PANAS - KJ Poi Boli Kereto Untuk Si Dio Buek Apo???

Monday, September 13, 2010

Nampaknya ada lagi jenis pemimpin umno yang tak insaf insaf selepas kemenangan tipis PRU 12 yang lalu!


Matlamat utama nak menang PRU 13 bukannya nak sibuk dengan jawatan dalam UMNO!


Apa kono lah ekau ni jang oiii??? Meh baca sedikit sumber yang baru di terima!


Seorang lagi kroni dan juga budak suruhan KJ telah dikenalpasti di melaka.. Beliau di katakan menjadi KP Caw sebuah taman di kaw Bkt Katil.


Menurut sumber , dikatakan beliau telah dirancang utk bertanding jawatan KP Bkt Katil dan segala pembiayaan bertanding dan termasuklah pembiayaan peribadi juga telah ditaja oleh KJ.Malahan kereta mewah beliau juga telah ditaja.


Sumber juga mengatakan beliau skrg bergerak aktif di kalangan Pemuda umno bagi meraih sokongan dan juga membersihkan imej KJ.


sumber juga menjelaskan semenjak kehadiran beliau, politik wang di kalangan pemuda di melaka semakin menjadi jadi dan Ini haruslah dibendung dan beliau harus keluarkan daripada rumpun pemuda umno melaka sebelum keadaan menjadi kronik.


Diharap semua kepimpinan pemuda umno melaka akan membuka mata dan mengamalkan politik bersih.


Ini merupakan Emel yang Gomo terima baru sebentar tadi dari anak Melako!


Isy isy isy!!! Abah dah posan dongan ekau ni jang oi! Toksah lah nak mengiloi jawatan yang ekau sendiri pun merasokan mustahil!


Kalau takat ekau tabur duit juta juta tu baik ekau poi bagi kat Palestin ko, atau mano mano negaro yang perlukan bantuan!


Ekau bagi kereto kat budok tu! Apo ekau ingat dia reti bawok kereto ko? Lain lah ekau bagi eden ni ha! Dah tentu eden buat Drift! Hua hua hua!


Abah harap ekau toksah mimpi lagi lah nak pogang jawatan ketua apo apo! Elok lai ekau jogo ajo Jando Meletop tu! Maya Karen!


Kalau jando tu pun ekau tak mau jago bior Abah jago! Boleh lah jugok Aboh monyodap! He he he


Bak kato Nabil.... Lu Fikir Lah Sendiri!


Anwar Al Juburi Harus Bertaubat!!!

Read more...

Rintihan Isteri Salah Seorang Mangsa Bunuh Hindraf & DAPig

Isteri Mangsa Bunuh Dan Bakar Tidak Mampu Baca Surat Khabar Atau Tengok TV


KUALA LUMPUR, 13 Sept (Bernama) -- Isteri kepada salah seorang mangsa yang dipukul, dibunuh dan dibakar di Banting Selangor, Suzana Radim Pangat, tidak mampu lagi membaca surat khabar atau melihat berita televisyen untuk mengetahui perkembangan kes tersebut.



Isteri kepada Noorhisham Mohammad, 38, pegawai bank CIMB cawangan Kampung Baru di sini yang dipercayai mati dipukul, dibunuh dan dibakar dengan kejam itu berkata, kesedihan dan tekanan yang dialami menyebabkan Suzana hanya mampu mendengar perkembangan terkini melalui anggota keluarga terdekat.



"Selepas kejadian, minta maaf saya tak boleh tengok tv atau surat khabar. Segala perkembangan terkini hanya ahli keluarga saya yang akan maklumkan. Saya tak boleh nak tempuh keadaan ini," katanya dalam keadaan sebak ketika ditemui pemberita di rumah beliau di Taman Seraya, Ampang, di sini Isnin.



Bagaimanapun, Suzana, 38 masih melahirkan harapan tinggi untuk melihat Noorhisham masih hidup selagi masih belum ada pengesahan dari Unit Forensik.

"Sehingga kini tiada sebarang pengesahan dari Forensik, mayat suami saya, jadi sehingga itu, saya percaya suami saya masih hidup," katanya.



Noorhisham dikatakan sepatutnya membawa Suzana dan keluarga pulang berhari raya di Muar, Johor serta menyambut hari jadinya pada hari ini, tetapi segalanya menjadi hambar apabila beliau hilang bersama jutawan kosmetik Datuk Sosilawati Lawiya, 47, pemandu Sosilawati, Kamaruddin Shansuddin, 44, dan peguam peribadi Ahmad Kamil Abdul Karim, 32, pada 30 Ogos lepas.



Bagaimanapun polis semalam mengesahkan kes tersebut semakin hampir kepada penyelesaian berikutan penemuan lokasi tempat mangsa-mangsa dibunuh dan kesemua mayat mereka dibakar sebelum abunya dibuang di sebuah sungai berhampiran Ladang Gadong, Tanjong Sepat.



Berikutan kejadian itu, polis menahan seorang peguam bergelar Datuk dan adiknya serta enam orang termasuk pekerja kebun kelapa sawit milik mereka di Banting bagi membantu siasatan.



Suzana menegaskan pihak yang bertanggungjawab melakukan perkara ini sangat kejam dan tidak berperikemanusiaan.



"Saya boleh terima kalau mereka setakat bunuh suami saya, jika ada mayatnya saya masih boleh lihat saya terima, tetapi cara pembunuhan ini menyebabkan mayatnya tidak sempurna, dan tidak ada kubur untuk saya ziarah.



Ibu kepada tiga orang anak, Mohamad Azri Shahzan,14, Mohamad Faiz Ridzmi, 5, dan Nur Aneesa Salbiah, 11, itu berkata, jika benar suaminya dibunuh begitu kejam, beliau berharap polis dapat membawa kesemua yang terlibat ke muka pengadilan dan dikenakan hukuman sewajarnya.



-- BERNAMA



Aku makin terbakar jiwa ni! Memang nak mampos Hindraf dan DAPig ni! Kita kena ajar depa ni! Jangan bagi can langsung pun!



Lanyak Hindraf sampai lumat!!!


Read more...

BUNUH- Tamatkan Sahaja Riwayat Hindraf Ini! Persetankan Anak Bini Mereka!

Inilah wajah Pembunuh Datuk Sosilawati dan 3 lagi orang Islam yang lain ketika kita menyambut Hari Raya Aidilfitri!

Kalau Gomo punya kuasa maka Yang terlibat dalam Kes ini baik dari Penculikan, Pukul, Bunuh, Bakar semuanya elok di BUNUH! Jangan bagi can mereka Bernyawa lagi!

Cuma tinggalkan Si Lawyer Hindraf Bangsat ni sahaja! Biarkan dia keseorangan! Biarkan dia sahaja yang di adili!

Kalau Kugan penjenayah yang MAMPOS di bela Hindraf maka kita nak lihat pula apakah Hindraf akan membela peguamnya pula!

Kami Harap agar Hindraf turun berdemo di atas Jalanraya! Kami berhajat nak bertembung! Bawak lah sekali Puak puak PAS dan PKR yang taksub pada Hindraf ni! Kami berhajat!

Semakin Mengelegak Darah dalam tubuh ni! Semakin kuat degup jantung!

Babi punya Pakatan Haramjadah! Babi lagi Anwar Al Juburi!

Read more...

GEMPAR- Pembunuh Datuk Sosilawati dan 3 yang lain adalah Ahli DAPig Dan Peguam Hindraf

Cerita banyak taknak! Tapi setakat ini melalui sumber yang sahih pembunuh Datuk Sosilawati dan 3 lagi bangsa melayu yang lain adalah Ahli DAPig dan merupakan peguam Hindraf!

Betul betul Haramjadah depa ni! Gomo dah makin marah yang amat sangat dalam hal ni! Umat Islam yang nak sambut hari raya di Pukul, Bunuh, Bakar dan di buang dengan kejam tampa keperimanusiaan!

Kalau kes Kugan yang Mampos dulu mereka bertindak liar dengan menyatakan Polis kejam dan sebagainya maka kali ini mereka DAPig dan Pakatan Haramjadah yang lain terimalah akibatnya!

Sudah semakin melampau mereka ini! Langsung tidak menghormati antara satu sama lain! Gomo tidak katakan semua bangsa lain adalah Pembunuh! Tapi bangsa DAPig dan Hindraf ini perlu di hapuskan!

Jangan di biarkan hal ini terjadi kepada keluarga kita kelak! Kalau sekarang mereka ni tak di ajar lambat laun darah daging kita pula mangsa mereka!

Kita kena Jahanamkan DAPig dan Hindraf! Jangan bagi Can!!!

Artikel berkaitan klik
http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2010/09/benarkah-ahli-bar-council-bunuh.html

Psssttt... Kuat betul darah mengalir malam ni!!! Gua dah tak tahan!!!

Anwar Al Juburi Harus Bertaubat!
Anwar BABI

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP