Azmin Ali DAYUS Hantar Afifa Ke Australia Bila Dah Kecut Telor

Sunday, February 6, 2011

Wow..... Di Mana Afifa yang berumur 16 tahun waktu ini? Afifa anak kepada Shamsidar dan Azmin Ali.


Opsss.... Azmin Ali bapanya???




Gomo baru mendapat maklumat yang Afifa telah di hantar ke Australia oleh Azmin Ali ekoran dari pendedahan demi pendedahan Panas Mak Saudara nya Ummi Hafilda.



Afifa telah mula bertanyakan kepada Azmin Ali siapa bapa kandungnya dan Azmin Ali telah Gagal menjawap persoalan yang di Timbulkan Afifa. Dan ekoran dari pertanyaan itu maka Azmin Ali yang gusar akan pecah nya tembelang akan Bapa Kandung sebenar Afifa maka di hantar Afifa ke Australia menuntut di sana.



Emmm Awat takut Azmin Ali? Kenapa takut nak nyatakan siapa bapa kandung sebenar Afifa? Kau ni memang Dayus lah Azmin Ali.




Pembongkaran demi pembongkaran akan di lakukan oleh Kami para Blogger dan Facebookers!!! Lu Siap sedia lah Azmin Ali GAY JAMBAN DAYUS!!!




Psssttt... Kalau tak takut kenapa tak jalankan ujian DNA? Khak Ptuih lah Azmin Ali

78 comments:

rakyatsabah February 6, 2011 at 7:12 PM  

Betul tu, terlalu emosional..di mana kesantunan orang Malaysia? gitu ke orang umno..

Anonymous,  February 6, 2011 at 7:18 PM  

eh, bukan ujian DNA pnah buat ke dulu n ujian tu positive dia anak azmin...

aku makin pening la isu ni, aku sendiri baca surat khabar waktu tu...aik

tak kan isu yg dah terbukti nak dimainkan lagi...penfitnah betul ni
adoiii...semoga kau menerima bala yg setiimpal

RoboGAPS,  February 6, 2011 at 7:19 PM  

Gomo@Norzamrizal Al Bangang...bini hang jaga

Aku sokong UMNO dulu, kini dan selamanya...satu satu parti politik yang dapat menyelamatkan aku di kahirat nanti...


Celaka doktor bangla keluar laporan lubang jubor Tuan Hj Saifool Al Bonotot masih kuncup kemut lagi....kalau sibangang al bontot terus ke Hospital besaq jamin keluaq laporan lubang jubor dah koyak rabak...bangang punya tu haji

Anonymous,  February 6, 2011 at 7:21 PM  

orang hamPAS dan pkr lagi lah terok perangai mereka! bini azmin bini anwar jugak! celaka lah kau azmin ali!

Anonymous,  February 6, 2011 at 8:03 PM  

Assmin pun madu kak jijah jadi yang untung bang auuuw nu arr semua balun, kiri, kanan, atas , bawah depan, belakang membujur lalu melintang pun di bantai.

urangkita,  February 6, 2011 at 8:50 PM  

budu punya rakyatsabah. sdap hati saja ko komen org umno. kalau ko nda kanal si juburi tu, labih baik ko tutup seja mulut busuk ko tu.

Hanya Islam,  February 6, 2011 at 9:17 PM  

Beginila tingkah laku dan akhlak binatang2 peliharaan BARUA2 UMNGOK..

Isu dah kehabisan dek kurang akal utk berfikir secara waras memilih di antara yg baik dan yg buruk, maka fitnah lah yg menjadi makanan mereka.

Akhlak islam telah luntur dr hati binatang2 ini sehingga tiada satu masa pun binatang2 ini sunyi dari kekejian dan kecelakaan lidah2 dan penulisan mereka.

Agama mereka telah pupus dibungkus selimut empuk dr kulit babi negara yg enak disalai daging utk dijamu dlm keraian2 maksiat pemerintah.

Mata dan hati mereka telah ditutup oleh lautan dosa-dosa lantas membenarkn segala kekejian dan pengkhianatan kpd rakyat, demi mengisi perut anak isteri.

MAKA KAAFIRLAH MEREKA YG MENJUAL AGAMA MEREKA DEMI DUNIA YG SEMENTARA...

Anonymous,  February 6, 2011 at 9:21 PM  

MCA ANTI ISLAM...
MCA BANTAH AZAN...
MCA ITU KAFIR...
UMNO JILAT MCA...
UMNO KAKI JILAT...
JILAT BONTOT MCA....
UMNO SOKONG YAHUDI...
YAHUDI ITU KAFIR...
KAFIR ITU UMNO...
UMNO MAIN SIHIR..
SIHIR ITU SESAT...
SESAT ITU KAFIR...
KAFIR ITU UMNO...
UMNO LAKNATULLAH...

Anonymous,  February 6, 2011 at 9:51 PM  

Anon 9.21,
itu je lah yg ko boleh .
lain tok guru ko tak ajar ke
memang kurang ajar ko ni
balik le ke pondok ngaji lagi.
TERIMAKASIH.

Anonymous,  February 6, 2011 at 10:08 PM  

Syabass Inspektorr Gomo Sahb !!!
Kau punya blog ni makin digemari oleh puak puak penentang.

Mana pegi brader "kahkahkahkah" tu ekk?!!!

kah kah kah...ADA sesapa yang berani kata WA sesat atau masuk NERAKA mengkafirkan UMNO? kah kah kah,  February 6, 2011 at 10:11 PM  

kah kah kah...hoii onani lancapi KAFIR...kah kah kah

ko nak lebihkan...kah kah kah

LU kalo mau tahu Norzamrizal AL bangang @ POPE hosni the jewish GOMO ni yang patut kena DNA dulu...kah kah kah

DNA mengesahkan dia ni golongan yang MEMANG KAFIR...kah kah kah

kalo POPE the jewish GOMO ni ISLAM takan boleh jadi bangang turut sama mengiyakan KOMEN BANGSAT CINA GERAKAN...kah kah kah

UMNO ITU ISLAM sudah sama standard macam ISRAEL bila BALUN RAKYAT yang memberi sokongan pada SAUDARA ISLAM YANG DITINDAS...kah kah kah

kah kah kah...LU baru keluar SEMAK ke BRADER...kah kah kah,  February 6, 2011 at 10:14 PM  

kah kah kah...apa LU mau sama WA...kah kah kah

MAU bagi FATWA ke bila WA cakap POPE the jewish GOMO ni KAFIR...kah kah kah

LU mau bagi WA fatwa ke...wa SUDAH sesat bila WA cakap UMNO ITU ISLAM sama standard kafir DENGAN GERAKAN CINA BANGSAT dan ISRAEL KAFIR LAKNATULLAH...kah kah kah

nun manjung,  February 6, 2011 at 10:29 PM  

Islam itu UMNO
PasNGOK itu KAFIR

kah kah kah...apa punya FATWA tonggang langgang ni...kah kah kah,  February 6, 2011 at 10:37 PM  

kah kah kah...WA gelak guling-guling dengan kebangangan NUN MANJUNG ni...kah kah kah

kalo ISLAM itu UMNO...jadi saudara ISLAM dari negara LAIN bukan ISLAM la ya...sebab ISLAM tu UMNO aje...kah kah kah

TU PASAL la UMNO ITU ISLAM taraf dia sama dengan YAHUDI ISRAEL...kah kah kah

sebab BANI ISREAL ni ingat kaum DIA aje yang SUCI...kah kah kah

SAMA la macam UMNO ni hebat dengan KETUANAN MELAYU...kah kah kah

tak KETUANAN MELAYU kira derhaka...kah kah kah

kalo dah terlalu keyahudian tu...cakap pun boleh terbalik...kah kah kah

ISLAM itu UMNO...kah kah kah

noor,  February 6, 2011 at 10:42 PM  

Lu orang bising2 GOMO juga yang untung..Lu orang cuba lihat kepala blog ni...Wang...wang...wang..Lagi banyak lu bising2 lagi banyak wang Gua masuk-GOMO.

RoboGAPS,  February 6, 2011 at 11:24 PM  

Gomo&Norzamrizal Al Bangang....check DNA hang dengan mak hang...hang ni perangai cam anak haram....suka buat fitnah.

Nak jadi bangang jangan jadi bangang cam Tuan Hj saifool Al Bontot 2 hari tak berak....pi jumpa doktor bangla patut gi hospital besaq..lepas 2 jam varu sedaq silap doktor....doktor bangla bukan doktor jubor...kalau terus pi hospital jamin laporan jubor dah rabak///kes tak [ayah tangguh...biul punya tuan hj.

Anonymous,  February 6, 2011 at 11:32 PM  

kenapa dulu aku cukup hormat n.ajis tapi sekarang tak ada rasa macam tu lagi. sape2 leh tolong bagi tau aku kenapa???

kah kah kah...INI macam banyak BAGUS bila SUDAH kafir MINTA disah kan...kah kah kah,  February 6, 2011 at 11:42 PM  

kah kah kah...woii onani SENGAL mau tau kenapa tak? kah kah kah

sebabnya LU dah geng dengan UMNO ITU ISLAM yang bersekongkol dengan ISREAL ITU YAHUDI...kah kah kah

bila sudah KAFIR hati sudah BUTA la macam POPE the jewish GOMO...kah kah kah

ada SESAPA dari UMNO ITU KAFIR nak keluar FATWA wa ni DAH SESAT...kah kah kah

V7 February 6, 2011 at 11:49 PM  

kah kah kah...apa punya FATWA tonggang langgang ni...kah kah kah, February 6, 2011 10:37 PM said.....

kah kah kah...WA gelak guling-guling dengan kebangangan NUN MANJUNG ni...kah kah kah

kalo ISLAM itu UMNO...jadi saudara ISLAM dari negara LAIN bukan ISLAM la ya...sebab ISLAM tu UMNO aje...kah kah kah

TU PASAL la UMNO ITU ISLAM taraf dia sama dengan YAHUDI ISRAEL...kah kah kah

sebab BANI ISREAL ni ingat kaum DIA aje yang SUCI...kah kah kah

SAMA la macam UMNO ni hebat dengan KETUANAN MELAYU...kah kah kah

tak KETUANAN MELAYU kira derhaka...kah kah kah

kalo dah terlalu keyahudian tu...cakap pun boleh terbalik...kah kah kah

ISLAM itu UMNO...kah kah kah
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

kau ni dah sama bodoh dan biol macam tok guru kau si nik ajis sesat tu.

V7 February 6, 2011 at 11:54 PM  

Anonymous, February 6, 2011 11:32 PM said...

kenapa dulu aku cukup hormat n.ajis tapi sekarang tak ada rasa macam tu lagi. sape2 leh tolong bagi tau aku kenapa???
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

sebab tok guru pas tu makin sesat dan menyesatkan.

V7 February 6, 2011 at 11:59 PM  

RoboGAPS, February 6, 2011 11:24 PM said.....

Nak jadi bangang jangan jadi bangang cam Tuan Hj saifool Al Bontot 2 hari tak berak....pi jumpa doktor bangla patut gi hospital besaq..lepas 2 jam varu sedaq silap doktor....doktor bangla bukan doktor jubor...kalau terus pi hospital jamin laporan jubor dah rabak///kes tak [ayah tangguh...biul punya tuan hj.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

sebenarnya kau yang tolol, sepatutnya kau suruh lah tok guru sesat kau tu si nik ajis buat solat hajat supaya saiful tarik balik polis report dia. tak payah lah tok guru jubuh kau tu susah-susah nak naik turun mahkamah, kan dia sakit pinggang dan dah tua kan.

kau ni memang bodoh betul lah, benda simple macam tu pun kau tak boleh buat.

kah kah kah...pakai la nama STAR DAVID...kah kah kah,  February 7, 2011 at 12:01 AM  

kah kah kah...mengeletek semacam jeh V7 ni...kah kah kah

LU orang lagi BIOL dan KAFIR macam pope THE JEWISH gomo...kah kah kah

boleh MENGIYAKAN GERAKAN CINA KAFIR BANGSAT kata sokongan pada kebangkitan MESIR sebagai BIADAP...kah kah kah

tapi BILA surau dekat SEREMBAN kena baling BOTOL ARAK oleh 2 orang CINA BANGSAT tak pulak LU orang kata BIADAP...kah kah kah

tak pulak LU orang keluarkan kenyataan mengutuk kerana MENGHINA RUMAH ALLAH MAHA AGUNG...kah kah kah

kah kah kah...UMNO ITU ISLAM KE? KAH KAH KAH

V7 February 7, 2011 at 12:07 AM  

kah kah kah...ADA sesapa yang berani kata WA sesat atau masuk NERAKA mengkafirkan UMNO? kah kah kah, February 6, 2011 10:11 PM said...

kah kah kah...hoii onani lancapi KAFIR...kah kah kah

ko nak lebihkan...kah kah kah

LU kalo mau tahu Norzamrizal AL bangang @ POPE hosni the jewish GOMO ni yang patut kena DNA dulu...kah kah kah

DNA mengesahkan dia ni golongan yang MEMANG KAFIR...kah kah kah

kalo POPE the jewish GOMO ni ISLAM takan boleh jadi bangang turut sama mengiyakan KOMEN BANGSAT CINA GERAKAN...kah kah kah

UMNO ITU ISLAM sudah sama standard macam ISRAEL bila BALUN RAKYAT yang memberi sokongan pada SAUDARA ISLAM YANG DITINDAS...kah kah kah
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

kau ni makin lama makin biol. tok guru sesat kau tu keluarkan fatwa baru ker???? yang ada DNA kafir dan DNA islam.

aku ingat kau ni kena check jubuh jugak sebab kau terlalu taksub dengan tok guru jubuh kau tu. mana lah tahu kau jugak mangsa liwat.

V7 February 7, 2011 at 12:10 AM  

kah kah kah...pakai la nama STAR DAVID...kah kah kah, February 7, 2011 12:01 AM said...

kah kah kah...mengeletek semacam jeh V7 ni...kah kah kah

LU orang lagi BIOL dan KAFIR macam pope THE JEWISH gomo...kah kah kah

boleh MENGIYAKAN GERAKAN CINA KAFIR BANGSAT kata sokongan pada kebangkitan MESIR sebagai BIADAP...kah kah kah

tapi BILA surau dekat SEREMBAN kena baling BOTOL ARAK oleh 2 orang CINA BANGSAT tak pulak LU orang kata BIADAP...kah kah kah

tak pulak LU orang keluarkan kenyataan mengutuk kerana MENGHINA RUMAH ALLAH MAHA AGUNG...kah kah kah

kah kah kah...UMNO ITU ISLAM KE? KAH KAH KAH
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

bukan tok guru sesat kau kata Allah for all.

kau ni dah sesat macam tok guru kau lepas tu engkar pulak cakap dia.

V7 February 7, 2011 at 12:16 AM  

Hanya Islam, February 6, 2011 9:17 PM said...

Beginila tingkah laku dan akhlak binatang2 peliharaan BARUA2 UMNGOK..

Isu dah kehabisan dek kurang akal utk berfikir secara waras memilih di antara yg baik dan yg buruk, maka fitnah lah yg menjadi makanan mereka.

Akhlak islam telah luntur dr hati binatang2 ini sehingga tiada satu masa pun binatang2 ini sunyi dari kekejian dan kecelakaan lidah2 dan penulisan mereka.

Agama mereka telah pupus dibungkus selimut empuk dr kulit babi negara yg enak disalai daging utk dijamu dlm keraian2 maksiat pemerintah.

Mata dan hati mereka telah ditutup oleh lautan dosa-dosa lantas membenarkn segala kekejian dan pengkhianatan kpd rakyat, demi mengisi perut anak isteri.

MAKA KAAFIRLAH MEREKA YG MENJUAL AGAMA MEREKA DEMI DUNIA YG SEMENTARA...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

apa susah, kau suruh aje tok guru sesat kau tu si nik ajis buat solat hajat semuanya akan selasai, mata hati yang tertutup pun akan terbuka kembali.

bukan susah pun tapi kau yang banggang dan lembab. benda simple aje tu.

V7 February 7, 2011 at 12:20 AM  

Anonymous, February 6, 2011 9:21 PM said....

MCA ANTI ISLAM...
MCA BANTAH AZAN...
MCA ITU KAFIR...
UMNO JILAT MCA...
UMNO KAKI JILAT...
JILAT BONTOT MCA....
UMNO SOKONG YAHUDI...
YAHUDI ITU KAFIR...
KAFIR ITU UMNO...
UMNO MAIN SIHIR..
SIHIR ITU SESAT...
SESAT ITU KAFIR...
KAFIR ITU UMNO...
UMNO LAKNATULLAH...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

kau ni memang hebat, lebih hebat dari tok guru sesat kau tu si nik ajis. sebab kau pandai buat sajak tak macam tok guru biol kau tu.

tapi kau kurang sesat berbanding tok guru bodoh kau tu. kau kena belajar lagi, kau ni kira macam orang pas yang jahil ilmu lah.

Anonymous,  February 7, 2011 at 12:25 AM  

UMNO ITU ISLAM ye...

Kalo rajin pegi kat sini..

http://tehranifaisal.blogspot.com/2011/02/kerajaan-malaysia-wajib-halang-mohsen.html

Kehadiran dan rancangan konsert seorang penyanyi Iran bernama Mohsen Namjoo di Kuala Lumpur pada 18 Februari 2011 di KLCC Convention Centre( lihat sini). Kita pun tahu ada sejumlah rakyat Iran yang telah murtad bermastautin di negara ini. Antara kerja celaka mereka ini adalah mengedar dadah dan merosakkan citra ajaran Islam dengan tingkah laku mereka. Mohsen Namjoo, penyanyi biadab dan tidak guna ini adalah idola mereka. Si bodoh ini telah menghina al-Quran dan menyanyikan lagu-lagu dengan elemen cabul, lucah, erotik, kurang ajar dan tidak senonoh.

Tindakan membenarkan seorang penyanyi yang telah menghina kitab suci al-Quran menunjukkan kita di Malaysia berada dalam keadaan 'yang lebih sesat' kerana mengizinkan seorang penyanyi jahat, Mohsen Namjoo pengejek Islam membuat persembahan di Kuala Lumpur.

Sekiranya Mohsen Namjoo tetap menyanyi di Kuala Lumpur, tidak ada sesiapa yang rugi melainkan mereka yang membenarkan beliau menjejakkan kaki di sini (meskipun setelah ditegur dan diingatkan). Siap-siapkan jawapan di akhirat kelak.

TAKE BEER PATI UMNO
TAKE BEER PATI UMNO
TAKE BEER PATI UMNOooo

MAY GOD BELASAH UMNO
MAY GOD BELASAH UUMMMNNNOOOOO
MAY GOD BELASAH UUMMMNNNOOOOOOOOOOO

V7 February 7, 2011 at 12:25 AM  

Anonymous, February 6, 2011 7:18 PM said....

eh, bukan ujian DNA pnah buat ke dulu n ujian tu positive dia anak azmin...

aku makin pening la isu ni, aku sendiri baca surat khabar waktu tu...aik

tak kan isu yg dah terbukti nak dimainkan lagi...penfitnah betul ni
adoiii...semoga kau menerima bala yg setiimpal
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

kenapa lah kau nak pening. kau tanya lah kat tok guru sesat kau tu pasal perkara ni. bukan ker dia tu maha mengetahui????

kah kah kah...wa dah cakap pakai nama STARDAVID laa...kah kah kah,  February 7, 2011 at 12:28 AM  

kah kah kah...V7 sudah paneh...kah kah kah

mana LU tau takde dikalangan orang PAS mahupun masyarakat lain tidak berdoa...kah kah kah

PAS dengan UMNO dulu pernah berpadu-padu bukan ke salah satu LANGKAH PAS ingin kebaikan semua...kah kah kah

dah berpadu-padu KENCING pulak orang bila dapat bernafas...kah kah kah

benda yang simple macam ni pun LU boleh jadi bangang...kah kah kah

RoboGAPS,  February 7, 2011 at 12:29 AM  

V7 awat hang kait kan aku dgn TGNA, hang baru masuk kat sini hang tak suka TGNA mampus pi hang awat nak sabitkan aku pulak...aku dari dulu, kini dan selamanya menyokong UMNO , tanpa UMNO boelh kiamat dunia ni..


V7 hang jadi bangang jadi bangang cam Tuan Hj Saifool Al Bontot...bersumpah lubang jubor sampai ke Mekah...suruh pi Hospital besaq dia jumpa doktor bangla ...patut le masuk U kena tentang...biul punya tuan hj.

V7 February 7, 2011 at 12:31 AM  

Anonymous, February 7, 2011 12:25 AM said...

UMNO ITU ISLAM ye...

Kalo rajin pegi kat sini..

http://tehranifaisal.blogspot.com/2011/02/kerajaan-malaysia-wajib-halang-mohsen.html

Kehadiran dan rancangan konsert seorang penyanyi Iran bernama Mohsen Namjoo di Kuala Lumpur pada 18 Februari 2011 di KLCC Convention Centre( lihat sini). Kita pun tahu ada sejumlah rakyat Iran yang telah murtad bermastautin di negara ini. Antara kerja celaka mereka ini adalah mengedar dadah dan merosakkan citra ajaran Islam dengan tingkah laku mereka. Mohsen Namjoo, penyanyi biadab dan tidak guna ini adalah idola mereka. Si bodoh ini telah menghina al-Quran dan menyanyikan lagu-lagu dengan elemen cabul, lucah, erotik, kurang ajar dan tidak senonoh.

Tindakan membenarkan seorang penyanyi yang telah menghina kitab suci al-Quran menunjukkan kita di Malaysia berada dalam keadaan 'yang lebih sesat' kerana mengizinkan seorang penyanyi jahat, Mohsen Namjoo pengejek Islam membuat persembahan di Kuala Lumpur.

Sekiranya Mohsen Namjoo tetap menyanyi di Kuala Lumpur, tidak ada sesiapa yang rugi melainkan mereka yang membenarkan beliau menjejakkan kaki di sini (meskipun setelah ditegur dan diingatkan). Siap-siapkan jawapan di akhirat kelak.

TAKE BEER PATI UMNO
TAKE BEER PATI UMNO
TAKE BEER PATI UMNOooo

MAY GOD BELASAH UMNO
MAY GOD BELASAH UUMMMNNNOOOOO
MAY GOD BELASAH UUMMMNNNOOOOOOOOOOO
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

kau ni memang tolol lah. berapa kali aku nak cakap. kau suruh lah tok guru sesat kau tu buat solat hajat supaya kosert tu tak jadi ker atau bagi pecah aje perut puak-puak tu. kalau tak pun kau suruh si faizal terani kau tu yang buat.

takkan benda simple yang kita boleh buat sendiri nak suruh kerajaan umno pulak buat. yang kau memekak kat blog ni nak buat apa.

bodoh betul lah kau ni.

V7 February 7, 2011 at 12:35 AM  

kah kah kah...wa dah cakap pakai nama STARDAVID laa...kah kah kah, February 7, 2011 12:28 AM said...

kah kah kah...V7 sudah paneh...kah kah kah

mana LU tau takde dikalangan orang PAS mahupun masyarakat lain tidak berdoa...kah kah kah

PAS dengan UMNO dulu pernah berpadu-padu bukan ke salah satu LANGKAH PAS ingin kebaikan semua...kah kah kah

dah berpadu-padu KENCING pulak orang bila dapat bernafas...kah kah kah

benda yang simple macam ni pun LU boleh jadi bangang...kah kah kah
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

aku pulak yang panas??? kau yang makin biol.

suruh tok guru kau yang sesat tu buat solat hajat supaya kau kurang biol sikit dan lebih tenang.

V7 February 7, 2011 at 12:39 AM  

RoboGAPS, February 7, 2011 12:29 AM said...

V7 awat hang kait kan aku dgn TGNA, hang baru masuk kat sini hang tak suka TGNA mampus pi hang awat nak sabitkan aku pulak...aku dari dulu, kini dan selamanya menyokong UMNO , tanpa UMNO boelh kiamat dunia ni..


V7 hang jadi bangang jadi bangang cam Tuan Hj Saifool Al Bontot...bersumpah lubang jubor sampai ke Mekah...suruh pi Hospital besaq dia jumpa doktor bangla ...patut le masuk U kena tentang...biul punya tuan hj.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

tok guru sesat tu bukan tok guru kau ker???

kalau bukan sorrylah, sebab terlalu ramai orang telah dia sesatkan sampai aku tak kenal lah.

kah kah kah...ularmak UMNO ITU ISLAM sudah mari...kah kah kah,  February 7, 2011 at 12:46 AM  

kah kah kah...tok guru yang sesat...kah kah kah

atau LU orang yang dah sesat...kah kah kah

boleh tepuk tangan dengan FATWA PORNLEK...kah kah kah

V7 February 7, 2011 at 12:46 AM  

RoboGAPS, February 6, 2011 7:19 PM said....

Gomo@Norzamrizal Al Bangang...bini hang jaga

Aku sokong UMNO dulu, kini dan selamanya...satu satu parti politik yang dapat menyelamatkan aku di kahirat nanti...


Celaka doktor bangla keluar laporan lubang jubor Tuan Hj Saifool Al Bonotot masih kuncup kemut lagi....kalau sibangang al bontot terus ke Hospital besaq jamin keluaq laporan lubang jubor dah koyak rabak...bangang punya tu haji
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

iman dan amal yang akan selamatkan. jangan jadi macam puak-puak pas ni, undi pas masuk syurga.

itu sebab puak kafir yang suka undi pas bukan orang islam. sebab puak kafir ni faham kau undi pas masuk syurga. jadi dia orang tak payah lah masuk islam dan tak payah potong kote cuma undi pas aje terus boleh masuk syurga.

RoboGAPS,  February 7, 2011 at 12:48 AM  

Tu pasal V7 kalau dah bangang jangan menyibuk....Tuk Guru Aku Al Khalifah Najib Al Mongolia AlTakuti Bini.....V7 dah bangang jangan menyibuk gi suruh sape sape tala lubang jubor hang...tengok rabak tak rabak...lepas baru hang faham liwat tu cam mana...pedih lubang jubor kesian Tuan Hj Saifool..doktor bangla kata luang jubor masin kuncup.....bangang punya Melayu

V7 February 7, 2011 at 12:50 AM  

kah kah kah...ularmak UMNO ITU ISLAM sudah mari...kah kah kah, February 7, 2011 12:46 AM said...

kah kah kah...tok guru yang sesat...kah kah kah

atau LU orang yang dah sesat...kah kah kah

boleh tepuk tangan dengan FATWA PORNLEK...kah kah kah
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

kau ni makin biol lah. pergilah suruh tok guru bodoh kau tu buat soalt hajat supaya kau lebih tenang.

V7 February 7, 2011 at 12:54 AM  

RoboGAPS, February 7, 2011 12:48 AM said..

Tu pasal V7 kalau dah bangang jangan menyibuk....Tuk Guru Aku Al Khalifah Najib Al Mongolia AlTakuti Bini.....V7 dah bangang jangan menyibuk gi suruh sape sape tala lubang jubor hang...tengok rabak tak rabak...lepas baru hang faham liwat tu cam mana...pedih lubang jubor kesian Tuan Hj Saifool..doktor bangla kata luang jubor masin kuncup.....bangang punya Melayu
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

kau ni macam biasa aje kena jubuh. kau kira mangsa jugaklah. patutlah kau marah bila saiful silap buat keputusan pilih hospital.

kira kau ni senior saiful lah. tak sangka lah pulak aku jumpa mangsa liwat kat blog ni.

kah kah kah...baru keluar dari LOBANG sialfool kot...kah kah kah,  February 7, 2011 at 12:55 AM  

kah kah kah...tala LOBANG jangan tak tala...kah kah kah

undi PAS masuk syurga...kah kah kah

bukan ke UMNO ITU ISLAM...kah kah kah

mesti la undi UMNO masuk syurga...kah kah kah

LU dah baghal kot...kah kah kah

kalo dah baghal MINTAK OSTADT PORNLEK buat sembahyang hajat supaya LU tak baghal lagi...kah kah kah

kah kah kah...mufti PORNLEK tengah berzikir zakar tu...kah kah kah,  February 7, 2011 at 12:58 AM  

kah kah kah...kalo LU punya baghal tak sembuh gak mintak bik mama tarbiyah LU pakai BOMOH...warghkaka

V7 February 7, 2011 at 1:02 AM  

kah kah kah...baru keluar dari LOBANG sialfool kot...kah kah kah, February 7, 2011 12:55 AM said...

kah kah kah...tala LOBANG jangan tak tala...kah kah kah

undi PAS masuk syurga...kah kah kah

bukan ke UMNO ITU ISLAM...kah kah kah

mesti la undi UMNO masuk syurga...kah kah kah

LU dah baghal kot...kah kah kah

kalo dah baghal MINTAK OSTADT PORNLEK buat sembahyang hajat supaya LU tak baghal lagi...kah kah kah
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

tok guru sesat kau dah tukar fatwa ker...

sekarang ni undi umno pulak masuk syurga???

macam-macam lah tok guru sesat kau ni. bagus jugak anak murid dia ada kat blog ni, dapat fatwa baru aku hari ni.

Anonymous,  February 7, 2011 at 1:07 AM  

WOI APA MAKI2 KAT PAS HANGPA TAK RETI

1. Orang Pas bole kawan dengan syaitan - orang Umno mana boleh, kelas gitu

2. Pangkah Pas masuk syurga bro, orang Umno gerenti tak boleh

3. Amalan orang Pas semua Tuhan terima - amalan org Umno tak sampai, kau tahu tak ?

4. Kitab Pas kata Tuhan mencarut - kitab Umno tak jumpa pun sb Umno ngok

5. Ulama Pas boleh maki orang - ulama zaman Rasulullah mana ada - hebat ulama Pas lagi tau

6. Orang Pas semua Islam - Umno kafir

KESIMPULANNYA JADI AHLI PAS - HIJAU MASA DEPAN, GERENTI MASUK SYURGA DAH....HANGPA TAK MAU KA ????

NAK TAU LEBIH LANJUT, RUJUK MURSHEET NAJIS

V7 February 7, 2011 at 1:08 AM  

kah kah kah...mufti PORNLEK tengah berzikir zakar tu...kah kah kah, February 7, 2011 12:58 AM said...

kah kah kah...kalo LU punya baghal tak sembuh gak mintak bik mama tarbiyah LU pakai BOMOH...warghkaka
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

bila pulak aku ni baghal, kau tu yang biol.

kau nak guna bomoh ker??? habis tu tok guru sesat kau macam mana??? solat hajat dia dah tak ada kesan ker.?

aku tak kisah bomoh ker apa, yang penting biol kau tu hilang.

kah kah kah...sendiri UMNO ITU ISLAM lagi tak ngaku masuk syurga...kah kah kah,  February 7, 2011 at 1:08 AM  

kah kah kah...wa dah kata mintak OSTADT PORNLEK lu doakan LU ni tak baghal lagi...kah kah kah

dah laa baghal bangang pulak lagi...kah kah kah

LU tak baca ke TAG pope THE JEWISH gomo...kah kah kah

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

mesti la undi UMNO masuk syurga...warghkakaka

kah kah kah...pegi kesat HINGUS tu dulu...keh keh keh

Anonymous,  February 7, 2011 at 1:13 AM  

Saudara Pengarang,
JIKA benar dakwaan Abbas Ahmad yang mengatakan bahawa Pemangku Penolong Pegawai Daerah Semporna, Nursih Nusuri menjalinkan ‘Cinta Terlarang’ dengan Ketua Puteri UMNO Semporna, merangkap Naib Ketua Puteri UMNO Sabah, Zakiah Haji Kalipunya; saya mencabar agar Ketua Puteri UMNO Malaysia, Datuk Rosnah Rashid Shirlin agar memecat Zakiah yang telah menconteng arang ke muka Puteri UMNO.

Sebagai Ahli Puteri UMNO Semporna, saya dihujani dengan pelbagai soalan kerana Ketua Puteri kami terjebak dengan Skandal Seks dengan suami orang
sedangkan beliau adalah Pegawai Insolvensi dan pasangannya seorang Pegawai Kerajaan.

Sehubungan itu, kami mencabar Zakiah Kalipunya, agar menyaman Abbas Ahmad dan Sabahkini.net jika berita yang dipaparkan langsung tidak berasas; namun jika benar, beliau hendaklah meletakkan jawatan.

Betapa malunya Ahli Puteri UMNO Sabah yang beragama Islam tetapi berkelakuan seperti haiwan kerana sebelum ini ada yang menggugurkan kandungan sehingga meninggal dunia di Jakarta; ada yang berskandal dengan Adun dan Pembantu Menteri; ada yang menggoda suami orang sehingga suami terpaksa menceraikan isterinya untuk bernikah dengan Ketua Puteri UMNO; malah ada Mantan Ketua Puteri UMNO terjebak dengan Skandal Seks sejenis.

Zakiah ‘California’ iaitu gelaran untuk bapanya, ‘Kalipunya’, tidak lagi layak memimpin Puteri UMNO Semporna dan UMNO Sabah kerana telah mencemar imej Puteri UMNO dan menjadi perosak rumah tangga orang!

Salam Hormat,

V7 February 7, 2011 at 1:14 AM  

kah kah kah...sendiri UMNO ITU ISLAM lagi tak ngaku masuk syurga...kah kah kah, February 7, 2011 1:08 AM said....

kah kah kah...wa dah kata mintak OSTADT PORNLEK lu doakan LU ni tak baghal lagi...kah kah kah

dah laa baghal bangang pulak lagi...kah kah kah

LU tak baca ke TAG pope THE JEWISH gomo...kah kah kah

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

mesti la undi UMNO masuk syurga...warghkakaka

kah kah kah...pegi kesat HINGUS tu dulu...keh keh keh
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

kau ni sampai meleleh hingus. tak senonoh.

dah lah bodoh, biol, tolol dan tak senonoh pulak tu.

ker air liur kau yang meleleh teringat tok guru jubuh kau tu. kau rindu kat dia ker????

kau harus bertaubat!!!!!!

kah kah kah...V7...kah kah kah,  February 7, 2011 at 1:20 AM  

kau ni sampai meleleh hingus. tak senonoh.

dah lah bodoh, biol, tolol dan tak senonoh pulak tu.

ker air liur kau yang meleleh teringat tok guru jubuh kau tu. kau rindu kat dia ker????

kau harus bertaubat!!!!!!


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


kah kah kah...sendiri baghal TAK ingat UMNO ITU ISLAM lagi mau marah orang kaa??? kah kah kah

air liur aku meleleh ke atau HINGUS ko meleleh sejuk tak duduk celah kopek bik mama...kah kah kah

V7 February 7, 2011 at 1:25 AM  

kah kah kah...V7...kah kah kah, February 7, 2011 1:20 AM said...

kah kah kah...sendiri baghal TAK ingat UMNO ITU ISLAM lagi mau marah orang kaa??? kah kah kah

air liur aku meleleh ke atau HINGUS ko meleleh sejuk tak duduk celah kopek bik mama...kah kah kah
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

ohh betul lah air liur kau meleleh. aku ingat kau rindu kat tok guru jubuh kau tu. rupa-rupanya kau stim kat orang lain.

ok lah tu, dah selera kau macam tu. apa nak buat.

kah kah kah...V7...kah kah kah,  February 7, 2011 at 1:31 AM  

ohh betul lah air liur kau meleleh. aku ingat kau rindu kat tok guru jubuh kau tu. rupa-rupanya kau stim kat orang lain.

ok lah tu, dah selera kau macam tu. apa nak buat.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


kah kah kah...OHH...warghkaka...ada bunyi macam bapuk...kah kah kah

kah kah kah...sendiri sudah BIOL lagi mau cakap orang lain STIM...kah kah kah

dah jumpa OSTADT PORNLEK lom...kah kah kah

minta dia doakan baghal LU ni sembuh...kah kah kah

Anonymous,  February 7, 2011 at 1:33 AM  

Kau ni memang tolol lah. berapa kali aku nak cakap. kau suruh lah tok guru sesat Mat Nor Deris AL Kacap kau tu buat TELEKAN, supaya kita tau kosert tu jadi ker tak jadi ker atau bagi pecah aje perut puak-puak tu. kalau tak pun kau suruh si 40 ULLAMARK MUDA kau tu yang buat.

Takkan benda simple yang UMNO ITU ISLAM boleh buat sendiri nak suruh kerajaan PAS pulak buat. yang kau memekak kat blog ni nak buat apa.

Ini UMNO ITU ISLAM pnya goBLOG..

bodoh betul lah kau ni.

V7 February 7, 2011 at 1:41 AM  

Anonymous, February 7, 2011 1:33 AM said...

Kau ni memang tolol lah. berapa kali aku nak cakap. kau suruh lah tok guru sesat Mat Nor Deris AL Kacap kau tu buat TELEKAN, supaya kita tau kosert tu jadi ker tak jadi ker atau bagi pecah aje perut puak-puak tu. kalau tak pun kau suruh si 40 ULLAMARK MUDA kau tu yang buat.

Takkan benda simple yang UMNO ITU ISLAM boleh buat sendiri nak suruh kerajaan PAS pulak buat. yang kau memekak kat blog ni nak buat apa.

Ini UMNO ITU ISLAM pnya goBLOG..

bodoh betul lah kau ni.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

kau kan ada tok guru sesat tu, dia tu ulamak tua tu. yang muda kurang pengalaman walaupun 40 orang.

tak kan benda ni pun aku nak kena explain kat kau. kau dengan tok guru sesat kau tu sama-sama tolol lah.

selain solat hajat, tok guru sesat kau tu boleh buat air jampi tak???? kalau boleh suruh lah dia buat air tu untuk kau, mana tahu berkesan dan boleh hilangkan ketololan kau tu.

V7 February 7, 2011 at 1:45 AM  

kah kah kah...V7...kah kah kah, February 7, 2011 1:31 AM said....

kah kah kah...OHH...warghkaka...ada bunyi macam bapuk...kah kah kah

kah kah kah...sendiri sudah BIOL lagi mau cakap orang lain STIM...kah kah kah

dah jumpa OSTADT PORNLEK lom...kah kah kah

minta dia doakan baghal LU ni sembuh...kah kah kah
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

bapuk???? kau layan bapuk jugak ker????

tapi tok guru jubuh kau tak layan bapuk, kau ada tok guru jubuh yang lain ker???

PAPA GOMO February 7, 2011 at 1:45 AM  

pening aku dengan juak pakatan ni....he he he......


Can I Fuck U Today?

kah kah kah...V7...kah kah kah,  February 7, 2011 at 1:52 AM  

Blogger V7 February 7, 2011 1:41 AM

kau kan ada tok guru sesat tu, dia tu ulamak tua tu. yang muda kurang pengalaman walaupun 40 orang.

tak kan benda ni pun aku nak kena explain kat kau. kau dengan tok guru sesat kau tu sama-sama tolol lah.

selain solat hajat, tok guru sesat kau tu boleh buat air jampi tak???? kalau boleh suruh lah dia buat air tu untuk kau, mana tahu berkesan dan boleh hilangkan ketololan kau tu.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


kah kah kah...tak abis-abis baghal LU ni...kah kah kah

kan mamat tu kata UMNO ITU ISLAM...kah kah kah

tua atau MUDA bukan UKURAN la baghal...kah kah kah

bab IMAN mana boleh ukur tua ATAU muda...kah kah kah

apa pasal pulak tok guru nak pulak nak kena jampi ni...kah kah kah

LU dah ada OSTADT PORNLEK dengan 40 penyamun...kah kah kah

kah kah kah...pope THE JEWISH gomo nak jadi ularmak jap lagi...kah kah kah,  February 7, 2011 at 1:55 AM  

Blogger PAPA GOMO said...

pening aku dengan juak pakatan ni....he he he......


Can I Fuck U Today?

February 7, 2011 1:45 AM


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


pening ke ATAU nak kata WA sesat TAK BOLEH...kah kah kah

sebab LU sendiri SUDAH KAFIR...kah kah kah

V7 February 7, 2011 at 2:02 AM  

kah kah kah...V7...kah kah kah, February 7, 2011 1:52 AM said...

kah kah kah...tak abis-abis baghal LU ni...kah kah kah

kan mamat tu kata UMNO ITU ISLAM...kah kah kah

tua atau MUDA bukan UKURAN la baghal...kah kah kah

bab IMAN mana boleh ukur tua ATAU muda...kah kah kah

apa pasal pulak tok guru nak pulak nak kena jampi ni...kah kah kah

LU dah ada OSTADT PORNLEK dengan 40 penyamun...kah kah kah
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

aku tanya dan beri cadangan aje, kalau tok guru sesat tu boleh buat air jampi sebab cara mamat tadi tu cakap macam solat hajat tok guru sesat dah tak berkesan sampai nak guna mat nor deris pulak.

tapi kalau kau ada cadangan yang lagi best, kau bagi aje kat mamat tu. yang penting ketololan mamat tu hilang.

itu pun kau tak boleh faham ker. kau memang biol lah.

Anonymous,  February 7, 2011 at 2:06 AM  

Kau kan ada tok guru KASCAP tu, dia tu ulamak KASCAP tuuu, jangan main main ooooooooooooooo.
yang muda BANYAK pengalaman jika d bergandingan dgn 40 orang.

tak kan benda ni pun aku nak kena explain kat kau. kau dengan tok guru KACAP kau tu sama-sama tolol lah.

selain solat hajat, tok guru KACAP kau tu boleh buat air jampi tak???? kalau boleh suruh lah dia buat air tu untuk kau, mana tahu berkesan dan boleh hilangkan ketololan kau tu.

pening aku dengan juak AMENOOO BE END ni....he he he......


Can PAPA GOMO Fuck V7 Today?

V7 February 7, 2011 at 2:06 AM  

kah kah kah...pope THE JEWISH gomo nak jadi ularmak jap lagi...kah kah kah, February 7, 2011 1:55 AM said..

pening ke ATAU nak kata WA sesat TAK BOLEH...kah kah kah

sebab LU sendiri SUDAH KAFIR...kah kah kah
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

aku dah agak dah, kau memang anak murid si tok guru sesat tu. hanya tok guru sesat dan ahli-ahlinya sahaja yang terlalu taksub dengan kafir.

kah kah kah...V7...kah kah kah,  February 7, 2011 at 2:08 AM  

Blogger V7 February 7, 2011 2:02 AM said...


aku tanya dan beri cadangan aje, kalau tok guru sesat tu boleh buat air jampi sebab cara mamat tadi tu cakap macam solat hajat tok guru sesat dah tak berkesan sampai nak guna mat nor deris pulak.

tapi kalau kau ada cadangan yang lagi best, kau bagi aje kat mamat tu. yang penting ketololan mamat tu hilang.

itu pun kau tak boleh faham ker. kau memang biol lah.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


kah kah kah...macam ni punya bangang boleh ada...kah kah kah

dah tau UMNO ITU ISLAM apa nak bagi cadangan lagi...kah kah kah

ini tok guru mana cukup ISLAM...kah kah kah

UMNO ITU ISLAM lagi dulu ISLAM...kah kah kah

kalo dah BAGHAL dan BANGANG...jangan nak bagi cadangan...kah kah kah

kah kah kah...hingus meleleh lagi nak bagi cadangan...kah kah kah

V7 February 7, 2011 at 2:15 AM  

Anonymous, February 7, 2011 2:06 AM said....

Kau kan ada tok guru KASCAP tu, dia tu ulamak KASCAP tuuu, jangan main main ooooooooooooooo.
yang muda BANYAK pengalaman jika d bergandingan dgn 40 orang.

tak kan benda ni pun aku nak kena explain kat kau. kau dengan tok guru KACAP kau tu sama-sama tolol lah.

selain solat hajat, tok guru KACAP kau tu boleh buat air jampi tak???? kalau boleh suruh lah dia buat air tu untuk kau, mana tahu berkesan dan boleh hilangkan ketololan kau tu.

pening aku dengan juak AMENOOO BE END ni....he he he......


Can PAPA GOMO Fuck V7 Today?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

kau yang tolol, kau yang meleleh air liur teringat kat tok guru jubuh kau tu. kau spin pulak.

ini lah orang pas suka tipu, suka spin, suka fitnah, gunakan agama untuk kepentingan politik, kemaruk kuasa dan jahil ilmu.

rindu kat tok guru jubuh kau, sampai papa gomo pun kau sanggup goda.

nasib kau lah LABU. kalau kau nak pi hospital, pergi hospital kerajaan bak kata senior saiful si mamat RoboGAPS tu.

kah kah kah...V7...kah kah kah,  February 7, 2011 at 2:16 AM  

Blogger V7 February 7, 2011 2:06 AM said...

aku dah agak dah, kau memang anak murid si tok guru sesat tu. hanya tok guru sesat dan ahli-ahlinya sahaja yang terlalu taksub dengan kafir.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


kah kah kah...bila masa pulak wa ni anak MURID TOK GURU...kah kah kah

ini lah hebatnya ILMU UMNO ITU ISLAM boleh tau dan boleh turun naik kelangit...kah kah kah

kah kah kah...LU budak hingus...kah kah kah

wa ada cakap tadi ADA sesapa dari LU orang boleh berkhutbah atau berfatwa kata WA ni sesat tak bila WA kata KAFIR...kah kah kah

kalo setakat agak jangan BUAT malu UMNO ITU ISLAM...kah kah kah

LU kasi JATUH standard OSTADT PORNLEK laa bangang...kah kah kah

Anonymous,  February 7, 2011 at 2:19 AM  

PAPA GOMO PAPA GOMO PAPA GOMO.

atikel yg mana satu BOK OPIS OF KOMEN.
Brape bnyak komen????

V7 February 7, 2011 at 2:22 AM  

kah kah kah...V7...kah kah kah, February 7, 2011 2:08 AM said...

kah kah kah...macam ni punya bangang boleh ada...kah kah kah

dah tau UMNO ITU ISLAM apa nak bagi cadangan lagi...kah kah kah

ini tok guru mana cukup ISLAM...kah kah kah

UMNO ITU ISLAM lagi dulu ISLAM...kah kah kah

kalo dah BAGHAL dan BANGANG...jangan nak bagi cadangan...kah kah kah

kah kah kah...hingus meleleh lagi nak bagi cadangan...kah kah kah
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

tok guru kau yang sesat tu tak cukup islam pulak???

ohhh patut lah sekarang kau ikut umno pulak. bagus lah kau ni islamik. kiranya kau dah tak berguru lagi dengan tok guru sesat kau tu sebab makin hari dia makin sesat.

kiranya kau balik ke pangkal jalan lah. kau dah bertaubat lah.

kah kah kah...V7...kah kah kah,  February 7, 2011 at 2:22 AM  

Blogger V7 February 7, 2011 2:15 AM said...

kau yang tolol, kau yang meleleh air liur teringat kat tok guru jubuh kau tu. kau spin pulak.

ini lah orang pas suka tipu, suka spin, suka fitnah, gunakan agama untuk kepentingan politik, kemaruk kuasa dan jahil ilmu.

rindu kat tok guru jubuh kau, sampai papa gomo pun kau sanggup goda.

nasib kau lah LABU. kalau kau nak pi hospital, pergi hospital kerajaan bak kata senior saiful si mamat RoboGAPS tu.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


kah kah kah...sendiri dah bangang sendiri dah kafir tak ngaku UMNO ITU ISLAM lagi mau jadi anjing...kah kah kah

kah kah kah...tok guru mana dia stim kalo tengok...kah kah kah

kalo LU tengok OSTADT PORNLEK lu baru la meleleh kalo tengok...kah kah kah

OSTADT LU kan ada vidoe BLUE...kah kah kah

takan UMNO ITU ISLAM nak jadi KAFIR pulak tak ngaku OSTADT sendiri lagi stim ada video BLUE...warghkakaka

Anonymous,  February 7, 2011 at 2:25 AM  

kau yang tolol, kau yang meleleh air liur teringat kat tok guru KACAP COI LEK jubuh kau tu. kau spin pulak.

ini lah orang AMENOOOO suka tipu, suka spin, suka fitnah, gunakan agama untuk kepentingan politik, kemaruk kuasa dan jahil ilmu.

rindu kat tok guru KACAP COI LEK jubuh kau, sampai papa gomo pun sanggup goda kau.

nasib kau lah LABU. kalau kau nak pi hospital, pergi hospital kerajaan bak kata senior saiful si mamat RoboGAPS tu.

V7 February 7, 2011 at 2:26 AM  

kah kah kah...bila masa pulak wa ni anak MURID TOK GURU...kah kah kah

ini lah hebatnya ILMU UMNO ITU ISLAM boleh tau dan boleh turun naik kelangit...kah kah kah

kah kah kah...LU budak hingus...kah kah kah

wa ada cakap tadi ADA sesapa dari LU orang boleh berkhutbah atau berfatwa kata WA ni sesat tak bila WA kata KAFIR...kah kah kah

kalo setakat agak jangan BUAT malu UMNO ITU ISLAM...kah kah kah

LU kasi JATUH standard OSTADT PORNLEK laa bangang...kah kah kah
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

kau bukan anak murid tok guru sesat tu. kau anak muird ostadt pornlek ker???

PAPA GOMO February 7, 2011 at 2:31 AM  

sah juak pakatan dah kena minum air selipar Nik Ajis ni.,...meroyan semacam.. ha ha ha

V7 February 7, 2011 at 2:34 AM  

salam.

sorrylah, ganggu kau orang semua. sebenarnya hari ni aku nak tidur awal esok keje tapi tak boleh tidur. bukak internet tengok the unspinners jumpa blog ni. jadi aku layan aje.

aku sendiri pun tak faham apa yang aku tulis. thanks sebab teman kan aku malam ni. sekarang ni dah rasa mengantuk gile ni.

sorrylah bro. thanks papa gomo, blog lu memang best.

kah kah kah...V7...kah kah kah,  February 7, 2011 at 2:43 AM  

Blogger PAPA GOMO said...

sah juak pakatan dah kena minum air selipar Nik Ajis ni.,...meroyan semacam.. ha ha ha

February 7, 2011 2:31 AM


kah kah kah...UMNO ITU ISLAM...kah kah kah

takan LU tak mahu keluar FATWA wa SESAT panggil LU kafir Norzamrizal pope THE JEWISH gomo...kah kah kah

Anonymous,  February 7, 2011 at 7:30 AM  

kepada semua yang percaya:
minta orang yang medakwa cerita ini membawakan saksi yang memang menurut undang-undang Allah yang melihat benda ini... Jika tak ada, janganlah bawa cerita yang mengaibkan... jangan percaya cerita yang mengaibkan... jagalah hati orang yang diaibkan... kalau kita tak suka sekalipun pada musuh kita, jangan dilanyak maruahnya... Takut satu hari nnati aib kita oula yang akan didedahkan oleh orang lain... semua orang mempunyai aib masing-masing... Ingatlah, doa orang yang dimalukan tidak ada hijab di sisi Allah... Cuma lambat atau cepat saja balasannya... Tatkala itu, janganlah kita menyalahkan orang lain.... Dan kadang-kadang, aib kita didedahkan oleh orang yang paling hampir atau orang yang kita percaya...
satu lagi ingatan pada semua: apabila ada satu cerita yang diragui, lihatlah sumber pembawa ceritaitu, sama ada dia orang alim, atau fasiq... jika orang fasiq, maka tolaklah... ini ajaran islam yang kita muliakan... moga kita semua mendapat rahmat Allah...

Jo,  February 7, 2011 at 8:08 AM  

Banyaknya duit dia...umur dia 16tahun...lk tingkatan 4...dah anto ke Aurstelia...puh kaya betul bapak dia...anak-anak orang PKR...sekolah kampung...lantak le...itu le mentaliti pemimpin PKR...duit???sape sponsor...DAP?

Anonymous,  February 7, 2011 at 5:33 PM  

Bukti DNA Azmin Ali.
http://www.malaysiakini.com/news/1012

Amenda la ko ni Gomok. Nak main isu yang dah refuted. Dah terbukti pun nak fitnah lagi. Kesian aku tengok ko ni.

Anonymous,  February 7, 2011 at 5:40 PM  

Ni link utusan Malaysia khas utk orang UMNGOK yang tak percaya sumber lain. Bukti DNA Azmin Ali dan anaknya.
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2005&dt=0626&pub=Utusan_Malaysia&sec=Mahkamah&pg=ma_01.htm&arc=hive

Anonymous,  February 7, 2011 at 5:43 PM  

Link Utusan
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2005&dt=0626&pub=Utusan_Malaysia&sec=Mahkamah&pg=ma_01.htm&arc=hive

Anonymous,  February 26, 2011 at 2:11 PM  

Semua rakyat ingin tahu kebenarannya. Tidak kira org UMNO, PKR, PAS dsb-nya ingin tahu.

Dikhabarkan sampel darah Afifa sewaktu 'ujian DNA' sebelum ini hanya diserah oleh Azmin/Samsidar kpd penyiasat DNA, dan bukan diambil terus dari tubuhnya di makmal(atas pengaruh pihak tertentu kononnya).

Jika benar begitu, prosedurnya sudah tidak betul. Ruang penipuan telah wujud.

Oleh itu untuk keadilan, wajib dibuat ujian sekali lagi. Bagi confirm betul2. Biar semua orang puas hati.

Satu lagi, budak tu kan pompuan. Semua orang tahu siapa mak ayah dia. Masa nak nikah esok2 sape nak jadi Wali? Tak pasal2 Tok Kadi minta Sijil Perakuan DNA. Tak ke haru masa tu. Dah benda ni jadi public isu, Tok Kadi pun kena buat 'check & balance'.

Sape2 esok yang bakal jadi Besan Azmin hati-hati yop!

Anonymous,  July 21, 2011 at 4:11 PM  

aku tengok yg beromen dgn pompuan cina tu cam muka eskay je :P kalu dh tau nk tunjuk kt umum kenapa tak guna video yg berwarna dan berkualiti tinggi je. yg pemimpin turkey skandal seks nyer video pun quality gambarnya bagus clear so nk tipu pun susah

Anonymous,  July 28, 2011 at 2:57 AM  

Banyak duita Azmin Ali hantar anak belajar ke Australia? Dapat biasiswa ke bang? Kalau tak, dari mana sumber pendapatan tu?

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP