18 SX - Gambar Milik Adun PAS Perupok! Sebarkan!!!

Friday, February 18, 2011


Adun PAS Perupok???

Errr macam mana pulak kita nak tentukan ini adalah Gambar Adun PAS Perupok?

Rileks.....segala galanya akan di bongkarkan!!!

Gambar yang pastinya Hangat Pecah Panggung lah beb gua cakap lu, emmm jangan kita lupa setiap yang di lakukan Adun perupok di lihat oleh masyarakat dan Takdir Allah yang maha Besar telah memberikan kami peluang untuk memperolehi Bukti bahawasanya Adun PAS Perupok memang Kaki Tino!!!

Gambar SEBENAR Milik Adun PAS Perupok Akan kita Sebarkan walaupun mendapat tentangan dari pelbagai pihak yang cuba membayar Kami team Nadi Rakyat agar isu Adun PAS Perupok ini di diamkan dan di Halalkan.

Kami Team Nadi Rakyat juga sudah bersiap sedia di atas segala kemungkinan yang berlaku sebagaimana isu Adun PAS Selising yang telah cuba melakukan tindakan luar batasan dengan melanggar dan Menetak Ustaz Saidi Saksi yang menangkap nya Berkhalwat di atas kereta Api.

Sampai ke hari ini juga tidak ada tindakan yang di ambil oleh Adun PAS Selising dalam mengheretUstaz Saidi dan Kami team Nadi Rakyat ke Mahkamah...awat jadi lagu tu? Takut Pendedahan akan terus di bongkarkan?

Kita ada Undang Undang. So jika nak Lawan maka Kita Lawan di Mahkamah!!!




JAM 2.30 Petang Ini Di Blogg PAPA GOMO!!!!

Siap Sedia Wahai Pejuang Pejuang Cyber Pro Kerajaan, Kita Akan BONGKAR Satu Lagi Siri MAKSIAT Yang DI Lakukan Pemimpin PAS.


Buat Pejuang Cyber Pakatan Haram Terutama PAS, Sila Balas Pendedahan Kami Ini Jika Kami FITNAH. Namun Sebelum Menyerang Seeloknya Bertanyakan Kepada Adun PAS Perupok Akan Kebenarannya.


Psssttt..Dasyat gambar nye....hebat juga Puak PAS ni...Rakus dan Gila Seks!!!


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

34 comments:

YB Raz February 18, 2011 at 9:42 AM  

adoi gambau xley blah hahahaha

Anonymous,  February 18, 2011 at 9:49 AM  

eh..sejibik cam muka gomo

TESLAMARIN February 18, 2011 at 9:50 AM  

ingatkan dagu bengkak ka, suwei la hari niiii!!!!!!!!!!!

Penditakainsingkat February 18, 2011 at 9:59 AM  

Pas tidak boleh main sembunyi sembunyi lagi.

Pas boleh berbohong selama ini kerana dilindungi oleh serban dan kopiah putih serta ayat2 Allah yg mereka mainkan selama ini.

Pembongkaran kebenaran, pendedahan yang berwibawa adalah sebahagian dari elemen dakwah.

Rakyat ingin tahu untuk membetulkan persepsi terhadap Pas. Membina Persepsi yang betul adalah sebahagian daripada kejayaan Rasulullah mengeluarkan umat manusia dari cengkaman jahiliah.

Teruskan dengan niat yang betul dan usaha ini membantu membela agama, bangsa dan negara.

Anonymous,  February 18, 2011 at 10:02 AM  

balun pakai pioh ...pelacur pakai tudung ..takbirrrr..membangun bersama isle.

Anonymous,  February 18, 2011 at 10:11 AM  

mungkin gambar kote gomo membengkak di pagi jumaat..haram jadah sungguh....

cam buah duku kena peram seminggu..kecut

sebab malam tadi membalun tak hingat dunia

balun bapok kb ke gomo??

Anonymous,  February 18, 2011 at 10:15 AM  

betul la tu kalau tak takut gak gomo nak letak gmbr tu nanti kena saman..

sgray February 18, 2011 at 10:42 AM  

Menyemubyikan aib tu baik [hub sesama manusia]..Tapi hal kes2 lu nie bro..wajib di siarkan ..Amar makruf wanil mungkar bro..[hub dengan allah].

Biaq semua kenal sapa munafiq2 nie yang dok melacurkan Islam dengan ISLE mereka.

Anonymous,  February 18, 2011 at 10:47 AM  

gomo... gomo.... ko kalo buat fitnah tak kira hari... hari jumaat pn ko buat fitnah... citer tak de fakta langsung.. semua citer setengah jln...kaki auta la ko ni...

P/S: Papagomo al auta harus bertaubat

Anonymous,  February 18, 2011 at 10:49 AM  

teruskan pendedahan, aku memang anti sangat kat org2 yg pandai berlakon warak tapi belakang kita rupanya syaitan..

Anonymous,  February 18, 2011 at 10:53 AM  

bongok punya ahlul pas..tunggu la apa gomo nak siarkan...pagi2 buta dah nak hamun orng...kalau betul apa nak kau orang marahkan..terimalah hukuman pada parti cap ayam yang suka buat fitnah..sepah sana jilat sini..rodok sana tak kira orang punya...gedebe betui..ni la gara2 penangan ubat kuat..serban tebal jgn ingat tak da nafsu..kalau boleh semua nak sapu..tarbiyah kan sikit ustat tul pas...pas uh pas..dpt pemimpin kaki balun..nasib lu la...

Wan Azri,  February 18, 2011 at 11:03 AM  

nak dedah, dedah bebetul tau.
takmau tipu2 tipu antiklimaks macam sebelum ni. hi hi hi.

kah kah kah...HJ sialfool mesti suka ni...kah kah kah,  February 18, 2011 at 11:03 AM  

kah kah kah...adakah BENAR kote itu kepunyaan adun PERUPOKK...kah kah kah

atau kepunyaan...

A. PORNLEK...kah kah kah

B. ANAK YATIM BELAKANG PINTU...

C. ADUN SELISING...

D. MAT TERJARJIS RABA BONTOTS...

E. ADUN PERUPOKK...

F. SIKAFIR pope THE JEWISH gomo

lagi satu bangang SIKAFIR gomo...berapa umor ADUN ni...kah kah kah

cuba TENGOK saiz kerandut gambar tu...kah kah kah

cuba tengok kerandut tu masih tegang yang menjadi pujaan ramai BETINA...kah kah kah

woii...pope gomo cuba ko tonggeng tengok labuh mana kerandut ko...kah kah kah

pOrknick,  February 18, 2011 at 11:11 AM  

gomo.. lu kalo dedahkan, pasti puak hamPAS ni xcaya. sure dorg kata ko punye pic tu.. tu la, kalo dah kena tipu bulat2, sampai mati puak hamPAS ni xkan percaya. Rsnya bnda ape yg buat puak hamPAS ni percaya yer? oh, lupa. Dorang caya halal n haram Pork Nik jer. hahua

kah kah kah...kita MESTI percaya itu bukan KOTE gomo...kah kah kah,  February 18, 2011 at 11:24 AM  

kah kah kah...kita mesti percaya UMNO ITU ISLAM...kah kah kah

kita mesti percaya SIALFOOL kena LIWAT tapi jubor tak koyak...kah kah kah

kita mesti percaya video ADUN SELISING dalam proses editing...kah kah kah

kita mesti percaya FLOM pakai duit MAKBAPAK bik mama punya...kah kah kah

kita mesti percaya bik mama pergi sana sini disponsor oleh TOK ARAB...kah kah kah

kita mesti percaya UMNO ITU ISLAM wang haram rm888 billion MAKCIK PAKCIK FELDA, ANE JUAL SIRIH, APEK JUAL SAYUR yang bawak keluar dari MALAYSIA...kah kah kah

Lord Garam February 18, 2011 at 11:30 AM  

gomo,

aku tumbuk muka hang laju2 kalu jumpa hang kat hotel puduraya....

tapi aku suka..

itu gambar konek kecik macam rambutan milik karpal singh..hahaha

Anonymous,  February 18, 2011 at 12:10 PM  

Ini mcm punya kecik pun gila betina jugak. Kahkahkahkahkahkah......

mazri February 18, 2011 at 12:13 PM  

PG...awat la hang p boh pic telur kecut pakai spekmata....
adehhhhh.....
tersembur nasi lemak aku ni...
aku sokong PG...sebarkan kebenaran...
jangan pedulikan cacian puak2 haram jadah tuh....yang penting parti ajaran sesat mesti di ajar

Anonymous,  February 18, 2011 at 12:33 PM  

Gomo..lu ni dah byk sgt fitnah....

Sekiranye lu nk mati nanti...penuh ngan azab...

dan sekiranye gua masih hidup...gua la nk jadi org pertama gelak kan lu bile lu nk mati nanti...

bile lu dah mati nanti,gua teringin nk kencing atas kubur lu...

blogenstarz February 18, 2011 at 12:40 PM  

Hua HUa Hua....
Kah kah kah..................

Melampau sungguh !

Ingatkan gambar apa.DiTenug lama baru nampak jelas !

Bingai laaaaaa

Anonymous,  February 18, 2011 at 1:44 PM  

cian anak ko..ko tipu dia idup-idup..ko ckap nk ambil gambar untuk anta kat doktor sbb butuh anak ko kene penyakit lukimia..(kepala botak beb) tapi ko masuk dlm entri ko plak..pas tu ko ckap orang punya plak... adussss..

Anonymous,  February 18, 2011 at 1:50 PM  

eh gomo ekau ni.... ishhhh aku minta tolonglah banyak-banyak!!! tolong jangan buat saspen kalau nak dedah, dedahlah dari A sampai Z. aku pun nak tau jugak ni betul ke atau hampeh! jangan sparuh jalan je gomo kalau benda ni memang benar. aku saspen gila babi dari pukul 2 smalam lagi gomooooo!!!!!!!!!! cepat ler dedah kalau betulllll!!!!!!!!!!!

Anonymous,  February 18, 2011 at 2:11 PM  

keajaiban....
monyet ketawa di www.ikutsukaaku.blogspot.com
sila link untuk mengetahui keajaiban ini..
dan monyet diliwat lebih sepuluh lelaki..
jom baca!!!!

Anonymous,  February 18, 2011 at 2:18 PM  

sebijik cam papagomo..hodoh..

woi papgomo..ape punye blog dah..cam syiall...wat malu jee beb

gwkolonel February 18, 2011 at 2:23 PM  

Gomo

aku sokong pendedahan hang... selama ni puak pas fikir mereka ni lebih islam dari org lain.. kalau maksiat yg mereka buat seua jadi halal.

btw ... aku ingatkan hidung adun perupuk...pala kote rupanya wahahahahahaaa... siot punye gambar

noor,  February 18, 2011 at 3:17 PM  

BODOH PUNYA GOMO..BUANG MASA AJA..

Dee Lee,  February 18, 2011 at 3:23 PM  

papa gomo peipu macam babi!!!
mai tengok aku dah cari gambar asal kat sini!! geng geng umno ngok yg buta IT memang la pecaye beyehhhh baso otok tok pok.... baso bongok pok ndir.

http://1.bp.blogspot.com/_0X1ggm5ZqsA/TEm3j6CajyI/AAAAAAAAGzQ/WG4P7sfZo5M/s1600/unhappyface.jpg

Hamba Lemah,  February 18, 2011 at 7:02 PM  

aku xtau ianya benar atau tak...(ku serahkan kepada titik2 kebenaran) kalu ianya ternyata benar ku pinta agar si pelaku memohon ampun pada Allah Yang Maha Esa...jaga tingkahlaku & peribadi kalian...kerna kalian membawa imej sebuah Parti yang berpaksikan ISLAMIK..Tetapi jika ianya ternyata pembohongan & fitnah ku pinta agar PG juga bertaubat sblm nyawamu dicabut dari kepala...kesakitan yg amat dashyat lagi tragis...(siapa salah siapa betul...jika ianya suatu penganiayaan..bersama2laaa kalian berdoa agar orang ini berubah..ingat...dosa2 anda kan ditanggung oleh anak cucu kalian..mgkinkah suatu arie nanti anak, cucu n cicit kalian lbh teruk dari ini...kesan pembalasan Allah s.w.t terhdp kesilapan yg anda semua lakukan...(KITER SALING MEMPORAK PERANDAKAN KEUTUHAN BANGSA & AGAMA KITER PADAHAL BANGSA LAIN BERTEPUK TNGAN & BERSORAK ATS KEMUSNAHAN BANGSA KITER)....Fikirkanlaaa masa depan generasi kiter n jgnlaaa generasi kiter menangung sgala dosa yg kiter lakukan... (SEMOGA KITER SEMUA MENDAPAT RAHMAT DARI ALLAH SWT)...Aminnnnnnn

Ahmad Jawhi February 18, 2011 at 7:41 PM  

giler! sudah-sudahlah menipu rakyat.. konon alim tapi membalun jugak..

Anonymous,  February 18, 2011 at 8:43 PM  

saya kidnap gambar yer tuan!

Anonymous,  February 18, 2011 at 11:18 PM  

macam babi kote gomo...ehehehehe

Anonymous,  February 19, 2011 at 1:17 AM  

Tenung lama2.....mcm BULLDOG!!! kau.

UMNO is DEAD,  February 19, 2011 at 2:25 AM  

Ingat Gomo, Ingat Seks, Ingat, ni la keje BARUA2 UMNGOK... hahaha...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP