SKANDAL 18 SX Edisi Tenang - Wanita China Tampil Akui Punya Hubungan Dengan Tok Ai

Saturday, January 29, 2011




Lagi berita terbaru yang di perolehi apabila Puak Puak PAS mula menyerang Peribadi Calon BN Tok Ai dengan FITNAH yang terbaru dan boleh di katakan memang melampau.

FITNAH yang memang tak putus putus si puak PAS dan Pakatan Haram yang lain gunakan dalam nak menjatuhkan Kreabiliti calon BN yang bersih ini.

Jelas FITNAH ini sengaja di cipta dan amatlah tidak bertanggungjawap memandangkan:

1. Fitnah PAS yang cuba untuk memburukkan imej calon BN.
2. Taktik murahan PAS.
3. Penghinaan PAS terhadap wanita cina dengan mengatakan mereka pelacur.
4. Menyamakan Pelacur di Malaysia ini adalah terdiri dari kaum Cina.
5. Cuba melagakan perpaduan parti komponen di dalam Barisan Nasional.
6. Cuba merendahkan martabat kaum Cina
7. Menghina kredibiliti pegawai - pegawai JCS


Untuk Artikel Penuh layari Blogg BLOGGENSTARZ KLIK DI SINI


Psssttt...Depa dah kecut dengan cerita sebenar Normala KFC dan sekarang nak FITNAH calon BN pulak..memang sial lah depa ni


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

16 comments:

Anonymous,  January 29, 2011 at 4:41 PM  

lu fitnah org lg mcm gila babi bai..lu ingat la diri sket..pangai dah mcm xda agama..mak bapak lu mesti nyesal dapat anak mcm lu ni..wa komen kasar sket ni sbb lu ni dah xptt dah nk di hormat..nanti fitnah yg lu wat ni kne kat keturunan lu plak baru lu tau..

Anonymous,  January 29, 2011 at 4:50 PM  

dah macam nak lemas...capai je le apa yg patut..halal haram belakang kira ..janji perjuang suci utk ke putra jaya tercapai..berangan lagi le..rasanya 16 sept 2099.

Imam Muda,  January 29, 2011 at 5:01 PM  

post ini pun tak sepatutnya kluar dalam blog ni gomo @ norzamrizal.

Aib calom UMNO ni dh diketahui pula org yg tak tau apa2 snlm ni..

Jgnlah begini.. hentikan fitnah menfitnah ni.. Apakata saudara berhenti dulu dr post2 sebegini? Kemudian kta pulak sama2 minta dihentikan post oleh blogger2 pro PR.

Anonymous,  January 29, 2011 at 5:01 PM  

yaALLAH..aku tak sangka tokai pun mcm tu juga perangai..subhanallah..
kesian bini anak bini dia..

Anonymous,  January 29, 2011 at 5:29 PM  

Parti Ajaran Sesat...standard operating system....Pencacai pencacai dia biasa buat fitnah tu. Umno dah mula nak belajar dari Parti Anak Setan ...Jangan...

Anonymous,  January 29, 2011 at 6:14 PM  

INi Bukan fitnah ini betul betul Maaa...

Wanredone January 29, 2011 at 6:20 PM  

Jumlah pengundi: 14753

Melayu 7014
Undi : BN 4536
PAS 696

Cina 5765
Undi: BN 2789
PAS 1279

India + 1974
Undi : BN 1298
PAS 281

BN 8623
PAS 2256

Majority 6367

Pengikut Nabi Muhamad January 29, 2011 at 6:48 PM  

saudara papa....

hentikanlah serang menyerang peribadi ni....akan lebih banyak fitnah2 yang akan direka dari pihak PR dan BN, orang awam akan jadi keliru, akhirnya tak kuar mengundi....lebih baik saudara buat atikel dan selitkan dengan ayat2 Quran dan sunnah sebagai pengajaran ada juga pahala dari Allah

Anonymous,  January 29, 2011 at 7:04 PM  

kenapa bila kena kat BN dikatakan fitnah & serangan peribadi?!

sedangkan apa yg PapaGomo sendiri tulis dlm blog jelas serangan peribadi!?

Anonymous,  January 29, 2011 at 8:08 PM  

Serangan Last Minute...
Dah tak ada mender lg nak di kaitkan...hentam ajer lah labu...heheheh..

Puak PAS ni letak gambar cina tu, pasal dia org tahu, BN x boleh nak dapatkan bukti....kalau letak muka melayu...sampai lubang cacing di cari...macam kes Rais Yatim ler...kan dapat malu besar tu...hehehehe...

Tapi muka depa ni bukan tahu malu...muka kene tepek ngan kulit BABI mana tahu malu...hehehehe

" Anak babi berkata kepada ibunya"..." Ibu, kenapa orang bila tengok kita dia org akan ketawa..bu".

Mak Babi pun berkata. " Anak ku, kemana kita pergi, kemana kita singgah, kemana sekali pun kita berada, bila terserempak dgn mereka, mereka akan panggil kita BABIIIII"...HEHEHEHEHEHE.....

Anonymous,  January 29, 2011 at 10:51 PM  

Gomo.. besok Bn menang majoriti 4000 atas lah...

Ni nyonya kangkang mana PAS angkut jadi cerita ni....

Ha..ha...macam-macam

Anonymous,  January 29, 2011 at 11:47 PM  

Kangkang mak lu........

Anonymous,  January 30, 2011 at 12:21 AM  

PAS KONTOL

hisham January 30, 2011 at 10:53 AM  

memang benar....puak2 pas ni terlalu biadap atau lebih senang di panggil kurang ajar.
letak songkok putih dan hijau atas kepala tapi tidak punya budi pekerti yang baik.
semasa di hulu selangor hari tu pun sama.
mereka menjerit dan mengganggu setiap yang melintas depan mereka.
inilah rupa hasil dari didikan ulama2 syaitan dalam pas.
anjing pun lebih sopan bila melintas depan kita.
.
kepada anjing pas....anda memang layak dipanggil anjing kerana sikap kurang ajar yang selalu ditunjukan didepan khalayak ramai.

Anonymous,  January 30, 2011 at 12:34 PM  

anjing umngok dah menyalak...kah..kah..kah....
menyalak dengan sopan...kah..kah..kah...

Anonymous,  January 30, 2011 at 4:34 PM  

cina mana yang tak terliur dgn ADO bang...duit dapat, tanah pun dapat...apa salahnya tukar suka sama suka...kalau aku jd ADO pun aku rembat..si azahar tu pun ada batang butuh juga...sama mcm gomo...itu baru boleh pemimpin jadi pemimpin umno...duit dan burit dah jadi mainan...bila jd YB lagi sakan la menyalaknya...nk buat cm no, dah trademark umno mcm tu....yang bodohnya pengundi BN!!!

melayuumnojati

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP