Demo Hindraf - Pukul Sampai Mati Semua KELING HINDRAF Hari Ini

Sunday, February 27, 2011




Pagi ni Jam 9 di KLCC. Hari Ahad yang mana merupakan hari minggu dan pastinya ramai rakyat Malaysia dan para pelancong yang akan ke KLCC beriadah dan bersantai bersama keluarga.

KELING HINDRAF nak berdemo di sana dengan cara yang Ganas dan tampa Premit Polis.

Gua taknak cakap banyak tapi Gua nak Lihat Hari ni jika ada KELING HINDRAF yang berdemo maka Gua nak lihat Ada KELING HINDRAF yang MATI TERBUNUH. Gua nak lihat ada KELING HINDRAF yang Patah Kaki dan Tangan. Gua nak lihat ada KELING HINDRAF yang Di Tangkap Dan Di Sebat. Gua nak lihat ada KELING HINDRAF yang di Pijak sampai Mampos

Gua tak kira beb....Kalau Hari Ni pihak POLIS dan KDN masih lagi Nak Lembik lembik dan ambil sikap sambil lewa pada Hindraf maka Biar Kami je yang ambil alih tugas MENGHAPUSKAN KELING HINDRAF ini dari Malaysia.

Kasi MATI sama KELING HINDRAF.

PUKUL pakai Kayu Kriket, SEMBELIH sekor sekor, BAKAR hidup hidup


Psssttt....Sampai bila nak biarkan depa ni? PUKIMAK BETUL


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

31 comments:

TESLAMARIN February 27, 2011 at 6:53 AM  

keling ni nak kena cucuk hidung ikat kat tiang letrik je.bertuhankan lembu perangai pun dah macam lembu. babi sial..... tak sedar di untung....

Wak dOb February 27, 2011 at 7:52 AM  

susah ape bro..lu bwk je kepale lembu campak kt dpn klcc..

aL-MaRBaWi February 27, 2011 at 8:28 AM  

dah memang dasar keling pariah yang ada kat Malaysia ni!

KELING PARIAH
KELING PARIAH
KELING PARIAH

sembelih je semua ni
rosak la negara ni bermenterikan menteri yang pondan!

Sarjan Mejar Wak Kertu,  February 27, 2011 at 8:28 AM  

Gomo... apa kata hari ni hang pi pakai baju FRU join skali? Mesti tak ada masalah punya.. he he he.

Anonymous,  February 27, 2011 at 8:40 AM  

dah kumpulan ni kumpolan haram....apa guna nya KAJ dan KK....ni lah masa nya gunakan secukup nya....!takut ke nak laksanakan undang2...kalau takut memang padan pun ISA tu di hapuskan shj...aku dah meluat tgk kelemahan PDRM kini.

Anonymous,  February 27, 2011 at 8:44 AM  

hindraf keling paria haramjadah...hidup senang lenang kat mesia...asek nak bikin onar...memang sah paria...kat mesia tak ada kasta...kat india sana yg ada sistem kasta...pi lah pergi berambos balik india...pergi hapuskan sistem kasta yg ada paria2 kat india sana...jangan dok bikin onar kat mesia yg aman makmur sejahtera ini...poh poh poh

Anonymous,  February 27, 2011 at 8:46 AM  

Hanya amaran dan ingatan daripada PDRM yang berulang-ulang kali sebagai usaha mencegah daripada berlakunya rancangan perarakan 'PEOPLE'S MARCH SOLIDARITY AGAINST UMNO/BN RASISME'.

Peroalan dibenak rakyat:

1. Hanya 2 kenyataan daripada UMNO (PN & TPM) dan 1 daripada MIC(Subra). Mana kenyataan daripada UMNO (sasaran HINDARF) khasnya dan rakan-rakan BN lain?

2. Tiada kenyataan daripada rakan-rakan BN memberikan 1001 andaian dibenak rakyat khasnya Melayu Islam. Adakah mereka menyokong tindakan HINDRAM ini?

3. Mendidik dan menyirap lihat poster hebahan Hindraf ni. Mereka menentang UMNO (walau hanya sbg pertubuhan HARAMjadah). Apakah prinsip dan pegangan Hindraf yang menggunakan BI dan imej Ghandi, Lincon, Obama, L'King dan Mandela dalam program ini?

4. Tindakan HINDRAF ini bersifat provokatif politik. Adakah wajar biarkan KPN sendirian tangani hal ini. Walaupun bukan seorang anggota polis, aku faham kesukaran polis dalam usaha mengekang dan menyuraikan sesuatu demo terutama yang ganas. Bahaya fitnah menanti. DAP, PKR, PAS, MIC, MCA, Gerakan, PPP,.. SUHAKAM dll menanti hadiah peluru daripada 'pengorbanan suci' Hindraf hari ini.

5. Apa UMNO dan Melayu Islam akan duduk diam andai sesuatu isu jadi tak terkawal. Celako, celako, celakolah umat Melayu Islam jika dipersenda minoriti tak sedar diri ini. Kenyataan GOMO di atas adalah realiti..

6. Akan menjadi huru-harakah Malaysia yang kita sayangi ini umpama Libya, Yaman,dan Bahrin selepas ini?

7. Adakah HINDRAH ingin cuba perjuangan ala Sri Langka di Malysia?

8. Tegar, hati kering, kejam, pentingkan diri sendiri dan tidak menghormati Melayu Islam lagi. Apakah kongsi gelap India di Malysia yang merata-rata ini anggota HINDRAF? Rasanya 99% sesuai dengan cara Hindraf je..

9. Akhirnya adakah ISA itu sesuai digunakan dalam mengekang SEBELUM demo tagi? Jika ya, mengapa TIDAK ada tindakan?

Takut hilang UNDI HINDRAF? Apa Hindraf akan mengundi UMNO?BN?

10. Adakah berbaloi UMNO/BN berperlakuan dayus begitu demi untuk suatu undi. Wahai pemimpin UMNO yang dikasihi, usah diulang perlakuan sumbang PAS yang sanggup mengadai prinsip perjuangan kepada DAP. Usah..

11. UMNO parti yang dominan dalam BM mesti ada ciri-ciri mendahului. Diperakui memang telah dan sedang dilakukan. Tetapi alam hal menangani isu ugutan Hindraf HARAMjadah ini apakah telah memadai?

12. Ancaman pada tarikh dan masa yang terancang rapi ini bukan main-main. Adakah Hndrap ada cita-cita besar hendah menghancurkan UMNO?

13. Tidakah ugutan dan ancaman Hindraf ini setaraf dengan Billbord doa bala buat UMNO semasa di PRK Dun Tenang tempohari. Ringkasnya PAS itu serupa HINDRAF, DAP dan PKR.

Rakyat Memerhati dan Menilai

Undi BN masuk syurga....,  February 27, 2011 at 8:58 AM  

Mana Babi Tonyok Hisammudin hisap keris auw...auw ...auw ..tak kan nak bagi amaran aje???...puak UMNo memang lembik....camna leh jadi menteri...haprak punya Melayu.

Anonymous,  February 27, 2011 at 9:05 AM  

hisahm awww telah disuntut oleh paria

eleh gomok cakap je lebih...tapi haprak penakut

geng2 perkosa taknak wat per2 ke??

dewatawanberapi February 27, 2011 at 9:14 AM  

mana pecacai pkr/pas ni...tak nak bagi komen ke...

nampak sangat korang ni sokong hindraf...

bagi aku senang je nak setel hindraf ni...nampak yang kulit hitam je...TEMBAK

Anonymous,  February 27, 2011 at 9:55 AM  

takat komen berapi tuduh umno dan tuduh pkr serta tuduh pas tapi buat apa2...
jika kita semua mengaku berbangsa melayu...ayuh kita turun ramai2 berdepan dengan puak keling paria ni.
untuk mengajar bangsa paria ini..kita buang fahaman politik kita buat sementara.
aku merayu kepada semua ahli pas,umno,pkr dan semua orang melayu tak kira yang berparti atau tidak berkumpul dan menghadapi kumpulan paria ini.
pilih satu hari yang sesuai..kita jadikan hari itu hari tanpa politik..
ayuh bangsa ku...tunjukan yang melayu masih bersatu..
apakah bangsa melayu sekarang sudah jadi bacul dan dayus kerana mementingkan fahaman politik masing2.
jangan salahkan pas,umno,pkr atau apa parti pun...tapi salahkan diri kita kerana membiarkan bangsa paria ini menjadi melampau.
kita hanya berani berkokok lepas itu menyalak salahkan orang lain..
orang umno kata pas salah,pas kata umno yang memberi muka..
hentikanlah perbalahan ini kerana yang rugi bangsa kita juga.
tak bolihkah ahli2pas dan umno bersatu demi bangsa dan ugama walau hanya satu hari?
kalau tak bolih selamanya....satu hari pun jadilah...

"sayang pas..kasih umno"

Keris Hindraf,  February 27, 2011 at 10:19 AM  

Blah...
Mo buat drama lagi kah?
Apa punya UMNO ni, kata nak defend melayu?
Kalo kutuk PAS kerjasama dgn DAP bukan main mulut ngko orang!
Kalo BN/UMNO kerjasama ngan Hindraf tu cakap je lah.
Tak payah lah sorok2!
Kata Anwar drama king.
UMNO pula drama queen!
Dlm chess, queen lagi besar power aper...

Ahmad Mahir,  February 27, 2011 at 10:30 AM  

Ui kasar benor ni Gomo..
relax bro.. tgk dulu ape tindakan pihak berkuasa hari ni..

Anonymous,  February 27, 2011 at 10:46 AM  

Mana perginya menteri dalam negeri..takut ke dengan KELING ni..atau kalau lebih2 nanti akan kehilangan sokongan dari puak keling ni..dengan bangsa sendiri bukan main lagi..pantang salah sikit ISA...ISA .Itu sebabnya KELING ni naik kepala..BODOH punya UMNO...

Njah February 27, 2011 at 10:46 AM  

Relaxlah brother Gomo, biarlah pak polis kita menjalankan tugas mereka. Mereka tahu apa yang perlu dibuat. Kita tengok sahaja apa yang akan berlaku, kerana saya yakin polis kita the best in the world

putrarahman February 27, 2011 at 10:56 AM  

HINDRAF adalah pertubuhan Haram. Taraf dia sama sahaja dengan PKM (Parti Komunis Malaya).

Sesiapa yang sokong HINDRAF, samalah seperti mereka sokong PKM.

Anonymous,  February 27, 2011 at 10:58 AM  

Buat anon Anonymous, February 27, 2011 9:55 AM.

Cadangan dan pandangan tuan saya sokong 100%. Jelas tuan miliki semangat dan jatidiri Melayu Islam tulin. Saya, kita dan ramai lagi di luar sana adalah serupa.

Persoalannya umat Melayu Islam perlukan pemimpin. Mustahil tindakan spt dicadangkan dapat dijalnkan tanpa pemimpin. Habis siapa selayaknya perlu pimpin? Buang UMNO, Buang PAS, Buang PKR.. boleh ke jika dicadagkan PERKASA?

norzamrizal,  February 27, 2011 at 11:09 AM  

mana perkasa???...pi la lawan hindraf nun....

kahkahkahakh

Anonymous,  February 27, 2011 at 11:31 AM  

bukan masalah india yang nak demo... sekarang kita tengok masalah akhlak yang bagi respon lak...

Anonymous,  February 27, 2011 at 11:36 AM  

melayu la nie ta da telor,buntut kena main pun senyap aje,dengan keling sejemput nie pun takut.KDN memang dah lama hilang teloq? RINDU dengan MELAYU Zaman Dato' Harun.la nie dah tak da.

Anonymous,  February 27, 2011 at 12:23 PM  

yg aku heran apsal pemimpin2 PR takde sorg pun melarang? hindraf tu pertubuhan haram, takkan nak biarkan je? nampak sgt depa sokong tindakan2 demo dan huruhara ni...parti camtu ke nak dijadikan kerajaan? yg sukakan kacau bilau, yg takde rasa sayang pd negara?

Anonymous,  February 27, 2011 at 6:19 PM  

cube cite sket tang mana islam nye umno tu? Tang mengadakn konsert2 rock ke? Tang adakan pesta2 jom heboh ke? Cube cita siket lu kata umno tu islam? Najib dok salam pempuan tu islam ka? Lu jgn main sebut ikut mulut lu ar.. Nnt dgn lu lu skali masok nerake.. Padan muke lu..

Anonymous,  February 27, 2011 at 9:33 PM  

AKU SETUJU SGT APE YG GOMO KATE. AKU TRINGIN NAK BELAJOR ILMU HALIMUNAN DAN NAK CANTAS PUAK HINDRAF NI SEKOR2..MEMANG SAH STAIL TAMIL ELAM.GANAS,KURANG AJAR,DAN TAK SEDAR DIRI..NTAH2BANYAK PENJENAYAH DLM KUMPULAN HINDRAF NI. ORG MELAYU PULAK ASYIK NAK BERGADUH SESAMA SENDIRI.MEMANG TUNGGU HANCUR LE BANGSA DGN NEGARA AKU NI..DARI ZAMAN MELAKA SAMPAILAH ZAMAN SEKARANG,TAK HABIS2 SUKA BERGADUH DAN BUSUK HATI.BANGSA LAIN SENANG2 MASUK NEGERI MELAYU LEPAS TU AKAN TERAJANG MELAYU KELAUT..

Anonymous,  February 27, 2011 at 9:48 PM  

korang ni name je islam.. Bahase same je macam org x islam.. Woi.. Ilmu halimunan la.. Ilmu tu la.. Dh tentu ke ilmu tu halal.. Dgn korg2 skali masok neraka.. Ape kejadah la korg nih.. Solat subuh korg bgn solat jemaah ke? Tiap mlm korg tahjud ke? Ada lg la pulak sokong umno masuk syurga.. Woi.. Ada ke surat kabar pas letak iklan toto@judi?? Ada ke surat kbr pas ltk iklan x senonoh mcm surat kbr umno korang tu? Woi.. Ada ke isteri pemimpin umno korang tu tutup aurat? I2 ke name ahli syurge? Nk hidu bau pun blum tentu dpt.. Pikir la sendiri.. Sbb otak korg ni.. Dh kne sumbat dgn duitan.. Hiburan.. Tu yg otak ade mcm x ada otak..

Anonymous,  February 27, 2011 at 10:01 PM  

Ya, aku setuju ngan korang semua, kita perangi HINDRAF ni habis-habisan.

Anonymous,  February 27, 2011 at 11:32 PM  

Anon 9.48,apa kau pikir kau konpem masuk syurga ke..ini la prangai puak2 pas dr azali lgi..prasan masuk syurga.pirahhh...stakat bangga pakai ketayap,tudung labuh,sembahyang tunggang terbalik, tp haprak..hati busuk. mulut kuat mengata,kerja2 kebajikan kurang.sifat puak2 kau pas takde satupun blh dijadikan contoh ahli syurga yg sejuk mata memandang,lemah lembut mnyampaikan kesucian islam dgn indah.keja puak2kau asyik maki je,nak sebarkan dakwah tak payah sampai nak brperang.tunjuk sikap yg baik dan beri teguran mcm yg nabi buat

Wira Merah February 28, 2011 at 7:56 AM  

Kalau yang solat pun busuk hati, apa lagi yang tak solat. Kalau yang bertudung pun jahat, yang tak bertudung lagilah jahat. Jangan belasah sebarang belasah takut terbelasah mamak UMNO yang jugak gelap.

Anonymous,  February 28, 2011 at 2:26 PM  

Mendidih darah ni tgk perangai keling2 malaysia sekarang ni......dah melampau...mintak yang bukan2..kalau kat India naik keretapi standard dok kat atas bumbung jer.....kat m'sia tak pernah kita halang mereka mencari kekayaan........perangai mereka ni mcm lalang......pepatah melayu kata kalau jumpa depa dan ular...apa nak buat adik2?......

Pada umat MELAYU yang beragama Islam, BERSATUlah......Perkara masuk syurga dan neraka adalah kerja tuhan.......Jgn terperanjat jika orang yang ALIM di dunia tidak akan masuk syurga dan begitulah sebaliknya orang Islam yang JAHAT didunia pula boleh masuk syurga kerana pada saat2 akhir hidup mereka boleh TURN
360'. Hayatilah kisah2 para anbia yg menceritakan kisah2 sebegini.
Nak lihat kemana mereka pergi boleh dilihat cara mereka nak mati.....ada yang terbeliak bijik mata, susah masa sakaratul maut.....melepek sakit....

Apapun sebenarnya sekiranya seorang Melayu Islam yang mengerjakan Solat yang diterima, pasti mereka ini tidak akan membuat perkara2 yang SALAH di sisi ISLAM....Ingatlah, "Innasola tatanha anil fahsya iwal munkar" Betulkan saya kalau saya silap...

Yang ramai sekarang solat tapi tidak dapat meng"hadir"kan kepada yang maha esa......masa solat ingat perkara2 yg bukan2.....sms dah terima ke? he3...

Apapun pada orang Melayu mereka yang memperlekehkan bangsa kita patut dihapuskan dari bumi TANAH MELAYU ini.....Patutnya nama itu tak patut ditukar

HIDUP MELAYU ( UMNO, PAS, PKR ).

PERKASA, sila persiapkan semua orang MELAYU....

Anonymous,  February 28, 2011 at 9:47 PM  

Anon 2:26, aku setuju 200% apa yg kau kata..alangkah kuatnya bangsa melayu,teguhnya jatidiri mereka dan makmurnya ekonomi mereka jika sedari dulu lgi mereka bersatu. setiap kali persidangan melayu. sepatutnya agenda memakmurkan ekonomi,pendidikan dn agamalah yg spatutnya dibincangkan antara parti melayu ni.ini tdk,kafir mngkafir,mnghasut dn mnjatuhkan bangsa sndiri yg mnjadi agenda.Bila disebut'bangsa' trus kata rasis.Nak jd mcm melayu pulau pinang?? hampir habis tanah melayu disana tergadai...brapa kerat melayu tnggal disana? Yg adapun blh ke suara mereka didengari? Aman ke beribadat bila disekeliling rumah atau masjid
brcambah tmpt hiburan,rumah urut,kdai makan yg brgantungan daging ba alif ba ya,anjing2 brkeliaran..selesa ke??? Inilah yg akn brlaku jika semua negeri jatuh ke tgn puak2 yg anda sndiri maklum.
Siapakah yg akan menolong org melayu nanti?? bukankah org melayu malas,suka gebang di kdai kopi,pemarah..tak akan ada dah kekuatan melayu, yg ada hanya kuat seks...(ye ke)

Anonymous,  May 20, 2012 at 6:15 PM  

orang melayu juga yang bodoh bagi muka pada keling-keling ni

tak sabar nak tunggu 13 mei dengan keling pariah

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP