LIVE 18 SX Edisi Tenang - Pendedahan Normala KFC Yang Anda Mungkin Tidak Percaya Tetapi hakikatnya......

Friday, January 28, 2011




Salam 1 Malaysia......He he he.....

Dah 3 hari berturut turut Gomo keluarkan kenyataan orang yang rapat dengan Normala KFC ini mengenai perilaku si Mala yang Ego dan Bongkak. Hari ni di awal pagi Gomo keluarkan pula pendedahan PANAS MEMBARA Cinta Tiga Segi yang berlaku di antara Normala KFC dengan Bekas suaminya Abdul Rahman Abidin dan juga suami nya sekarang ini Maarof Abd Talib.

Malam ini Gomo akan dedahkan pula Cerita Lagi PANAS dan Memang membuatkan Normala KFC tak senang Duduk dan memberikan pendedahan kepada Rakyat Malaysia dan juga pengundi di Dun Tenang Siapa Normala Sudirman ini.

Pendedahan yang bersertakan Dokumen ASLI bahawa Normala ini Ehem EHem EHem.....


Nak tahu cerita Lanjut Malam ini Jam 9 Malam!!!!


Psssttt....Gila beb...memang Gila...Tak Sangka Normala ...........




DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

28 comments:

Anonymous,  January 28, 2011 at 2:34 PM  

Bawa kluaq sama la crita 1 m'sia
1st. lady...ahak..ahak..ahak

Anonymous,  January 28, 2011 at 2:51 PM  

Bravo Cikgu Mala…. Engkau pendidik, pejuang, pemimpin masyarakat .. mentauladani semangat umulmukminin ‘Aisyah RA & kakaknya Asma’ Abu Bakr serta yang lain………………

Kita lenyapkan gelagat keangkuhan "TUAN BESAR” umnoAPCO nih .... yang anggap bukan umno tu bertaraf 'hamba sahaya' @ 'paria' saja ... yang paksa orang melayu & bukan melayu mesti sembah takzim kepada umno.... kalau tidak nahas nanti!!! ... lawan lagi la teruk kena belasah.... hehehehehe

Berjuang, berjihad dan bersabarlah Cikgu Mala, Srikandi Islamis & rakyat ..... kita lawan khurafat taksub umnoAPCO mazhab mahathirisme ni…. bagai Asiah isteri Firaun membela Musa AS & Agama Allah dan bagai kecekalan iman Masitah dizaman keangkuhan Firaun … kita lakukan perubahan.. kita harap redha Allah...

Untuk Cikgu Mala & para perjuang kebenaran & keadilan ….

“Sesungguhnya dari dahulupun mereka telah mencari-cari kekacauan dan mereka mengatur pelbagai macam tipu daya untuk (merusakkan)mu, hingga datanglah kebenaran (pertolongan Allah) dan menanglah agama Allah, padahal mereka tidak menyukainya.”[ At-Taubah:48]
“Ingatlah, sesungguhnya pertolongan Allah itu amat dekat” [Al-Baqarah: 214]
“ Apabila telah datang pertolongan Allah dan kemenangan”[ An Nasr :1]

Anonymous,  January 28, 2011 at 3:07 PM  

Masalah Cg Mala (kalau betul pun) masalah dia dan keluarga dia. Bukan boleh terjejas orang kg pun...

Masalah calon UMNO tipu duit orang kampung lagi bahaya.

Masalah cik puan FLOM tu lagi nak merosakkan negara...

Apa cer?

Pas gadai semua,  January 28, 2011 at 3:25 PM  

Ingatkan isu APCO ni dah padam bila penjubur x berani cerita dlm Parliament & siap lari2 sampai kena suspend..Rupa2nya ada lagi kutu yg percaya APCO ciptaan penjubur ni...

Bangun dr tidur la weiii...

Kita Semua Akan Mati,  January 28, 2011 at 3:53 PM  

Gomo @ Norzamrizal,

Jika anda masih beriman dgn alQur'an dan hari Akhirat, tahukah anda barangsiapa yang membuka aib saudaranya maka Allah swt PASTI akan membuka aibnya di akhirat kelak dgn begitu dahsyat sekali?

Jika anda atau sesiapa yg ingin pula berkata PAS juga turut melakukan perkara yg sama, maka inginkah anda turut BINASA dgn azab Allah bersama-sama mereka?

Tidak kah ada perasaan takut untuk menghadapi azab Allah swt yg amat pedih kelak? Atau langsung tidak mahu berfikir tentangnya?
Janganlah hanya krn harta yg ingin kita miliki sementara di dunia ini, kita sanggup lupa dan ingkar utk beriman dgn Allah swt, alQur'an dan hari akhirat..

Apakah anda buat ini tidak bertentangan dgn ayat-ayat Allah swt??

Anonymous,  January 28, 2011 at 4:06 PM  

Kalau kena kat batang hidung Pakatan Haram mula la keluarkan ayat serta hujah2 tentang memfitnah. Ada baiknya ko pergi naishatkan kat Din Puduraya serta yg seangkatan dengannya sebab dia yg mulakan serangan peribadi ke atas calon kat DUN Tenang.

Kita do Takbir tapi Pakatan Hram dok sibuk TAKE-BEER..

Kita Semua Akan Mati,  January 28, 2011 at 4:11 PM  

Din, saya, anda dan Gomo @ Norzamrizal, kesemuanya Islam dan WAJIB beriman dgn ayat2 Allah swt..

Knp anda mesti memilih menjadi Din sekiranya dia kufur dan ingkar tidak beriman dgn alQur'an?

Mari kita masing2 ingat dan takut dgn azab Allah..

Anonymous,  January 28, 2011 at 4:22 PM  

Salam bro,

Saya memang teramat takut dengan azab Allah. Itu lah salah satu sebab kenapa saya berhenti dari menyokong puak2 penjubur, pengamal plurarisme, mengeluarkan fatwa untuk kepentingan politik, membenarkan orang kafir masuk kawasan solat, menegakkan persetubuhan sebelum kahwin, menghalalkan org islam bekerja di tempat yg menjual arak, mengkafirkan sesama Islam dan entah apa2 lagi kemungkaran yg tgh dilakukan. Puak2 ni wajib ditentang sebelum azab Allah diturunkan di Malaysia.

Anonymous,  January 28, 2011 at 4:27 PM  

baik ko ingatkan nik aziz yg ko sanjung tu dgn azab Allah. dia pemimpin lagi besar pengaruhnya. kenapa nik aziz sembunyikan kebenaran yg nuar tu mmg kaki jubo.... jawab laa.

nape taib azamuddin yg tau first hand nuar menjubo masuk pas dan sembunyikan kebenaran berbelas tahun ....jawab la.

munafik dan kapir itu sama tempatnya dlm api neraka.

Anonymous,  January 28, 2011 at 4:29 PM  

kalau nakberpolitik tak apa... sapa pun tak kisah... nak kata orang pun tak apa, sapa pun tak peduli sebab semua orang politik 'bertelinga kuali'... tapi kalau nak menghina, tak ada asas yang kukuh, jgn cuba nak jatuhkan hukuman pada orang... nanti, akan tiba masanya bila kita ditelanjangkan oleh orang lain... nasib tak baik oleh kawan-kawan karib kita dulu... oh, alangkah marahnya... ingat, doa orang yang dizalimi amat makbul, tiada hijab... jadi, jgn gadaikan dunia dengan habuan (tak semestinya duit - boleh jadi juga glamour) yang sedikit...

Anonymous,  January 28, 2011 at 4:32 PM  

bukan masalah kena pada pakatan reakyat ke tidak... ini ingatan utk semua orang yang bergelar muslim, yang meyakini bahawa Allah itu esa, yang beriman dengan rasul, hari akhirat, kitab, hari kiamat dan qada dan qadar... kalau orang pas buat sekalipun, maka allah tidak akan pilih dia... Allah telah meletakkan piawai apa yang boleh dan apa yang tidak boleh dalam kehidupan... tapi kalau berani juga buat, tanggunglah sendiri...

Anonymous,  January 28, 2011 at 4:48 PM  

Pakatan Haram buat apa pun tak apa tak berdosa. Lagipun kalau dah buat dosa boleh jumpa Tok Guru songsang kat Kelantan suruh ampunkan. Kalau tak pun boleh minta Khalifah Umar celup dari Penang untuk ampunkan kut...

Laungan rasmi Pakatan Haram Kejadah...
TAKE-BEER....
TAKE-BEER....
TAKE-BEER...

Kita Semua Akan Mati,  January 28, 2011 at 4:51 PM  

Saudara,

Selagi kita mengaku kita beragama Islam, beriman dgn apa yg Allah tetapkan, ayat2 Allah dan hari akhirat , mustahil kita meletakkan fahaman politik dihadapan setiap kali kita diseru utk percaya dan yakin dgn ayat2 Allah...

Walaupun kita tidak sefaham dlm arena politik ini, tetapi mestikah kita membelakangkan ayat2 Allah yg kita mengaku beriman kepadaNYA??

Jika benar sekalipun dakwaan buruk kita terhadap saudara2 kita samada dari parti PR atau BN, WAJARKAH KITA MEMBELAKANGKAN PERINTAH ALLAH YANG MENYURUH KITA MENYIMPAN DAN MENJAGA AIB SAUDARA2 KITA INI?

Adakah saudara2 semua masih ragu2 tentang perintah Allah ini? Pastikah saudara akan terlepas dari ditimpa azab Allah setelah saudara membuka aib saudara Islam yg lain?

Ayat Allah ini ditujukan kpd yg beriman dgn Allh dan hari akhirat, tidak mengira apa juga faham politik atau bangsa.

WaAllahu A'lam..

Kita Semua Akan Mati,  January 28, 2011 at 5:03 PM  

Saya tidak pernah membaca mana2 kenyataan, mendengar mana2 ucapan dari pemimpin islam PR yg mengatakan mereka PASTI terlepas dari melakukan sebarang dosa. Begitu juga saya tidak pernah ada seorang pun pemimpin Islam BN yg mengatakan arak itu halal atau mengatakan mereka suka kepada maksiat dan dosa..

Tetapi penyokong dari kedua-dua pihak ini yg lebih taksub dari pemimpin mereka sehingga sanggup menabur fitnah dan membuat dosa2 itu sendiri..

Sbb itu kita kena sentiasa ingat amalan kita ini akan diperhitung kelak dan akan dibalas sewajarnya...

Masih tidak ada perasaan takutkah kita kpd ancaman dari Allah kpd dosa yg kita lakukan ini??

Anonymous,  January 28, 2011 at 5:45 PM  

pengomen pukul 4.48:jangan buat tuduhan... buktikan dulu saya orang yang diampunkan oleh Tok Guru... jgn dengar berita dari sumber yang tak ada dalil... jgn babitkan diri dalam dosa... nanti sapa yang susah... kalau kita berani sangat pun payah juga... allah tak pandang pada sesiapa pun kecuali manusia yang berTAQWA... Adakah kita cukup taqwa kpd Allah??? tepuk dada tanya iman...

Father N.ajis,  January 28, 2011 at 6:00 PM  

LIWAT, MAIN BINI ORANG, MABUK TODI,KENCING DLM MASJID, KRONI, RAMPAS TANAH ORG ASLI, BOGEL..,
JUAL TODI, KAYU 3, BAYKAK BINI,

KUAT SEX SAMPAI BINI TAK TAHAN,

MENGHINA ISLE?


jika anda Fuckatan Rakyat??



TOG GURU dah ampunkan


yg orang isle tak pahe Isle pegi masuk nerako jahane..cilako..
fukimah..

Allah Mencarut..Nik Najis. 1998 ketika membela novel SHIT

Kita Semua Akan Mati,  January 28, 2011 at 6:11 PM  

Saudara, adakah saudara seorang islam yg beriman dgn alQur'an?

Mengapa saudara menggunakan ayat yg begitu hina seolah saudara tidak takut dgn azab Allah?

Nabi kita tidak pernah mengajar kita utk berhujah sebegini. Rujuklah dulu dari ayat alQur'an dan Hadith jika mahu menegakkan kebenaran di pihak saudara.

Beri contoh kpd pihak yg lain bahawa saudara berada di landasan yg betul mengikut cara2 Islam sebenar. Jgn biar pihak yg lain melihat pendapat saudara yg dilihat tiada adab ini mewakili pendapat majoriti mereka.

Sentiasa dekatkn diri kpd Allah utk rasa lebih takut dgn azab Allah swt.

Anonymous,  January 28, 2011 at 6:13 PM  

anon 5:45

Bila tak ada modal baru guna bab2 agama. Bila ada modal fitnah i.e. Atantunya, APCO, etc .. tak perlu dan tak penting ada bukti lalu terus hentam dan hebahkan satu dunia. Ini la dia budaya Pakatan Haram. Puak-puak yang akan menjahanamkan negara, org2 Melayu dan Islam.

Bila dah terang2 ada bukti dan nak di bawa ke mahkamah, tangguh selagi boleh. Peguam sakit la, kucing nak beranak la. Mcm2 alasan di beri untuk menangguhkan kebenaran.

Sudah la Bro. Baik bawa bertaubat. Kami cadangkan bro pergi tulis nasihat2 diatas tu kat website Bang Nuar ke, kat Facebook Tok Guru ke. Jangan nak spin kat sini.

Kitaorg tak akan termakan dengan dakyah si Putar Alam @ Perosak Bangsa.

Anonymous,  January 28, 2011 at 6:27 PM  

Salam,rakan2 sekalian dimohon untuk: Buka komputer/laptop anda pada direktori C:\Program Files\Microsoft Office\MEDIA\CAGCAT10, cari gambar bernama J0285926 . Anda akan temukan gambar Lambang/bendera zionis Israel lengkap (persis dengan warna aslinya) dengan lilin (sarana ibadah mereka). HAPUSKAN ! Gambar tersebut ada disemua PC di seluruh dunia. SEBARKAN SEMAMPUNYA.

Kita Semua Akan Mati,  January 28, 2011 at 6:38 PM  

Saudara 6:13 PM,

Jika saudara katakan mereka ini menabur fitnah, nasihati mereka dgn bijaksana dan penuh hikmah. Kerana saudara tahu sudara di pihak yg benar. Ini yg dituntut oleh Allah swt.

Bertaubat itu kewajipan semua hamba, tidak terkecuali saya, saudara mahupun mereka yg tidak sefahaman dgn kita, selagi mereka beriman dgn Allah swt.

Mengingatkn dan kembali pd agama bkn terhad pd masa2 tertentu atau utk kepentingan sesiapa. Jgn lah saudara seolah2 menjadi agama sbg perisai kpd fahaman politik kita.

Baguslah jika saudara tidak termakan dgn dakyah politik yg menjadikan agama sbg perisai atau topeng utk kepentingan politik mereka.
Sebaliknya jadikanlah agama sbg teras kita dlm memahami apa juga perkara dan janganlah dibelakangkan semata2 menjaga kepentingan fahaman kita.

Kewajipan menyeru kpd kebaikan ini adaah tanggungjawab semua.

Mari kita bersama-sama ubah idealogi politik-politik kotor ini demi agama yg kita sanjung tinggi.

Sesama Islam itu adalah bersaudara.

hangkedee January 28, 2011 at 7:39 PM  

Mc tapi boleh pula berkempen cik gu makan gaji buta.kalu tanya wali seliper pasti sms dengan tuhan jawabnya halal

Kita Semua Akan Mati,  January 28, 2011 at 8:20 PM  

Saudara di atas,

Apakah agama yg saudara anuti dan fahaman yg saudara perjuangkan menghalalkan saudara mempermain-mainkan urusan dgn Allah?

Adakah saudara menganggap urusan dgn Allah itu satu permainan yg boleh dijadikan bahan jenaka?

Jika saudara benar-benar dengar dari hamba Allah tersebut mulutnya menyuarakan kenyataan seperti yg saudara dakwa, marilah kita mendoakan agar dia kembali ke pangkal jalan yg Allah redhai..

Bgitu juga kita tidak melihat k'jaan kita pada hari ini bersekongkol dgn yahudi dlm menjual agama Islam yg mulia ini, maka tidak perlu umat islam bertelagah dlm hal yg kita belum benar-benar sahih lagi pasti.

Anonymous,  January 28, 2011 at 8:38 PM  

Kita Semua Akan Mati said...

aku tak risau kerajaan sekarang ni, sebab sudah pasti tak bersekongkol dgn yahudi dlm menjual agama Islam yg mulia ini.

aku lebih risau kerajaan akan datang (PR, jika diizinkan Allah) .. kerana sudah pasti bersekongkol dgn yahudi dlm menjual agama Islam yg mulia ini,

tanpa P.R, Islam selamat, takkbirr

Anonymous,  January 28, 2011 at 8:40 PM  

kita semua akan mati said "WAJARKAH KITA MEMBELAKANGKAN PERINTAH ALLAH YANG MENYURUH KITA MENYIMPAN DAN MENJAGA AIB SAUDARA2 KITA INI? "


maksud ko kata kata nik aziz tak pilih PAS jatuh hukum jahilliah ?

kita semua akan tolak PR,  January 28, 2011 at 8:44 PM  

anon 8:38 .. setuju la dengan hang

adapun tanda2 dajjal akhir zaman ialah mereka yang ada tanda "kap" , "pha", "rho" pada dahinya .. dan tanda2 ni ada di Malaysia, cuma terbalik sikit "pha", "khap", "rha"

wallahualam

Anonymous,  January 29, 2011 at 12:24 AM  

DAJJAL YG. TERANG DAN NYATA IALAH

"""ADA KUASA DI TANGAN TAPI TAK MELAKSANAKAN APA YG. DI SUROH AGAMA.TERANG LAGI BERSULOH SAMBIL MENYALAHKAN ORANG LAIN...."""

Anonymous,  January 29, 2011 at 2:58 AM  

tolong kupaskan presiden kaki bikin blue bercerita bab moral-berjabat tangan...

org umno suka cerita blue drp cerita agama sbb kepala dah celaru...

Anonymous,  January 29, 2011 at 11:58 AM  

terus kan JUARA FITNAH !!!
HIDUP PAPAGOMO!!!!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP