BUKTI Bergambar Lelaki Ini Keling Paria Balaci Anwar Ibrahim

Thursday, October 7, 2010



Wajah lelaki KELING PARIA KEPUNDEK Penyokong tegar Anwar Ibrahim yang melakukan serangan Ganas ala ala Pembunuh D.Sosilawati di Banting yang lalu. Ini memang penyokong PKR dan bukannya orang suruhan UMNO seperti mana yang di katakan pemimpin PKR bahawa Keling Keling HINDRAF PARIA ini adalah orang yang UMNO hantar untuk mencetuskan kekecohan dalam sidang media Rahimi semalam.

Nah, Gomo bagi lagi satu BUKTI menarik yang mana telah Gomo keluarkan pada bulan Febuari 2010 yang lalu sewaktu hari pertama Kes Liwat Anwar Ibrahim berjalan di Mahkamah jalan Duta. Seharian Gomo di sana dan memang Lelaki Keling Gemok ini juga seharian bersama Anwar Ibrahim.

Lihat Gambar di Bawah ini:



Laki baju putih ni lah paling HAPRAK. Gomo ambil gambarnya pasal dia ni lah paling kecoh. Kejap masuk dalam bilik Bicara, kejap keluar, kejap masuk, kejap keluar. Last sekali Polis tak bagi dia masuk sibuk nek mengamuk. BENGONG.
ARTIKEL Febuary KLIK DI SINI

Nampak gambarnya sipis, namun inilah lelaki yang sama seperti gambar di atas sekali yang mencetuskan kekecohan dalam sidang Media semalam. So si Rahimi dan buat laporan Polis yang beliau telah di ugut sewaktu sidang media berkenaa. Jadi apa pihak Polis tunggu lagi? Bila nak Soal Siasat Keling paria Hindraf ini?

Silap haribulan si Keling Paria ini juga mempunyai Kaitan dengan pembunuhan Datuk Sosilawati dan 3 lagi orang melayu yang lain. Harap Pihak Polis jalankan tugas. Kami Blogger dan bantu berikan maklumat bahawa lelaku yang menggugut rahimi ini merupakan Penyokong Tegar Anwar AL Juburi.

Psssttt..Si Keling gemok Kuat Makan Babi!!!

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

PANAS - Pusat Pelacuran Bersebelahan Markas Pakatan DAP,PAS,PKR Di Sarawak


Sekadar Gambar Hiasan

Pada Isnin lalu Gomo dan beberapa rakan Blogger di jemput oleh PBB Sarawak bagi berkongsi pengalaman dalam medium Cyber ini. Kami di sana selama 3 hari 2 malam yang mana banyak sesi perbincangan yang di lakukan dalam menghadapi Pilihanraya Sarawak yang di jangkakan akan tiba sama ada Hujung bulan November atau Awal bulan December.

Dalam sesi selama kami di sana banyak maklumat yang kami perolehi dari rakan PBB yang telah mendedahkan satu persatu kegiatan Haram dan Terlampau pakatan DAP,PKR dan juga PAS. Dan isu yang sanggat menmberikan Keghairahan kepada kami adalah isu DAP dan PKR yang sebenarnya amat Goyah kerana perebutan Calon bertanding di sesebuah Dun.

DAP inginkan kerusi lebih,dan begitu jua dengan PKR yang turut bersaing dalam perebutan pembahagian kerusi yang akan mereka tandingi. Satu kejadian juga di laporkan berlaku sehingga mesyuarat yang di adakan di tamatkan serta merta apabila mereka bergaduh kerana isu ini. Azmin Ali yang mana menjadi pengerusi dalam menyuarat berkenaan juga di templak DAP kerana tidak berupaya menyelesaikan masaalah tersebut.

DAP menuntut kerusi mereka di setiap bandar bandar dan juga pekan pekan, manakala PKR dan PAS pula di minta DAP untuk bertanding hanya di kawasan pendalaman sahaja. Namun PKR memprotes cadangan DAP dengan meminta kerusi setiap Dun di bahagikan secara adil dengan PKR juga seharusnya layak mendapat kerusi di Dun kawasan Bandar dan Pekan.

Ini lah satu contoh kepada rakyat Malaysia terutama Rakyat Sarawak itu sendiri bila hal sekecil ini pun tidak mampu di tangani oleh Pakatan Haram! Baru sahaja pengagihan kerusi pilihanraya mereka bergaduh belum lagi mereka mentadbir Negeri Sarawak! Kalau mereka menang dan mentadbir Sarawak sudah pasti lagi lingkup Sarawak di buatnya. Yang akhirnya merana adalah rakyat Sarawak sendiri.

Dalam pada itu juga Gomo telah di Fahamkan markas operasi mereka pakatan Haram ini di Sarawak bertempat di satu Hotel lubuk Maksiat dan jenayah! Hotel ini merupakan Pusat Operasi mereka yang mana juga tersedia,Rumah Urut, Bilik Pelacuran, Disco dan juga Small Kasino. Hebat Pakatan Haram ini. Pusat Operasi di lengkapi dengan macam macam kegiatan Berfaedah! PAS pun sama sama terlibat!!! (Gomo dah melihat sendiri markas tersebut dan juga membuat siasatan apakah benar terdapat Bilik Pelacuran dan situ dan ternyata ianya Benar sama sekali : )

Setakat ini dahulu yang dapat Gomo sampaikan memandangkan Artikel Din Puduraya masih lagi belum selesai! Ingatlah wahai Rakyat Malaysia terutama Puak PAS! Aku akan dedahkan Din Puduraya ini berserta Bukti Bergambar nya sekali! Bukan Fitnah ataupun Rekaan namun ini lah hakikat sebenar siapa Yb DIN PUDURAYA!!! Sama sama kita tunggu!!!

Psssttt....Din Puduraya? Jom makan Tengahari di Puduraya? Hehehe

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Read more...

Kandungan Laporan Polis- Anwar SAH Sodomy



Berikut adalah isi kandungan Laporan Polis Oleh Rahimi Osman;
>Saya telah dipaksa menandatangani dua akuan bersumpah pada bulan Jun 2008 mengenai DSAI dan Saiful.



Akuan bersumpah yang telah saya tandatangan itu adalah tidak benar dan tidak dikarang oleh saya sendiri. Saya terpaksa menurunkan tandatangan kepada akuan tersebut kerana risaukan keselamatan diri saya, memandangkan pada ketika itu terdapat ratusan penyokong dan orang kanan Dato Seri Anwar berada dikeliling Quality Hotel, tempat saya diminta untuk menurunkan tandatangan.



Setelah Saiful Bukhari membuat repot Polis mengenai dia diliwat oleh Dato Seri Anwar Ibrahim, orang orang Dato Seri Anwar Ibrahim dan juga peguamnya bernama Latheefa Koya dan Saiful Izham Ramli telah memaksa saya untuk tinggal di Quality Hotel Shah Alam untuk beberapa hari.



Saya ditahan disitu bersama seorang lagi rakan. Mereka kemudiannya telah meminta saya menurunkan tandatangan kepada akuan bersumpah, yang saya tidak langsung bersetuju dengan kandungannya.



Akuan bersumpah pertama ditandatangani pada malam 28 Jun 2008, dan akuan bersumpah kedua yang telah dipinda kandungannya untuk memalit nama dan menfitnah Dato Seri Najib dan Datin Seri Rosmah Mansor bahawa mereka terlibat merancang konspirasi terhadap DS Anwar Ibrahim dalam kes liwat ini.



Akuan bersumpah kedua ini ditandatangani selepas beberapa hari saya ditahan di Quality Hotel Shah Alam dihadapan satu pesuruhjaya sumpah yang saya tidak kenali di Old Town, Petaling Jaya.



Kandungan kedua dua akuan bersumpah itu adalah tidak benar sama sekali. Dan saya dipaksa untuk menandatanganinya. Saya juga tidak diberi sebarang salinan kepada kedua-dua akuan bersumpah tersebut.



Disebabkan akuan bersumpah itu tidak benar, saya sekarang ingin menceritakan perkara yang sebenarnya, maka saya telah membuat satu lagi akuan bersumpah yang baru hari ini yang mengandungi cerita benar.



Saya kemukakan akaun bersumpah tersebut dengan laporan saya.



Beberapa bulan yang lalu saya telah ditelefon oleh Latheefa Koya untuk menandatangani satu lagi akuan bersumpah yang baru kerana dia mengatakan bahawa akuan bersumpah yang telah saya tandatangani sebelum ini telah hilang. Namun saya tidak melayan mereka dan cuba sedaya upaya menjauhkan diri dari mereka.



Dan saya juga meminta untuk perlindungan saksi kerana saya ada kemungkinan besar saya akan menjadi saksi dalam kes liwat Dato Seri Anwar.



Saya juga perlu perlindungan daripada pihak Polis kerana saya fikir selepas laporan ini dibuat, kemungkinan besar saya akan diganggu dan diancam keselamatan saya dan keluarga.



Muhamad Rahimi Bin Osman

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP