PHONE SEKS 18 SX - Lagi Gambar Kemaluan Skandal Adun PAS Perupok Di Dedahkan

Monday, February 21, 2011




Cincin Kahwin

Maaf di atas gambar yang agak keterlaluan ini, namun apa nak di kata ianya telah sedaya upaya bagi kami Team Nadi Rakyat untuk menutup bahagian sulit pada gambar ini. Gambar yang pastinya menggugurkan jantung dan keimanan seseorang.

Oh... itu lah Gambar MMS yang mana kami Team Nadi Rakyat Perolehi dari Talifon bimbing yang jatuh. Talifon bimbit milik pasangan Adun PAS Perupok yang di kenali dengan nama Mek Pah.

Gambar di atas merupakan gambar Kemaluan Wanita yang mana merupakan SKANDAL kepada Adun PAS Perupok. Dalam gambar di atas kita dapat lihat Cincin Perkahwinan yang di pakai oleh wanita tersebut. Wanita yang di kenali dengan nama Mek Pah ini pada waktu kejadian Porno ini sudah pun berkahwin dengan pasangannya seorang peniaga dan di kurniakan seorang cahaya mata.

Skandal antara Mek Pah dan Adun PAS Perupok ini sebenarnya bukanlah baru namun telah berlanjutan sejak Mek Pah ini masih menuntut pelajaran lagi. Pendek kata Adun PAS Perupok menaja serba serbi keperluan dan kos pembelajaran Mek Pah ini.

Barangkali kerana termakan Budi dengan Adun PAS perupok ini maka Mek Pah pun Menggadai Body nya demi membalas jasa dan pengorbanan yang telah di lakukan Adun PAS Perupok sekian lama.

Ini lah satu contoh nyata bahawa pemimpin PAS jahil akan Agama yang tak mengira Halal dan Haram sesuatu hubungan itu. Depa tak kira, Isteri orang ka, Anak dara orang ka, tunang ka jaji Nafsu mereka dapat di lepaskan kepada wanita wanita ini.

Sekali lagi Gomo nak nyatakan di sini bahawa Gambar yang di keluarkan Ini dan juga gambar sebelum ini bukanlah Gambar Super Impose mahupun satu gambar Fitnah. Adun PAS Perupok boleh menfailkan saman di atas hal ini jika tidak benar dan Talifon Bimbit berkenaan akan di bawa ke Mahkamah bagi menjadi Bukti. Amacam???




Untuk maklumat semua Dalam simpanan kami Nadi Rakyat bukan sahaja Gambar Kemaluan wanita yang ada malah gambar Kemaluan Adun Perupok juga ada. Gambar panas akan menyusul....

Pornografi melalui MMS gambar lucah ini sebenarnya bukan baru malah sudah lama di peraktikkan di Japan dan Korea, namun agak janggal bila MMS Lucah ini merebak di kalangan pemimpin PAS.





Artikel Sebelum Ini Mengenai Phone Sex Adun PAS Perupok Kelantan KLIK DI SINI

Di harapkan kepada Pemimpin PAS Kelantan terutama Nik Ajis dapat menasihati Adun PAS Perupok untuk meletakkan Jawatan dengan Segera sebelum Gambar Kemaluan beliau kami keluarkan.

Buat Adun PAS Perupok Kami hanya menjalankan Tugas kami mendedahkan Kemungkaran yang berlaku di antara pemimpin PAS yang melacurkan Ugama Islam demi kepentingan Politik. Semua ini berpunca dari Nik Ajis maka kerana Nik Ajis lah kami mendedahkan Aib para pimpinan PAS yang lain.

Psssttt...Apa lah nak jadi dengan pemimpin PAS Kelantan ni..buat malu Negeri aku je..Khak Ptuih

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

48 comments:

Anonymous,  February 21, 2011 at 4:19 PM  

apasal org yg ade bukti tk bawak bukti pi mahkamah utk dakwa adun perupok nih??? pelik... pelik.... takkan takmau heboh dlm tv dan radio kot? kalau stakat dlm intenet ni berapa kerat je yg tau tak sampai 7% pn rakyt mesia yg tau. aku rase klau betul ade bukti blom smpat masok blog lg dh kuar awl awl lg kt tv hahaha

Anonymous,  February 21, 2011 at 4:23 PM  

aku rasala..ada byk sebab org tak nak bawa ke mahkamah...leceh bro turun naik mahkamah tu...
yg aku lebih heran dan musykil, apsal org yg dimalukan sbgt rupa tak nak bela diri secepat mungkin? berani kerana benar betul tak? sepatutnya dia yg bawa hal ini ke mahkamah dgn cara menyaman...tp apsal senyap menikus je? dah byk kali gomo cabar tu...

Anonymous,  February 21, 2011 at 4:24 PM  

kau pun satu kalau bawa bukti ke mahkamah tak dapat lak ko nak tengok kat sini. melepas lah kau hehehe

Anonymous,  February 21, 2011 at 4:28 PM  

kalau aku jd kau gomo aku jual bukti tu 1$juta ringgt kat umno blh duit lagi blh heboh dlm tv lg huhuh. aku rasa kalau jual domain kau ni pun tk laku 1juta{10ribu pun tak laku lagi} tp bukti tu jual 1juta kat umno mesti laku alahai 1juuta tuh buat lap hingus je bagi unmo bukan duit sesapa pun duit rakyat jugak umno tk rugi 1sen pon

Anonymous,  February 21, 2011 at 4:30 PM  

kalau aku jd kau gomo aku jual bukti tu 1$juta ringgt kat umno blh duit lagi blh heboh dlm tv lg huhuh. aku rasa kalau jual domain kau ni pun tk laku 1juta{10ribu pun tak laku lagi} tp bukti tu jual 1juta kat umno mesti laku alahai 1juuta tuh buat lap hingus je bagi unmo bukan duit sesapa pun duit rakyat jugak umno tk rugi 1sen pon

Anonymous,  February 21, 2011 at 4:44 PM  

aku lg heran apasal org boleh rasa leceh DAN SUSAH turun naik mahkamah kalau dapat jual bukTi berjuta ringgit. HUISSSHHH DUIT TU!! APA TUNGGU LAGI??

ORG LAIN KUMPUL MODAL NK TUBUH SYARIKAT LAGIIIII SUSAH DARI ORG YG BLH TURUN NAIK MAHKAMAH JUAL BUKTI JUTAAN RINGGIT. ORG KEJE MAKAN GAJI 5RIBU SBLAN SAMPAI PENCEN PUN DAPAT SIMPAN 1.8JUTA JE ITU PUN KALAU TAK BLANJA 1 SEN PUN DARI GAJI SEPNJANG DIA KEJE = TAK BELI MAKAN MINUM TAK BELI RUMAH TAK BELI PAKAIAN TAK BELI KERETE TK SEWA RUMAH TAK BELI TAMBANG DLL.

Abu Garcia February 21, 2011 at 4:45 PM  

PAS = Puki Amat Serabut ...

Anonymous,  February 21, 2011 at 4:50 PM  

tak apalah... kta tunggu mahkamah akhirat papa gomo no... mahkamah dunia payah, ken aturun naik... leceh macam anon2 kat atas kata... bukan lama dah nak pi mahkamah akhirat, depan rabbul jalil... waktu tu peguam bela bukan lagi karpal singh, tapi tubuh badan kita yang akan jawab bagi pihak kita... termasuklah kita semua yang menulis ni... kalau kita buat benda yang tak betul maka siaplah tempat kita di akhirat kelak... kan adil gitu, gomo kan...

anuuwarr,  February 21, 2011 at 4:55 PM  

x best langsung..puiii

Anonymous,  February 21, 2011 at 5:32 PM  

satu lagi bukti bodoh dari PapaGomo.
apepun berjaya menaikkan trafik blog.
tahniah.

Anonymous,  February 21, 2011 at 5:41 PM  

gambar tu tak perlu superimpose sebab ntah gambar sapa pun kita tak tahu..setakat gambar cincin bukannya boleh kita nak kata cincin siapa punya...

dan gambar2 yg telah disiarkan oleh GOMO tidak ada satu pun menunjukkan ianya milik Perupok

Anonymous,  February 21, 2011 at 5:50 PM  

lu orang yang kutuk papagomo memang biol habis,kalau cerita dia fitnah,saman ajelah,karpal singh ada takut ape? sebenarnya kau orang yang kutuk dia tu dah tak terkata dengan pendedahannya.samalah macam puak pas yang tak berani ambil tindakan terhadap adun nya yang cabul,takut imejnya terjejes ooooooiiiiii. khaaaaak......tuuuuiiiii!

Anonymous,  February 21, 2011 at 6:21 PM  

kepada komen pro pas.

tau tak bukan senang nak bawa ke mahkamah kalau setakat ada gambar,mesti tau masa dan tarikh.ini akan di tolak oleh mahkamah.jadi papagomo dedah ini untuk memudahkan proses mahkamah ia itu bila empunya diri atau pelaku membuat sama malu baru papagomo boleh keluarkan pic itu sebagai barang bukti yg dedahan dia buat berunsur fitnah sekali gus pecahlah tembelang dimahkamah.kalau nak bawa kemahkamah proses itu panjang dgn buat begini papagomo berharap empunya diri saman malu.tapi sampai sekarang dia tak disaman sebab empunya perlaku takut menyaman malu kerana pada pendapat saya dia takut dimalu dari menyaman malu..teng! teng! tenggggg!

ikhlas dari capt razak

Anonymous,  February 21, 2011 at 6:41 PM  

saudara papagomo, please dont waste people time. Releasekan semua gambar yang ada.

tindakan saudara menyebabkan ramai tidak ambil pedulik tentang kes ni.

Anonymous,  February 21, 2011 at 7:14 PM  

Kebanganan tahap cipan yang ditunjukkan papa gomo ,boleh pulak main jumpa ,papa gomo punya handsetkah tu ..harrrk tuih atas muka papa gomo balik

Hahn February 21, 2011 at 7:22 PM  

Ini lah politik. Gomo buat apa yang patut yang dia percaya dan dia saja ada bukti. PAS pula buat la apa yang patut, saman ke apa.

PR kata macam macam. Tak da kebebasan bersuara la. Tapi bila dia berkuasa orang bersuara jer, saman! Dia pun nak tutup mulut orang.

Ikut la resepi PR tu.. saman saman saman

Anonymous,  February 21, 2011 at 8:30 PM  

ada 2 cara untuk adun ini bagi membersihkan namanya:


i) saman gomo
ii) bersumpah muhabalah

lakukan kedua2nya segera. jika anda berada di pihak benar.

Anonymous,  February 21, 2011 at 11:06 PM  

Salam Gomo

Pedulikan apa orang nak kata pasal
mu Gomo.Kerja Blogger cerita apa
Puak PAS buat hal jahat, Sex ADUN
PERUPUK ,ADUN SELINSING.

ADUN SELINSING,ADUN PERUPUK saman
GOMO...ADA BERANI....Kah kah kah

POK NIK apa hal....BISU.........
takut nak buka mulut..........
Saman GOMO POK NIK.............
Ada Berani......Kah kah kah....


CELAKOOO CELAKOOOO.............

Kah kah .....kah kah

Anonymous,  February 21, 2011 at 11:25 PM  

percayalah akhirnya episod ini akan jadi macam kes ADUN SELISING... anti klimaks... tak ada apa pun yang telah dibuktikan...

mungkin lepas ini ada pulak orang berlakon kena serang dan kena langgar demi untuk menegakkan konek yang basah.

Abuya,  February 21, 2011 at 11:44 PM  

Bertaubatlah sebelum mu mati seperti blogger Aku Yang Gambi. Sian dia, tak sempat mintak ampun pada yang difitnah!...

Anonymous,  February 21, 2011 at 11:49 PM  

Gomo.. ko buat jer video klip,tunjuk phone dan msg yg dihantar tu.. Tunjuk skali nombor pghantar msg tu. Nnt kalau tak caya lagi leh la surh org2 telco print msg tu kat server.

Kamarul February 22, 2011 at 12:07 AM  

Anon 11:49,

Idea ko memag best bro.. Gomo, aku rasa ok gak kalo buat gitu..

Anonymous,  February 22, 2011 at 12:16 AM  

mana gambaq? xdak pun

Anonymous,  February 22, 2011 at 12:40 AM  

Duit dan burit tak dapat dipisahkan dari pas, saman lah kalu ada brani KAH KAH KAH

Anonymous,  February 22, 2011 at 1:52 AM  

Pendedahan PapaGomo memang sangat dahsyat dasat giler tu beb
Tp yg peliknya dr ADUN Selising Din Pduraya hingga ke ADUN Perupok takdak sekor pn yg berani saman PapaGomo termasuk le yg beriya-iya kutuk PapaGomo dlm blog ni
Tak ke pelik tu????
Tupasalla kita org tetap sokong PapaGomo
he heheee yes yes

Anonymous,  February 22, 2011 at 2:16 AM  

Yeh yeh. Juak pas memang macam tu. Sokong pemimpin yang kelihatan lebih islamik walhal .... Harrkkkkk ptuihhhh. Go gomo go!!!

Noh,  February 22, 2011 at 5:32 AM  

Aku rasa PAPA GOMONGOK ni memang BODOH...Kalau ada cukup bukti jual aja kat UMNO Ke...MCA atau MIC lagi banyak dapat UNTUNG..Apa lagi..Jual lah NGOK...

Anonymous,  February 22, 2011 at 5:48 AM  

Oi Noh, ingat gomo macam ko ke? Lain la ko ada bukti apa2 dan2 jual nak jadi jutawan segera. arkkhhh ptuih....

Anonymous,  February 22, 2011 at 6:28 AM  

Noh tu typical pendakap PR, janji duit dan/atau burit... Dapat aje 2 perkara tu kira boleh declare tuhan dah ampunkan le semua...macam tok guru dia la jugak.

Anonymous,  February 22, 2011 at 8:44 AM  

APE DAAAA BENGONG BETUL PENYOKONG2 PAS KAT ATAS NI...MEMANG LA LECEH NAIK TURUN MAHKAMAH BRO...KORANG TAK PENAH BERURUSAN KAT MAHKAMAH KE? PATUT LA BANGANG...KLU KENA LAGI LOYAR2 BURUK MCM KARPAL SINGH TU, LAGI LECEH...BUKTI DEPAN MATA, DISAHKAN OLEH SEORG PAKAR YG PROFESIONAL PUN NAK SPIN...JADI APE CER? KLU ANDA TAK BERSALAH, SILA SAMAN...ITU JE. TP YG DOK SENYAP TU APSAL? BETUL LA TU PENDEDAHAN TU...TU PUN TAK TAHU KE? OR PALING SENANG, PENYOKONG2 PERUPOK TU JE BUAT REPORT POLIS DAN BAWA KES NI KE MAHKAMAH...ADA BERAN?

Anonymous,  February 22, 2011 at 8:48 AM  

kah kah kah.nampak sgt la juak2 pas ni klu ada bukti terus nak jual juta2.nak kaya cepat no...nampak sgt blogger pro kerajaan lebih konsisten untuk dedahkan segala tembelang manusia dua wajah.depan alim, belakang busuk. kan gomo dah beritahu, dia akan dedah semuanya jika dia disaman. so, apa lagi? bertindak lah jika anda di pihak yg benar. sekian

nun manjung,  February 22, 2011 at 9:24 AM  

betul betul betul puak pakatan haram ni duit duit duit itu je yang mereka ingat. nak sangat duit sama je gomo tu boleh dapat duit. duit duit duit...

Anonymous,  February 22, 2011 at 10:02 AM  

Idea makan tengahari hari ini, " Makan Saman".. Hehehe..


mat siam.

Anonymous,  February 22, 2011 at 11:26 AM  

...........Best joke of the year. Sapa2 yang dah percaya bulat2 dengan "Bukti2" yang telah ditunjukkan.....Oh well.

"I AM ANONYMOUS"

Anonymous,  February 22, 2011 at 12:24 PM  

pantat mak ko la gomo babi pukimak

Anonymous,  February 22, 2011 at 1:00 PM  

heheheheheheh

laman blue ke laman politik??

heheheheheheheh

gomo gian seks ngikut anak yatim

heheheheheheeheheheheh

ini blog sensasi persediaan kempen pru 13 ke??

hehehehehehehhehehe

buat pelingkup je

hehehehehehehehehehehehe

lama2 org pon muak

heheheheheheheheheheheheheh

Anonymous,  February 22, 2011 at 1:41 PM  

cantekk cipap dia..ptutla VIP pun xleh nk tolak..cantekkkkkk...

Anonymous,  February 22, 2011 at 2:06 PM  

taubat la gomo... kat akhirat nanti tak de melayu or umno yg bleh tolong kalo menfitnah ni...

p/s: Papa gomo al auta harus bertaubat...

bawah_licin,  February 22, 2011 at 2:24 PM  

wahahaha uncensored punya ader tak? bagi lah link...

Anonymous,  February 24, 2011 at 10:02 AM  

banyak jugak juak2 pas lawat laman blog nie... tapi nie juak2 yang low mentaliti... cakap gegar dalam blog jer... ntah2 realiti kecut telur...

wei juak pas.. saman lar cepat.. aku x sabar nak tengok gambar susulan nie...

Anonymous,  February 24, 2011 at 5:02 PM  

bila la keldai ni nak mampus

aku nak tgk bangkainya jadi macamana je...

Anonymous,  February 12, 2013 at 3:07 PM  

Bodohnya. Nk wat ape bawa bukti ke mahkamah. Bkn ade kes pn. Cuma masalah parti yg perjuangkan islam, tp perangai ahli parlimen mcm tu? (kalau betul le mmg die yg buat)

Anonymous,  September 11, 2013 at 3:30 AM  

Ala Gomo n pn cam kickdefella gak...kna saman ngan husam berjuta2 rm...last 2 mintak settle luar court...ni bkas otek taik mkn rasuah..kna pecat...crik duit haram je kje dia....si KJ pn sama gak...kna saman 100 juta ngan anwar...last m settle ga...gempak je lbih..ko ingat apa kte kpn( dlu timbalan) bab ja omega knon polis ada info dn akn dedah kn ....taik ...sampai la dh jd kpn pn HABUK P TARAK...kot senang 2 gomo le jmpe fon kah..kah...jom gelak kat gomo....seme anjing

splash benji July 9, 2014 at 12:41 AM  

Patut la kau jd tukang pancing skrg ni.. rupanya dr pasukan anjing2 dajjal juga.. Kau fitnah lah.. Wahai nadi rakyat melayu.. Mengaku islam tp berhukum cara kafir... Sunnah nabi berjanggut bukan bermisai.. Kalau ni pun Dah terbalik.,.. apa lg kata2 yg keluar dr mulut.. Hanya manusia cintakan dunia ni sja yg termakan ckp kau..

splash benji July 9, 2014 at 1:31 AM  

UMNO ISLAM???
biar btl..???
Setahu aq Hanya UmNo memerentah d malaysia ni lepas merdeka.. Sekolah2 utk melayu mungkin ada 2-3 je utk Islam.. Itu pun kerna tanah tu da di wakafkan oleh umat islam, jd kos rendah la sikit sbb x yah byr cukai tanah.. Pembagunan sekeliling.. Mmg gah..! Tp d KL ada brapa byk bangunan org melayu islam..? X de bro.. Didominasi oleh cina.. Ada pun seketul dua dr melayu yg hanya dlm i/c.. Disco,rumah urut memeriahkan malam malaysia negara islam ni.. Lepas tu Darul makmur bg kebenaran pla buat kasino.. Fuyoo.. Mmg banggalah org2 melayu lebih2 lg org kg Darul makmur.. Yg hanya tahu sebut tapi tidak tahu ertinya.. tp tu x hot sgt... Paling hottt... Jadi kebanggan d asia kerna kilang ARAK terbesar kat tempat kami lahh.. MALAYSIA.. NEGARA ISLAM tapi 'NO'HUDUD 'YES' DEMOKrasiihihihi.. Geli hati pres amareca.. Waahh hebatnya UMNO... Hidup UmNo..hidup Islam... betul ke UmNo ISLAM?

Dengan Izin Allah swt,
Amirul mukminin kami syeikh Al-Baghdadi Al-Hussen memasuki malaysia..Asia dan seluruh penempatan d seluruh dunia ini secepat mungkin.. Biar kita merasai dan mengetauhi perasaan sebenar Hidup dalam Negara ISLAM..
Rasa2nya apa akan jadi pada org2 dlm parti yg memimpin malaysia ni nnt??? Fikir2kan

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP