Edisi SPM Normala KFC - SAH Memang GAGAL!!

Saturday, January 29, 2011



He he he.....

Suka betul Gomo malam ni bila ramai yang masuk komen isu Keputusan Normala KFC yang di katakan oleh Gomo beliau telah GAGAL dan mendapat SAP... he he he

Biasalah kalau kita nak memancing kena lah kadang kadang pakai umpan yang jarang di pakai, Pakai Ulat bulu ke, Lipas ke, Belalang dan macam macam lagi. So dalam hal ini Gomo nampaknya berjaya menarik pembaca untuk menilai sendiri keputusan SPM Normala KFC ini.

He he he......

Memang benar keputusan SPM Normala adalah Bahagian 1 yang membawa maksud SPM Pangkat 1. SPM pangkat 1 walaupun Keputusan Bahasa Inggeris nya 8 dan Tidak ada langsung keputusan Matematik nya.



Lagi satu, takkan lah Gomo BUTA dan TAK NAMPAK dah terang terang kat situ Tulis BAHAGIAN SATU dan ayat di atas nya jelas menyatakan LULUS Peringkat Sijil AM Pelajaran. He he he....

Apa yang Gomo nak tekankan di sini adalah menunjukkan Normala KFC ini tidak lah sehebat mana dengan keputusan SPM nya, malah dengan keputusan Pangkat 1 nya itu pun sebenarnya adalah cukup cukup makan sahaja.

Nak jadi Wakil Rakyat kepada Rakyat di Dun Tenang? He he he

Apa sekalipun Normala KFC GAGAL dan jika ikut kata dari rakan Blogger Gerakan Anti PKR:

S.A.P
maksudnya sijil am pelajaran.
gagal dalam pelajaran.
bila terbalikkan ayat S.A.P

jadinya P.A.S
sungguh gagal ...................

He he he........Semoga pembaca yang Marah marah kata Gomo tak Lulus SPM ni tak berdukacita dengan artikel sebelumnya. Hua hua hua.....Sekurang kurangnya dapat lah anda semua membandingkan keputusan Anda semua dengan Keputusan Normala KFC ini.

He he he

Bak komen dari Rakan facebook Isma Wan pada jam 10 malam:

GOMO KEPALA OTAK KAU NI MEMANG BAGUS, KAU BANYAK BUAT ORG LEN FIKIR DAN MEMBUKA BLOG ENGKAU.HEHEHE AKU TABIK LAH PASAL SAP SPM MALA TU,TAPI AKU TAU SEBENARNYA BUKAN ITU YG SBENARNYA KAU NAK BERITAHU......HMMM,TABIK TABIK,SATU KALI TEMBAK 5 BURUNG KENA.


Psssttt....ramai yang bergaduh pi tengok sijil SPM masing masing...he he he...Bagus!!!


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

63 comments:

cuculanun January 29, 2011 at 9:40 AM  

Puhh.. Ini yg dikatakan kepala otak geliga... Anak Bapak!!!!!!!!!!

GOMOk bengong,  January 29, 2011 at 9:41 AM  

wakakaka....ko jangan nak tipu la GOMOk...
kalau dah bodoh tu,memang bodoh la...tak yah la nak pusing2 kata nak pancing la...nak jala la...
mengaku je ko dah kantoi...
wakakaka..

Anonymous,  January 29, 2011 at 9:49 AM  

kah kah kah

geliga pala hotak apa...ni kes kantoi la ni SAP n gagal pon boleh bodoh nak bezakan...

kah kah kah

mengaku je la ko dah kantoi...sebab ko bodoh...

aku rasa GOMO ni cakap ckgu mala gagal sebab dia ni tak pernah rasa mcm mana lulus...

kepala hotak standard kambing

kah kah kah

Sudir January 29, 2011 at 9:49 AM  

Celako..celako..celako ko gomo buat aku sakit perut jer gelak..

Kantoii,  January 29, 2011 at 9:59 AM  

kakakakka...Gomo yg fail kot...x penah ambik SPM... x penah tgk sijil... ini la blogger paling laknat & bodo dlm abad nih...

G4UMNO January 29, 2011 at 10:01 AM  

papagomo habis telanjangkan si Normala tu, tinggal spender je sian...

Kalau ada lagi papagomo dedah, nampaknya nampak...tuuuuutttt

Itulah, PAS jangan seronok bukak aib orang lain, kan dah kena KO

salam g4umno.blogspot.com

tokSM,  January 29, 2011 at 10:07 AM  

YA ALLAH, KENAPA LA BEGITU SEKALI BODOHNYA KAU NIH!!!!! SAP DIKATAKAN GAGAL...LULUS BM DIKATAKAN GAGAL. PANGKAT 1 SPM DIKATAKAN GAGAL...WAHAI MUSUH ALLAH!!!KALAU KAU MASIH MENGAKU ORANG ISLAM SILALAH BERTAUBAT....KALAU KAU NI MEMANG KAFIR HARBI, BILA MAMPUS NANTI JANGAN HARAP LA ORANG NAK SEMBAHYANGKN JENAZAH KAU TUH!!!

Anonymous,  January 29, 2011 at 10:07 AM  

gomo memang pakar spin....kalu dah silap ngaku je la...bape ramai lg kat luar tu yg dah jd YB kelulusannya lg rendah dr spm c mala tu...kalu ye pun nak timbulkan isu gunala isu lain....kang nanti abis tbongkar YB2 lain result spm nya...hahahaha gomo gonjol...

kelatnisang,  January 29, 2011 at 10:27 AM  

hahaha..bodoh btl ko ni...
Kelulusan SAP tu adalah jumlah mata pelajaran yg dpt taraf lulus la...aku dh 10thn jd cikgu, sure lbh arif dlm hal ni, jgn nk kelentong

Anonymous,  January 29, 2011 at 10:55 AM  

Gomo berkelulusan PHD kod (Ploger Hasad Dengki) ayat aku ikut suka aku

Anonymous,  January 29, 2011 at 10:56 AM  

Elok sangat dia berenti jadi cikgu. Tak leh jadi contoh!

Lepas ni tukarkan laki dia ke Pos Dipang.

Jai Panchor

Anonymous,  January 29, 2011 at 11:08 AM  

dah kantoi nak pusing kot lain... pigi dah... budak tadika pun tau ...

tuan komrad January 29, 2011 at 11:11 AM  

wakakakakakaakakakakakakakakaak...

lawak psiko memecahkan angin badan...

wakakakakakakakakakakakakakakak...

dah kantoi,cakap je la kantoi bro

wakakakakakakakakakakakakaakak..

S.A.P= Sengal ala Popogomok

PAS= Papogomok Ala Setan..

wakakakakakakakakakakaakakakkaka...

kalo lu bongok sorang2 gua still bleh percaya,tapi ada jugak geng2 yahudi jadi pengikut tegar membongoklan diri secara sukarela...

wakakakakakakakakakakakakakakakakak....

er..er..er..itu sijil calon ga..ga..ga..gagap tak mau tunjuk ke???

wakakakakakakaakakakakakakakakak...

univebersiti oversea katanya...chulalongkorn ke?

wakakakakakakakakakakakakakkaak....

bijak sampai speking org putih,tapi taram tanah org...lagi ganaih dari komunis

wakakakakakakakakaakakakakakak..

Anonymous,  January 29, 2011 at 11:32 AM  

papa.. aku nih penyokong kuat ko..tp aku malulah ngan kekawan aku yang anti ko..dia kutuk ko..dia kutuk aku skali..lain kali ko nk tulis tu hati2lah skit..

bln lepas aku cabar kekawan aku tunggu ko dedah video adun selising..nk tunjuk bukti pada fanatik pas.. tunggu kul 11.00 kat pc...last2 aku kena booo..

ko tunjuk orang tu junjung quran plak...

Anonymous,  January 29, 2011 at 11:34 AM  

aku rasa better papagomo tarik balik entry ni..buat malu puak umno jer ada blogger pemikiran tahap lembu cam ko ni..dan sapa2 yg setuju dgn papagomo ni pun sama lembu..cuba korang tgk sijil spm korang masing2///jgn jadi bangang sangat..malu kat MCA dan MIC..better ko tarik balik lah..jangan biarkan lebih ramai org perasan kebodohan mu itu..serius cakap..aku menaip sambil ketawa ni..,

PASbergBabi@BabiPASberg,  January 29, 2011 at 11:35 AM  

SAP + Cuti Sakit = Calon PASberg yang gagal.

Anonymous,  January 29, 2011 at 11:40 AM  

ala papa...ko kta ggal ke..apa ke..tp kan cikgu tu dapat anugerah guru cemerlang... tu sape bagi tu ye...kerajaan tu..maknanya..cikgu mala diiktiraf dan kerajaan terhutang budi pada jasa-jasa cikgu tu..

tu ajeee....

Anonymous,  January 29, 2011 at 11:41 AM  

pasberg 11.35 am..

ko dah ambil spm kan?..cuba ko tgk sijil spm ko dulu..jgn malukan diri sendiri dan umno..mca dan mic ketawa ada tagteam bodoh cam korang..senang dilembukan..

Anonymous,  January 29, 2011 at 11:42 AM  

Cuba masukkan no kad pengenalan lama dia dalam carian daftar pemilih SPR. Tak ada... Tak berdaftar jadi pengundi ke? Tak ada tanggung jawab langsung.

Anonymous,  January 29, 2011 at 11:48 AM  

seriuosly..hanya lembu dan kera je percaya dan sokong pulak tu fitnah papa ni..kalu rosmah tau ni malu dia..so jgn malukan encik rosmah dan puan najib..

Anonymous,  January 29, 2011 at 11:51 AM  

AA AAHHH BETUL LAH TAK ADA DALAM DAFTAR PEMILIH.... I/C LAMA DIA DALAM SIJIL SPM TU A2560288 TAK ADA BERDAFTAR SEBAGAI PENGUNDI. JADI DIA SENDIRI TAK BOLEH MENGUNDI.... KAH KAH KAH KAH..... SANGAP BETUL LA DIA NIE... SENDIRI TAK BOLEH UNDI LAGI MAU CERITA

Anonymous,  January 29, 2011 at 11:53 AM  

Auwww!!!
Auuwwwwwwww!!!
darling nk makan apa ari nieee...
nnti ajib asakkan!!!!

Anak Perelih January 29, 2011 at 11:54 AM  

Not bad result yg Normala ni dapat... consider sekolah harian dan luar bandar...

zaman ni SPM tahun 1990... satu johor yg dapat semua A1 tak sampai 20 org... bukan macam sekarang beratus atau beribu...

BTW.. cuba check sijil SPM member yg pi study oversea... Ada jugak tulis "kelulusan S.A.P." kat sijil SPM depa tu...

Bodoh punya PopeGomo...!

Anak Perelih January 29, 2011 at 11:55 AM  

Pope Gomo... ada berani tunjuk lu punya sijil SPM macam yg lu tunjuk Normala punya..???? kami nak banding result dia dgn result lu.... kalau lu tak berani tunjuk lu punya result.. memang lu memang baghal .. hanya tahu buat fitnah saja...

Anonymous,  January 29, 2011 at 11:58 AM  

PUTAR BELIT NIK AJIS.

NIK AJIS KATA RELA KERJASAMA DENGAN SETAN DARI KERJASAMA DENGAN UMNO.
BETUL?
QURAN KATA SETAN ITU MUSUH KAMU YANG NYATA.
JADI SAPER BETUL?
NIK AJIS KE QURAN? SEBAB KALAU IKUT KATA NIK AJIS BOLEH KERJASAMA DENGAN MUSUH SELURUH UMAT MANUSIA TAPI TAK RELA KERJA SAMA DENGAN MANUSIA.

PENING PALA OTOK!!!!

tuan komrad January 29, 2011 at 11:59 AM  

wakakakakakakakakakakakakak...

kebongokan yang sejati dari gomo..terbaek dari ladang..

wakakakakakaakakakakakakakak..

cukup2 la gomo..simpan la plak kebendulan lu tu kat merlimau ngan p.klang...

wakakakaakakkaakakakaakakakakak...

kan gua sudah bilang,lu memang layak masuk raja lawak,tapi takat suku akhir jee

wakakakaakakakakakaakakakakak..

Anonymous,  January 29, 2011 at 11:59 AM  

terus kan JUARA FITNAH !!!
HIDUP PAPAGOMO!!!!

Anonymous,  January 29, 2011 at 12:12 PM  

hahaaaa...stakat ni jer IQ cendikiawan umno...bodoh tahap tenuk..byk mkn semut...bengap tahap gila babi ngko gomo..babi pn xsebengap ko...hahaaa...nk cover kununn...

Hahn January 29, 2011 at 12:23 PM  

Kalau tengok sijil ni. Ada kelembapan otak tersembunyi di situ.

Tapi jadi wakil rakyat PAS tak payah pakai otak. Buku buku ala kafir rujukan dari N.ajis dan Hardy Hardon ada.

Masalah rakyat bukan masalah wakil rakyat PAS. Itu masaalah mereka dengan Allah. Kalau mereka rajin berdoa, berdoa dan berdoa pasti mereka boleh selesaikan masaalah mereka.

Sikit sikit wakil rakyat, sikit sikit wakil rakyat. Wakil rakyat nak beramal pun susah. Nak jumpa kawan memfitnah pun susah. Dari kes sarung tangan dah tau dah otak Mala.

Anti Kaafir Norzamrizal,  January 29, 2011 at 12:25 PM  

Shalom Papa Gomo @ Norzamrizal,
(Ini je praise terbaik utk yahudi laknat mcm ko ni)

Kesian bile aku fikirkan nasib ko yg akn dtg. Berduyun2 org mendoakan kecelakaan pd ko. Hidup ko lepas ni pasti takkan aman kesan dari doa2 yg melaknat ko terutama org2 yg ko zalimi dgn fitnah yg membuta tuli terbit dari hati ko yg dh tutup.

Ayat2 qur'an, hadis2 nabi dan nasihat yg baik nampaknya semua ko tolak. Ini menunjukkan betapa hati ko dah tertutup dari hidayah Allah. Berdoalah pd Allah byk2 Norzamrizal dari skrg krn hanya Allah shj yg boleh menyelamatkn ko dr kekufuran yg ko lakukan ini.
Penulisan ko membuktikan ko menolak ayat2 qur'an, menentang keras hadis2 nabi, menolak ajaran agama sebenar. Ini yg ko katakan fahaman UMNO yg ko sanjung tu ISLAM?
Bahkan ko berbangga dgn kekufuran yg ko lakukan hanya krn demi wang ringgit dan nama yg tak seberapa. Untuk apa? Melawan blogger2 pembangkang yg melakukan benda yg sama?
Jelas ko sudah kufur, maka ko kini adalah KAAFIR HARBI yg layak ditentang oleh seluruh umat islam selagi ko tidak bertaubat.
Mereka yg menyokong ko umpama ANJING2 yg menggerumuni BANGKAI.
Selamat Berjuang wahai KAAFIR!

Shalom,

Anonymous,  January 29, 2011 at 12:30 PM  

len kali rujuk la Lembaga Peperiksaan

memang betul la tembak satu tp lima yg kena...

tetapi yang tak kena tembak tu dah tembak awak balik...

Anonymous,  January 29, 2011 at 12:32 PM  

KALAU NAK KERJASAMA...
SAMA2 KENA RUJUK QUR'AN LA.KALAU DAH TAK MAU SAMA2 RUJUK QUR'AN AUTOMATIC IKUT SETAN LA.KALAU DAH IKUT SETAN...JANGAN LAH HERET ORG. LAIN SAMA IKUT SETAN.SENDIRI BAWA HAL MASING2 LA.KAMU IKUT QUR'AN..KITA PON IKUT QUR'AN.MAI SAMA2 BUKA DARI AL BAQARAH HINGGA LA AN'NAS..."""INI KITAB TIADA KERAGUAN KE ATASNYA BAGI PERTUNJUK ORANG2 YG. BERTAKWA"""DI JAMIN OLEH ALLAH...APA MACAM TAK MAU KA USAHA KEARAH TAKWA...MENJADI SATU WAJIB SEBUTAN DLM. KHUTBAH JUMAAT.
"""PATUH & TA'AT""" SENDIRI MAU TANYA LA PD.DIRI.

CUBA BAWA QUR'AN BERHADAPAN DGN. NIK AZIZ.PI LA...JGN. DOK SEMBANG
DIA KATA TU..DIA KATA NI..
DIA SEBUT ITU ..DIA SEBUT INI...
COPY PASTE SEKERAT2 SEBELUM HABIH PENGULONGAN HUJAH OLEH SEORANG PENYAMPAI...DAH PANDAI MENGHUKUM...
HUKUM ADA PD ALLAH & RASUL...
ORANG LAIN JGN. MEMANDAI2.MENYAMPAI BIARLAH BENAR..
IKUT HAWA NAFSU...ROSAK..

Anti Kaafir Norzamrizal,  January 29, 2011 at 12:38 PM  

Beriman ayt qur'an kewajipan sume, bkn nik aziz shj.
Ko ada dengar sendiri dia buat melanggar qur'an spt gomo si Kaafir ni?Knp tak banteras si Kaafir Gomo yg dah jelas2 menentang qur'an ni?

Nmpak sgt ko sokong apa yg dia buat..
Ayat qur'an bkn utk diyakini separuh, yg separuh lg tu ditinggalkan..

Siapa dahulu yg tinggalkan agama demi bangsa? Bgtahu pd depa ikut qur'an, pasti rakyat tak komplen camni.. Maka tak lahirlah Kaafir Harbi Si Gomo ni..

Anonymous,  January 29, 2011 at 12:41 PM  

Kau memang geliga la gomo. Ramai juak hamPAS sebenarnya yang baca blog kau, sebelum ni aku ingat juak hamPAS tak nak baca blog kau. Rupa-rupanya juak hamPAS adalah `follower' kau rupanya. Dah kena dah......

Anonymous,  January 29, 2011 at 12:43 PM  

Seekor lagi ANJING yang menggeumuni BANGKAI SI KAAFIR HARBI GOMO..

Mknace January 29, 2011 at 12:44 PM  

:) :) :)
lulus la tu abang oii..
terbaeekkk!!!!

singgah dari mknace unlimited

Anonymous,  January 29, 2011 at 12:45 PM  

atas kesilapan gomo memberi maklumat akhirnya org takan percaya lagi semua penulisan anda selepas ini. lain kali hati2 ketika menulis. jgn bagi pembaca hilang kepercayaan terhadap tulisan anda. minta gomo minta maaf demi menjaga maruah dan kesilapan anda. saya org kuat umno pun terasa malu dgn penulisan anda.

Anonymous,  January 29, 2011 at 12:52 PM  

aku rase ramai da kaum2 ibubapa kat tenang nak banned si mala jd cikgu utk anak2 mereka takut2 nanti anak mereka terikut2 result bahasa inggeris LAPAN..kah kah kah..

aku ingat da cukup bogel da si mala ni, rupenye bogel nye sampai nampak ke tulang..

dah sah2 puak2 PAS ni bodoh2 belaka..cam si mahfuz omar - SRP tak lepas nak cakap pasal ekonomi negara konon..

kah kah kah

Anonymous,  January 29, 2011 at 1:00 PM  

Seekor lagi ANJING yang menggeumuni BANGKAI SI KAAFIR HARBI GOMO..

shalom,

Anonymous,  January 29, 2011 at 1:22 PM  

Setuju dengan Tuan Komrad... Gomo dah kantoi buat pulak cerita konon sengaja buat begitu... Kalau sungguh ko sengaja maknanya memang ko suka menipu... Pilih antara dua... Mengaku ko kantoi atau suka menipu? Juak UMNO pun boleh tolong jawab...

Anonymous,  January 29, 2011 at 1:29 PM  

apa yang nampak dalam cerita spm mala ini CYWAR Gomo telah berjaya.

syabas Papa Gomo, mereka sakit hati dengan cywar kau tu.

semua orang dah tahu mala punyai keputusan spm, english 8 dan matematik Fail.

Anonymous,  January 29, 2011 at 1:37 PM  

aku sokong BN. Tapi kalau ko nak malukan orang agak2 la...kan dah termalu sendiri...orang johor kata dah kesempo..

Anonymous,  January 29, 2011 at 2:21 PM  

Papa Gomo

Penarafan SAP tu memang ada di semua sijil SPM. Maksudnya, kalau SPM lulus 10 subjek, secara automatiknya SAP akan lulus 10 subjek. Contoh: keputusan saya 8A 2C (kelulusan SAP 10).

Pada saya isu yang tuan bangkitkan tidak tepat.

Anonymous,  January 29, 2011 at 2:44 PM  

dlm quran nama pas tak sebut..
tp nama umno ada sebut..

" ya aiyuhallazi na aamanu..
nah cuba lihat..kat sini kan ada sebut na amanu..na aamanu tu dekat2 umno laaa...

kan,,kan...kan...

Imam Muda,  January 29, 2011 at 2:48 PM  

Tak perlu rasanya nk persenda2 kan ayat qur'an tu kan??
Ayat2 Allah tu..

Anonymous,  January 29, 2011 at 3:56 PM  

taraf aku lagi tinggi dari cikgu mala... hahaha.. .cemana la aku nak respek dier

nenek muda

Anonymous,  January 29, 2011 at 4:11 PM  

slpas menduduki spm, cgu mala mnyambung pengajian ke ting. 6.. slps itu baru smbung ke Maktab Tuanku Bainun, Ipoh (bukan P. Pinang - anda dh tersilap ).. adakah beliau berjaya ke maktab dgn result SPM atau dgn result STPM nya ?

SuriSuria January 29, 2011 at 4:38 PM  

papagomo dah murtad laaa... lama dah...cuma korang semua je yang tak tau...kalau didedahkan ada yang kena sembe...ni

Anonymous,  January 29, 2011 at 5:26 PM  

haaah..APPA...
murtad...

huhhh!!!!

85 Territories January 29, 2011 at 7:20 PM  

Nampaknya, Papagomo ini tidak pernah ambil SPM kot. Itulah sebabnya dia tak tahu bahawa SIJIL YANG DIPAPARKAN itu adalah Sijil Pangkat 1 :)

Jom cari pula berapa pangkat ADO tersebut :)

Ndee_tganu January 29, 2011 at 7:34 PM  

sijil tu tak nampak cam ori pun. Ade kecacatan dia. Cuba korg tgk btol2 nama Normala tu dgn kedudukan kertas sijil. Kertas sijil tu melengkung tapi nama Normala lurus je. kalo tu sijil ori nape nama Normala tak ikut melengkung cam kertas sijil

hahahahahahaha ori rabun leh la lu nak kelentong papagomok

Anonymous,  January 29, 2011 at 8:23 PM  

Anyway...aku solute ko..Papa
Niat ko, tu dah aku tahu...yg tak tahu, dok merepek lg pasal kelulusan SPM cikgu Malas ni mmg bengap....hahahaha

Anonymous,  January 29, 2011 at 8:23 PM  

Anyway...aku solute ko..Papa
Niat ko, tu dah aku tahu...yg tak tahu, dok merepek lg pasal kelulusan SPM cikgu Malas ni mmg bengap....hahahaha

Anonymous,  January 29, 2011 at 9:04 PM  

Tak pulak gagal atau lulus dalam sijil nie laku smpi ke kubur

Anonymous,  January 29, 2011 at 10:32 PM  

hahaha..cover balik...comfirm dah kena tegur..abis nk mention macam mana..macam ni lah..ayat semua konon2..hahaha..bodo ko papa gomo..

Anonymous,  January 29, 2011 at 11:42 PM  

Gomo,

Dia dapat agregat 24, pangkat 1 yang paling haprak gitu tapi ITM mmg confirm blh masuk.

Yang aku tak faham ni ialah kau tak pernah tengok ke sijil SPM sebelum ni?

Kalau lulus takat SAP, dia tak akan dapat sijil. Kan sijil tu ada tulis SIjil Pelajaran Malaysia... maknanya dia lulus SPM pangkat 1 la.

Harapnya lain kali engkau bertanya la dulu dengan orang yang lebih arif. Paling baik tanya geng cikgu. Mungkin kau ambik SPM guna KBSM yang tak sama dengan kurikulum dulu.

Lain kali be careful bro, jgn sampai tertembak kepala sendiri

Anonymous,  January 29, 2011 at 11:53 PM  

bodoh laa papagomo

cikgu mala tuh dpt pangkat satu ...dikata dpt SAP ..apa punya bangkai bengap otak lu tahap cipan-zi ..


burit lah cybertrooper !

Anonymous,  January 30, 2011 at 2:44 AM  

hahahaa.. syabas bro!!

Papa,  January 30, 2011 at 9:07 AM  

Bak nama penoh ko aku check sijil SPM KO sial!

Dapat bape? tak pon ko scan sendiri compare dgn sijil Mala

Anonymous,  January 30, 2011 at 10:19 AM  

tak payah la nak blagak kutuk results spm orng lain, BI 8 ke, math fail ke, tgk la dia amik spm taun brapa???? bagus sgt ke results spm ko?
aku amik spm taun 2000, dpt 9 A1, BI 3B, tapi tak semesti aku bongok BI, dah cikgu tak pandai ajar dulu nak wat cammane, sampai overseas improve la.
so results dia mcm tu nak compare taun aku boleh la standard budak2 4-5 As... sebab budak2 ni pon tak semestinya dpt masuk maktab waktu tu!! and lu pikir lah, orng fail spm takkan dpt masuk maktab bro...
yg grad overseas pon tak semestinya hebat sanga.. political science dari uni mana tu? ntah2, rankin UM lagi bagus dari uni dia balaja dulu

Anonymous,  January 31, 2011 at 4:29 AM  

orgnya pndai bkawin dgn pekerja makanan segera..mat moto apa pun tarak....knon2 tk setaraf ler tu..
maka di maktab la episod haktuihh tu berlaku........

Anonymous,  January 31, 2011 at 4:52 AM  

ooo jnis opportunis, lpas ni emtah pd sape pula dia gi ngadu. Inilah kuasa tuhan, Mala. Sewaktu di atas, hampir2 mncecah kemasyuran, maka ktika itu kebnaran pun dtang.Semoga jd pngajarn pd muslimat pas ....maha adil Tuhanku. tq papagomo.

Anonymous,  February 1, 2011 at 6:44 AM  

geng, try cek semula. perlu kira jumlah kredit dia dapat laa geng. aku dapat pangkat 1 pun kat sijil tu taip SAP. bro selamatkan artikel anda seterusnya tarik balik. makin mengamuk nanati geng2 pencacai yg semakin malapetaka tu.zasssssssssssss

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP