Live PRK Kerdau - Felda Jengka Gamat Pagi Ini Ekoran.....

Sunday, February 27, 2011



Felda Jengka Pahang


Kehadiran 10 ribu peneroka Felda di Felda Jengka 22 hari ini memberikan keyakinan buat Barisan Nasional untuk menang pada PRK Dun Kerdau kali ini.



Dato Seri Najib dalam ucapannya melahirkan rasa bangga dan mengucapkan terima kasih kepada rakyat yang hadir pada hari ini yang membuktikan bahawa peneroka Felda menyokong Barisan Nasional dan tidak termakan dengan dakyah fitnah Pembangkang.


Gomo yang sampai pagi tadi agak terkejut dengan sambutan luar biasa peneroka Felda dalam dun Kerdau ini yang menunjukkan sokongan penuh kepada kepimpinan Dato Seri Najib.



Laporan Lanjut akan menyusul berserta Gambar Gambar menarik!!!



Psssttt... PaSHIT.... Bingai dan Bodoh! Tak maju langsung minda puak pas ni!

14 comments:

Anonymous,  February 27, 2011 at 11:29 AM  

hahahahahahaha....

Hahn February 27, 2011 at 12:47 PM  

PAS adalah haiwan yang pandai berpolitik.

Anonymous,  February 27, 2011 at 12:55 PM  

TAK SEMESTINYA DATANG SOKONG...DAN TAK SEMESTINYA DATANG ITU UNDI PLAK...

KAT ORG KAMPUNG BOLEH LAH UMPAN GULA2 GOMO...

Anonymous,  February 27, 2011 at 12:58 PM  

TU DIA...SANTA CLAUS DAH DATANG!!!

AYUH ORG JENGKA...BAWAK GUNI BESO2 TADAH DUIT!!

YAHOOOO....DAPAT DUIT BYK......


UMPAN NAJIB..UMPAN....

UMPAN KELENTONG..UMPAN KELENTONG...SPESIS UPCO!!!

Undi BN masuk syurga....,  February 27, 2011 at 1:07 PM  

Ada felda BN menang besor
Ada orang Asli BN menang besor
Ada undi POS BN menang besor
ADa anjing SPR BN lagi menang besor..

Kalau kalah juga ...gi plaza masalam tingkat 11 kemudian terjun

Anonymous,  February 27, 2011 at 1:17 PM  

NAMPAK GAYANYA...UMNO/BN KIRA BODOH LA..SEBAB YG UNDI DIA BUKAN ORG CELIK DAN CERDIK PUN...ORG KAMPONG DAN PEDALAMAN...SOGOK DUIT DAH DAPAT UNDI...

SEBAB TU UMNO/BN BODOH DAN SUKA MEMBANGANGKAN ORG!!!

KLAU TAK MENANG JUGAK LAH..BAIK MINUM RACUN LAGI BAIK LA UMNO...

Tenno perang February 27, 2011 at 1:29 PM  

wahai pencacai pembangkang sekalian...jgn dikata penghinaan kepada warga FELDA dan pedalaman...kami bukan bodoh macam kamu semua...di tipu pada fitnah dan dakyah yang jijik....walaupun kami orang felda dan pedalaman...kami bukan bodoh macam korang semua...ini kerana hampir setiap rumah di felda sudah mempunyai komputer dan talian internet...kemudahan dan kesenagan yang di kecapai oleh warga FELDA kini adalah limpahan rezeki eloh allah....hasil usaha kerajaan BN...bukan disebabkan oleh pencacai pembangkang...pebangkang hanya tahu mengeji..tetapi BN mengimplementasikan apa yang dikata...hidup islam..hidup UMNO..hidup BN...hidup FELDA....hidup NAJIB...

Anonymous,  February 27, 2011 at 1:34 PM  

menyambung kata kata dari pengomen atau peromen pembangkang yang bernama " undi BN masuk syurga "....

1. Ada felda BN menang besor
Dalam felda tak semua undi BN pun..cuba buat kajian beberapa PRK yang lepas.semua org felda undi BN ka?...maka statement anda bak kata mahkamah " NOT RELEVAN "...

2. Ada orang Asli BN menang besor
Jawapan aku sama juga dengan jawapan nombor satu tu...makanya statement anda " NOT RELEVAN "..

3. Ada undi POS BN menang besor
Jawapan aku pun sama juga dengan yang nombor satu di atas..makanya statement anda " NOT RELEVAN "...

3. ADa anjing SPR BN lagi menang besor..
Yang ni lebih menampakkan kebangangan..kalau benar sangatlah SPR tu anjing BN, maka BN tak perlulah bersusah payah nak kempen..dan aku nak lempar pertanyaan..Selanggor, Kedah, Kelantan, Pulau Pinang serta Ahli - Ahli Parlimen Pembangkan yang menang semua tu di kawal selia oleh agensi SPR kah atau agensi lain sehingga pembangkang boleh menang?..bukan SPR jugakah dan apakah dan kenapa tidak mengatakan bahawasanya SPR itu anjing pembangkang sehingga pembangkang boleh menguasai 4 negeri dan memenang hampir 90 kerusi di Parlimen?...makanya statement anda bukan sahaja " NOT RELEVAN " tapi buta perut dan musibat buih..

Makanya bersyahadahlah anda dengan kalimah " Tiada tuhan yang berhak di sembah melainkan allah, nabi muhammad itu pesuruh allah dan menjadi ahli Pas itu mengesahkan keislamanku "...makanya..tak payah la orang2 pas potong kote..masuk pas umpama masuk islam "....bodoh piang....wallahuakhlam...takbirrrrrr

Anonymous,  February 27, 2011 at 1:43 PM  

Sebodoh-bodoh manusia, BODAH lagi pencacai PAS..... Aku anak FELDA tau.. internet pun ade kat rumah aku....

Anonymous,  February 27, 2011 at 2:04 PM  

kalau ada enternet pon baca satu pehak pon tak guna kita kena baca semua blok bang hoi ,aku ni anak peneroka felda juga ,memang kerajaan ada bagi enternet ada cop satu malaysia

tuan komrad February 27, 2011 at 3:19 PM  

wakakakakakakkakakka

org felda kerdau untung giler2 lah

wakaakakakakakakkkakakaka

nak aper semua dapat

wakakakakakakakakaakakakakak

wifi...dewan org ramai....padang futsal

wakakakakakakakakakkakakakaakakk

rumah pprt....jambatan..turap jalan

wakakakakakakakakakakakaak

kain pelikat...beras cap rambutan...milo 3in 1

wakakakakakakakakakakakakkakaak

org felda kalo ada saman polis,bleh kasi setel tak???

wakakakakakakakakakakakakakakakak

org felda kalo nak kawen lagi satu pon org2 umngok bleh tlg handlekan...

wakakakakakakakakakakkakaka

tak gituwwww????

wakakakakakakakakakakakakakakaka

Anonymous,  February 27, 2011 at 3:27 PM  

Apa yang heboh sangat jikapun UMNO/BN bagi apa-apa pada orang kampung atau FELDA???????

Kalau tak bagi kata pula KEDEKUT..tak berhati perut..

Mengapa TAK BISING bila PAS kutip wang JAHAT (JIHAD KONON)nya? Mengapa tak sibuk tanya BERAPA KUTIPAN satu malam ceramah fitnah dajaal dan MANA pergi duit itu? Siapa yang buat AUDIT?

Menteleti Penyokong Pembangkang memang dah tahap teruk. Tak tahu bersyukur, suka kutip duit rakyat terutama orang kampung yang datang dengar ceramah lepas tu HASAD DENGKI bila orang lain buat baik...

Anonymous,  February 27, 2011 at 4:42 PM  

SOKONG ANON 1:34PM
ENTAHLA PENCACAI2 PR NI, KLU TAK MEMANDANG RENDAH ATAU MAKI HAMUN ORG LAIN, MEMANG BUKAN PENCACAI PR LAH TU..

Anonymous,  February 27, 2011 at 9:16 PM  

anon sais 1.17pm.

engkau adalah hindraf melayu (kepala batu) mana ada otak....
mak bapak atok nenek kau juga kampongan, org2 kpg tak bahlul dan sasau macam engkau. cerdik pandai hari ni ramai dari kampong. mereka bukan macam lembu dicucuk hidung, tak boleh berfikir dan berwawasan.

engkau cerminlah muka dulu, engkau adalah hamPas yg tumPas dimana-mana PR akan datang, disebabkan tengelam dlm kandang babi dap/pkr.

tuii

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP