DAYAK Di Kencing Parti Kencing Rakyat (PKR) Sarawak

Friday, February 18, 2011



Apa lagi yang nak di cakapkan mengenai Parti Keadilan Rakyat ni. Makin hari makin terok jadinya dengan macam macam hal yang sentiasa di rundum malang. Aduh.....Memang Parti Kian Rebah lah jadinya.

Ni kita terbang ke Sarawak pula mengenai PKR di sana yang telah MEMPERBODOHKAN Masyarakat DAYAK di Sana. Aduh... Benarkan DAYAK di Perbodohkan?

Meh Baca Blogg RAJAHMAS KLIK DI SINI


Psssttt...Jangan kita di perbodohkan Pakatan Kencing Rakyat ni...nama pun dah Kencing!


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

1 comments:

Anonymous,  February 18, 2011 at 9:47 AM  

bro,betul ke tokai kena heart attack??

dah 4 hari kat sepital?

sebab banjir?

atau kena terjah ngan petugas bn sebab x bayar elaun kempen??

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP