PRIHATIN - Anaknya Pemimpin Politik, Cucunya Seorang Artis Tapi Nenek Nya Di Buang Ke Tong Sampah

Saturday, January 15, 2011



Siapakah wanita Tua di dalam Gambar di atas ini? Ibu siapakah wanita Tua ini? Nenek siapakah Wanita Tua ini? Apakah ada di antara anda yang mengenali wanita Tua ini?

Hari ini Gomo tidak akan mengeluarkan cerita Detail mengenai Makcik Tua di dalam Gambar di atas ini. Gomo akan ceritakan siapa makcik Tua ini dan siapa Anak anaknya dan juga Cucu cucunya yang mana telah MEMBUANG Makcik ini ke Pusat Penjagaan Orang Orang Tua.

Tidak kiralah Makcik ini Tua, Nyayuk, Cakap merapu, Berak dalam Kain atau apa sahaja sekalipun namun Makcik ini mempunyai Anak yang sewajipnya menjaga Ibunya ini sehingga ke Akhir hayat!!!

Makcik ini mempunyai Anak seorang Pemimpin Politik!!! Mempunyai seorang Cucu yang bergelar seorang Artis. Tapi anak dan cucunya ini semuanya tak boleh Pakai dan wajib kita Bongkarkan siapakah mereka yang telah membuang Ibu sendiri dan Nenek mereka di Pusat Jagaan Orang Tua ini.

Gomo akan dedahkan dalam sehari dua ini. Jika tidak Esok hariu Ahad maka Isnin lah akan Gomo dedahkan!!! Biar semua orang tahu Si Tanggang yang membuang Ibunya ini!!!


Psssttt... Kasih Ibu membawa ke Syurga....sayangilah Ibu anda ke akhir hayat!!!

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

24 comments:

Anonymous,  January 15, 2011 at 5:44 PM  

Anaknya menteri & cucunya artis program realiti ke?


ParangPanjang

Anonymous,  January 15, 2011 at 5:46 PM  

Salam kepada saudara ku yang mengucap dua kalimah syahadah. Masyallah, apakah mereka tiada terfikir akan semasa kecil siapakah yang menjaga dan membelai kasih sayang sehingga menjadi seorang yang berjaya di dunia? Mungkinkah disebabkan terlalu sibuk dengan kerjaya sehingga tiada masa untuk menjaga ibu dan nenek sendiri? Wallahualam..........semoga Tuhan memberi petunjuk kepada kita semua ke jalan yang benar

Anonymous,  January 15, 2011 at 6:27 PM  

err..adakah nama cucunya itu bermula dari huruf N??

Anonymous,  January 15, 2011 at 6:38 PM  

Saya beli vocal E

PAPA GOMO January 15, 2011 at 7:03 PM  

Anaknya mula huruf M
Cucunya mula huruf N

Smarter than a Fifth Grader,  January 15, 2011 at 7:07 PM  

cuba teka pulak menteri yg pandai ckp pasal undang2 tp anaknya pandai juga bersosial, sambil teguk air kencing setan sambil memeluk pompuan2 jalang di kelab2 malam dan bar..??

Papa Baik,  January 15, 2011 at 7:18 PM  

Anaknya mula huruf M + uhyiddin???
Cucunya mula huruf N + ajwa??

Hang biaq betoi gomo oiiiiii!!!

Anonymous,  January 15, 2011 at 9:28 PM  

Aku bukan nak bela bigguy atau sokong hang gomo, aku sokong semua blogger yang tibai puak pembangkang tak kira elitis atau nyamuk asal tibai pembangkang kaw kaw cukup.

Tapi kalau bab fitnah tak kira musuh atau kawan aku akan kutuk punya, tang rais tu aku kira dia sudah terlalu lama dalam UMNO kira pemimpin recycle lagi lama akan lagi banyak lobang next pru kasi turn orang lain plak lah.

Toksah gadoh kasi panjanglah.

RoboGAPS,  January 15, 2011 at 9:29 PM  

wtf nak teka.....walaupun bangang masuk u kena reject..tapi Tuan Hj saifool sanggup teman nenek ke Mekah..kalau Tuan Hj terus gi Hospital Besar jamin keluaq laporan lubang jubur dah barai...Aljuburi dah kedlm...tak payah hajah Umi sibuk nak ajak berdebat....debat apa lanchowwww.

Mknace January 15, 2011 at 9:31 PM  

:) :) :)
sian nenek ni

singgah dari mknace unlimited

shamsuri,  January 15, 2011 at 9:35 PM  

Gomo.aku akan sabar menanti berita yang amat memilukan ini.Kesian pada mak cik.Semoga Allah membalas jasa tak baik anak nya itu.

MUHAMMAD NORZAMRIZAL,  January 15, 2011 at 10:16 PM  

mana video selising ngn perupok ni gomo?

celako!

tuan komrad January 16, 2011 at 2:54 AM  

la..mati2 aku ingat nenek tu mangsa kerakusan kangkangan anak yatim...

fuh..terkezut aku...

apa la gomo.nak fitnah pon bleh tangguh2 ke....kasi hentam je la....

ko ni wat spoil la cam video selingsing....cakap berapi,tapi last2 kluar asap je...

sgray January 16, 2011 at 6:59 AM  

sabar bro...kita tunggu yarikh tayangnya pada tanggal 21hb nie...amacam bro Gomo.

Anonymous,  January 16, 2011 at 1:19 PM  

cucu nya bermula dengan D?????
da-------?jambu tu?hotel mania tu?

hmmmmm

-pengembala kambeng

Papa Baik,  January 16, 2011 at 6:45 PM  

GOMO,

Please prove to me that I'm wrong... >.<!

".....Pada tahun 1972, Tan Sri Hj Muhyuddin bin Hj Mohd Yassin telah bernikah dengan Puan Sri Noranee bte. Abdul Rahman. Terdapat maklumat daripada beberapa orang responden mengatakan bahawa, pertemuan jodoh ini adalah atas rekomen Tun Sulaiman Ninam Shah kerana Tan Sri Hj Muhyiddin adalah seorang pemuda yang sopan, pendiam dan pemalu. Hasil dari pertemuan jodoh ini, beliau telah dikurniakan seramai empat orang anak iaitu Muhammad, Fakri Yassin, Nabila dan Najwa

Tan Sri Hj Muhyiddin berasal dari keluarga ternama di Muar. Bapanya adalah seorang ulamak dan seorang penceramah atau pendakwah bebas yang sangat dihormati. Muhyiddin datang dari keluarga yang besar. Beliau mempunyai sebanyak 47 orang adik-beradik sebapa dan berlainan ibu. Ibu kandung Muhyiddin ialah Puan Hjh Khadijah bte. Hj Kassim. Adik beradik seibu sebapa beliau ialah Hjh Noraini, Hj Abd Aziz, Hj Ismail, Datin Rohana, Shahid dan Fatimah. Dalam kalangan keluarga, beliau dipanggil dengan nama timang-timangan Muyid. Semua adik-beradik Muhyiddin tinggal di rumah sendiri mengikut ibu masing-masing. Rumah isteri-isteri bapanya berdekatan dan sebelah-menyebelah atau berjiran. Rumah mereka terletak dalam sebuah kawasan tanah seluas satu ekar di Jalan Bakri Batu 1 ½ Muar, Johor. Di kawasan ini juga terdapat rumah-rumah bapa dan ibu saudara beliau seperti Hj Sulaiman dan Hj Md Nor adik Cikgu Hj Mohd Yassin.

Ibu-ibu tiri Tan Sri Muhyiddin ialah Hjh Maznah bte. Hj Daud, Hjh. Sapiah bte. Hj Abdullah dan Hjh Kintan bte. Hj. Ibrahim. Ibu kandung beliau ialah isteri kedua kepada bapanya Cikgu Hj Md Yassin. Kesemua mereka telah meninggal dunia. Keluarga besar Cikgu Hj Md Yassin tinggal bersama dengan akrab dan mesra. Kebanyakan anak isteri pertama mengikuti jejak bapa beliau menjadi ulamak, guru, ustaz dan ustazah. Daripada ibu Muhyiddin pula banyak antara mereka menjadi golongan professional dan begitu juga anak-anak daripada isteri ketiga dan keempat....."

-- http://sejarah-tunsheikh.blogspot.com/2010/01/tan-sri-dato-hj-muhyiddin-yasin-kini.html

Papa Baik,  January 16, 2011 at 6:50 PM  

GOMO,

Forget about my previous post! Sorry I've missed your latest post!

Thx`

cucu datok mandaliar,  January 17, 2011 at 2:15 AM  

pas itu islam

amno itu kapiaq

dap itu kawan islam

mca itu musuh islam

BN itu barisan neraka

gomol pulak bloger anjing upahan

Anonymous,  January 17, 2011 at 12:02 PM  

woooo cucu datok manadaliar @ pariah lahanat..

pas = setan

pkr = babi

dap = singapork

pr = pencacai rosak

TOPENG PERAK = bloger jilat bntot nicky najis

kickdefella = bloger shit husam

ko = anak haram nuar n shamsidar !

btol x bro ?? hahahahahahahahahahahahahahahaha

Anonymous,  January 17, 2011 at 5:14 PM  

aku rase pelik la gomok n itam!! tade seri air wuduk..
nape stakat ni tade sape yg nk cari ko n hentak pale ko ngn helmet MS88??
tade org islam len ke yg terigin nk join aku hentak kepale org munafik ni?

melvin February 2, 2011 at 1:06 PM  

Sokong kerajaan????

Suck my dick la...

Anonymous,  March 17, 2012 at 10:02 PM  

woi melvin..suck ur dick?? it shows how PR people using their dicks for.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP