GEMPAR - Lelaki Berkemban Kuat KEMUT Ini Bakal MB Selangor?

Thursday, September 2, 2010


Azmin Ali

Kalau tengok gambar ni apa yang anda bayangkan?
Apa yang terlintas?
Apa pendapat anda?

He he he....
Gomo tak jahat,
Otak pun tak kuning
He he he

Tapi serius lah nak cakap, mengikut gambar di atas ni gomo bayangkan seorang Lelaki Lembut yang boleh di kategorikan JAMBU. Hangpa tengok lah dia punya stail pegang Tuala tu. Fuh....memang letop lah beb.

Pegang Towel siap kepit lagi tu, Tak boleh tahan....ha ha ha
Patutlah Anwar Brahim geram semacam kat Azmin Ali ni.
Patutlah Anwar sayang gila kat Azmin,
rupa rupanya kuat KEPIT beb....

Ops...Kepit ke KEMUT?

Apa sekalipun kepada Rakyat Selangor ini lah Bakal Menteri Besar anda pada bulan Januari 2011 Akan datang. Ini lah MB Selangor yang baru menggantikan Khalid Gagap yang sudah Monopos tu.

Psssttt....MB lembut? Auw......sedap nyah.....

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Pemuda UMNO? Semboyan Telah Berbunyi!!!



Hebat adengan dalam Video ni...saksikan...

Tapi sayang kerana sekarang ini pemuda UMNO sudah tidak bernafsu lagi dalam meneruskan perjuangan. Mereka yang dalam Video ini sekarang pun turut lemah dan kecewa waktu ini kerana tidak di pimpin oleh Ketua Pemuda yang berani dan berjiwa Melayu.

Bila lagi akan bangkit pejuang pejuang UMNO yang berani dan lantang dalam membela dan mempertahankan Hak orang melayu, Raja Raja Melayu?

Gua rindu beb dengan Ketangkasan dan Keberanian Pemuda UMNO dahulu. Sejak dari zaman Datuk Haron pemuda sentiasa di hadapan dalam segala ranjau yang mendatang.

Bila lah pemuda UMNO nak bangkit ye?
Sekarang ni dah kena pijak pun masih lagi tak bernafsu.

Bangunlah wahai pemuda UMNO.
Langgar sahaja mereka yang anti Melayu dan Mempertikaikan Hak hak orang melayu.
Sudah sampai masa nya Pemuda UMNO bertindak.


SEMBOYAN TELAH BERBUNYI!!!


Psssttt..makin hari makin mendidih darah gua ni dengan si anak haram DAP

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

FAKTA- DAP Mendahului Senarai Penambahan Pengundi Baru, MCA, GERAKAN??? BUNGKUS

PUTRAJAYA, 1 Sept — DAP masih berada di hadapan dalam mendaftar pengundi baru setakat ini tetapi pesaing terdekatnya — Umno kelihatan cuba merapatkan jurang pada Julai lalu.

Berdasarkan perangkaan dikeluarkan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) hari ini, DAP mendaftar seramai 9,106 pengundi sepanjang Julai lalu manakala Umno pula 7,230 orang.

Kedudukan itu masing-masing bersamaan dengan 38 dan 30 peratus.

Sepanjang bulan berkenaan penolong pendaftar parti-parti politik mendaftar seramai 23,911 pengundi.

Jumlah itu tidak sampai separuh daripada 48,655 orang yang didaftarkan pada bulan Jun.

Pada Jun, DAP mendaftarkan 20,862 orang ataupun 42.8 peratus manakala Umno pula 10,675 orang iaitu 21.5 peratus.

Pengerusi Jawatankuasa Panel Pendaftaran dan Penyediaan Daftar Pemilih SPR Datuk Zainal Abidin Mat Said mengakui ada penurunan prestasi parti politik mendaftar pengundi baru pada Julai lalu.

“Sebab, faktor penurunan kami tidak dapat pastikan. Tetapi DAP masih di depan,” kata beliau pada sidang media di sini hari ini.

Zainal Abidin berkata, dari segi peratusan pendaftaran pengundi baru Umno nampaknya ‘semakin agresif’ pada bulan Julai berbanding bulan Jun.

“Pada Jun, peratusan pengundi baru yang didaftarkan oleh penolong pendaftar DAP adalah sebanyak 42 peratus berbanding 21 peratus di pihak penolong pendaftar dari Umno. Pada bulan Julai, DAP merekodkan 38 peratus manakala Umno pula 30 peratus,” katanya lagi.

Penolong pendaftar dibayar RM1 bagi setiap permohonan baru dikemukakan kepada SPR.

Terdapat 2,378 penolong pendaftar yang dilantik mewakili parti-parti politik di seluruh negara.

Sepanjang Julai lalu PAS menghimpunkan 3,961 pengundi baru berbanding 12,228 pengundi baru sebulan sebelum itu.

Mengikut pecahan yang dikeluarkan SPR, pada Julai lalu, Umno mendaftar 7,230 pengundi baru, MCA (455), MIC (18), Gerakan (83), DAP (9,106), PAS (3,961), PKR (1,749), PPP (98), PBS (225), SAPP (20), LDP (68), PBB (303), SUPP (490), SPDP (93), dan PRS (12). Sepanjang enam bulan pertama tahun ini, DAP telah mendaftarkan 55,321 pengundi berbanding Umno 54,872.

MCA pula mendaftarkan 2,917 pengundi baru antara Januari dan Jun lalu, MIC (1,109), Gerakan (476), PAS (36,618), PKR (13,098), PPP (empat), PBS (686), SAPP (218), Upko (241), LDP (37), PBB (649), SUPP (972), SPDP (435), PRS (191) dan SNAP (enam).

Dalam pada itu, Zainal Abidin berkata, SPR telah mewartakan daftar pemilih tambahan suku kedua 2010 membabitkan pemilih yang terdiri daripada seramai 164,812 permohonan pemilih baru dan 27,149 permohonan pertukaran alamat pusat mengundi.

Pada masa yang sama kata beliau, SPR telah mengeluarkan sebanyak 58,303 nama daripada rekod pemilih berdaftar atau sebab-sebab seperti meninggal dunia dan dilucut hak warganegara.

Daftar pemilih suku kedua itu telah diwartakan hari ini.

Sehubungan itu kata beliau, dengan pengesahan daftar tambahan suku kedua ini negara mempunyai seramai 11,381,193 pemilih yang sah berbanding 11,247,225 sebelum ini.

Daripada seramai 11.4 juta itu, 4,344,101 orang merupakan pengundi berusia 40 tahun dan ke bawah manakala 7,037,092 lagi berusia 41 tahun dan ke atas.

“Dengan proses ini, SPR telah dapat mengurangkan bilangan mereka yang mendaftar daripada 4.3 juta kepada 4.2 juta,” katanya.

Secara perbandingan kata beliau, SPR menerima 191,970 permohonan baru sepanjang suku kedua 2010 melibatkan April dan Jun lalu berbanding 157,327 pada suku pertama.

“Secara purata kami menerima 170,000 permohonan bagi setiap suku tahun ini setakat ini berbanding 85,000 permohonan setiap suku sepanjang tahun lalu.

“Pada tahun pilihan raya umum 2008 (yang berlangsung bulan Mac), SPR hanya menerima secara purata 50,000 berbanding purata 300,000 setiap suku pada tahun 2007,” katanya.

Oleh itu beliau menjangkakan purata permohonan baru yang diterima akan meningkat selepas ini mengambil kira pilihan raya umum dan negeri Sarawak


PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP