PANAS - The Real Kelantan Insider

Saturday, January 15, 2011



From now and here on, we will unravel the truth situation based on the chronology.

Among the questions that would be raised by us are;

1) Was the coronation of Sultan Muhammad VI LEGAL?

2) Was the amendment of Undang-undang Tubuh Negeri Kelantan LEGAL?

3) Was Sultan Ismail Petra actually been treated WELL?

4) Was he really INCAPABLE to rule Kelantan?

and the list goes on..


Lagi Selanjutnya KLIK The Real Kelantan Insider


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

8 comments:

tuan komrad January 15, 2011 at 2:29 AM  

wakakakakakakakakakakakak......

woi gendut.ko jgn memandai nak sentuh sultan kelantan...karang x pasey2 kena tulah.baru tau...

sumpah jadi jamban nak???

wakakakakakakakakakakakakakakakakak....

eh..sumaph jadi umi hafilda la,baru masyuk...boleh ronggeng2 skit...muka kasi jambu ...

wakakakakakakakakakakakakakaka...

MUHAMMAD NORZAMRIZAL PUAKA PENDERHAKA,  January 15, 2011 at 6:15 AM  

GOMO PENDERHAKA!!!!

AYUH PERKASA, KITA BUAT DEMO!!!!

AYUH UMNO, KITA KUTUK GOMO!!!

tapi aku rasa x yah la....SULTAN MUHAMMAD KE-VI, memang x sah pun....malahan memang SULTAN MUHAMMAD KE-VI memang x pernah wujud pun...

SULTAN MUHAMMAD KE-VI????

kahkahkah...

bodohnye gomo!!!

Tengku Muhammad Faris Petra adalah SULTAN MUHAMMAD KE-V !!!!!

V dan VI pun kau x tau beza gomo....kahkahkah

BODOH!!!

X payah la nak wat entry yang macam gini....tahap kau hanya entry citer2 lucah tu je la

MUHAMMAD NORZAMRIZAL CELAKO!

PapaBaik,  January 15, 2011 at 7:28 AM  

Oi Gomo... la ni zaman leak la, bukan zaman insider.... soh portal tu tuko name jadi Kelantan-Leaks! Hehe.. baru meleleh nik aziz!

RoboGAPS,  January 15, 2011 at 8:38 AM  

WTF Gomo....fucking rubbish blog jamban.

nak jadi bangang jangan jadi bangang macam TuanHj Saifool Al Bontot suruh pi Hospital Besaq di pi Pusrawa...kalau terus pi Hospital besaq jamin laporan keluarq lubang jubur dah terbarai...AkJuburi dah kedalam ..aman UMNO...WTF punya melayu

tuan komrad January 15, 2011 at 9:02 AM  

wakakakakakakakakakakaka...

semuanya insider la..leaks la...

last2 tertoggeng....

woi gendut..ko nyer video selingsing tak kluar2 lagi..ko nyuruk bagi peram dalam lubang jubo ke???

wakakakakakakakakakakakakak....

Anonymous,  January 16, 2011 at 10:59 PM  

silap besar jika hanya berbakti kpd rakyat jelata tetapi menderhaka kpd ayahanda & ibunda sendiri. buatlah berjuta kebajikan pun kpd hamba rakyat tetapi jika hati ibu telah disentap...tiada maaf bagi mu, anaknda

Anonymous,  April 14, 2011 at 2:19 AM  

kepada pembodek dan anjing2 yg menyalak,teruskanlah..kerana semua itu akan direkod,bkn oleh sb atau bukit aman tp oleh rakib dan atib..tggulah nanti sbb maut tiba bila sampai masanya....beringatlah...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP