TERKINI - Adun PKR Sri Muda Di Tangkap

Thursday, January 6, 2011



Gomo baru di fahamkan sebentar tadi Adun CELAKO Suhaimi Sri Muda telah di tahan oleh pihak berkuasa ekoran laporan Polis yang di buat ke atasnya dalam melakukan Penghinaan kepada Baginda Tuanku Sultan Selangor.

Suhaimi Celako ini telah di tahan di rumahnya dan kemudiannya di bawa ke Bukit Aman bagi soal siasat dan tindakan lajut ke atas adun Celako ini juga masih lagi belum di ketahui.

Gomo mengharapkan agar Adun Celako PKR Anjing ini di tahan reman selama 14 hari bagi membantu siasatan!!!

Ini lah akibat kurang ajar yang sememangnya nak kena Ajar!!! Untuk makluman mengenai isu ini sila baca Petikan Bernama di bawah ini:


Tujuh lagi laporan polis dibuat berhubung kenyataan Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Seri Muda, Shuhaimi Shafiei yang dianggap menghina Sultan Selangor dalam laman blognya.

Tiga laporan dibuat oleh Pemuda Umno, MCA dan MIC Bahagian Kota Raja, manakala empat lagi oleh badan bukan kerajaan - Persatuan Bugis Selangor, Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) cawangan Klang, Gabungan Anti-Penyelewengan Selangor (GAPS) serta Pusat Komuniti Andalas.

Ketua Pemuda BN Kota Raja, Nur Azman Anuarul Perai yang mewakili Pemuda Umno, MCA dan MIC berkata kenyataan yang dibuat Shuhaimi pada 30 Disember lalu dalam laman blog http://srimuda.blogspot.com memberi gambaran Sultan Sharafuddin Idris Shah bertindak sewenang-wenangnya tanpa mengambilkira amalan perlembagaan ketika memperkenankan pelantikan Datuk Mohd Khusrin Munawi sebagai Setiausaha Kerajaan (SUK) Negeri Selangor yang baru.

"Saya berpendapat kenyataan Shuhaimi (kanan) sengaja dibuat untuk menaikkan kemarahan rakyat dan memberi persepsi negatif terhadap institusi Raja-Raja Melayu dan boleh menggugat ketenteraman awam dan negara," katanya.

Beliau memberitahu demikian ketika ditemui pemberita sebelum membuat laporan polis berhubung perkara itu di Ibu Pejabat Polis Daerah Klang Selatan di Klang hari ini.

Sementara itu, Pengerusi Persatuan Bugis Selangor, Raja Ahmad Raja Abdul Wahid berkata tindakan kerajaan Selangor yang masih mempertikaikan pelantikan Mohd Khusrin sebagai SUK disifatkan menderhaka kepada Sultan Selangor.

"Kami warga Bugis menganggap kenyataan Shuhaimi seolah-olah menghasut rakyat menentang institusi beraja di negeri ini serta mencabar kedudukan Sultan Selangor yang berasal daripada keturunan Bugis," katanya yang juga Ketua Umno Cawangan Bandar Klang Selatan.

Dalam blog itu, Shuhaimi antara lain, mendakwa jawatan SUK tidak memerlukan perkenan Sultan Selangor dan sebaliknya ia adalah di bawah bidang kuasa Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri (MMKN) dan baginda seharusnya bertindak berdasarkan nasihat majlis berkenaan, bukannya berkecuali.

Malah, wakil rakyat PKR itu menerusi kenyataan dalam blog berkenaan seolah-olah turut memberikan gambaran amaran kepada institusi beraja Selangor supaya “tidak berterusan bertindak membelakangkan MMKN atau terpaksa berdepan dengan gelombang kebangkitan rakyat bagi menentang pihak istana”.
- Bernama




Pssstttt.....Mampos lu......Biadap nak mampos...


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM


ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

32 comments:

Anonymous,  January 6, 2011 at 9:41 PM  

Denda sampai ada PRK sri muda pulokk

blogenstarz January 6, 2011 at 10:10 PM  

Gedebe tok reti silat ! bodo !

tuan komrad January 6, 2011 at 10:17 PM  

wakakakakakakakak..dr maza pon dah kritik sultan...

geng2 perut boroi umngok ngan perkosa taknak wat report ke???

nanti bleh wat demo depan umah dr maza sambil bawak kapal babi....

BN= babi nasional

wakakakakakakakakakakakakakakak....yuden sungguh

opsss..lupa..kes adun selinsing taknak report polis gak ke???

wakakakakakakakakakakakakakakak...apco..apco..apco

Anonymous,  January 6, 2011 at 10:34 PM  

YA ALLAH...
SEDARKANLAH PAPA GOMO NIE...
RASANYA MEMANG DA BUKAN ORANG ISLAM DA.. SOLAT 5 WAKTU PUN DA TAK BETUL... TAUBATLA PAPA GOMO...
ADAKAH AWAK ISLAM?

mosabit January 6, 2011 at 10:35 PM  

maka akan ada pilihanraya kecil di sri muda....

kah kah kah kah kah kah ...

Anonymous,  January 6, 2011 at 10:51 PM  

hai ..beruntung orang seri muda ..dapat jalan tar baru,dapat adun baru..tapi yg pastinya InsyaAllah bukan dari parti gay ..sebab kredibility parti PKR ni dah hancus (parti kelentong rakyat)....tak macam tu Tuan komrad..( Tuan Komunis...)memang pandan dgn nama dan visi..

Anonymous,  January 6, 2011 at 11:02 PM  

Sedih hati aku, sultanku dihina...tp sedih lagi bangsa lain tidak dipengapa2kan, kalau bangsaku melayu, cepat sungguh tangan2 itu bertindak..

Anonymous,  January 6, 2011 at 11:08 PM  

Daulat Tuanku. Pengajaran kepada sesiapapun yang kurang ajar.

Anonymous,  January 6, 2011 at 11:15 PM  

memang celaka si shuhaimi ni! lagi celaka anjing2 DAPig yang menyokong si celaka tu! aku kalau jumpa celaka tu aku akan ludah muka dia! celaka kau shuhaimi!!!

Anonymous,  January 6, 2011 at 11:18 PM  

derhaka, hehehe tak der istilah derhaka nyer,,,mb khalid teruskan cita2 dan aspirasi rakyat

HUSIN,  January 6, 2011 at 11:33 PM  

AKU BENCI UMNO-BN-APCO

Anonymous,  January 6, 2011 at 11:40 PM  

Ko ni mmg Anak Gampang la Norzamrizal..

Hahn January 6, 2011 at 11:51 PM  

Itulah corong suara Anuwar al juburi. Membangkitkan kacau bilau negara memang kerja dia. Dia dah dapat tugas khas itu dari Iblis.

Adun tu kalau bukan Anuwar suruh dia pun tak tau apa nak cakap tinggal marah jer la. Gitu lah pilih orang tak sekolah.

kingnek January 6, 2011 at 11:51 PM  

Yang korang cakap APCO ni kenapa pulak? Korang kaji lah sahabat Brader Anwar, semua yahudi internasionalis. Korang ni buat bodoh ke memang bodoh? Kalau Abu Bakar Siddiq masih hidup, korang ni mesti diperangi kerana bersikap munafiq! Kalau Najib tu agen yahudi, aku janji korang, aku akan perangi dirinya, tapi setelah aku selidik, tiada bukti bagi demikian. Anwar toksah cakap lah, macam menyalakan api pada tengah hari, terlalu nyata, hanya mereka berhati gelap sahaja tak boleh nampak! Insaflah wahai puak munafik, politik ni sementara aje, ingat akhirat kelak!

Anonymous,  January 6, 2011 at 11:54 PM  

Kalau Adun Batu Muda tu anjing, kamu lebih anjing dari anjing

Anonymous,  January 7, 2011 at 12:01 AM  

papa gomo ni lahir dari perut islam ke..atau memang tak faham islam itu ape.

tuan komrad January 7, 2011 at 12:08 AM  

papo gendut maner bleh caye..kes adun selinsing pon kantoi...dah terbiasa sangat makan duit haram...kencing merata-rata...hancing plak tuh....berak plak tak penah basuh...

1apco juara rakyat...wakakakakakakakaka..juara kebenda..juara di celah kangkang bik indon bleh lar...

wakakakakakakakakakakakakakak...

pasal namewee kecut telor...nak berdemo pon tersipu2 malu...pak brahim katak usap perut boroi dia kat umah..suruh anak buah bawak bertendang...wakakakakakakakakaka

Anonymous,  January 7, 2011 at 12:15 AM  

mana boleh tangkap org pkr, gomo, tak adillah polis buat gitu. takpa, gomo, nanti kita minta dsai saman polis dan kerajaan Malaysia pula lps ni.

Anonymous,  January 7, 2011 at 12:19 AM  

penyokong2 pakatpakat balun jubur ni guna otak babi bila berpikir...patut la

tuan komrad January 7, 2011 at 12:25 AM  

BN=Barang Naik

Pmemimpin BN naik tocang

Bapak Dafi naik bengong

Rakyat naik angin...

Anak yatim???? adik kecik dia je yang naik....sebab makan viagra

wakakakakakakkaakakakakakakakakak

kah kah kah...mesti pemuka YAHUDI umno akan kata...makcik gomen ni tak KENANG BUDI...kah kah kah,  January 7, 2011 at 12:36 AM  

kah kah kah...semakin hari semakin SERONOK nengok gelagat umnoAPCO ni...kah kah kah

dalam diam-diam kes khusrin dorang kasi NAIK minyak...kah kah kah

bak KATA makcik GOMEN yang nak pencen lagi 6 bulan yang tumpang makan kat meja aku...KERAAjaan NI INGAT RAKYAT boleh diperbodohkan macam dulu gak nya...kah kah kah

kata makcik GOMEN tu lagi...anaknya yang umur 34 tahun kalo bercerita hal politik ni...habis dimakinya umnoAPCO ni...kah kah kah

apa sudah JADI...makcik GOMEN pun dah bengang...kah kah kah

Anonymous,  January 7, 2011 at 1:44 AM  

kahkahkah,, soltan kavita singh,,, sapa takut.

baginda® January 7, 2011 at 4:17 AM  

MCA,MIC,PPP,GERAKAN ANTI ISLAM
UMNO ITU APCO
PR ITU PAKATAN RAKYAT


PAPA GOMO HARUS BERTAUBAT dan BEKERJA DENGAN APCO YAHUDI ZIONIS

Anonymous,  January 7, 2011 at 9:15 AM  

baginda bodoh ko ni memang prosak bangsa..anjing

Anonymous,  January 7, 2011 at 10:55 AM  

yb sri muda tu dh kena tgkap atau dh lari oversea, cuba check btl'2, dgr kata opis dia kena simbah cat merah, nk tkr cat kot...

Anonymous,  January 7, 2011 at 10:56 AM  

yb sri muda tu dh kena tgkap atau dh lari oversea, cuba check btl'2, dgr kata opis dia kena simbah cat merah, nk tkr cat kot...

suhaimee,  January 7, 2011 at 5:48 PM  

cibai lu gomo

Jais Sahok,  January 7, 2011 at 5:51 PM  

Celaka Nedu

Anonymous,  January 7, 2011 at 7:36 PM  

tipu lagi
tu la kerja gomo
semua kerja gomo menipu
berapa banyak tipu aaaaa
berapa la dapat imbuhan
imbuhan dunia dapat
imbuhan akhirat pun dapat...
video sana
video sini
bukti sana
bukti sini

Anonymous,  January 9, 2011 at 8:09 PM  

wei juak2 umno bahlol jangan nak tunjuk hero la..pertahan sultan konon..bleh blah la..dasar munafik..yg umno hina sultan dari dulu lg tak apa plak..umngok yahudi zionis bahlol !!!!!!!!!!!

Anonymous,  January 10, 2011 at 11:44 AM  

Dulu Karpal Singh hina Sultan Perak..kenapa tak ditangkap....tangkap le jugak...Singh Laknatullah tu...

Anonymous,  January 11, 2011 at 3:45 PM  

Wah..hebat anjing-anjing dan babi-babi PR MENYERANG??? hahahahha...

Anjing2 dan babi2 penjilat tegar Jubur kunyit anuar,Jubir Berbulu Karpal,,ngan Jubur kincit LGE...hahahaha...

Dah menyalak melolong mempertahankan Pemimpin Haprak dia orang....Seluruh dunia kenal siapa Anuar...si peliwat tegar..

UmnoAPCO????? Hahahaha...bodoh piang, tak leh terima lagi kebenaran...betapa bodohnya korang semer...memang bingai....

No bukti...anuar pun tak leh bagi bukti, duk melalak lagi...yang kuat pegang telur yahudi si anuar...bukan dia org tak tahu, tapi buat2 tak tahu...dok sokong lagi....BINGAAAAAIIIIIIIIII puak2 ni..memang sah jadi ANJING & BABI Peliharaan anuar ...duk jaga pintu pagar rumah dia dah ler korang semer.....

PR - PEMBOHONG RAKYAT, PEMBELIT RAKYAT, PEDAJAL RAKYAT

PKR - PARTI KENCING RAKYAT

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP