Gambar Gambar Menarik Khas Buat Anwar Ibrahim Raja Kunyit@Raja Drama

Tuesday, February 8, 2011



Saje je pepagi ni kita melayan Gambar gambar menarik. Hehehe.


Apa sekalipun tanggal 14 hb Febuary sudah semakin hampir dan Anwar akan di pastikan oleh kita semua hadir tampa gagal.

Anwar Al Juburi Harus Bertaubat
Published with Blogger-droid v1.6.7

9 comments:

Hahn February 8, 2011 at 4:17 AM  

14 Februari bukan ke Anuwar nanti dapat bunga ungu dari jantan jantan ?

Anonymous,  February 8, 2011 at 6:21 AM  

Mat jubo ni mcm sial. Dah la tutuh jubur taik lepas tu seret masalah peribadi ke serata dunia.

Tapi aku heran masih ada juak2 yang masih dok sokong peliwat tegar ni termasuk kawan2 aku yang dok keja ngan gomen.

Nuar juburi perlu dihumban dalam sg. Buloh dengan kadar segera.

RoboGAPS,  February 8, 2011 at 7:25 AM  

Gomo@Norzamrizal Al Lahanat

Setakat laporan ayaq mani aljuburi bersepah tapi lubang jubor tak rabak..macam kes dakwa tapi burit nelum terusik ayaq mani bersepah dlm burit....yang bodoh aje percaya,

Kalau Tuan Hj Saifool alBontot tak jumpa Doktor Bnagla..,dah lama keluar laporan lubang jubor Tuan Hj koyak Rabak ayaq mai sampai dlm perut...dah lama aljubur kedlm...jubor punya Melayu.

Pengikut Nabi Muhamad February 8, 2011 at 8:04 AM  

semoga Allah tunjukkan kebenaran pada semua rakyat Malaysia....semoga doa saiful dimakbulkan

Anonymous,  February 8, 2011 at 8:37 AM  

Satu kes saja sudah membolehkan keluarga Tong Drama Singh mendapat bayaran entah berapa jota yakni boleh digunakan untuk beberapa generasi yang akan datang. Itulah Melayu. Apa saja yang depa buat (baik atau sebaliknya), orang lain yang untung.

keh keh

Anonymous,  February 8, 2011 at 9:23 AM  

Bia la apa yang lu sakit ati sangat

Anonymous,  February 8, 2011 at 9:46 AM  

Apakah syaitan sebodoh itu rela beri pertolongan percuma pada parti isle atau lain-lain kumpulan? Pelikkan memikirkannya?

Kalau tidak secara percuma, apakah yang bakal didapatkan oleh setan kalu-kalu parti isle dapat kuasa? Hmmm, yang ini perlukan penjelasan terperinci, bro.

Mungkinkah disebabkan mendapat bantuan setan menyebabkan parti isle tersasar dari arah sebenar seperti yang dapat disaksikan semenjak dua menjak ini?

Sebaik-baik setan adalah sejahat-jahat manusia. Dan lojik akal akan mengatakan sebaik-baik setan hanya akan berkawan dengan sejahat-jahat manusia. Makanya hanya sejahat-jahat manusia yang akan berkawan dengan sebaik-baik setan!

Percaya bahawa setan dapat membantu parti isle dalam mengejar impian adalah termasuk dalam kategori kurapfat? Tulkan? Aduyai!

Islam adalah agama tetapi bukan partai politotok. Menggunakan label partai isle A, B, C dll dalam mengejar kuasa hanya akan memecahbelahkan ummah dan mencemarkan imej agama itu sendiri.

Kalau mamat PR boleh mencarut maka tidak ada sebab orang lain tak boleh mencarut kecualilah partai isle telah patenkan hak mencarut buat partai-partai mereka saja.

Setan tak akan berhenti menghasut anak adam makanya kalau ada mamat PR yang saja-saja doakan perkara yang tidak baik buat sesama manusia, ia hanya mengesahkan bahawa manusia mudah termakan hasutan setan.

AntiHipokrit

Anonymous,  February 8, 2011 at 10:10 AM  

Nak tanye Papa Gomo knape sejak duamenjak ni ramai org2 kuat PAS dan PKR kluar parti? malah bukan main mengutuk pemimpin2 mereka dgn bahasa2 kesat trmasuk Nik Ajis..

Anonymous,  February 9, 2011 at 3:31 AM  

heheheheheheheh..

gomo meluahkan kemarahan.

hehehehehehe...

gomo marah sebab burit dia tak disuntut oleh nuar

heheheheheheh...sebab burit gomo itam legam..tak basuh hadas..

heheheheheheheheheh...

kesian sama gomo..

hehehehehehehehe

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP