PRK KERDAU - Skandal XXX Punca Tuan Ibrahim Tuan Man Tarik Diri Dari Menjadi Calon PAS?

Monday, February 28, 2011




Patut lah Tuan Ibrahim Tuan Man tarik diri saat akhir bagi menjadi calon PAS dalam PRK Dun Kerdau ini, rupa rupanya Tuan Ibrahim Tuan Man tak sanggup nak berhadapan dengan calon BN Ustaz Syed Ibra ini yang memang mempunyai pengaruh baik dari dalam dan luar negara.

Malam tadi bertempat di Kg Kuala Tekal sambutan Maulidur Rasul di adakan di surau kg berkenaan. Gomo dan rakan blogger yang hadir agak terkejut melihat ramai Ustaz Ustaz yang majority nya muda muda hadir dalam program berkenaan. Malah bila di selidiki ramai juga di kalangan mereka itu datangnya dari luar Kuala Krau malah ada yang datang dari Mesir.

Itu lah penangan Ustaz Syed Ibra Calon Barisan Nasional bagi PRK Dun Kerdau ini. Beliau mempunyai ramai sahabat sahabat yang sama sama menimba ilmu sewaktu di Mesir dan juga sahabat sahabat yang seperjuangan dengannya di Malaysia ini.



Gambar di atas merupakan gambar dua orang sahabat beliau yang sama sama menuntut di Mesir dan mempunyai SIJIL dari Al AZHAR sama seperti beliau. Puak PAS nak kata Sijil Palsu jugak ke?



Malah malam tadi juga agak hebat bila Calon PAS turut hadir bersama sama dalam Program Maulud Nabi yang di anjurkan Syed Ibra. Calon PAS malam tadi juga mengakui kehebatan calon BN apabila beliau turut mengamimkan Doa yang di baca oleh Syed Ibra. Malah selesai solat Isqak beliau sanggup menunggu Syed Ibra selesai bersalaman dengan jemaah di atas surau dan kemudiannya mengucapkan Syabas dan tahniah kepada Syed Ibra...

Emmm Syabas dan tahniah apa Gomo tak tahu le....

Namun agak janggal bila Calon PAS hadir tampa pengikut PAS sepertimana sebelum ini yang mana bila calon yang bertanding ke satu tempat maka Ramai lah Juak Juak PAS yang akan mengiringinya.



Emmm barangkali mereka Juak PAS malu untuk hadir dalam program yang di laksanakan oleh Syed Ibra, malah ramai pula yang berkelulusan Al Azhar di sana malam tadi. Bukan apa, depa juak PAS ni sekolah pangkat SRP pun tak PAS. sebab tu depa masuk PAS.



Apa sekalipun ini lah bukti bahawasanya Calon BN Syed Ibra memenuhi segala tuntutan yang di amanahkan. Malah ini juga Bukti bahawasanya kita UMNO lebih Islamik dari PAS yang hanya tahu Melacurkan Islam semata mata.

Sepanjang kempen di Kerdau ini tidak pernah sekali pun UMNO memberikan laluan kepada MCA dan MIC untuk membaca Ayat Ayat Al Quran bagi menarik Pengundi. Kita komponen BN masing masing tahu tugas yang di amanahkan dan kita tidak Memperjudikan Ugama sebagai modal Undi Politik.

Itu lah Barisan Nasional yang sejak dahulu hingga sekarang di Matlamat dan Landasan yang sama membawa Malaysia ke arah negara Cemerlang.




Buat Tuan Ibrahim Tuan Man.....Hang simpan dalam Plastik telor hang tu......Ha ha ha.....


Psssttt...Mana juak juak Blogger PAS? senyap je......Tak Fight le macam ni....huhuhu


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

24 comments:

Anonymous,  February 28, 2011 at 4:44 PM  

sah ke haram majlis malam td tu? bukan majlis2 seperti ini lebih afdal dilakukan di gereja kah demi dakwah isle spt mana rasullullah menyampaikan sinar islam di negeri jahilliyah?

- mahfuz omar

Anonymous,  February 28, 2011 at 4:59 PM  

udah ler...maulid rasul pun nak jd bahan kempen jugak puak umnoapco nih...

nampak sngat riak dan bangga diri tuh..iklasnya tak der pun, cuma nak kempen jer...

kalu meneng esok, entah kemana batang hidung dia pun tak nampak...

ini namanya guna agama utk kepentingan sempit umno...

hu..hu..hu..hu..hu..

Anonymous,  February 28, 2011 at 5:11 PM  

Belahlah UMNGOK dengan interpretasi Isle yg sempit. Dahlah nak lacurkan agama pun bising. Puak PAS nak menerima pertolongan syaiton pun dijadikan isu....

Lepasni pulak dah nak bising pluralisasi agama dah tak boleh...belah UMNGOK. Tak Isle liberallah.


hu..hu..hu..hu..

Anonymous,  February 28, 2011 at 5:19 PM  

Bila babi mula bersuara...bunyinya macam anon 3 ekor tu lah.....serba serbi nak di haramkan dan dipolitikkan........

anakyanggambi February 28, 2011 at 5:32 PM  

kelakar ar tgk org2 PAS yang kepanasan neh...hahaha..sume yg org umno/bn buat sume tak kene..sume nak kate riak..abis yg nik aziz setan tuh cakap mengarut2...memutar belit islam bukan riak ke???...susah betul ade org yg terlalu taksub sampai dah sesat jadinye...aduhai manusia...isk2

Anonymous,  February 28, 2011 at 5:55 PM  

UNKNOWN 1
KAU PUNYA KOMEN AKU TAK PAHAMLAH,
KAU GUNA BASA OOOKKKK OOOKKKK SENGIH

UNKNOWN 2 LAGI AKU TAK PAHAM
KAU GUNA BASA ROOKKK ROOKKK SONDOL

UNKNOWN 3 OKLAH SIKIT
DIA GUNA BASA PUKUL BINI SINDIR MERTUA

tuan komrad February 28, 2011 at 6:09 PM  

wakakakakkakakakakakakakaka

skandal per lagi ni??

wakakakakakakakakakakakaka

skandal tak menadah tgn aminkan doa ke??

wakakakakaakakakakakakakakak

calon pas memang mantop

wakakakakakakakakakaakakka

memang berani dtg majlis agama umngok..selambe jee

wakakakakakakakakaakakkakakakaka

agaknya kalo calon umngok datang majlis pas ,nak tak???

wakakakkakakakakakakakakaka

kot plak nanti mikropon kena rampas??

wakakakakakakakakakakakkakaka

cam kat bukit gantang

wakakakakakakakakakakakakakakakak

eh..ni kali pertama umngok bagi calon alim ulamak ke??

wakakakakakakakakakakakakakak

nampak riak semacam je???

wakakakakakakakakakakakakakaka

agaknya 99% calon umngok terdahulu tak reti nak mengimamkan solat kot??

wakakakakakakakakakakakaka

atau baca doa qunut??

wakakakakakakakakakakakakakakakakak

pok jib bleh jadi imam sembahyang jumaat tak?????

wakkakakakakakakakakakakakakakakakak

kalo x reti,simpan je telo tu bawah jambul bik moma

wakakakakakakakakakaakakakkakaka

tuan komrad February 28, 2011 at 6:19 PM  

wakakakakakkakakakakakak

gomo kata tuan ibrahim ada skandal

wakakakakakaakakakakakakakak

tapi x diperjelaskan dengan teliti

wakakakakakaakakakakakakakak

gua ingat skandal curi tabung ke

wakakakakakakakakakaak

atau skandal x reti ikat serban ke

wakakakakakakakakakakakakak

atau skandal tujah burit budak2 PASTI

wakakakaakakakakakakakakakka

bukan per,pencacai kan pandai berskandal

wakakakakakaakkakakaka

cite imaginasi yg bukan2

wakakakakakakakakakakakakaka

cam makcik2 berskandal tepi pagar rumah jiran..mengumpat 24 jam

wakakakakakakakakakakakak

terutama gomok

wakakakakakakakakakakakakak

video selinsing sama gambar perupok tak nak wat bahan kempen ke??

wakakakakakakakakaakakakakakak

Darth Anwar,  February 28, 2011 at 6:21 PM  

Yang perlu diragui adalah sijil Master Nik Aziz dari Al-Azhar tu.

Ingat: dia masuk ke Al-Azhar dgn sijil first degree dari India. Sijil India tu mmg tak diiktiraf di mana2 pun. Macam mana boleh masuk Al-Azhar?

Bila pulang ke tanah air lepas master, dia jaja sijil masternya merata2 utk cari kerja tapi tak laku. Sbb semua orang yg faham ttg sijil tu akan tahu sijilnya tak laku.

Nik Aziz cuma boleh cari makan setelah dia aktif dgn PAS, tunjuk muka sepuluh sen, tunjuk muka zuhud, lepas tu orang sanjung macam nabi. Itulah asal-usulnya manusia bernama Nik Aziz ni.

Saya berharap orang spt Papa Gomo boleh siasat kedudukan sijil master Nik Aziz. Kita bongkar semuanya.

raden,  February 28, 2011 at 6:23 PM  

Salam gomo,

Buat laporan kena ingat mati juga..
Ramai baca ni..

tuan komrad February 28, 2011 at 6:31 PM  

wakakkkakakakakakakakakakka

gomo maner boleh mati maaa

wakakkakakakkkaakakakakkaka

dia kan kebal..tak lut..tahan terbakar dari api neraka

wakakakakakaakakakakakakakakak

nyawa ada 10..satu hilang 9 bleh ganti

wakakakakakakakaakakakakakakak

suruh gomo jumpa nik ajis??

wakakakakakakakakakakakakak

nanti nik ajis x nak salam ngan gomo

wakakakakakakakakakakakakak

sebab salam ngan tangan setan pangkat 3 calit.kasyaf cam ustaz umngok tuuuuuu

wakakakakakakakakakakakakakak

alang2 nak siasat sijil,baik dedahkan sijil2 menteri umngok dulu,amacam???

wakakakakakakakakakakakakakakaka

ntah2 sijil nikah pon dah leboh agaknya

wakakakakakakakakakakakakakakakak

korang ingat gomo ni pegawai kementerian pendidikan ke??nak siasat2 certificate org??

wakakakakakakakakaakakakakakak

Anonymous,  February 28, 2011 at 7:04 PM  

heee.. benci nyeee..mana2 ade syaitan bertanduk ni..ketawa tak renti2.. macam kene sawan babi..ptuiihh!

Anonymous,  February 28, 2011 at 7:05 PM  

gomo gomo
banyakanlah belajar dari ustadz ibra tu
aku ingat kalau ustadz ibra baca blog gomo ni
mengucap panjang....
ehhh gomo
hanh ke p tabur gambar gambar lucah kat merlimau tu
hihiii
macam gambar super impose dari blog kau je

Anonymous,  February 28, 2011 at 7:38 PM  

Agama galakkan perpaduan tetapi manusia yang cuba mengasingkan diri dan kumpulannya dari orang/kumpulan yang lainnya.

Makanya kalau masuk rumah ibadat tumpukanlah kepada ibadat yakni pakaian ATAU "trademark" yang sinonim dengan mana-mana parti itu tinggalkan saja di sebelah luar.

HE HE

kah kah kah...elok-elok ISLAM terus KAFIR...kah kah kah,  February 28, 2011 at 8:13 PM  

kah kah kah...memang sah popegomo ni kafir...kah kah kah

ada yang ANGIN ke WA panggil dia kafir...kah kah kah

pi mamposs laa..kah kah kah

orang datang nak cari kebaikan program MAULUD NABI pon dia nak propagandakan...kah kah kah

SULTAN KELANTAN yang mengimamkan RAKYAT KELANTAN penuh satu stadium LU boleh derhaka...kah kah kah

ini macam punya kecik orang jadi imam sekali sekala dalam 53 tahun bukan main SANJUNG sikafir ni...kah kah kah

sebab tu WA panggil dia KAFIR...kah kah kah

ada sesiapa nak keluar fatwa WA sesat tak??? warghkakaka

Anonymous,  February 28, 2011 at 8:23 PM  

tgh tunggu nicky ajis keluar fatwa sesat!!!

Anonymous,  February 28, 2011 at 8:23 PM  

banyak ketawa memati kan hati.. bila dah perasan lebih islam dari org lain ini lah jadi nyer..

tuan komrad February 28, 2011 at 9:12 PM  

wakakakakakakaakakakakakakka

kat tenang org pas sembahyang jenazah,puak2 macai kata ibadat fardu kifayah tu dipolitikkan oleh puak2 nij ajis

wakakakakakakakaakakakakakakakak

la ni,wat sambutan maulud nabi,puak maner plak yg kecoh??

wakakakakakaakakakakakakakakak

cam baru 1st time plak puak2 umngok ni baca doa kat masjid

wakakakakakakaakakakakakkaak

bangga bukan main

wakakakakakakaakakakakakakak

doa makan hafal tak??

wakakakakakakkakaakakaka

doa mandi jimak??

wakakakakakakakakakakakakak

p/s-gelak kuat2 ni hanya metafora.sekadar luahan rasa menerusi tulisan sebab kelakar tgk gelagat puak2 macai beraksi

wakakakakakakakakakakakakakakak

tapi gua tak tipu taw..muka gua ada muka penipu ke??(amik ayat bik moma)

wakakakakaakakakakakakaaka

tuan komrad February 28, 2011 at 9:25 PM  

wakakakakakakakakaakak

nampak gaya puak2 macai dah bengkek

wakakakakakakaakkakaakka

bengkek ngan sape??

wakakakakakakakakakaak

bengkek ngan bro bob lokman

wakakakakakaakakkakakak

sebab per??

wakakakakakaakakkakakaka

sebab bro bob masuk parti Isle

wkakakakakakakakakakakka

cuba kalo bro bob masuk parti jambul

wakakakakakakakaakakakaak

konfem bro bob kena usung tiap2 ari pegi rumah pengundi

wakakakakakakakaakakkakaakka

sambil nyanyi lagu isabella

wakakakakakakakakakakak

tuan komrad February 28, 2011 at 9:36 PM  

wakakakaakakakakakakaka

mat sembab sibuk sungguh ari nih

wakakakakakakakakakakaak

bagi inisiatif pada gologan guru

wakakakakaakakakakakakakakak

serah kunci rumah rakyat miskin

wakakakakakaakakakkakaka

derma 1.5 juta untuk sekolah agama

wakakakakaakakakakakakakak

wowww..hebat..marvelous...fabulous

wakkakakakakakakakakaakakkaka

agaknya mat sembab bleh tilik biler adun umngok meninggal dunia

wakakakaakakakakakakakak

sebab ari2 biasa susah nak jumpa fenomena sebegini rupa

wakakakakaakakakakakakak

hanya biler prk je perkara baik sebegini akan berlaku

wakakakakakakakaakakakka

atau mat sembab dah baca buku jingga???

wakakakakakakakakakaka

copy paste kot??kot??kot??

wakakakaakakakakakakakakakk

kah kah kah...fatwa FLOM : yang FAT-FAT aje tak penipu...kah kah kah,  February 28, 2011 at 9:40 PM  

kah kah kah...takan PANEH HATI kot wa gelak...kah kah kah

ini macam gelak sudah jadi diwartakan...kah kah kah

wa TAU la u all UMNO ITU ISLAM tak gelak kuat-kuat tapi rembat senyap-senyap...kah kah kah

Anonymous,  March 1, 2011 at 4:34 AM  

Majlis maulidur rasul UMNO betul betul menceritakan tentang perjuangan Rasullullah tetapi majlis maulidur rasul PAS penuh dengan hasutan dan maki hamun sedangkan rasullullah tidak berdakwah dengan maki hamun dan memecahbelahkan sesama Islam demi undi. Dan sebab itu lah majlis majlis agama yang di anjurkan UMNO mengikut fakta dan sirah nabi bukan macam PAS, cantik luar dalam dah penuh dengan anai anai.

Fikir fikirkan lah.

Anonymous,  March 1, 2011 at 5:56 AM  

kalau begini cara penulisan penuh maki hamun, ceita seks, menghina orang alim yang tidak sealiran, jangan harap orang sokong umno. umno rosak kerana orang yang menyokongnya rosak sepertimana gambar pada benner di penaman calon prk melimau. jangan lah hina nik aziz macam gitu. kalau tak iktiraf dia ulama, ingatlah dia orang tua. papa gomo kalau bapa awak disuperimpose jadi monyet sekalipun tentu awak marah apatahlagi disuperimpose seperti gambar nik aziz tu. baliklah pada ajaran islam ingat mati dan ingat balasan azab kubur sorga neraka

Anonymous,  March 6, 2011 at 8:06 PM  

Tuan Comrad,

Berambus lah kau dari sini. Asyik ketawa je, mati hati tau, bodoh! Tu pasal kau tak leh menang, asyik kat kelantan je menang, tu pong pork nirky arjis bagi rasuah.

Kau berambus ke haramkah daily je. tak de siapa nak ketawa dengan kau, jantan sundal!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP