ROGOL 18 SX - Lagi Kekesalan Isu Menteri Rogol Amah

Thursday, January 6, 2011



PASIR PUTEH - Majlis Veteran Umno Kelantan mengutuk sekeras-kerasnya tuduhan liar yang disiarkan oleh sebuah blog di Internet yang mendakwa Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Dr Rais Yatim terlibat dalam satu kes jenayah memperkosa pada 2007.

Pengerusinya, Datuk Rozali Isohak berkata tuduhan melulu tanpa usul periksa dibuat dengan niat jahat dan berkepentingan untuk menjatuhkan nama baik seseorang menteri yang diamanahkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.

"Veteran Umno Kelantan mengesa polis menyiasat laporan itu hingga ke akar umbi dan mengambil tindakan sewajarnya ke atas mereka yang bertanggungjawab meleparkan tuduhan buruk itu," katanya.Media hari ini melaporkan penafian Rais berhubung perkara itu dan meminta polis menyiasat pihak yang bertanggungjawab mengeluarkan kenyataan yang dianggapnya berniat jahat untuk menjatuhkan karier politiknya.

Rozali berkata Veteran Umno Kelantan akan membuat laporan polis berhubung laporan itu dan meminta siasatan rapi dan menyeluruh dibuat bagi memastikan pihak yang terlibat dihadapkan di mahkamah.

"Perbuatan yang merupakan tuduhan hina itu sengaja diadakan untuk membunuh karier menteri berkenaan adalah amat jijik dilakukan oleh kumpulan yang bermotif jahat, kita akan buat laporan polis hari ini," katanya.

Rais dalam kenyataanya menafikan sebarang alegasi tersebut sama ada yang berkaitan alegasi memperkosa mana-mana individu empat tahun lepas atau lain-lain dakwaan yang dicetuskan penulis liar blog di Internet atau mana-mana entiti politik

Sumber Sinar Harian!

GOMO: ini lah yang menunjukkan pemimpin BN telur dalam membersihkan nama yang tercalar! Rais Yatim dah minta pihak Polis jalankan siasatan terperinci ke atasnya dalam isu Rogol Amah ni! Jelas membuktikan Rais Yatim ada TELOR dan Pemimpin Berani!

Adun PAS Selising Saiful Bahri??? Mula mula dia diam, lepas tu kata akan Bincang ambil tindakan undang undang lepas tu Kereta saksi Di langgar Niat Membunuh dan kemudiannya Samseng Serang Saksi. Malah Ada ugutan Bunuh ke atas Azmy Awang Kelana Presiden Nadi Rakyat, Gomo pula di katakan Samseng nak datang Kutip! Macam macam!!!

Tapi sampai sekarang Adun Selising berdiam diri dan masih lagi tidak menjalankan apa apa tindakan Udang Undang ke atas Saksi Ustaz Saidi dan kami yang menyebarkan isu berkenaan! Pasal apa Takut???

Sah Adun Selising Takda KOTE!!!!

Big DOG dan Rocky Bru nak selamatkan diri katanya Isu Rais Yatim ini di keluarkan oleh Wikileaks! Ehhh Orang dah tahu hangpa ada masaalah dengan Rais Yatim! Ada Game di sebalik semua ni!

Takkan lah ada yang dah Balik Singapura bila Rais Yatim Mintak Polis Siasat??? Marah dengan SKMM pasal kena Geledah? Salah siapa??? Sendiri Fikir lah!!!

Jangan jadi Parasit!!!

Juak Pakatan? Mana jawapan lu orang??? Rais Yatim dah keluar kenyataan! Adun Selising bila??? Hehehe! Takkan diam je? Lawan Tetap Lawan!

9 comments:

Anonymous,  January 6, 2011 at 8:14 PM  

gomo pun xde telo
tunjuk la video adun selising
video din puduraya
kalau tak pun video telo gomo sendiri
baru la ada telo...
telo rais baru terjulur after 2week kes ni
tunggu cari idea.......

YANG GAMBI January 6, 2011 at 8:16 PM  

Berani kerana benar, jangan jadi macam Ketua UMUM pakatan yang banyak berdalih untuk memansuhkan perbicaraan di Mahkamah....

kah kah kah...RABAI pemuka YAHUDI umno takut nak report ke...kah kah kah,  January 6, 2011 at 8:17 PM  

kah kah kah...kesian wa tengok RABAI popeGOMO LU orang ni...kah kah kah

orang sudah report BARU mau ngaku...kah kah kah

jangan setakat suruh siasat laa...kasi saman la jugak...kah kah kah

apa pasal tak mau SAMAN...kah kah kah

adun selising pun sudah cakap dalam suratkhabar utusan
MALOYA lagi..kah kah kah

popeGOMO kasi report laa...bukti video TOTEY BASAH sudah ada apa mau PERAM...kah kah kah

bangang bangang popeGOMO ni...keh keh keh

woghih muloh zahar mace,  January 6, 2011 at 9:06 PM  

nnate gomo anok buah daud sunga peta, mano polis report zina adun selising ?.


aku woghih azhar mace, buleh kalu mung nok kena aku gak...........baso nnate mung nih............

Anonymous,  January 6, 2011 at 10:57 PM  

siang malam aku tunggu gambar bukti totey basah adun selising....mana???..cakap dalam seminggu nak tunjuk bukti...sampai la ni dah berminggu minggu...bodoh la kalau bukti hebat tu nak simpan.... kalau setakat gomo gertak adun suruh letak jawatan... ko tu sapa gomo???? tunjuk la bukti sampai adun tu tak dapat berkata apa... kahkah kah ramai pecacai umno kena kencing....dah agak dah..... utusan meloya pun malas nak ulas ...kahkahkah.. spesis takde telur....papagomo...

Anonymous,  January 6, 2011 at 11:08 PM  

GOMO, A voice panggil hang blogger cetek fikiran. HAHAHA

Pegilah tengok..

j3bat,  January 6, 2011 at 11:11 PM  

Yerlah gomo bila nak keluarkan video kote basah.

Video anuar berlakun sakit macam dah nak mampus dah tengok.

Video Anuar berjoget dah tengok.

Rakaman perbualan Anuar dengan jambunya dah dengar.

Video Anuar menipu, dah berlambak dalam youtube.

Gambar Anuar dengan kepala-kepala yahudi dah tengok.

Statement Anuar pasal kesaramataan Ugama dah baca. Bodoh Punya Anuar nak samakan Ugama Islam Dengan Ugama Yg Lain.

Video Cerita Ustaz yg tangkap Adun beromen dlm keretapi dah tengok.

Cuma Video kote basah jer belum.

Anonymous,  January 7, 2011 at 5:06 PM  

hehehe... berebut2 juak2 PR nk tgk video porno. Patut la byk iklan 'tahan lama' & 'boleh panjangkan lagi' dlm blog2 pro-PR. Giler sex semuanya. Hahahaha....

Mcm yg jebat sindirkan tu... dh mcm2 bukti video ttg kepincangan pemimpin derang kuar, tp klu hati dh tertutup semua tu x jln. Pemimpin2 PR suci2 belaka. Kentut pun wangi. Hehehe...

Anonymous,  January 8, 2011 at 1:53 AM  

papagomo: mana bukti?? tak ada bukti jangan lah cerita lebih!! buktikan.. tunjukkan video tuh!! atau pun nak simpan video tu smpai pru13? baru nak kuarkan?? tp betul jgk. idea... hehehe... ape pun wa nak lu buktikan k?? tak mo cite lbey je.. wa nak caye tapi wa takut jadi pitnah la brader.. bg wa ruang utk tidak menfitnah..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP