PRK KERDAU - PKR Boikot PAS Pada Pilihanraya Kali Ini

Saturday, February 26, 2011


Mana Pemimpin PKR lain?


Belum apa apa lagi pimpinan PKR dah BOIKOT parti PAS pada PRK Kerdau ini. Gomo yang seharian di pusat penamaan Calon agak hairan dan Musykil mengapa hanya seorang sahaja pimpinan PKR yang hadir menyokong calon PAS.

Hanya si Rodziah Salleh sahaja yang hadir dari Parti Keadilan Rakyat tapi pimpinan yang lain mana? Takkan semua sibuk dengan Kawasan masing masing?

Ni lah dia kalau dah tak dapat nak bertanding maka mula lah nak Boikot itu ini. Hua hua hua.....memang kesian...kesian....



Berbeza dengan DAP yang menghantar ramai pimpinan mereka menyokong PAS. Emmm si Teresa Kok Anjing betina lah Kepala nya. Gomo tengok si Teresa tu Hilang selera nak makan Karipap yang di sediakan SPR. Ye lah muka dengan macam CIBET tambah pulak dengan pakaian Nyonya Tua mana ntah dia kutip memang menggelikan. Uwek.....

Tapi kira ok lah pada belah PAS sebab Abang besar depa DAP turun bantu kempen kali ni. Apa agaknya yang Puak PAS cakap mengenai Kegagalan kepimpinan PKR hadir pada Pilihanraya kecil kali ini.


Psssttt....Puak PKR ada jentera ke? Ha ha ha....Jantera PAS lah selama ni di perkudakan.


Mana PKR?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

7 comments:

Gelombang Wangsa Maju February 26, 2011 at 3:45 PM  

LU BIAR BETUL GOMO ... MUKA TERESA COCK MACAM CIBET!

Anonymous,  February 26, 2011 at 4:42 PM  

babi betina macam teresa cock tu masa muda ok la...bila dah tua macam dia...alahaii....
jijik sangat...
bab hancing jangan cerita la..
kencing tak pernah basuh..
tapi tu yang jadi kegemaran puak2 pas..
sebab mereka makan ubat keras setiap hari...
tua kutuk macam nik ajis pun berselera tengok nyonya jalang ni.

mat sapu

Anonymous,  February 26, 2011 at 6:48 PM  

ko ni Gomo BN bayar utk buat fitnah.
bukan utk pegi makan karipap!

kalau malas baik bagi org lain duit upah blogging tu.

Anonymous,  February 26, 2011 at 7:47 PM  

haaa... aku tak kene bayar... aku pakai internet pon aku bayar sendirik... tapi takyah le fanatik sangat... tetau kang tetiba.. pas combine ngan bn... kan ko malu nanti... huhuhuhuhu

tuan komrad February 26, 2011 at 9:59 PM  

wakakakakakaakak

itu menteri gay tarak mai ka???

wakakakakakakakkakakakakak

Anonymous,  February 27, 2011 at 12:48 AM  

menteri gay tgh sembunyi muka..malu...satu mesia dah pecah lobang!

Anonymous,  February 27, 2011 at 1:58 AM  

Yang sebahagian lagi pergi MERLIMAU...
TENGOK ALI RUSTAM MAKAN BUAH RASUAH...

APA PUNNYA BLOGGER BANGANG...
PENCACAI UMNO...UPKO...ISRAEL

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP