PANAS 18 SX - Adun PAS Selising Suarakan Perletakkan Jawatan Kepada Nik Ajis

Saturday, February 5, 2011




YB Saiful Bahri waktu ini dah tak senang duduk ekoran.pendedahan kami para facebookers dan juga blogger. Malah untuk makluman semua adun Pas Selising ini juga sudah menyepi dari keluar ke kedai kopi dan hanya terperok di lokasi lokasi yang tidak berpenghuni.

Gomo telah menerima berita bahawa adun pas selising ini sudah berjumpa dengan Nik Ajis dan ingin meletakkan jawatan, namun telah di tolak Nik Ajis secara bulat bulat perletakkan jawatan berkenaan.

Emmmm Nik Ajis tahu jika perletakkan jawatan adun Selising berlaku maka dengan Nik Ajis sekali hal KHALWAT tersebut akan terus di kaitkan dengan nya. Maa ekoran itu lah Nik Ajis bertindak senyap dalam insiden ini.

Gomo dan para Blogger serta Facebookers masih lagi menunggu SAPINA Saman yang pernah di katakan oleh Saiful Bahri bahawa tindakan undang undang akan di ambil kepada mereka yang terlibat. Emmmm dan 3 bulan ni namun masih lagi senyap tampa berita.

BILA NAK SAMAN DAN AMBIL TINDAKAN UNDANG UNDANG.

Apa sekalipun yang pasti, pada PRU 13 ini nanti Saiful Bahri tidak akan di senaraikan sebagai Calon PAA bagi bertabding dalam pilihanraya. KARIER POLITIK NYA TELAH BERAKHIR.

Untuk Pembaca semua dan juga pihak Pas, ketahuilah bahawasany ada DUA orang lagi pemimpin Pas di Kelantan yang akan di bogelkan kami.

PERUPOK DAH MINTA NYAWA, he he he

psssttt········ ada yang nak bayar pada Nadi Rakyat untuk tutop mulut isu zina adun Pas, sorry tak layan.

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM


ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

18 comments:

Anonymous,  February 5, 2011 at 2:42 PM  

Ini Dasar UMNO:

3.3
Menegak, mempertahan dan mengembangkan Islam, agama rasmi negara serta menghormati prinsip kebangsaan beragama.

Kesannya: Negara yang aman damai, maju jaya dan mewujudkan masyarakat majmuk berbagai kaum dan ugama yg bersifat toleransi. Diperakukan sebagai sebuah Negara Islam oleh masyarakat dunia.

Ini dasar PAS:

Dasar yang diperjuangkan oleh PAS ialah lslam dengan seruannya ialah Allahu Akbar. Hukum tertinggi sekali dalam pegangan PAS ialah Kitabullah (al-Quran) dan Sunnah Rasul serta ljmak dan Qias yang terang dan nyata.

Kesannya: Amalan budaya fitnah memfitnah, demontrasi,penyalahgunaan agama dan sifat/sikap/budaya keji demi kuasa dan politik pemimpinnya.

PAS IS DEAD.

Hahn February 5, 2011 at 3:08 PM  

Kalau dah tak jadi wakil rakyat boleh lah bela burung baik2 dan makan ubat kuat.

Anonymous,  February 5, 2011 at 3:39 PM  

Lepas berhenti bolih Adun tu pergi ke Sg Golok untuk melagakan lubang kencing nya dengan duit pencen kerajaan yang dulu di kenali sebagai kerajaan serambi mekah dan kini di kenali sebagai kerajaan sedekah rasuah, yang juga terkenal dengan jolokan hub halal lesen arak. Take beer.

ISLAM First!,  February 5, 2011 at 3:55 PM  

Lacurkan agama la, jual kalimah Allah la, ADUN berzina la, klu PAS hal sume la...

ini semua ayat2 BARUA tak ckup akal UMNGOK..
Marah sangat depa ni dgn org yg nk tegakkan syiar ISLAM kt M'sia..
Bela UMNGOK seolah2 depa la pejuang ISLAM sejati. Walhal aurat anak bini terdedah sana sini. Anak2 bergelumang dlm bar sambil teguk ayaq kencing setan dikelilingi jalang2 murahan. Anak bini sapa ni?

Anak bini pembela islam sejati?

Anak bini penegak agama Allah?

Anak bini penentang PAS yg dikatakan melacur dan menjual agama?

Anak bini pemerintah ISLAM UMNGOK?

Inila yg BARUA2 NI dok bela siang malam..

Sbb apa?? Depa 'selesa' dgn hidup depa yg 2x5 mcm anak bini pemerintah kesayangan depa ni...

Bela lah lagi... Demi melayu kan.??

Anonymous,  February 5, 2011 at 4:01 PM  

aik..

kata ada bukti??
bila nak dakwa yb saiful???

kah kah kah

kata ada bukti??
bila nak tunjuk bukti??

kah kah kah

kata ustd zaidi buat laporan polis??
bila nak tangkap n dakwa pemukul n pelanggar tu??

kah kah kah

rumusannya...fitnah akan tetap keluar dari mulut gomo si gila seks aka pembawa agenda yahudi..

jaga jaga~~

Anonymous,  February 5, 2011 at 4:22 PM  

letaklah kalau dah jahat jahatlah. Rosmah pun cuim pipi Salman Khan kat Genting. Kalau perbuatan ahli itu merosakkan seluruh parti maka kita keluarlah Islam sebab FLOM isteri kepada negaran Islam dah buat maksiat terang-terangan

Anonymous,  February 5, 2011 at 4:53 PM  

Yang paling berharga bagi diri aku adalah UNDI aku semasa PRU. Ada 2 undi yang menjadi HAK aku. Parlimen dan DUN. Selagi PAS bersekongkol dengan DAP dan PKR, jangan harap nak dapat UNDI dari aku. Kalau PAS keluar dari PR, UNDI aku akan dipertimbangkan.... itupun klu PASD masih jelas dengan dasar2nya.... Ini adalah satu kenyataan.

Anonymous,  February 5, 2011 at 4:54 PM  

korang nk gadoh2 wat pe menteri2 adun2 yb2 kat dlm parlimen bertekak...kat dlm kafe bertepok tampar cerita pasal bissnes kita begaduh sesama sendiri.....dorang gelak kan kita bangsa asing pun gelak besar bila lah melayu nk jadi mcm negara bergolak senang sikit kena jajah lagi.....baru nk nyesal korang lantak lah menteri nk wat pe pun janji jgn kacau periyuk nasi kita dah.......

Anonymous,  February 5, 2011 at 5:10 PM  

hahaha....2 le bodoh nye org Umno...name pn United Monkey Nation Organization....

perangai pn mcm monkey...

gomo..lu xpyh nk bising2 wt fitnah...
org2 bodoh jek yg pcye cite ko ni....

lu dh kantoi beb...xpyh nk hot kn story ni laaa....hahaha...


MCA ANTI ISLAM...
MCA BANTAH AZAN...
UMNO JILAT MCA...
UMNO KAKI JILAT...
JILAT BONTOT MCA....

Pemuda TG February 5, 2011 at 5:33 PM  

Salam Papa Gomo,

Atas sebab teknikal, blog pemudatg bermasalah.

Mohon dilink ke blog terbaru
http://pemudatg1.blogspot.com

Khalwat halal syarie,  February 5, 2011 at 7:56 PM  

Prjuangan Pas....

fitnah,maki hamun,zina,ngorat bini org,bawa lari anak dara org,KHALWAT mcm MAT SABU...

semua diatas dihalalkan oleh DEWA Pok Nik pemegang kunci syurga....
kunci neraka ada kat Mat sabu kahkahkahak.

Anonymous,  February 5, 2011 at 8:23 PM  

Tak apa lah YB, kelak bila dah bersara, tak ada lagi org yg nak menyebok... ngko naik caoch apa dan buat apa pun dah tak ada org ambik peduli. Bolelah sambung hobi2 YB tu pada masa lapang.

Anonymous,  February 5, 2011 at 8:31 PM  

sapo lagi YB dua tu? Mai kita kenal jgn nanti salah undi. Jahilliah..

Anonymous,  February 6, 2011 at 12:28 AM  

bila orang PAS tak boleh control konek depa bukan main marah nooooo....kalau kata UMNO tu tak Isle...apa alasan hangpa orang Isle sejati bila dok konkek bini orang? jangan mareeee...

PASRAEL February 6, 2011 at 9:19 AM  

Tu lah sbb,puak2 jumud ni pandai dok ngata anak2 bini org tp hakikatnya mrk lah Pengongkek Alam Siber yg thebat, cermin diri la oi.Kerana gila kuasa,fitnah merata2

Anonymous,  February 6, 2011 at 10:56 AM  

biawak PASir

Anonymous,  February 6, 2011 at 12:23 PM  

kerja dajjah adalah menimbulkn keraguan kepada manusia..ia sememangnya menjadikan fitnah jahat sebagai hujjah utk melemahkn semangat musuhnya..tahniah kpd pemilik blog ni..krn anda layak digelar blog dajjal..

Anonymous,  February 6, 2011 at 2:37 PM  

1 artikel kt nik aziz duk bncg ngn yb selinsing... 1 lg pakai pampers.. xke bnda tu xlogik.. tipu la salah 1 nya... btl x gomo?

-- headhunterQ --

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP