GAMBAR KOTE 18 SX - Adun Perupok Di Bogelkan

Thursday, February 17, 2011







Jeng jeng jeng


Gambar adun PAS Prupok yang berada dalam simpanan Nadi Rakyat akan di bongkarkan pada esok iaitu hari Jumaat. Emmm jam berapa? He he hemaybe jam10 pagi @ 3 petang @ 8 malam.

Yang pasti esok segala Gambar gambar nya akan kami dedahkan demi memastikan seluruh rakyat Malaysia khususnya penyokong PAS menilai semula perjuangan mereka yang taksub pada pemimpin ini.

Ingatlah wahai puak puak PAS. Jawaplah dengan tulus pendedahan yang akan di bongkarkan esok hari. Jangan cuba nakmenafikan pendedahan kami ini kerana seharusnya anda bertanyakan sendiri kepada adun Perupok mengapa gambar KOTE Nya berada dalam simpanan wanita yang.bergelar ustazah ini.


INGAT PAS INGAT ZINA


ANWAR AL JUBURI HARUS BERTAUBAT


Psssttt········ nak jolok duit agar gambar tak di.keluarkan? Sorry lain orang boleh beli tapi dengan Gomo tak dapat lah beb.
Published with Blogger-droid v1.6.7

21 comments:

malayaraya February 17, 2011 at 7:29 PM  

tolak pas, selamatkan islam

ALahaI sI LunCAi February 17, 2011 at 7:57 PM  

BALUN BRO,

PUAK PUAK NI AKAN HANCURKAN NEGARA KERANA MAHUKAN KUASA.

SUDAH CUKUPLAH KEROSAKKAN YANG MEREKA LAKUKAN.

MEMERANGI PAS YANG DIPIMPIN DAP DAN DILIWAT PKR ADALAH PERJUANGAN YANG SUCI.

Anonymous,  February 17, 2011 at 8:16 PM  

pilihanraya lagi lepas ni di perupokk plakk....

PAS itu Islam,  February 17, 2011 at 9:17 PM  

Ingat Seks, Ingat Gomo...

Anonymous,  February 17, 2011 at 9:26 PM  

lancccau lah GOMO.Bagus ko tunjukkan KOTEh kau yang hitam berkerak tu..KAH KAH KAH

GAFARO a.k.a. agentno9 February 17, 2011 at 10:00 PM  

anon 9:26 PM: tu je yang ko boleh tulis?..

apa pun GOMO kalau betul gua sokong..
kalu kote anon 9:26 gua tak sokong..

**fitnah fitnah tak mau aaa. kita sudah dewasa..

Anonymous,  February 17, 2011 at 10:19 PM  

apa??? semua yb PAS malaikat?..cuba fikir sendiri lah..berapa byk pemimpin umno kena letak jawatan..sebab umno kira telus juga tapi PAS kalau boleh sembunyi kasi ampun dosa lagi

Anonymous,  February 17, 2011 at 10:24 PM  

sebelum ni kata adun selising,kata tnjuk bukti ternyata mengecewakan..cukup2lah tu

Anonymous,  February 17, 2011 at 10:37 PM  

terencat.....mcm budak sekolah.........asyik nk menipu jer....

Anonymous,  February 17, 2011 at 11:08 PM  

he he ini baru dapat tgk wayang free barang pas serban tebal...cam na la bentuk orang tua ni punya...bengkok ke atau macam screw..ha ha..gua tunggu bro..

Gomo Budak Hitam,  February 17, 2011 at 11:15 PM  

ini je ke yg ko mampu tulis Gomo Budak Hitam??

mcm org gila seks la ko ni.. BARUA2 UMNGOK mmg otak mcm ni ka?

Dlm kapla takdak pikiaq lain, seks, seks, seks,...

Berwalikan ustat Soi Lek, camni la jadinye.. Dah memang bebal, bertambah bebal...

Org2 giler je sokong ko ni Gomok...

Anonymous,  February 17, 2011 at 11:19 PM  

GOMO KEJE KAT DANAU KOTA
FORUM PASAI DIA ADE DLAM CARIGOLD
ADE GAMBO DIA SEKALI

Anonymous,  February 17, 2011 at 11:44 PM  

kah kah kah

lagi sekali nak gak fitnah..
yb saifu hari tu pon jelas fitnah..

gambo la, vedio la...
dasar kayu api neraka betul la

nauzubillah

RoboGAPS,  February 17, 2011 at 11:59 PM  

undek punya Tuan Hj saifool Al Bontot...ayaq mani bersepah ada dalam mulut, ada dalam bontot ada kat seluaq dalam.....lepas ada dlm lubang telinga ....macam gomo leh Tuan hj Bodohkan.

Nak jadi bodoh jangan jadi bodoh cam Tuan Hj Safool Al Bontot..suruh pi hospital besaq dia pi pusrawa...kalau terus pi pusrawa jamin kes dah selesai...tak payah cite blow job ..ttak payah bawaks eluaq dlm masuk mahkamah...sial punya melayu.

Anonymous,  February 18, 2011 at 2:27 AM  

Salam.

Buktikan Gomo, jangan tunjuk gambar KOTE aja kalau boleh tunjukkan satu badah baru boleh org percaya......

* (cakap kena ada bukti bro takat gambar kote aku pun leh buat hahahahaha)

GomoKotePendek,  February 18, 2011 at 7:31 AM  

Gomo makan duit haram sebagai pemfitnah, tapi takpe halal jer bagi pencacai UMNO. Ustaz UMNO pasti sejutu

Mr. White Janggoat,  February 18, 2011 at 8:18 AM  

Aku tersangat2 lah puji PAS nih!!!
Kalu mentutuh masih mengekalkan imej2 sebagai seorang alim ularmak.
Masa mentutuh, serban, jubah, tasbih masih ada. Main Selak kain sarung jak. Sungguh sopan, tak kiralah sapa2 pun yg ditutuh, isteri org kah, gelpren kah, sesaperlah, cukup tertib.
Dari segi power, mmg cukup power lah!
Berkat Khasiat ubat kuat cap tok guru.
Bukan setakat kuat mentutuh ja, ubat tu ada kesan2 khas yg lain spt boleh kuat mencarut, memfitnah, menjual agama dan yg paling 'significant' boleh menjadi artis mcm Mr. Bean.
Syabas PAS. Saya Misti Pilih...

Anonymous,  February 18, 2011 at 9:20 AM  

woi korang jgn ngada2 nak tgk gambar kote tu...

gua diberitahu bahawa kote berkenaan adalah hak milik gomo

sendiri tangkap..sendiri siar

sape2 tgk,akan kena ketumbit mata

kote bangla

Anonymous,  February 18, 2011 at 10:53 AM  

ada org nak bayar ko spy gamabr tak didedahkan? wah, bagus dedah juga maklumat tu..

InsanMarhaen March 5, 2011 at 6:44 PM  

memang sah tu KOTE NAJIB. kalo tak percaya suruh je NAJIB londeh seluiar pastu kompare ngn gambar tu,.. nescaya sama saja

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP