LIVE PRK TENANG - Jangan Lepaskan Peluang Menikmati Paha Dan Dada Ayam Goreng Normala KFC

Friday, January 28, 2011

Tinggal lebih kurang 1 Jam 15 minit sahaja lagi untuk Seluruh Rakyat Malaysia tahu siapa Normala KFC yang sebenar benarnya!!!

Pendedahan Ekslusif yang mana akan mengoncangkan Kem PAS di PRK Tenang ini dan Salahuddin Ayob selaku Pengarah Jentera PAS Tenang juga pasti tidak akan senang duduk dengan Bukti yang akan di keluarkan!!!

Kita pinta seluruh Rakyat Malaysia untuk menilai sendiri siapa Normala KFC calon PAS bagi PRK Tenang ini!!!


Jam 9 Malam di Blogg Papa Gomo!!!


Nantikan............

Psssttt.... Juak Pakatan di harapkan Siap sedia dengan pendedahan ini!!! Hehehe

4 comments:

blogenstarz January 28, 2011 at 8:23 PM  

Ambo suko peho dan dado jo !

Kita Semua Akan Mati,  January 28, 2011 at 9:00 PM  

Gomo @ Norzamrizal,

Dengan nama Allah yg Maha Pemurah dan Maha Penyanyang, saya menyeru kamu mentaati perintah dari mafhum hadith ini.

Maksud Sabda Nabi S.A.W.
“Barang siapa yang membuka aib saudaranya maka Allah ta’ala akan membuka aibnya sampai diperlihatkan kepada keluarganya.” (Riwayat Ibnu Majah)

Jika kamu beriman pd Allah swt dan rasulnya.. Hentikanlah niatmu utk meneruskan perancanganmu membuka aib dan jika ia tidak benar maka kamu telah melakukan fitnah kepadanya...

Jika kamu seorang insan bergelar muslim yang beriman maka kamu past takut dgn janji azab Allah yg akan ditimpa ke atas kamu kelak..

Anonymous,  January 29, 2011 at 1:04 AM  

nak tanya;

1. Kawen 2 kali tu satu kesalahan ke? hinggakan isu kawen 2 kali diperbesar2kan...
2. tak percaya pada jodoh ke? rosmah pun kawen berkali kali...
3. suami tak boleh temankan isteri ke? najib pun selalu ditemankan...
4. beromantis dengan suami sendiri salah ke? tu ustazah bahiyah ramantik giler dgn suami dia...
5. kalau suami sakit, isteri kena sakit juga ke? fadzilah kamsah kata isteri kena bantu suami...

tak ada substance la pendedahan ni...sangat longgar...
macam mengumpat je taraf nya...

Anonymous,  January 29, 2011 at 4:19 AM  

beban sebenar nya kat boroi boncit tu lah hahahahahhahahah

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP