LIVE PRK TENANG - 2 Platon FRU Di Hantar Bagi Menghalang Pergaduhan Tercetus Di Antara Penyokong BN vs PAS

Friday, January 28, 2011






Kecoh malam tadi di Kg Tenang apabila Ceramah BN dan PAS berhadapan satu sama lain yang mana ceramah BN di sampaikan oleh Dato Ahmad Maslan manakala PAS pula di nyayikan Mahfuz Omar Al Tweeter.

Gomo dan rakan rakan Blogger lain yang waktu itu selesai membuat liputan Program Dato Seri Utama Rais Yatim mendapat perkhabaran bahawa Juak Juak PAS Luar cuba membuat kecoh di ceramah Dato Ahmad Maslan dan kami semua terus bergegas ke sana bagi membuat liputan mengenai insiden berkenaan.

Sejurus kami sampai maka tergelak besar lah kami bahawa Ceramah PAS tidak langsung mendapat tempat malah kehadiran Normala KFC juga sepi tampa apa apa yang luar biasa. Ha ha ha....Macam mana boleh tiada rakyat yang datang ni?



Sebaliknya berbeda dengan ceramah yang di sampaikan oleh Dato Ahmad Maslan, penduduk Kg Tenang ramai yang hadir dan mendengar dengan tekun Ceramah Hebat yang boleh katakan malam tadi Ahmad Maslan telah menunjukkan kepada Mazlan Aliman yang sependek pendek Beliau ni Keras lagi Telornya dari Mazlan Aliman..... huhuhu



Banyak yang di jelaskan Ahmad Maslan ini baik dari harga Barang, Islam dan Fitnah pembangkang. semuanya di jelaskan dengan Tepat yang mana sebagai contoh Ahmad Maslan memberikan takrifan Harga Minyak yang naik mengikut pasaran Dunia. Kerajaan mengekalkan Subsidi Harga Petrol Ron 95 kerana kepentingan Rakyat yang ramai menggunakannya.



Ahmad Maslan mencabar Kerajaan Pakatan Rakyat yang mana mentadbir 4 buah negeri untuk memberikan harga Subsidi Petrol Ron 97 di dalam negeri negeri yang mereka Kuasai jika benar mereka mampu sebagaimana yang mereka Pakatan haram nyatakan.




Emmm Amacam? Berani ke tidak mereka nak Berikan harga Subsidi Minyak Petrol Ron 97 kepada rakyat di negeri yang Mereka Kuasai? Huhuhu...... Kita CABAR mereka laksanakannya. Takkan tak boleh kut?



Dalam sibuk dengan Ceramah PADAT dan PEDAS amat Maslan malam tadi Gomo meninjau pula Kempen Ceramah Pakatan Haram yang berhadapan dengan ceramah BN. Amat memalukan apabila sampai sahaja Gomo di sana terdengar si Penceramah Mahfuz Omar menyalahkan pihak Polis kerana membenarkan Ceramah di adakan Serentak dan berhadapan di antara satu sama lain.




Hua Hua Hua... Depa Puak PAS Marah kepada Polis kerana membenarkan Permit ceramah di adakan serentak. kenapa depa marah? Kerana Ceramah mereka tiada sambutan maka depa pun mula menggila dan Memaki hamun Pihak Polis yang menjalankan Tugas. Kesian......






Gomo tak berapa nak layan sangat dengan ceramah Pembangkang PAS yang Dungu ni tapi Gomo tertarik bila melihat seorang pemuda yang bagaikan tidak senang duduk dengan Kehadiran Gomo malam tadi. Kulit Hitam manis dengan memegang Camera dok sibuk nak Snap gambar Gomo. Emmm macam biasalah depa Minat dengan Gomo yang Kacak ni... he he he






Errr Amacam? Gomo pulak yang dapat ambil gambar Budak PAS Taik ni..he he he...dia sibuk nak Snap gambar aku la ni Gambar dia pulak yang keluar...huhuhu.....Ahli Kelab Penyokong PAS ke ni? Hua hua hua

Dalam waktu malam tadi juga pihak FRU sebanyak 2 Platoon telah di hantar ke lokasi Ceramah di adakan, kalau SB tu tak tahulah berapa ramai al maklum memang Panas Ceramah malam tadi memandangkan mereka tak Puas Hati dengan Kejayaan BN menarik Penduduk Kg Tenang mengikuti Ceramah.

Apa pun Memang Mantap ucapan Dato Ahmad Maslan malam tadi, bagaikan naik Gila Juak PAS yang ada depan tu, malah Ahmad Maslan mengistiharkan Perang Ceramah malam tadi di menangi BN dengan angka 5-0. Hu hu hu.....


Ha ha ha

Buat PAS harap jangan lah berceramah di Tenang ni, Sah sah lah tak dapat sambutan. Siapa yang nak dengar Ceramah PENIPU anda tu? Sikit sikit Maki Hamun sikit sikit Celako Celako Celako......


Psssttt... Kesian Juak Pakatan yang dah kena Snap gambarnya tu...siapa dia? Kita Bongkar lepas ni.... ha ha ha



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

24 comments:

Anonymous,  January 28, 2011 at 5:55 AM  

kenapa nampak ahmad maslan seorang je????

mane orang yang dengar ceramah ahmad maslannye???

kah kah kah kah

nak tipu tak beragak

Anonymous,  January 28, 2011 at 7:11 AM  

Pasal petrol ni, puak PAS msh bodo. Tak tau apa beza RON95 dan RON97, dan apa kegunaan nya.

RoboGAPS,  January 28, 2011 at 7:17 AM  

Bangang kul 5:55
Ni Std blog jamban....mesti menipu nak bodek.. cari makan beb.

nak jadi bangang jadi jadi bangang cam Tuan Hj Al Ustaz Saifool Al Bontot dua hari tak berak.....tapi stor kunyit kosong.....jubor punya Melayu.

blogenstarz January 28, 2011 at 7:49 AM  

Kalau kena batang hidung sendiri,semuanya salah POLIS....
Bagi permit pun salah.
PAS tak bersyukur langsung ! Apa pun salah orang lain juga.

Hahn January 28, 2011 at 8:57 AM  

Pas datang sini pun saja buang masa. Untuk ahli parlimen sengaja nak lari dari kerja kerja di kawasan parlimen.

Baik puak puak PAS pilihanraya kecil ni macam Jom Heboh dorang. Ada yang datang membeli bekalan ubat kuat yang putus ada tu cari ubat ubat baru yang boleh keraskan senjata sekeras tiang letrik.

Tapi bagus juga usaha PAS itu mudah mudahan mereka akan menang di tahun 5011. Masa tu N.ajis dah jadi rangka dah.

Anonymous,  January 28, 2011 at 9:19 AM  

ahahahaa hebatlah kencing yg korang minum kat tempat gomo ni.. bagi yg percaya sgt2la hahah

Anonymous,  January 28, 2011 at 9:48 AM  

RESTUILAH

Kalau semua berkaitan individu dan entiti kemelayuan dan keisleme ada saja yang tidak betul, makanya terang dan jelas bahawa puak Talibarut anti-sle ada agenda tersirat.

Kalau buat itu tak betul, buat ini tidak kena seolah-olah pihak itu saja betul dan mengena, maknanya hati mereka2 ini telah sampai pada tahap jijik, meluat, jelek dan emosinya pula berdengus dan beruwapan.

Dalam masa sama, kerana duniawi, puak talabini melihat menerusi kaca mata politik-kuasa bahawa apa yang berkaitan dengan kafrak terutama puak LKS adalah sengaja dilihat sebagai molek-molek dan slim-fulus belake.

Politotok membawa manusia ke tahap itu. Jangan terpelik akal atau semacam percaya tidak percaya kalau-kalau para juak dan balaci menjual ayat sebegini pada marhaen: "pangkah LKS serupa seperti pangkah parti isler aja".

Dan begitu juga jangan terseringai dan terbeliak bijik mata dalam kehairanan kalau melihat aksi berlaga-laga pipi dan berpeluk-pelukan dalam majlis politik retorik Pras-Das akan menjadi pemandangan biasa.

Integrasi dan asimilasi merah-hijau akan mewujudkan generasi super hipokritos Z. Iaitu generasi super menunjuk-nunjuk dalam aspek luaran tetapi dalaman hanya masa yang menjadi pemerhati.

Siut

YB Raz January 28, 2011 at 9:59 AM  

bahaya gomo gambau ko dah tersebar hehehehe

Orang Miskin Mersing,  January 28, 2011 at 10:10 AM  

Salam Papa Gomo..
Semua orang tau BN akan menang, jadi tak payahlah lagi caci maki secara melampau sesama kita walau berlainan idealogi.
Orang pun tau PAS akan kalah, jadi kalau nak sekolahkan serta ajak orang PAS kepada UMNO gunakanlah bahasa, nahu dan adab yang tinggi, baru datang rasa hormat atas keperibadian kamu dan tujuan blog ini.
Stail kamu hanya menambah benci dan menjarakkan lagi silaturahim. Ingatlah segala perbuatan kita akan dipertanggungjawabkan di akhirat kelak. SEmoga Allah Ta'ala melindungi kita dari kejhatan diri sendiri.

kah kah kah...kata HIGH CLASS MENTALITY takan KELAM kabut...kah kah kah,  January 28, 2011 at 10:20 AM  

kah kah kah...anon 10:10 jangan tak faham...kah kah kah

PR bukan nak menang semua...kah kah kah

logik la dengang kadar mentality orang malaysia/asean...kah kah kah

generasi keris bersarong masih ada...kah kah kah

generasi keris bogel semakin nampak kepincangan...jadi tak logik laa PR boleh bolot semua...kah kah kah

tapi yang bangangnya pemuka YAHUDI umno dan PARA RABAI-RABAI MENTERInya dah mula kalut...kah kah kah

dah mula GELI PUSAT...kah kah kah

salah satu contohnya macam RABAI popeGOMO ni...kah kah kah

n3 dia nampak sangat umnoAPCO makin tersedak...kah kah kah

Anonymous,  January 28, 2011 at 10:21 AM  

anon 10.10
akhirat nanti pun orang tu tetap bawa laptop dan camera..
nanti bergaduh sesama malaikat ngko..bila baca entri orang tu...
aduiiih...

azman January 28, 2011 at 10:23 AM  

lu ade kote ke..pengecut..ingat aku takut ke..aku kenal sapa ko la..hehe.jumpa kt opis nnti hehe

azman January 28, 2011 at 10:28 AM  

lupa diri punye org bodek punye pasal ,,sampai kelubang jubur pun nak jilat ker..agak2 la brok...bawak2 mengucap la..jgn lupa diri brok...berok matyeh pun sedar diri dia...tapi nie tak tahu berok apaa..tapi mmg peragai beruk sukat loncat2 tak tentu pasal..kalau ade kote guna nama betul la..kalau tak mmg tak berkotel la ko...hehe

azman January 28, 2011 at 10:31 AM  

apa pasal ceramah sorang2 sapa dgr haha ..papa kote sorang je ke yg dgr

tabligh January 28, 2011 at 10:40 AM  

Salam semua,

Si Nizar ingat dia dapat memperbodohkan umat Islam dengan fatwanya.

Dia kata,Wajib syarie menyokong PAS dan Haram syarie menyokong UMNO. Wah...wah...wah....!!! Memberi fatwa tanpa mengemukakan asas bukti;Haram dan Wajib bagi menyokong fatwa itu,budak sekolah agama rendah pun boleh buat fatwa.

Baca topik terbaru saya:

http://sukusakat-hangtuah.blogspot.com/2011/01/larangan-syariat-membenci-dan-mencaci.html

Anonymous,  January 28, 2011 at 10:54 AM  

ramai2 kite ke tenang pd 30 jan nanti......

dan..


ramai2 kite ke mahkamah tinggi muar 7 feb nanti......


rm1.5juta bro...

Anonymous,  January 28, 2011 at 11:25 AM  

Orang Johor sekolah agama sampai darjah khas tak payah lah nizar meroyan nak ajar orang johor pasal hukum hakam agama islam pergi balik perak dan meroyan lah. nizar sila main jauh jauh. Awak ingat orang Johor Buta kayu macam ayah dan ibu hang?

Anonymous,  January 28, 2011 at 1:10 PM  

roboGPS
apa yang engkau merepek ni labuuuuuuuuuuu

apa nak heran tak berak 2 hari
orang tak berak seminggu pun ada
cuba kau buat jadual berak catat tarikh/jam/warna/bau dan ikut kaulah nak tulis apapun tapi perksa adakah engku berak hari2. tak taulah aku kalau kauni jenis kuat melantak ataupun dah kurang daya kemut sebab apa ye?

apa pun kes saiful patut diselesaikan segera
jangan sembunyikan kebenaran
jangan biar rakyat jadi hakim
yg penting jangan tangguh lagi.
labuuuuuuuuu labuuuuu

Anonymous,  January 28, 2011 at 1:28 PM  

temuramah 5 bintang 2 adun bertanding di tenang;;;;;;;;;;;
sila klik....www,harakah daily.net...
habislaaa ko mala......

RoboGAPS,  January 28, 2011 at 2:31 PM  

Jubor pukul 1:10pm

hang solat Jumaat kat tokong mana hari ni ?

Nak jadi bangang jangan jadi bangang macam Tuan Saifool AlBontot...suruh pi hospital besaq dia pi pusrawa...kalau terus pi hospital besaq tak payah tangguh kes lagi...konpim kes dah selesai....jobor punya Melayu

Anonymous,  January 28, 2011 at 4:28 PM  

kacak apa perut pun boroi





Lina

Anonymous,  January 28, 2011 at 11:46 PM  

Belasah gomo, lanyak juak hamPAS tu cukup-cukup, juak hamPAS bila rasa nak kalah mulalah kata kau fitnah, sebab dia dah tak ape nak fitnah lagi.
Bangang punya hamPAS....

Anonymous,  January 29, 2011 at 11:57 AM  

terus kan JUARA FITNAH !!!
HIDUP PAPAGOMO!!!!

Anonymous,  January 29, 2011 at 1:56 PM  

yg cuba ambil gambar Gomo tu lah sebenarnya SB... dia ambil gambar Gomo kerana tgh siasat fitnah dalam blog ini...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP