MESTI TONTON - Tok Mat Beri Nasihat Kepada Pemimpin PAS

Friday, February 25, 2011



Nah ambik kau Puak PAS yang Bingai lagi bangang!!!

mantap dan memang Pedas apa yang di katakan oleh Dato Ahmad Maslan Ketua Penerangan UMNO dalam memberikan nasihat kepada Puak PAS yang kononya cuba merayu undi di PRK Merlimau.

Psssttt......Ha ha ha.... Memang Steady Tok Mat kita, amacam puak PAS?


DAP ANTI ISLAMPAS ITU MELAYUUMNO ITU ISLAMANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

12 comments:

Bingai @ Bangang February 25, 2011 at 1:35 PM  

Oittt!! Papa Gomo!
Pehal ko sebut nama aku? Aku belajar tinggi aaaa... sekolah atas bukit. balik sekolah, ke kiri menurun ke kanan pun menurun. bawak basikal takyah kayuh. jaga brek jer... heheheh

yang belajar segala pondok dan universiti tu pehal lak nak jadi cam aku?

Aku Memang Bingai
Inikah kasih? Inikah sayang? Di TendangTerajang

Hahn February 25, 2011 at 2:18 PM  

Untuk melayu melayu bawah pemerintahan British sesuai la kempen PAS tu.

Anonymous,  February 25, 2011 at 2:23 PM  

ha...ha....ha....
ambik kau mat sabu...kena penendang dengan mat maslan..
power giler ayat tu...
kalu dah jadi anjing dap...minta jer ngan dap kominis tu...

amacam mat sabu....kena kau penyepak....
tu lah....sekolah pun takat darjah6...
nak tunjuk hebat..
dengan bini orang ko bolih la ....

kah...kah...kah....
ko jangan main2 dengan orang melaka...
telondeh seluar ko nanti...

siam islam..bukan isle

Mat Sabu 121,  February 25, 2011 at 2:53 PM  

...mintak..mintak dgn DAP... kui..kui...kui..

Anonymous,  February 25, 2011 at 3:05 PM  

haha... jawapan apa lagu ni???

Anonymous,  February 25, 2011 at 3:16 PM  

...mintak..mintak dgn DAP... kui..kui...kui..

lambang kerisauan kalau PAS boleh masuk DUN melaka...

Anonymous,  February 25, 2011 at 5:11 PM  

heheheheheh

ahmad maslan??

heheheheheheh

kat merlimau nak jadi per plak??

hehehehehehehehehehe

tukang wat belacan ke??

heheheheehehehehehehhe

Anonymous,  February 25, 2011 at 11:20 PM  

hahahahahaha...tersedak aku...
Mat Sabu..boleh main mintak2 ker?
Kalau boleh...tolong mintak Nicky Ajis letak jawatan hahahahaha....

Anonymous,  February 26, 2011 at 1:23 AM  

pelik aku tengok klip video ni. Gaya seorang menteri yang boleh buat ulasan mengambarkan yang dirinya tidak profesional sebagai seorang menteri.

Belum pernah lagi ahli pembangkang membuat ulasan sebegini melalui blogger. Perkara yang amat memalukan seorang menteri yang mempunyai sikap seperti ini.

kah kah kah...selepet kat muka...kah kah kah,  February 26, 2011 at 2:07 AM  

kah kah kah...apa ada kisah dorang ni memang bangang...kah kah kah

contoh dorang ni bangang baca ni...kah kah kah

"Najib dan rombongan melawat Muzium Anitkabar yang antara lain menempatkan makam pengasas Republik Turki, Mustapa Kamal Ataturk yang mana Perdana Menteri meletakkan kalungan bunga dan menandatangani buku pelawat."

kah kah kah...ada ka pergi hormat pengkhianat ISLAM sampai letak bunga...kah kah kah

jadi apa ada hal kalo menteri BN ni bangang...kah kah kah

bangangnya macam sikafir POPE the jewish Gomo gak...kah kah kah

zethro,  February 26, 2011 at 5:20 AM  

Alahai, kalo bertandang ke tempat org, kene la hormat pemimpinnya. Najib just letak sekalung bunga je, atas dasar menghormati bekas pemimpin Turki dan tak bercanggah dgn akidah Islam pon. Soal Kamal Attartuk tu pengkhianat Islam ke tak, bukanlah kita sbg hamba-Nya utk menghukum dan sebaik2nya kita serahkan saja pd Allah dan doakan balasan yg setimpal dgnnya apatah lg dia masih lg seorang Islam ketika mati. Jgn pula kita ikut perangai si Nizar yg terang2 membakar colok dan berdoa mengikut cara si kafir yg jelas melanggar akidah Islam.

Anonymous,  February 26, 2011 at 8:42 AM  

nizar tu asal dia cina gak...darah dalam badan tu ada dna cina.
sebab tu dap mati-matian pertahankan dia.
nizar sanggup panjangkan tempoh pajakan tanah kampong baru hingga 999 tahun sebab kat situ majoriti cina.
pendudok kampong baru tu adalah penyokong2 kominis.
masa dharurat mereka di asingkan dan diletak dibawah pengawasan 24 dalam operasi BRIGG.
DARAH KOMINIS TETAP KEKAL DALAM BADAN NIZAR.
selidik la asal usul dia.

'anak bukit kepong'

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP