GEMPAR 18 X - Khalid Gagap Kantoi Lagi

Thursday, February 10, 2011



Tak faham faham Pakatan haram Selangor ni, kepala Otak depa ni lain takda semua ingat nak ROMPAK Duit Rakyat tak sudah sudah. Aduh habis lah janaham macam ni. Tu lah padah nya bila di tadbir Kerajaan yang KORUP!!!

Sebelum ini pada tahun lepas Gomo dah keluarkan artikel mengenai permohonan Kerajaan Pakatan Haram Selangor yang ingin menubuhkan pasukan Polis Bantuan dalam negerinya sendiri. Kata mereka Pasukan Polis Bantuan ini akan dapat mengurangkan kadar jenayah di negeri Selangor.

Emmm Depa Pemimpin Pakatan Haram ni ingat kita semua BODOH ka? Depa ingat kita semua tak tahu apa matlamat depa dalam menubuhkan Pasukan Polis bantuan untuk Negeri Selangor ni?

Meh nak Khabar kat semua agar jelas dengan Permintaan Bodoh Kerajaan Negeri Selangor di bawah Khalid Gagap.

Seluruh Selangor mempunyai Pasukan Rela di setiap parlimen dan juga Dun, malah setiap kawasan perumahan juga mempunyai Rukun Tetangga dalam membantu pihak POLIS mengawal keselamatan penduduk.

Malah Majlis Perbandaran dalam Selangor ni pula mempunyai beribu ribu Penguatkuasa Perbandaran yang mana mampu melaksanakan tugas yang di amanahkan. Jadi apa masaalah nya sampai nak tubuhkan pasukan Polis Bantuan untuk kerajaan negeri?

Ni lah juga sebenarnya cara Kerajaan pakatan haram Selangor nak ROMPAK duit rakyat. Bila ada pasukan Polis Bantuan maka banyak lah Peruntukkan Keewangan negeri yang akan di keluarkan bagi menyediakan serba serbi yang baru baru belaka.

WANG RAKYAT JUGA YANG DI ROMPAK PAKATAN HARAM SELANGOR!!!

Ops...jangan kita semua tak tahu bila dah namanya Polis bantuan makan Pakaian Seragam nya juga Pakaian Polis warna Biru SAMA dengan PDRM. Cuma ada sedikit perbezaan sahaja dari segi no badan anggota Polis Bantuan.

Ni lah yang Kerajaan pakatan haram inginkan bagi menjaga RUMAH RUMAH URUT, JUDI ONLINE, RUMAH PELACURAN, PUB, dan macam macam lagi. Semua kegiatan haram ni nanti akan di tutup dengan Polis bantuan. Hebat depa ni beb.....

Gomo sekali lagi menggesa agar pihak KDN di bawah Dato Seri Hisyamuddin agar MENOLAK permohonan Kerajaan Pakatan haram Selangor yang ingin menubuhkan pasukan Polis Bantuan nya sendiri.

Buat Khalid Gagap dan Lathefa Koya di harapkan anda usahlah nak Merompak Lagi wang Rakyat Selangor. rakyat Selangor dah makin cerdik dan nampak apa yang berlaku sepanjang pakatan Haram ni mentadbir.


Psssttt...Polis bantuan depa nak tubuh untuk selangor, Khak Ptuih....Cover Line rumah Urut adalah....macam kita tak tahu!



PDRM TERBAIK

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

17 comments:

Anonymous,  February 10, 2011 at 3:30 PM  

Atau mungkin juga pasukan beruniform ini dijadikan pengganti 'otot dan tangan' sebagaimana yang dilakukan oleh 'regim zalim/khalifah celup' di Pulau Mutiara. keh keh

Anonymous,  February 10, 2011 at 3:55 PM  

Kalid Gagap n geng nak body gad.. pasal polis msia kerajaan punya .. hehehe..



mat siam

Anonymous,  February 10, 2011 at 4:53 PM  

SELAMA NI PDRM DITUDUH SEBAGAI ANJING KERAJAAN...
SO SKRG NAK TUBUH ANJING PAKATAN KE? HEHE

Anonymous,  February 10, 2011 at 6:57 PM  

susah nak cakap tapi kalau otak dah jadi batu apa2 pun tak leh fikir, dalam TV......

Siapa banyak RASUAH??????.....
Salah guna kuasa?????????.....
Haprak???????????????????.....
DLL...........................
Cuba semak SPRM la broooo......

Itu pun tak leh pikir kaaaaa....

Anonymous,  February 10, 2011 at 8:11 PM  

Bukan tak boleh baca idea fuckatan. Macam2 arahan boleh dibuat bila dah ada polis sendiri....silap haribulan, pdrm pun boleh dilawan. Ini semua idea komunis. Zaman dulu Chin Peng pun tubuh pasukan sendiri.

Kalau betul nak jaga keamanan rakyat, pasang banyak2 cctv di tempat awam. Taman2 perumahan dimestikan ada pengawal dan cctv.

Doa aje tiap2 hari selangor diambil semula oleh BN pada PRU13.

Anonymous,  February 10, 2011 at 8:25 PM  

Pakatan Haprak cam babi...huhu DAPig...huhu...

Anonymous,  February 10, 2011 at 8:59 PM  

heheheheheheheheheh...

DAP ANTI ISLAM

heheheheeheheheheh

PAS ITU MELAYU

heheheheheheheheheh

UMNO ITU ISLAM

heheheheheheheheheheeh...

gambar atas tu seksi siyut

heheheheeheheheheheh....

ISLE UMNGOK KE TU?? atau puteri mca tgh beraksi atas katil??

heheheheheheheeheheheheheh...

tgh tunggu kedatangan solek kot??

hehehehehehe

gomo tgh stim sebab malam jumaat...

heheheeheheheheheheheheh....

Anonymous,  February 10, 2011 at 10:03 PM  

biar la MB nak buat apa pun.tanggungjawab dia kepada selangor demi kepentingan rakyat selangor yang telah diberi mandat oleh rakyat selangor. tak salah apa pun.... baik lagi ada.... sekurang2 nyer dapat membantu pihak polis dan menambah pekerjaan kepada rakyat selangor... kita lihat la duluu.... kalau tak bermanafaat kepada rakyat selangor pr 13 kita tukar la balik kerajaan selangor... kalau mendatangkan kebaikan dan faedah kepada rakyat selangor kita teruskanlah pemerintahannya

Anonymous,  February 10, 2011 at 10:24 PM  

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM>>
xfaham ngan kenyataan ini...
sumpah korang dah xbetul...
mane islam nye UMNO?? tunjuk sikit...
aurat ntah kemana...undang2 islam(hudud) asyk dipermainkan..rasuah melempah ruah..
nauzubillah min zalim,,ayuh lar kaum2 melayu UMNO yg mngaku islam,,kembali ke islam yg sebenar... jgn fkir duniawi sahaja....smoga kta dapat hdayah Allah..

Anonymous,  February 10, 2011 at 11:04 PM  

Lu orang pencacai UMNO memang BODOH..LU orang buta ke Gaji Pengerusi Syabas setengah Juta sebulan..MB dulu dah hampir disumbat ke dalam penjara..Buta ke LU orang...Pasal lak MB sekarang nak tolong rakyat selangor tak leh ke ...Lu ingat lu akan dapat tawan selangor lagi ke...
Khak..Puith..

Anonymous,  February 11, 2011 at 3:15 AM  

Insyaallah, selangor akan dapat kembali kepada BN. Sebab rakyat semakin bijak.

TESLAMARIN February 11, 2011 at 6:09 AM  

itu semua idea DAP, tengok apa jadi kat penang, org melayu jadi anjing DAP tangkap org melayu, siap pijak lagi.caya nun alif gelak terbahak bahak....tak nampak lagi ke? nak jadi anjing buruan DAP,nanti pegawainya semua bangsa dia, babun babun bawah semua orang kita nak ke?tara otak ka......

Anonymous,  February 11, 2011 at 8:14 AM  

Orang pakatan ni memang bangang. sume orang nak disalahkan. kalo diaorang duduk kat cina dah lama kena tembak. sebab tu LKS lari datang malaysia.

herokecik February 11, 2011 at 8:42 AM  

Salam Gomo,

Gambar dua ekor kt atas tu polis bantuan gak ker, Jangan dibiarkan polis bantuan tu... nnati ramai puak2 pas BERGOZAK atas keretapila, bawah tanggala, uisss bahaya2...

hangkedee February 11, 2011 at 10:37 AM  

Pelacur terhormat melayu. 1.PAS 2.PKR

zainalsamsudin February 11, 2011 at 11:04 AM  

kalau cadang nak tubuh polis sendiri,
kenalah tubuh mahkamah sendiri dan para hakim sendiri......ha ha ha apa kan jadi????? mengong betullah......

JAS SALLEH February 11, 2011 at 1:14 PM  

Tangan lu memang takde insurans lah Gomo ....!!!!
Kuang ajor betul lah Khalid Gagap tu

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP