Taib Mahmud Bikin Onar Sama Pakatan Rakyat

Thursday, November 25, 2010



Barisan Nasional Sarawak sudah bersiap sedia menghadapi Pilihanraya negeri itu! Kenyataan telah pun di keluarkan Ketua Menteri Sarawak Tan Sri Abdul Taib Mahmud.Apakah Pakatan Pembangkang sudah bersiap sedia?

Hehehe...... Amacam DAP dan PKR? Sudah ready ka? Sudah selesai pembahagian kerusi yang di agihkan? Atau masih lagi bergaduh isu Kerusi tersebut?

Gomo taknak cerita banyak dan harap pembaca baca kenyataan di bawah ini. Jom Layan.... Zasss..... :

KUCHING, 24 Nov (Bernama) -- Ketua Menteri Tan Sri Abdul Taib Mahmud pulang dari Mekah pada Rabu dengan mendapat "inspirasi" mengenai tarikh pilihan raya negeri Sarawak.

⁠⁠

"Saya sudah ada inspirasi tetapi saya tidak akan memberitahu anda," katanya kepada pemberita di hangar Hornbill Skyways di sini.

Pilihan raya negeri Sarawak perlu diadakan sebelum Julai tahun depan dan ramai pemerhati politik meramalkan ia akan diadakan sama ada pada Mac atau April

Lagi artikel Lanjut KLIK Blogg MukaPetang http://bit.ly/ePjyTP

Psssttt....DAP dan PKR Bergaduh berebutkan kerusi yang di pertandingkan! Hahaha

Read more...

GEMPAR 18 SX - Si Jamil Kucing Bekas Sekutu Jamban Anwar Brahim Cuba Cabul Kehormatan Gadis Pula




Gomo dah banyak kali maklum sebelum ni siapa si Jamil Kucing pengikut setia Anwar Ibrahim ni. Dah banyak kali sampaikan ada rakan tanya " Ehhh Gomo! Si jamil Kucing tu pemimpin PKR ke yang kau balun dia hari hari dalam Blogg"

Gomo bukannya balun Pemimpin PKR sahaja tapi mana mana mereka yang ada kena mengena dengan PKR pasti akan di balun kerana pada Hemat Gomo si Jamil Kucing ini adalah orang Kuat PKR dan juga orang yang rapat dengan Anwar Brahim sejak zaman Reformasi lagi. Malah si Jamil Kucing ini tahu siapa Anwar Brahim kerana si Jamil pun spesis yang sama juga iaitu kaki JUBOR.

Gomo nak maklumkan kepada rakyat Malaysia bahawa Anwar Ibrahim memang seorang Peliwat TEGAR dan kenalan rapat dengan nya juga adalah di kalangan Peliwat. Penyokong nya juga terdiri dari Peliwat. Itu sebabnya kena war warkan siapa si Jamil Kucing yang rapat dengan Anwar Brahim ni.

Ni dapat emel dari pembaca Blogg Gomo yang barangkali terpanggil untuk berkongsi sedikit maklumat mengenai si Jamil Kucing ni. Hangpa baca dan fikir apa yang di nyatakan nya.....Zasssss:

Salam...

Saya pernah kenal, dan agak rapat dengan Jamil Kucing ni. Ketika itu, saya masih menuntut di UiTM Shah Alam, dan dalam pada masa yang sama, saya membantu bapa saya berniaga di gerai makan. Jamil ni, kalau pada pandangan pertama, kita lihat memang unik. Cara berpakaian, berbual dan juga ekspresi2 mimik muka yang kadang2 kelakar, dan adakalanya mnakautkan bercampur menjijikkan.

Dia, selalu kelihatan bersama skuter VS 125 yang unik, dan paling unik, kucing2 yang di letak atas motor dia, tidak lompat atau jatuh, walau dia sedang memecut motornya itu. Itu la keunikan Jamil si Kucing ni.

Tapi, ada lagi satu keunikan dia yang perlu saya dedahkan, sebagai seorang muslim yang bertanggungjawab. Di awal tadi saya ada menceritakan bahawa saya membantu ayah saya berniaga ketika waktu belajar dulu. Jamil kucing juga dalam masa yang sama, membantu salah seorang saudara saya berniaga di salah sebuah gerai di Melawati. Dia berniaga selang beberapa gerai tempat ayah saya berniaga. Mula2 lagi saya memang syak ada sesuatu yang tidak kena dengan Jamil ni. Pertama, dia selalu mengaku dia adalah keturunan Sultan Johor dan kenal kerabat2 Johor. Ini berikutan, saya adalah anak jati Johor, jadi beliau menggunakan psiko atas cubaan untuk mempengaruhi saya, dengan mengatakan beliau kenal kerabat2 Johor. Tapi saya tidak semudah itu. Yang menjadi peliknya, dia bukanlah orang Johor pun. Orang Perak. Cuma bekerja di istana Johor. itu saja. Tipu orang kata konon dia kerja sebagai Chef di Istana Johor, tapi realiti, dia sendiri tahu.

Yang kedua, keunikan Jamil ni, dia seorang HOMOSEKSUAL. Saya sendiri pernah dengar dengan telinga saya, dia menceritakan dia "belasah budak CINA dia bela" kat rumah. Dia ni boleh saya katakan gila, sebab dia suka remaja2 lelaki. Percaya?..Itu lah yang saya pernah dengar. Malah dia pernah jemput saya ke rumah dia untuk menonton CD/Video2 lucah. Itu lah alasan dia supaya saya tertarik dengan pelawaan dia. Akan tetapi, saya tidak semudah itu. Saya masih Muslim, ummat Muhammad yang masih berpegang teguh pada ajaran Allah. Memang pelik perangai dia ni. Tapi percaya lah, dia pernah cerita bagaimana dia lakukan dengan budak Cina yang dia pernah bela. Kalo tak silap saya, student lagi. Kenalan internet dia. Itu yang dia cerita.

Percaya atau tidak, itu terpulang pada pembaca. Tetapi jadikan tauladan. Jangan terlalu percaya bulat2 pada seseorang. Kaji dulu. Terima kasih pada saudari. Saya hanya nak berkongsi.

Emel Kiriman .....
Sumber lain Blogg Broken Terompah KLIK DI SINI

Psssttt...Homoseksual memang lain macam bercakap....cilako punya Nuar lepas kau Balun Jubor si Jamiil kau tinggalkan dia ye...

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Sebarang Maklumat Sila Emel ke: papagomo.com@gmail.com

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP