun KOJOL.

Harapan agar Haji Hadi yang Presiden PAS tu jangan lah kecut telor sangat dengan pengaruh Nik AJis ni. Kalau salah cakap sahaja ianya salah. tak perlu nak senyap membiarkan si tua Bangsat Nik Ajis tu dari terus terusan menytesatkan umat Islam.

UMNO??? Apa tunggu lagi? Balun lah habis habisan. Tu UMNO P.Pinang, macam selesa sangat. Kita ni kat Pineng dah jadi pembangkang. bukan nya kerajaan. So kena lah kerja kuat dalam menyedarkan rakyat P.Pinang Khususnya orang Melayu agar bersatu padu. Kuatkan barisan UMNO tu. Kejutkan bahagian atau cawangan yang masih Lena di ulit mimpi. jangan tunggu nak terhantuk sekali lagi baru nak bangkit.

Dengan pendedahan ini di harapkan seluruh Umat Islam khusunya ahli PAS sedar bahawa anda sebenarnya telah membantu si Kafir menghina Islam. Kalau esok lusa tak Bertaubat jugak alamatnya sendiri jawap lah Akhirat kelak.


Psssttt....Nik Ajis bukan Ulamak Tapi Pukimak. Jelas tu!!

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

PANAS - Helah Terbaru Anwar Sudah Kantoi



1. Samdol si Shamsul Iskandar telah membuat aduan qazaf terhadap Ezam berkaitan tulisan Ezam dalam laman twiiternya. Sepatutnya si samdol itu terus memfailkan pertuduhan berdasarkan dokumen yang telah beliau kemukakan. Ini bagi membolehkan prosiding mahkamah dimulakan segera membicarakan perkara ini. Amat menarik untuk melihat AnWAR dan Azizah di mahkamah syariah pula!

2. Sebenarnya aduan si samdol ini hanya merupakan helah politik, juga satu tindakan serius mempermainkan kesucian mahkamah syariah. Si samdol itu tahu bahawa dengan 'bukti' di laman twitter Ezam, tindakan qazaf terhadap Ezam tidak dapat dibuat. AnWAR dan Azizah juga tahu dan mereka sebenarnya pun tidak mahu memulakan tindakan qazaf terhadap Ezam. Apa yang dilakukan kini hanya tindakan 'control damage'.

3. Sesuatu perlu dilakukan agar AnWAR dan Azizah nampak serius dalam tindakan mereka. Kambing hitam yang dungu perlu segera dicari. Makanya samdol Shamsul Iskandar terpilih! AnWAR berpesan hanya pergi mengadu, jangan failkan kes. Makanya beban untuk menyabitkan Ezam agar boleh didakwa kini dibebankan kepada mahkamah syariah. Sepatutnya AnWAR dan Azizah bekerjasama dengan mahkamah syariah mendakwa Ezam!

4. Apabila diadu, mahkamah syariah Wilayah Persekutuan serba tak kena. Tidak mahu diterima aduan samdol itu, takut nanti dikata lembab. Bila diterima aduan dan jalankan siasatan dengan 'bukti' yang dibekal samdol itu, awal-awal lagi dah tahu tiada alasan kukuh mahu menyabitkan Ezam dengan qazaf. Bila dikata tiada kes nanti, maka jadilah AnWAR seperti ayam jantan yang berkokok kuat tapi ekor bergelumang taik......

5. Inilah perangkap AnWAR sebenarnya yang mahu menimbulkan persepsi mahkamah syariah juga dikawal oleh kerajaan serta tidak adil dan bebas! Peguam Syar'ie yang lebih berpengalaman dalam PKR seperti Kamar Ainiah pun tidak mahu melakukan aduan ini kerana ia akan kelihatan amat bodoh. Samdol ini sanggup memikul tugas. Tidak diketahui adakah kerana beliau tidak tahu atau demi menambat hati AnWAR yang sering melabelkan beliau 'ketot'.

6. Kita amat berharap mahkamah syariah akan menyiasat dengan terperinci aduan si samdol ketot itu. w/pun di kalangan pengamal perundangan syar'ie tahu 'bukti' yang dikemukakan itu tidak kemana, hendaknya selepas itu nanti ada tindakan mahkamah syariah yang memfailkan saman terhadap pengadu yang tidak serius serta memainkan institusi mahkamah syariah negara ini w/pun pasti akan dikritik hebat pimpinan pembangkang nanti. Namun integriti dan kredibiliti institusi Mahkamah Syariah harus terus dipelihara dan jangan dibiarkan sesiapapun mempermainkannya demi kepentingan politik sendiri......
Salam Hormat.

Sumber X-PKR

He he he, macam macam si Anwar Al Juburi ni melalui panglima panglima Pondan nya dalam menjahanamkan pemirkiran rakyat Malaysia. Di Harapkan rakyat semakin sedar siapa anwar al juburi ini.

Psssttt...copy and paste je artikel ni pasal ada korje BESOR nak Bogelkan Anwar Brahim..Tunggu...he he he


PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP