RACIST - Bangsa Yang Tidak Sedar Dek Untung

Saturday, August 21, 2010


Seperti yang diduga, bangsa yang tidak mengenang budi ini semakin serius mencabar kewibawaan dan semangat setiakawan di dalam BN malah semakin berani mencabar Artikel 153 Perlembagaan Persekutuan.

Presiden pertubuhan bangsa yang tidak mengenang budi ini lupa dengan kekayaan dan kemewahan bangsanya adalah hasil dari perkongsian nikmat produk DEB selama ini.

Kekayaan 10 jutawan bangsa yang tidak mengenang budi ini berjumlah USD 34.49 billion (RM 113.81 billion) cuba didiamkan dan dialihkan perhatian demi tuntutan yang semakin bukan bukan.


Mengapa ekuiti 30% kuota bumiputera diberikan perhatian penuh kononnya dengan menghapuskan dasar tersebut maka ekonomi negara akan lebih berdaya saing. Apakah cukup hanya sekadar melupuskan ekuiti ini nasib bangsa yang tidak mengenang budi ini lebih terjamin dari segi hak kesamarataan.


Lagi Gambar dan Maklumat Mereka Yang Terkaya Dalam senarai....... Klik Gelombang Wangsa Maju

Emmm sudah terang lagi bersuluh dari senarai di atas jelas bahawa Bangsa ini sebenarnya bukan DITINDAS sebaliknya berjaya menjadi Jutawan yang kemewahaannya sungguh luar biasa untuk di atasi oleh orang Melayu.

Tidak di nafikan memang kekayaan mereka itu datang dengan hasil usaha mereka sendiri dan bukanlah juga kita mencemburi dengan setiap kejayaan yang mereka kecapi. Namun inilah hakikatnya bahawa Kerajaan Malaysia yang ada ini adalah adil dan saksama dan tidak sama sekali menindas mereka. Jika kerajaan yang di pimpin UMNO menindas golongan Bangsa ini sudah pasti tidak akan ada senarai mereka ini yang hanya di monopoli satu kaum sahaja.

Jadi di mana rasionalnya mereka ini yang di amukkan untuk menuntuk Hak orang Melayu? Di mana pula faktor faktor yang merumuskan bahawa Bangsa mereka tidak mendapat layanan yang seadilnya dan saksama? Di mana buktinya mereka di pinggirkan oleh UMNO dan orang Melayu di Malaysia ini?

Harus di ingat mereka ini juga sebenarnya sedar dan akur akan asal usul mereka. Dan mereka juga amat bersyukur dapat menjadi warganegara Malaysia. Namun oleh kerana datangnya bantuan dari orang Melayu yang tamakkan kuasa dan bercita cita untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia maka mereka bangsa Asing ini menjadi lebih terang terangan menuntut Hak yang tidak sepatutnya.

Kita orang Melayu sekali pun tidak menuntut hak yang mereka ada. Jika kita ingin tuntut sudah lama kita minta mereka menggagihkan kekayaan mereka kepada kita. Namun bukan itu yang kita orang Melayu pinta. Sebaliknya kita minta mereka agar sedar akan perjanjian Kemerdekaan yang di capai dan menghormati Hak orang Bumiputera yang sudah termaktub dalam Perlembagaan.

Akhir kata buat orang Melayu yang masih lagi Gilakan Kuasa dan menjadi Batu Api kepada Bangsa asing ini dalam menuntut hak yang bukan milik mereka agar sedarlah bahawa dengan sikap yang kita tonjolkan ini sudah membuktikan bahawa orang Melayu itu jauh lebih lemah ber POLITIK dari mereka ini. Apa lah susah kita orang Melayu untuk bersatu dalam menyatakan Hak kita secara jelas sedangkan mereka tidak kira parti Pembangkang mahupun Kerajaan sentiasa bersatu dalam tiap tutur kata mereka dalam memperjuangkan nasib bangsa mereka.

Sedarlah orang Melayu, Kuasa Melayu semakin terhakis akibat karenah orang Melayu itu sendiri. Jangan esok lusa kita di maki hamun oleh Cucu Cicit kita kerana mereka merempat di Tanah Malaysia ini.

Psssttt...Pasal apa nama Gomo takda dalam senarai terkaya tu? he he he

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

MAYA KARIN SAH BERCERAI -Puan Hajah Mangsa Cina RACIST & KJ Si Petualang Bangsa



SOKONG 100% Puan Hajah Siti

Gomo menyokong sepenuhnya Puan Hajah Siti yang sebenarnya telah menjadi mangsa keadaan dalam Komplot beberapa pihak yang cuba menjadikan ianya isu RACIST dan ada juga pihak cuba menangguk di air yang keruh konon konon nya menjadi Hero dalam isu ini.

Tiba tiba isu ni jadi isu seluruh negara kerana di Bakar api nya oleh Saudara Ketua Pemuda Barisan Nasional Khairy Jamaluddin. Ingat wahai pembaca budiman sekalian. Ketua Pemuda BN ya, bukan Ketua Pemuda UMNO.

Suruhanjaya siasatan lah, Tindakan tegas lah pada puan Hajah lah,wah hebat si KJ ni. Apa lagi si Barua barua yang lain sokong KJ bagai nak rak kerana KJ ambil tindakan pada Puan Hajah yang orang Melayu ini.



Tu si Namaewee CIBAI anak PENDATANG pasal apa si KJ siap Cium Mulut?
Pasal apa tidak di desak untuk di ambil tindakan? Pasal apa?

Cikgu Puan Hajah menyampaikan Fakta dan kebenaran buat kita semua.
Dah memang betul yang di nyatakan oleh Puan Hajah tu mana ada salahnya?

Kj...oh Kj....kau sudah meroyan, makin lama makin meroyan. Udah udahlah tu KJ. Elok kau letak jawatan Ketua Pemuda UMNO tu. Kau pi masuk PKR ka, PPP ka, DAP ka, Hindraf ka. Usah duduk dalam UMNO lagi kalau sudah tak dapat nak perjuangkan Nasib orang Melayu. Usah lagi di dalam UMNO kalau tiap kali bersuara itu tidak mengambarkan pemimpin untuk orang Melayu.

Harapan agar seluruh Guru Guru di Malaysia menyatakan sokongan yang penuh kepada Puan Hajah Siti yang telah menjadi mangsa Politik RACIST CINA dan juga kepada seluruh rakan Blogger dan Facebooker untuk menyatakan sokongan kepada Puan Hajah kita ini.

Khairy Jamaluddin?
Hang Bukan Ketua Pemuda UMNO
Tapi Hang Ketua Pemuda BN.

CEPAT LAH BERAMBUS BRO, DUIT DAH BANYAK,
MAYA KARIN PUN DAH CERAI......

Psssttt....nyatakan sokongan pada Puan Hajah....mangsa RACIST nya CINA

JOIN FACEBOOK SOKONG PUAN HAJAH SITI
KLIK DI SINI
Sokong Cikgu Puan Hajah Siti Mangsa Politik

Promosikan Juga Halaman Anda


PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

PAS BODOH, DAP Takda OTAK Kata Anwar Ibrahim



Bukan main lagi Anwar Brahim ni balun PAS dan DAP kata depa parti tak guna Otak. Fuh tapi tu memang benar dan ianya memang telah di akui pun oleh Anwar Brahim sendiri. He he he.

Video ini mengambarkan kepada kita semua yang Anwar Brahim ni bukan sahaja penipu malah cukup hebat dalam meliwat Rakyat Malaysia. Lihat bagaimana dalam rakaman tersebut ada gerakan kepala dari beberapa orang penontong Cina yang menggangukkan kepala tanda bersetuju dengan ucapan Anwar.Sekarang ni pun mereka ni lah juga dok angguk kepala bila Anwar kata Ini Malaysia bukan Melayu yang punya. Ini Malaysia Cina punya India punya.

He he he, Macam mana lah ahli PAS dan DAP ni boleh terima Anwar Brahim yang dulu bukan main Caci Hina depa sampaikan di angkat Anwar jadi Ketua Umum Pakatan Rakyat? Memang sah lah bak kata Anwar Ibrahim.....

PAS dan DAP Takda Otak!!!

Psssttt....Kalau ada otak takkan lah PAS dan DAP nak terima Anwar Brahim sebagai ketua mereka. he he he

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP