KECOH - Apa Lagi Ni Dato Sohaimi Shahadan?

Wednesday, February 2, 2011



Terima Kasih Dato Sohaimi Shahadan yang mempunyai pengertian dalam menyokong Para Blogger Blogger Nyamuk yang ada sekarang ini.

Petikan Artikel Blogg Sohaimi Shahadan:

"Pemain utama bloger pro umno yang berjaya memecah penguasaan media baru seperti Gerakan Anti Pkr,Pisau,Unspinners, Papagomo,Medan Info Kita,Panglima Perang Siber,Kita Gempur,AIDC,Azli Shukri,House PK,RBF( sekadar menyebut beberapa nama ) sudah dikenali di arena media baru.


Psssttt...ramai lagi pemimpin yang menghargai Blogger sebagaimanan Dato Sohaimi Shahadan, kami hanyalah Blogger Nyamuk



Join Kami Lah Dato Sohaimi, He he he
Blogger Nyamuk Je...

Jangan Bakar Kelambu


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

12 comments:

blogenstarz February 2, 2011 at 9:30 AM  

Hampir menjelang PRU ke 13,ramai pulak YB yang tahu keujudan bloggers.

Apa selama ini mereka tak tahu ke ?

Tak nak buat "gathering ke datuk"

PAS dah buat........

He He He...

kat KFC pun tak apa !

yusrie February 2, 2011 at 9:38 AM  

Bakar kelambu takpe papagomo... tapi kena ganti dengan kelambu baru dan yang lebih selesa... kekekkeke sekali dengan ridsect sekali

Anonymous,  February 2, 2011 at 9:52 AM  

tapi korang still kalah la gomo dgn blogger PR...dorg punya follower mostly 1k lebih...

contohnye amenoworld n pria malaya

ko ciput lagi

ramai tak kenal lagi...berusaha

kah kah kah...blogger pemuka YAHUDI umno...kah kah kah,  February 2, 2011 at 9:56 AM  

kah kah kah...apa bogelstarz ada YB-babi yang berjinak-jinak...kah kah kah

takan lepas kem propaganda janda baik habis tahun sudah takde kem lain nak cari bahan propaganda...kah kah kah

kalo takde kem mana nak tau siapa yang supply duit blogger...kah kah kah

Anonymous,  February 2, 2011 at 9:58 AM  

blogger musang berbulu ayam apa dah jadi..dah naik heli dah ker skg?patut ler senyap jer...

leman decaprio February 2, 2011 at 11:13 AM  

marahkan nyamuk jangan bakar kelambu!!

hahaharakahkahkahkah!!

Anonymous,  February 2, 2011 at 11:14 AM  

TERUS TERANG...WALAUPUN AKU BUKAN FOLLOWER, TETAPI AKU SOKONG BLOGGEr2 NYAMUK YG SEKUMPULAN DGN PAPAGOMO...HEHE
AKU DLM KUMPULAN SILENT MAJORITY...
JADI JGN RISAU KALAU FOLLOWER SETAKAT RATUS2 JE...

Anonymous,  February 2, 2011 at 11:15 AM  

blogger nyamuk jangan takbur. tak semestinya kita akan sentiasa berada di atas

tak kira sama ada bloger nyamuk atau bloger kura kura. kita di pihak yang sama. tugas kita terus membedil puak pakatan haram

itu adalah matlamat utama. ketepikan perasaan bangga diri. kelak akan memakan diri. kita juga yang rugi

fikir fikirkan lah

~~~bloger longkang~~~

Anonymous,  February 2, 2011 at 12:14 PM  

sejarah tlh byk membuktikan x semestinya mempunyai tentera yg sedikit akan kalah dlm peperangan... sejarah Nabi juga & sejarah islam sendiri ada berlaku dgn hanya berbekalkan tentera yg sedikit mampu menumpaskan & menewaskan tentera musuh yg ramai....

p/s : sabar je la gomo oooiii kalo follower ko skit.... sikit2 lama2 jd bukit....

-putra kulaan-

kluk klek February 2, 2011 at 2:51 PM  

Aku dah cam muka beruk papagomo....kulit hitam ala negro...kalau rambut kerinting confirm mat negro afrika....mungkin ayah biawak papagomo ni negro kot....

Anonymous,  February 2, 2011 at 9:40 PM  

jangan la nak samakan perjuangan macam korg ni mcm perjuangan nabi... x layak... pasal dasar kamu semua adalah dari dasar fitnah... klu kamu nak perjuangkan kebenaranpun perlu ada sifat berkecuali dan jadikan islam sebagai pancang perjuangan.. bukan setakat kata perjuangan tetapi etika dalam islam langsung x dijaga... pejuang sebenar bukan pengecut dengan cara sebarkan berita berunsur bahasa yg kotor.. dan fitnah yg dijadikan jualan... keaiban org dijadikan taruhan.. jangan jadi kisah satu peperangan dimana islam telah menang dalam peperangan itu dan bukan semua panglima dikatakan mati syahid.. kerana ada sebilangan panglima islam dikatakan panglima neraka... kerana apa?? walaupun dia berjuanng dlam tentera islam.. tetapi dia berperang bukan kerana islam tetapi untuk jadikan namanya dijadikan sebutan dan kaumnya diagung-agungkan kerana mempunyai panglima sepertinya.... panglima seperti itulah dikatakan panglima neraka.. jadi sedarlah.. apa yg korang perjuangkan selama ni... bukannya kamu tunjukkan kebenaran pada org lain tapi lebih kepada merosakkan fikiran ramai org islam.. dengan mengajar dorg untuk lebih menjahilkan diri dari mengenali islam yg mengajar agar setiap perbuatan dilakukan dengan cara berhikmah...

Anonymous,  June 2, 2012 at 7:36 PM  

jadah ape blogger nyamuk, kura2, longkang ni. aiyoo. pelik2 je zaman sekarang ni. politik membosankan. gaduh3. baik la aq jadi katak bawah tempurung je. peace! jangan gaduh2 semua.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP