Di Mana Kak Wan & Azmin Ali Waktu Anwar Menutoh Shamsidar? - Ummi Hafilda

Friday, February 25, 2011


Sejarah Tidak Boleh Di Lupakan




Ketepek Taik Lembu tu Jatuh atas muka Anwar Ibrahim.... ha ha ha

Gomo kagun dan amat tertarik dengan kenyataan Ummi Hafilda dalam sesi ceramahnya membongkarkan siapa Azmin Ali pasangan Berjubor Anwar Ibrahim.

Apa pun Gomo nak nyatakan di sini Ummi Hafilda lah yang sebenarnya telah memberikan maklumat yang Anwar Ibrahim adalah Dajal yang bertopengkan Manusia kepada Tun Dr Mahathir.

Siapa yang percaya waktu itu? Anwar Ibrahim yang Warak di lihat sungguh bersih dan suci murni pada pandangan mata kita semua malah Tun Mahathir yang menggangkat Anwar Ibrahim dalam masa yang singkat menjadikan Anwar Ibrahim Timbalan Perdana Menteri dan idola buat ahli UMNO.

Tun Mahathir sukar nak mempercayai kata kata Ummi Hafilda namun apabila di tunjukkan Bukti mengenai perlakuan Sumbang Anwar Ibrahim dan juga laporan penuh dari pihak Polis serta keterangan Saksi Saksi dan Mangsa Liwat barulah sedikit Tun Mahathir melihat kembali sejarah perilaku Sumbang timbalan Perdana Menterinya.

Akhirnya seperti yang kita tahu Anwar Ibrahim Jatuh bergolek apabila Kes Liwat nya di ketahui Umum. Itu lah Kuasa Allah SWT yang memberikan hidayah kepada Ummi Hafilda untuk berani menentang kemungkaran yang di lakukan Anwar Ibrahim.

Mujur Anwar Ibrahim tidak sempat menjadi Perdana Menteri jika beliau menjadi PM pasti Musibat Besar akan melanda Malaysia.

Apa pun Gomo masih menunggu tindakan dari Anwar Ibrahim dan juga Azmin Ali MENYAMAN Ummi Hafilda. Jangan tak saman pulak sedangkan Ummi sebut dengan jelas nama nama mereka ini. Video ini juga merupakan Bukti Kukuh buat Anwar Ibrahim MENYAMAN Ummi Hafilda.


Psssttt....Amacam??? Ada berani ke Anwar Ibrahim dan Azmin Ali?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

29 comments:

aL-MaRBaWi February 25, 2011 at 4:10 PM  

Anwar pasti berani!!

BERANI menutoh shamsidar!
BERANI menutoh saiful!
BERANI menutoh mat2 jambu!
BERANI menutoh isteri orang!

Tak ke berani Anwar Al-Juburin ni?
Salute!

The Librarian,  February 25, 2011 at 4:31 PM  

Dulu masa YB Ezam cabar si Ikan Kering SEPAT dan Sepet zizah tu, maka bersilatlah Nururl Izzah Binti Juburin terhadap YB Ezam.

Kenapa bila Umi mencabar Mak dan BAPAK nya yang mana meletak maruah mereka sebawah-bawahnya hinggakan menghampiri taraf "BULU JUBUR", Nururl Izzah Binti Juburin hanya mampu DIAM membisu?

Mungkin Nururl Izzah Binti Juburin terpaksa akur "statement" Umi kerana Nurul Izzah binti Juburin pernah menyaksikannya sendiri aksi yang terlarang BAPAK nya semasa di bilik bacaan rumah kan?
Dan Nurul Izzah binti Juburin tahu dan faham benar perangai, minat serta kecenderungan BAPAK nya tanpa was-was lagi.

Hahn February 25, 2011 at 4:41 PM  

Nak lepaskan geram kat Azmin Anuwar cuma perlu tekan lebih sikit masa bergaul dengan Azmin dan Syamsidar.

Nah! ini untuk Ummi... Aahh kata Azmin dan juga Shamsidar.

Anonymous,  February 25, 2011 at 4:53 PM  

HERAN...APSAL DEPA DIAM JE? MANA NAK LETAK MARUAH TU?

Anonymous,  February 25, 2011 at 4:53 PM  

Kak Wan dan Azmin sedang menutuh... hehe. Satu fitnah total!

Anonymous,  February 25, 2011 at 5:47 PM  

betul ke Ummi???

Anonymous,  February 25, 2011 at 6:32 PM  

kerja saman2 ni kerja org UMNO.
org sibuk jaga kebajikan rakyat.
dia sibuk naik turun mahkamah saman org!

Anonymous,  February 25, 2011 at 9:03 PM  

nuar jubo is goin down...

Anonymous,  February 25, 2011 at 11:11 PM  

Aku caya habis....
logik...logik...logik
sampai sekarang Anuar,Azmin,Azizah tak jawab.....nyata benar sekali cerita Ummi tu.

Hanya mangkok2 PR sahaja yg buat tak tahu...hahahahaha
Memang dasar Parti Mangkok dan pengikut mangkok hayun....

RoboGAPS,  February 25, 2011 at 11:12 PM  

Celaka punya tuan hj Saifool AlBontot ..suruh pi hospital besaq di pi jumpa doktor bangla ..kalau terus pi hospital besaq kes dah selesai tak payah hajah Ummifida sibuk menyalak menyundal.....menjaja cite seks...kesian melayu ni...

Anonymous,  February 25, 2011 at 11:53 PM  

robogaps, pakailah otak, fahami apa yg ummi jelas kan satupersatu. hidup jadi manusia jgn ikut perangai binatang, engkau salahkan ummi menyalak, engkau pulak kenapa cemburu dgn saiful, kalau engkau kena tutuh bontut, cakaplah...dedahkan....

Ahli PKR Tulin,  February 26, 2011 at 1:21 AM  

uMI Kata...ia ada rakam perjalanan samshidar sewaktu bersama nalla untuk bertemu nuar...Tunjukkan la apa nak tunggu lagi...pilihan raya dah dekat ni...tolong usahkan GOMO..kalau tidak aku akan tetap sokong PKR sampari bila2 pun...Ingat GOMO...

Anonymous,  February 26, 2011 at 1:55 AM  

Ko nak sokong ke ko nak anuti fahaman PKR ke itu ko punya fasal, mangkuk.

kah kah kah...talia hayat lagi...kah kah kah,  February 26, 2011 at 2:17 AM  

kah kah kah...0:57 kita masih bersaudara walaupun berbeza fahaman politik...kah kah kah

kah kah kah...macam mana nak bersaudara bapak LU sendiri pun dah tak ngaku LU anak dia...kah kah kah

merayu nampak...kah kah kah

Anonymous,  February 26, 2011 at 6:55 AM  

Yang tidak pekak sudah mendengar, yang celik tentu dah tengok, yang tidak berakal aje yang masih termanggu-manggu. Yang berkepentingan pula tentu TENTANG HABIS2AN!!! Go Gomo, Go Ummi.

Anonymous,  February 26, 2011 at 9:19 AM  

hehehehehehehe

skrip lama berulang kembali??

hehehehehehehehehehe

pesal tahun 2003 ke..2004 ke muka anak dara ni x kluar??takpon 2006 ke??

hehehehehehehehehehe

tgh bertapa dalam gua kot???

heheheheheheheheehehehheeh

mengubat diri menjadi dara semula

heheheheheheheheheheh

atau buat comeback sebab duit dah kering kontang??

heheheheheheheheheehhe

nuar aljub tak menyuntut anak dara ni kot???

hehehehehehehehehehe

mamagomo February 26, 2011 at 10:24 AM  

papa! mama nak tau papa buat kajian ni bagi satu belah pihak ke dua2? mama pelik lah papa ni, jangan tulis dulu ucapan dari satu pihak, papa buatlah dulu kajian menyeluruh ek, mama rasa papa dah start sawan babi ni..
jangan papa, mama takutt

Ahli PAS Tulin,  February 26, 2011 at 11:11 AM  

Umi kata mahafiraun tidak terlibat...tapi zaman Pak Lah isu liwat ni tak timbul..kerana apa Pak Lah tak sebulu dengan AL Firauni ..tup-tup zaman najib timbul kembali..nampak sangat alfirauun tu bersekongkol dengan Al monggoli untuk menjahankan al juburi. waktu ini peranan umi Al Pelacuri ini dihidupkan kembali sepertani zaman alFirauni...KAH KAH KAH

Ahli PKR Tulin,  February 26, 2011 at 11:15 AM  

Hoi Anon 1.55am...Kita orag nak buktilah BODOH...Jangan banyak cakap kalau tidak ada bukti..BODOH tak bertempatlah kau ni...

Anonymous,  February 26, 2011 at 1:03 PM  

hahaha... awal2 npk bijak.. tp bila ummi sentuh isu 4 saksi... yg tu dia npk fail... xcerdik dia rosakkan speech dia dgn menonjolkan kejahilan dia pasal hukum agama Islam... yg 4 saksi mmg wajib.. tp jgn kaitkan dgn kes rogol2 tu sma... pastu nk suruh guna logik akal... apakah itu tidak menghina Islam itu sdiri...

--headhunterQ--

matkilau,  February 26, 2011 at 2:53 PM  

Kepada semua yang bernama anonymous, kalau lah malu nak kasi nama jangan comment. 1) Saman2 keje Umno? Apa org yang di anggap kurnia Tuhan tu tak pernah Saman org ke? dia lagi dahsyat. kononny perjuangan hak asasi manusia lah. Saman ni org saman tu org. Bro macam mana nak cari 4 saksi kalau buat dlm kereta tak senang lah nak tangkap. kalau ada video tu dah berapa saksi?

Anonymous,  February 26, 2011 at 3:05 PM  

...
Friday, February 25, 2011
Melayang-Layang
Menteri Mana Terlibat Dengan Gay?

SAYA tidak percaya dengan berita ini tetapi itulah yang saya dengar. Seorang menteri kabinet terlibat dengan kegiatan gay. Berita menggemparkan ini akan disiarkan dalam sebuah tabloid minggu depan.

Kita harap selepas akhbar berkenaan mendedahkan isu ini ia akan mendapat perhatian Najib Razak. Laporan ini kena siasat tidak boleh dibiarkan begitu saja. Kabinet Najib tampaknya begitu mengambil besar mengenai kebersihan batang tubuh para menterinya. Baguslah...

petikan dr blog mso

ore kapung mu ni gomo
kpg kawe jugok

komen sikit gomo

Anonymous,  February 26, 2011 at 3:24 PM  

http://www.pekanrabu.com/zubir/hudud1.html

Oleh : Ust. Zaharuddin B. Abd Rahman
Jab. Feqh & Usul Feqh, Jordan
zaharuddin@yahoo.com

Firman Allah:
Mafhum: “Maka mestilah bersaksi ke atasnya ( kes zina) dengan empat saksi daripada kamu” (An-Nisa’: 15)

Sabda Nabi SAW:
Mafhum: “Empat saksi lelaki atau hukuman sebat ke atas belakangmu” (Riwayat al-Bukhari dari Ibn Abbas lihat Nasb ar-Rayah 3/306, dan Abu Ya’l al-Mausili daripada anas bin Malik)

aku bukan ulama.. bukan jgk ustaz.. xleh nk komen.. tp.. nk tunjuk kat sini kepentingan 4 saksi sebagaimana item2 4 saksi itu dipertikaikan oleh ummi hafilda dlm video di atas... 4 saksi tu tuduhan Allah... video and bukti2 lain mcm DNA... kena tnya pendapat ulama lg la...

yg dia ckp skg tu pun tuduhan jgk.. mana videonya kalu kata ada bukti...

--headhunterQ--

Anonymous,  February 26, 2011 at 3:26 PM  

4 saksi tu suruhan Allah..

-- sori... typo... hehe

Anonymous,  February 26, 2011 at 5:01 PM  

Cuba pikir apa anda akan buat jika anda jadi anwar.. mesti tak saman umi punya.. kalau saman masuk mahkamah, semua terbongkar.. Azmin, samsidar, kak wan, nurul semua kena masuk kandang saksi.. buka pekong sendiri dan mengaibkan semua.. lingkuplah PKR sebab kalau tengok semua yang top terlibat.. itu yang umi tunggu, sebab ada kebenaran.. skrg anwar sorang kena, tak pelah sebab memang dah kena chop kaki liwat pun..

Memang nampak macam cerita lama dimainkan semula.. tapi kalau itu kenyataan apa boleh buat.. memang jelas jalan cerita nya.. ingatlah gay ni memang wujud dalam dunia ni, cuma tak boleh terima kat malaysia dan negara islam aje.. tengok kalau kat US tu, memang ada pun congressman / actors diaorg yang gay.. tapi takpelah utk diorg.. jadi kenapa kita tak boleh terima kenyataan bahawa anwar tu memang gay..

Tak tahu lah macamana adanya keadilan kalau anwar terlepas walaupun ada bukti macam DNA etc.. Kalau setakat cakap saiful aje lainlah.. Bodoh sangat lah sistem mahkamah malaysia kalau ada bukti tapi tak boleh sabit kesalahan..

Sekurang kurang nya, kita boleh percaya pada anwar kalau dia berani sumpah menafikannya dan berani saman Umi untuk menegak kan keadilan..

Apa takut.. tak kan kita tak berani sumpah kalau kita tak buat.. Cuba fikir kalau kita ada lawyer yang terror terror tu, sekurang-kurangnya halang lah Umi untuk buat roadshow etc..

Buka lah minda anda..

Anonymous,  February 26, 2011 at 5:12 PM  

Pak Lah.. jangan cakap lah.. macamana mahathir boleh pilih dia pun tak tahu.. agaknya mahathir nak cuba org alim sikit, tapi nasib baik tak terlambat.. ni juga kenyataan yang semua org kena dan dah terima.. itulah ada krisis kepimpinan sikit masa dahulu..

Kalau Pak Lah tak boleh pimpin malaysia, macamana org PAS boleh.. Tengok tengok ada yang nampak ada kaliber ke nak jadi PM dalam PAS ni..

Mintak maaf Pak Lah, tapi sekali lagi ini adalah pandangan rakyat..

Ahli PAS Tulin,  February 27, 2011 at 2:36 AM  

Agaknya kenapa ya Umi Al Pelacuri bertindak seorang diri aja..Adik beradik dia yang dia sebut dalam video tu tak bersama-sama dengannya ke...Apa cerita comment azwan ali dalam tewitternya...
Fikir-fikirkan lah..

Anonymous,  March 5, 2011 at 9:54 PM  

Penyebar fitnah ni lupa nak tengok cermin keciknya, kalau dia betul-betul tengok cermin keciknya, heh! he! he! heek!. Sudah pasti dia tak mahu buat fitnah lagi. Tak payah nak rasa kagum lah dengan dia ni.

Unclejarum,  March 12, 2011 at 11:35 PM  

Adulaaaaaa...
Yang bercakap hal ni Umi Hafilda. Dia cerita pasal abang kandung dan kakak ipar dia. Ada kaitan dengan Nuar dan Wan Jijah.
Uncle heran penyokong dia pulak nak bukti bagai... sedangkan orang yang disebut (dituduh) diam membisu SERIBU BAHASA.. MEMBATU... dan BERAT MULUT....
Pikir la bebaik sikit.... jangan pasal depa adik beradik dan laki bini kita dok bertekak tak tentu arah.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP