EKSLUSIF 18 SX Edisi Tenang - Normala KFC Bermain Kayu Tiga Dengan Maarof Dan Bekas Suaminya Abdul Rah........

Friday, January 28, 2011




Salam 1 Malaysia kepada seluruh rakyat Malaysia khusunya pengundi pengundi di Dun Tenang Johor. Sudah 2 hari berturut turut Gomo keluarkan kenyataan Temubual Gomo dan rakan Blogger yang lain dengan para penduduk di Dun Tenang, Felcra Sekijang dan Felcra Kemelah yang merangkumi peneroka, Guru, Pekedai dan jiran tetangga Keluarga Normala KFC.

Hari ini Gomo nak dedahkan pula mengenai Peribadi Calon PAS Normala KFC yang semua sudah mengatahui bahawa Beliau Normala KFC merupakan BEKAS Isteri Kepada seorang pekerja Makanan Segera.

Sebelum itu Gomo ingin berpesan kepada pembaca bahawa apa yang Gomo keluarkan ini bukanlah berniat Jahat terhadap Normala KFC mahupun Keluarganya ataupun Bekas suaminya itu. Namun para pengundi di Dun Tenang perlu mengetahui Latar Belakang Calon bagi membuat keputusan memilih Yang Berhormat yang paling bersih dari segala sudut!!!

Harus juga di ingat Bukan Kami yang memulakan serangan peribadi terhadap Calon PAS tetapi Salahuddin Ayob Naib Presiden PAS lah yang memulakan serangan Peribadi calon BN dengan dakwaan FITNAH Calon BN Merompak Tanah Rakyat.
Ini Ceritanya......



Normala KFC pada 13 tahun yang lalu telah pun bernikah dengan seorang Lelaki yang bernama Abdul Rahman Nordin yang kini lebih dekenali dengan nama Bang Haji. Suami pertama Normala KFC ini merupakan seorang pekerja di Marrybrown JB pada waktu itu. Normala pada waktu ini hanya merupakan Guru Sandaran.

Sejuruh Pernikahan Normala dan Abdul Rahman, Normala telah mendapat tawaran untuk melanjutkan pelajaran di Maktab Perguruan Tuanku Bainun, Pulau Pinang hasil dari usaha Bapa nya yang bertungkus lumus meminta bantuan UMNO untuk melayakkan Normala ke Maktab.

Sejurus Normala Sampai di Maktab dan menimba Ilmu lebih kurang 3 bulan selepas itu Beliau telah meminta CERAI dari Suaminya Abdul Rahman hanya melalui panggilan talifon dan Penceraian tersebut di bawa ke Mahkamah Syariah.

Dalam Proses 3 bulan pertama Normala Sudirman ini di Maktab rupa rupanya beliau yang waktu itu merupakan Isteri yang SAH dengan Abdul Rahman telah bermain KAYU TIGA bila bercinta dan berkasih kasihan dengan Maarof Abdul Talib yang juga merupakan penuntut di Maktab perguruan tersebut.

Penceraian antara Normala dan Abdul Rahman ini tidak di ketahui oleh penduduk Felcra Sekijang kerana isu berkenaan di diamkan oleh Normala dan keluarganya.

Menurut rakan sekuliah Normala sewaktu di Maktab, Normala berkenalan dengan Maarof ini dan sering keluar bersama sama dan pada waktu ini juga ramai rakan sekuliah yang tidak mengetahui bahawa Normala waktu itu sudah Bernikah dan merupakan Isteri orang.




Cinta 3 Segi
merupakan penyebab kepada penceraian Normala dan Abdul Rahman dan salah satu faktor yang menyebabkan Normala Sudirman bermain Kayu Tiga adalah kerana pandangan HINA nya ke atas Suaminya yang hanya merupakan pekerja di Marrybrown yang di labelkan tidak berkedudukan dan mempunyai masa hadapan yang tidak menentu.

Untuk makluman Normala Sudirman Bekas suaminya yang pertama itu sekarang sudah berjawatan Manager di sebuah KFC bertempat di Lembah Klang. Jika dahulu Normala menghina bekas suaminya itu kerana tidak berjawatan namun kini Beliau Abdul Rahman sudah berjawatan besar dan menjadi Manager KFC yang Suksess.

Emmm Setakat itu pendedahan peribadi Calon PAS Normala KFC. Gomo nak ingatkan kepada para pengundi di Dun Tenang bahawa Normala KFC ini bukanlah seorang wanita yang layak menjadi Pemimpin kerana latar belakangnya yang tidak menentu dan mempunyai Rekod Pernikahan, Percintaan yang memalukan Keluarganya sendiri.

Boleh di tanya kepada penduduk Felcra Sekijang akan peribadi Normala ini yang tidak bercampur gaul dengan masyarakat.

Buat Normala KFC, Jangan di HINA pekerja Makanan Segara kerana setiap kerja yang di lakukan adalah mencari Rezeki yang Halal buat keluarga. Jangan di HINA pekerja Makanan Segera walaupun mereka tidak sepopular kerjaya Guru. Jangan di HINA pekerja Makanan Segera kerana mereka juga manusia yang hidup mencari Nafkah dalam meneruskan kehidupan.

Buat Salahuddin Ayob Pengarah Jentera PAS bagi PRK Tenang ini Gomo nak ingatkan anda bahawa serangan Peribadi Calon adalah di mulakan oleh anda semua. Kami tidak memulakan serangan peribadi Calon dan di harap Redo dengan TERBONGKAR nya cerita Normala KFC ini yang BERMAIN KAYU TIGA membelakangkan Suaminya dan MengHINA pekerja Makanan Segera.


Malam ini tepat jam 9 Malam GOMO sekali lagi akan membongkarkan Bagaimana Normala KFC Layak masuk ke Maktab Perguruan walaupun Normala KFC hanya berkelayakkan SPM tahap SRP.

MALAM INI TEPAT JAM 9 MALAM NANTIKAN NYA...........

Psssttt......Elokkan wanita yang Curang pada laki nya dengan bermain Kayu Tiga?





DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

31 comments:

Anonymous,  January 28, 2011 at 10:27 AM  

UMNO + GOMO = FITNAH

fitnah dalam kehidupan korang memang tak dapat nak d pisahkan. bertaubatla sebelum terlambat..

Anonymous,  January 28, 2011 at 10:41 AM  

bro, kalau lu cerita, wa kena tapis sikit sbb lu ni banyak tambah2..huhu..sorry geng..

apapun, kita tunggu reaksi cikgu mala...

hidup BN!!!

yakin dgn janji Allah, pemfitnah akan dilaknat secara azab!,  January 28, 2011 at 10:43 AM  

bro, orang kampung ke orang umno?..wakakaka...kalau orang umno bukan setakat cerita negatif, fitnah zina lagi mcm bro?..wakakaka..

apa cerita gambar dan video seks adun perupok? bila nk dedahkan?..nk masuk bulan 2 dah ni..wakakaka..

Anonymous,  January 28, 2011 at 10:47 AM  

puak anjing babi dalam pas ni dah tak dapat bezakan mana satu benar dan mana satu fitnah.
kes cikgu MALAun ni bukan fitnah...kisah benar....anak aku salah seorang pelatih maktab tuanku bainun..cuma anak aku lebih senior...
mereka dapat tahu kisah cikgu MALAun ni dari awal2 lagi.
anak aku yang telefon mengatakan junior dia kat maktab jadi calon pas.
akan aku minta kebenaran anak aku untuk siarkan gambar beramai MALAun semasa di maktab.
kalu hati dah dihitamkan ALLAH...semua keburukan diri dan puak pas dikatakan fitnah.
menipu mc pun fitnah ke?

Anonymous,  January 28, 2011 at 10:53 AM  

brother!!!! sekarang dah nak masuk bulan 2. lama nya tempoh "BERTENANG"

keh keh keh keh... tengah jilat ludah sendiri ke bro..

Anonymous,  January 28, 2011 at 11:11 AM  

aku rasa tabiat memandang rendah akan pekerjaan seseorang dan menjadikan orang itu batu loncatan dan lebih lebih lagi suami memang tak bolih di terima dari segi agama ataupun masyarakat dan dengan sebab itu aku rasa memang aku undi calon BN sebab takde masalah dengan membawa pembangunan dan bukan nya wakil rakyat yang tak dapat menyelesaikan masalah peribadi rumah tangga nya sendiri.

Rakyat Tenang perlukan pembangunan yang berterusan dari segi peningkatan ekonomi dan bukan nya wakil rakyat yang tak bolih menyuarakan apa apa masalah rakyat.

Suatu ketika dulu berlaku di Batu Pahat apa bila DUN senggarang ketika itu dimenangi olih wakil rakyat PAS, tetapi atas dasar teknikal. Suara nya tidak langsung kedengaran dan menjadikan beliau ibarat sepi sekuntum mawar merah tidak bolih menyuarakan masalah masyarakat setempat dan rakyat pun merasakan seakan akan tertipu di sebabkan beliau menang tanpa bertanding, secara nya beliau menang tetapi atas dasar teknikal sahaja. Malang nya mangsa adalah masyarakat setempat dan pada tahun 2008 pengundi dan masyarakat di situ menolak calon calon selain dari BN kerna mereka merasakan hanya BN sahaja yang mampu membawa transformasi kealaf mencapai negara berpendatan tinggi untuk mencapai wawasan 2020. Dan dengan itu saranan yang mengatakan hanya BN yang mampu menjana transformasi adalah benar. Pembangkang tak berpengalaman didalam memerintah negeri mahupun negara dan bukti bukti nyata telah pun di hidangkan di hadapan kita. Negeri negeri yang di pimpin olih pakatan rakyat yang masih samar samar hala tuju.

Satu parti hendakkan liberalisasi dan kesamarataan agama dan hanya memperjuangkan ketua nya yang di tuduh mekliwat buat kali kedua nya.

Satu parti lagi yang hanya mempergunakan Agama Islam yang suci untuk meraih sokongan dengan menaburkan fitnah sana sini dan hanya bercakap kosong. Dan pabila menjelang pilihanraya maka slogan kafir mengkafirkan sesama umat Islam di perdagangkan dan mereka sangat bijak memakai ayat ayat suci Al Quran demi menegakkan benang yang basah.

Satu lagi parti hanya hendak menhapuskan apa segala kenikmatan dan kesenangan yang di kecapi olih masyarakat melayu hasil perjuangan kerajaan BN yang ada sekarang dan berslogan apa apa yang anti Islam seperti langkah mayat saya dahulu sebelum penubuhan negara Islam, mereka menanam jarum jarum hasutan kebencian kepada masyarakat melayu bergama Islam.

Kalau lah sebeginilah hala tuju parti parti pembangkang maka cacar marba lah jadi nya negara apabila mereka berkuasa. Yang pasti nya ialah masyarakat sudah faham dan masak dengan keranah dan budaya politik pembangkang dan kami menolak 120% calon pembangkang.

Sekian

Megat Alam Gempita January 28, 2011 at 11:21 AM  

Bravo Papa Gomo...yehaaa!

Fitnah fuckatan vs Fakta BN!

Kan dah kata menangis ko Malaun, lainkali jangan jolok sarang tebuan!

Anonymous,  January 28, 2011 at 11:24 AM  

Ustaz Gomo,

Biarkan saja para pencacai-machai meluahkan isi hati yang berbuku macam getah buku.

Kini kata-kata pencacai-macai hipokrit ini sudah tidak laku kerana pelayar internet sudah sedar selok-belok permaianan mereka.

Biarkan mereka mengeluarkan kata-kata paling bobrok, kesat dan pelat kerana selepas ini kata-kata mereka akan menjadi tidak bernilai dalam laman sesawang.

Dalam pada itu syabas kepada pemblog kerana berjaya mematahkan putarbelit parti isler yang mengklasifikasikan subjek isler sebagai taboo semata-mata untuk kepentingan politik sempit mereka.

kah! kah! kah!

kejora,  January 28, 2011 at 11:26 AM  

kite boleh menuduh memfitnah dan sebagainya. tapi dosa jangan kita lupa.. orang yang buta hatinya dan buta imannya sahaja yang berani dan sombong untuk menyebarkan fitnah dan tuduhan2 palsu. berhati2lah untuk membuat sesuatu kenyataan saudara. ingat dosa pahala.. (tapi kalu orang UMNO memang tak tau dosa pahala.. depa main sapu ja semacam..) hahahah... ingat.. kebenaran akan mucul disebalik kepura-puraan. kebenaran yang paling agung adalah bilamana munculnya Nabi Isa Alaihissalam dari langit. pada masa itu kita akan mempersaksikan kebenaran akan muncul disebalik kepura-puraan dan kepalsuan. persaksikanlah bahawa yang benar akan tetap benar dan munculnya disebalik kepalsuan/ kepura-puraan.

Anonymous,  January 28, 2011 at 11:27 AM  

Anon 11:11

Awak lebih layak dr Tok Ai sebab awak ada...ada aura pemimpin. Tok Ai dah laa tipu org jual tanah...eee

Anonymous,  January 28, 2011 at 11:52 AM  

hahaha
juak2 pkr dap pas semua anonymous..
bapak ar penakot

Anonymous,  January 28, 2011 at 12:15 PM  

ceh cerita macam budak tadika,
sapala yg upah ko nih bodoh betul
kalo org neutral tgk ni dgn xdak fakta cm ni pastu dia tgk blog pakatan, hang rasa dia pilih mana,,
org jadi blogger ko pon nak jadi blogger,, bodoh betul la org yg upah ko jadi blogger nih,, buat malu umno ja ada blogger camni

Anonymous,  January 28, 2011 at 12:19 PM  

Anon 11:27,
Laaa... ada lagi org yg tertipu ngn fitnah jual tanah ni rupanya.
Dah ditunjukkan BUKTI kes si-peminjam dan si-bank pun masih ada yg BUTA hati. Itu lah.. taksub sgt dgn pas, bukan hati je yg buta tp iman pun dh buta sama.

Anonymous,  January 28, 2011 at 12:49 PM  

ohh come on gomo!!cuba bagi cerita yg menarik sikit,i mean fitnah yg "cerdik" sikit.bodoh sgt gayanya.org baca org boo la ko.btw,cerita ko sal cikgu mala ni,serius nmpk gler reka2.unless cerita pasal tok ai songlap tanah tu.siap ade fakta beb!!kne masuk mahkamah beb!!aiyaaak,tgh bertanding jdk calon parti tbe2 dpt surat mahkamah pulak.sadis2.apa kata ko cerita sal dia pulak.sure gempak punyeeeee!!
andai kata ko mati esok lusa and blog ko ni still available,setiap cerita fitnah ko reka dlm,ko akan dpt siksa dlm kubur.ingat!dosa dgn Allah,akan diampunkn dgn taubat nasuha,dosa dgn manusia,ko mampu nak pegi salam mtk ampun sorang2?lu pkir la sdriiii

Anonymous,  January 28, 2011 at 1:34 PM  

Ni lah orang melayu paspispus... bila susah nak minta bantuan, biasiswa, masuk maktab...cari UMNO. Nak cari kerja pun buat muka tak malu jadi cikgu kerajaan...cari UMNO. Dah dapat rezeki jadi cikgu (bukan semua orang dapat peluang tu) masih lagi tak bersyukur. Cuba bayangkan bagaimana cikgu yang menentang dasar kerajaan boleh mengajar anak2 kita dengan baik disekolah?? Dah tentulah dititipkan perkara2 negatif. Bila budak2 ni jadi liar, dia salahkan dasar kerajaan. Memang haram jadah. Patut dibuang je cikgu2 jenis ni. Ramai lagi orang lain yang nak jadi cikgu.

HALAL ke cari rezeki cari macam ni wahai orang paspispus???

Anonymous,  January 28, 2011 at 1:44 PM  

penduduk DUN TENANG...tak mudah terpedaya dengan omongan kosong...bukan budaya orang Johor memfitnah, mencaci.. berlagak alim tapi hampeh.....BAGI YANG TERSESAT, TERPEDAYA...MUHASABAH DIRI...ISLAM ITU INDAH>>>ISLAM ITU SUCI>>>KEMBALI KEPADA AJARAN ISLAM SEBENAR>>JGN AGAMA DIPOLITIK KAN>>>

SMVAG 93 - 94 January 28, 2011 at 2:23 PM  

Juak korang menipu mc masih ada hati nak komen lagi ke?..... memang dasar tak tau malu la


buat malu je mengaku islam

Anonymous,  January 28, 2011 at 2:41 PM  

53 tahun dah perintah belum ada pembangunan di Tenang ka...woiiiiiii
Pak Lah kaki lentok pon dah di tukar ganti dgn. Tok JIB dok layan zaaaaz
tidoq juga ka...Pembangunan apa yg. hampa nak buat...Kelapa sawit kalau bagi perata buat pembangunan hampa songkok laboh perut boroi boleh hidup ka..........

kah...kah....kah...auta la hampa

HAJI AL-AZMY January 28, 2011 at 3:28 PM  

Askm

Buat papa gomo, bila bercerita jangan terlalu berkhayal atau terlalu merekayasa. Biar bercerita pasal fakta dan tepat dan jujur mengikut etika penulisan.

Memang tidak dinafikan masing-masing mempunyai masalah peribadi, termasuklah Najib amik bini orang dan juga kena tangkap khalwat dengan artis Z...Zain.

Tapi gaya papa gomo cerita terlalu khayalan, hanya orang totok UMNO sahaja yang boleh menerima.

Bagi yang seperti kami, ada part boleh terima ada part nampak sangat bodohnya.

Kalau Cikgu MALA guna UMNO nak masuk MAKTAB yang salah adalah UMNO kerana guna salah guna kuasa.

Bagi saya UMNO sekarang bukan lagi seperti UMNO dulu, wajar ada punishment kepada mereka supaya boleh berubah.

Mungkin zaman Dato Zahid, UMNO akan lebih islamik lagi

Anonymous,  January 28, 2011 at 4:36 PM  

salah dan benar ha ya Allah yang tahu.. fitnah benar juga Allah yang tahu.. tapi harus diingat sekiranya tiada yg terselindung kiranya benar kelakuan salah itu dibuat maka selayaknya langsung tidak layak menjadi pemimpin,, dimana aura PAS satu ketika dulu.. kini hilang kerana penyerapan ke dalamnya manusia yang hanya pentingkan kedudukan ... bukan benar2 perjuangkan agama Islam.. carilah manusia yang boleh dijadikan contoh sebagai pemimpin.. AKU SUDAH BERPALING ARAH...

Anonymous,  January 28, 2011 at 4:41 PM  

SEMOGA ALLAH MELAKNAT PUAK2 YG MENYEBARKAN FITNAH DAN MENGADA-ADAKAN CRITA.....

Anonymous,  January 28, 2011 at 5:40 PM  

hehehehhe....memang ramai ahli Pas asalnya berperangai seperti mala, bagi menutup kemaluan sendiri, pakailah jubah dan tudung labuh...lepas tu tunjuk baik...tapi bila terkenangkan anwar ibrahim yang kelihatan warak dan alim....tapi meliwat...maka mala ada kemungkinan begitu, itu sebablah suaminya menemaninya secara tak rela kemana mala pergi.....yeala kena plak mat sabu, salahuddin ada...ramai lagi pemimpin Pas berselera dengan isteri orang...mana tak murung suami mala...hehehehehe...tuhan balas kecurangan mala dikemudian hari atau dihari pengundian nanti..insya allah

Kita Semua Akan Mati,  January 28, 2011 at 5:55 PM  

Mudah-mudahan saudara Islam di sini masih ingat ttg janji Allah yg akan memberi azab yg pedih pd hari akhirat kelak kpd mereka yg ingkardgn ayat2 Allah swt.

Azab Allah ini amat pedih dan tidak mengenal apakah anda dari apa jua fahaman politik di dunia ini.
Bagi mereka yg faham dan beriman dgn ayat2 Allah, mereka harus takut utk membuka keaiban saudara2 nya, apatah lg menabur fitnah shingga menjatuhkn maruah saudara2 islam yg lain..

Tidak kira samada anda PAS atau UMNO, anda akan dihitung secara adil di akhirat kelak..
Dunia ini tidak lain hanyalah penginapan sementara yg menguji kita samada menjadi prg beriman atau sebaliknya..

Jgnlah kita kufur setelah mengaku beriman kpd Allah swt dan hari akhirat..

Other Malaysian,  January 28, 2011 at 8:51 PM  

funny :)

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ISLAM celah mana bro?
kalau betul perjuang Islam, sila sarankan Wanita PERTAMA Malaysia ni tutup aurat. barulah nampak ke'ISLAM'an sket. kalau stakat Islam pada perjuangan, Islam pada nama, Islam pada catatan kertas, parti2 lain pon boleh buat jugak.

Anonymous,  January 28, 2011 at 8:52 PM  

Org Johor tak sebodoh yg disangka.
Org Johor yg menyokong Pakatan adalah mereka yg mengalami masalah metal. Itu pun mereka sebenarnya keliru dan mengalami masalah parkinson semasa nak memangkah.

Dari dulu sehingga kini kita dah tahu, Pas tak boleh lakukan apa2, bukti didepan mata. Kelantan 20 thn di perintah..apa yg ada?. Jgn nak kelentong orang Johor...mungkin orang Kelantan boleh di bohongi tidak sesekali bagi org Johor...

PAS jangan cerita bab pembaharuan, jgn cerita tentang pembanggunan, jgn cerita tentang kemajuan, jgn cerita tentang Islam...Kerana org Johor tahu PAS GAGAL segalanya.

Kita jgn cerita pasal fitnah, skandal itu..skandal ini. Kita cerita tentang bagaimana untuk menyatukan agama bangsa kita, perjuangan kita...kita jgn cerita pasal korupsi, kerana semuanya terlibat dengan rasuah...jgn di nafikan. Org Johor tidak bodoh...

Kita mahu kemajuan, kita mahu kesejahteraan, kita mahu negara ini aman, boleh beribadat dgn sempurna, boleh lakukan apa2 sahaja tanpa halangan, kita mahu mencari kehidupan yg baik, dan dengan itu Org Johor tahu PAS tak mampu berikan semua itu. Kita org Johor tahu PAS hanya mempunyai omongan kosong. PAS hanya mampu menaburkan janji2 kosong.

Dimana janji manifesto PRU12 dahulu, terlaksanakah?...tidak sekali....hanya Manifesto KOSONG.
Oleh dengan itu, jgn didekatkan diri dgn Neraka, kerana janji ALLAH pasti, mereka yang berjanji tetapi memungkirinya pasti terima balasan. Tidakkah kamu pemimpin PAS sedar semua itu?. Pasti sedar, maka jgn buta hati dan berjanji perkara2 yg langsung tidak boleh diberi. Apatah lagi kini berkawan rapat dengan DAP dan PKR parti yg terang2 tinggi darjat sekularnya, tinggi penentangan agama islamnya, tinggi niat untuk menjahanamkan negara.

Insaflah..bermuhasabahlah..jgn dihina saudara seagama, kerana mereka adalah saudara islam kita juga.Jangan Pandirkan diri kita memeluk erat musuh yg nyata tetapi menghina saudara seagama, dihina dicaci pelbagai gaya seakan diri terlalu tinggi darjatnya, hakikatnya sparing partner hanya mengambil kesempatan akan kebebalan kita.....

Bermuhasabahlah selagi bernyawa.

AKU ANAK JOHOR YG MERANTAU

Anonymous,  January 28, 2011 at 10:22 PM  

Apa manifesto PRU 12?Saya agak kurang hal politik ni dan baru nak ambik tahu .......kalu tadak ada satu pun yang dibuat memang tak boleh dipercayai....islamnya tu..

Anonymous,  January 29, 2011 at 1:24 AM  

ada ka logik...

perceraian berlaku kerana si suami bekerja di restoran makanan segera??? maka nya si suami kelihatan hina kerana berpendapatan rendah???

tu pengerusi syabas yang kaya raya kenapa bercerai dgn isteri keduanya? dan banyakkkkk lagi suami kaya raya bercerai dengan isteri masing2...adakah kerana si suami yg kaya raya tu lebih hina dan berpendapatan lebih rendah daripada si isteri???

banyak faktor pasangan bercerai...

Anonymous,  January 29, 2011 at 7:12 AM  

umno dan fitnah ibarat lagu dan irama
woiiii..ingat dosa pahala laa plakkk
soi lek mamat porno tu pe citer
wakakkakaka

Anonymous,  January 29, 2011 at 11:57 AM  

terus kan JUARA FITNAH !!!
HIDUP PAPAGOMO!!!!

Anak Perelih January 29, 2011 at 1:21 PM  

Si rosmah yg becerai dengan laki pertama utk kawin dengan Najib tu apa citer...???

Si najib yg pi cerai isteri pertama untuk kawin dengan Rosmah tu apa cerita????

Boleh pula jadi Perdana Menteri serta Presiden UMNO dan FLOM (first lady of Malaysia) ?????

PopeGomo.. ko pi nasihat Najib tu dulu... pi kutuk kutuk Najib dan Rosmah tu dulu sebelum ko kutuk Cikgu Mala pasai bab ni...

Nak kata otak lembu... nanti dikira menghina lembu pulak Gomo ni...

Anonymous,  January 29, 2011 at 3:49 PM  

ada bini orgtu gi cium pipi ngn kafir hindu laknatullah tu apa cite
dan laki dia tu pula tak cakap apapun seolah dia suka bini dia dicium org hindu...... laki mcm ni dipanggil DAYUS.. tlg komen ulamak muda UMNO

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP