Rakaman CCTV Memaparkan Anwar Ibrahim Sedang Mengesel Kemaluan Nya Pada Punggung Saiful Bukhari

Friday, February 25, 2011



Rakaman CCTV...Yahoo......Gomo suka part ni, memang suka sangat!! he he he.

Kenapa Gomo suka bila perbicaraan kes Liwat Anwar Ibrahim ini akan menayangkan Rakaman Tertutup CCTV di Kondo tempat kejadian liwat berlaku? Sebab nya adalah kerana di dalam rakaman CCTV tersebut jelas terpapar wajah Anwar Ibrahim yang sedang mengosok gosok belakang Saiful Bukhari.

Ops, jangan kata Gomo reka cerita kerana anda semua pun tak tengok lagi rakaman CCTV tersebut malah kita semua di larang melihat bukti tersebut sewaktu Rakaman CCTV tersebut di mainkan di Mahkamah kerana pada waktu itu Anwar Ibrahim pinta PERBICARAAN TERTUTUP.

Tak sabar rasanya nak minta pihak mahkamah Mendedahkan Video rakaman CCTV tersebut kepada Rakyat Malaysia. Biar semua rakyat lihat Video rakaman tersebut dan boleh pakat nilai sendiri.

Errr Boleh tak kalau Puak Pakatan Haramjadah pinta Karpal Singh untuk meminta Mahkamah Video tersebut di sebarkan kepada Khalayak ramai? Karpal Singh peguambela Anwar Ibrahim dan demi membersihkan nama Anwar Ibrahim Gomo rasa memang sesuai lah jika Karpal Dedahkan Video rakaman CCTV tu membuktikan Anwar Ibrahim tidak ada dalam rakaman tersebut.

Amacam???


Psssttt....Bukan main sedap Anwar Brahim mengosok belakang Saiful, Celako betul!!!


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

43 comments:

Anonymous,  February 25, 2011 at 10:20 AM  

Gomo bila nak buat citer totey & pepet lagi... cepat la sambung...

Hang ni mcm nuar juburi jer...asyik2 tangguh.

Cepat la dedahkan gambar totey tu...

Hang Nadim February 25, 2011 at 10:42 AM  

ini lah yang pelik nya dalam kes ini. selalunya, mangsa yang memohon perbicaraan tertutup sebab nak menjaga maruah mangsa. tapi ni tertuduh plak meminta perbicaraan tertutup.. yang lg best, wan azizah pernah kata anwar meeting masa hari kejadian, tapi dia muncul kat tempat tu pulak. azizah dah terang tp bersuluh lagi.. bodoh betul patung bernyawa ni.. cuba tanya anak lelaki anwar perangai papa dia mcm mana?

Anonymous,  February 25, 2011 at 10:47 AM  

besar mana pun kesalahan anuar tu jgn lah di aibkan sedemikian rupa.sebagai rakyat raja melayu tak bolih di aib di khalayak walau besar mana kesalahan nya. biarlah undang2 yg menghukum dan menjadi sejarah dan iktibar bagi manusia2 haiwani yg bergentanyangan di atas pentas demokrasi ciptaan makhlok yg pasti nya akan sirna di telan zaman.

kejora,  February 25, 2011 at 10:47 AM  

gelap mata dan hati orang2 umngok nih.. tak sembahyang ker agaknya.. tulah dia bile agama diketepikan.. hati jadi buta.. nauzubillah..

Anonymous,  February 25, 2011 at 10:49 AM  

klakar la ayat ko ni kejora.... dah tak de modal ker????

marilyn February 25, 2011 at 10:53 AM  

Anon 10:47

Sapa yg aibkan Anuar ni?Aku rasa dia yg mengaibkan diri sendiri dgn melibatkan diri dgn aktiviti meliwat jantan.

Dia org ternama,so mestilah kes liwatnya diikuti oleh rakyat Msia.

Klu ko yg meliwat,confirm takda sapa yg kisah.

Anonymous,  February 25, 2011 at 11:09 AM  

Setuju dgn marilyn.
Bukan kitorang nak sgt citer pasal keburukan anu-war nih. Tp utk menyedarkan rakyat yg masih tido n demi utk mengelakkan rakyat dari terus ditipu, kita perlu mendedahkan dan membuktikan penipuan2 tu.

Anonymous,  February 25, 2011 at 11:20 AM  

tunjuk je lah kat org awam.
kalau betul anwar salah,hukumlah!

jgn jd mcm Gomo ckp ade klip adun selinsing & perupok.
tapi haram x tunjuk.

fitnah je keja!

kah kah kah...AUWW...kah kah kah,  February 25, 2011 at 11:30 AM  

Aku malas nak ulas pasal dakwaan blogger UMNO ini berkenaan seorang Menteri Kabinet Malaysai yang berasal dari Johor seorang gay. Nanti kena dakwa, bak kata xxxx!?
Tolong jangan dakwa saya, saya takut.

Tapi aku nak ulas sikit berkenaan dakwaan itu yang kononnya dari Bahagian UMNO sendiri:

1. Dia kata Menteri ini ada hubungan dengan seorang mamat Jambu.

2. Mamat jambu itu dahulunya kerja di syarikat korporat Bank besar di Kuala Lumpur, tetapi telah berpindah ke sebuah syarikat Pelaburan Antarabangsa.

3. Mamat jambu ini begitu rapat dengan Menteri itu dan boleh meminta RM20, 000 dengan mudah.

TETAPI yang pelik dia menafikan sesiapa yang berfikir jika Menteri itu adalah Dato Seri Hishamuddin Hussein, salah. Ia bukan Hishamuddin.

errr...gomo boleh bagi ulasan tak kes ni.

asyik cerita anwar jeh boring arr...

warghkakaka

kah kah kah...AUWW 2.0...kah kah kah,  February 25, 2011 at 11:37 AM  

There is a Cabinet Minister from Johor that is in the habit of going out socially with pretty young boys to restaurants and nite clubs in Kuala Lumpur and Johor Baru.

Source from his UMNO Division described him as intimately close with his Political Secretary, described as jambu by fellow youth member in the Division.

The Minister could be seen as touching the thigh of his Setpol and massaging his neck and shoulders with soft sensuous touch that made those witnessing uncomfortable.

The pretty boys revealed to our source that he used to meet the Minister at Nikko Hotel. He had laid bare his body to massage the Minister.


kah kah kah...mamposs

Anuuuuuuu R!,  February 25, 2011 at 11:43 AM  

Hahaha.. Dedahkan jer. Biar satu dunia tau. Ape nak malu2. Kalo dok nak burukkan malaysia, xreti malu lak si anuar ni..

Kah2 ni aku rs cam xbetul jer otak die. Bgtau jer la nama org yg terlebiat tu. Jgn dok sembang kencang macm anuar dl. Dok kata ade bnyak org BN nak lompat parti.. Last2, kencing jer kuat..

Then aku cbar ko g buat report polis or sbgainye.. Opssss, jgn kata polis pun xbole dipercayai lak. Hehe..

Tapi bile ko kena susah, sure ko cr polis jgak kan.. Hahaha..

Bodo tul org yg sokong anuuuuar ni!

vulcan933 February 25, 2011 at 11:56 AM  

anwar memang hebat.itu sebab dia anugerah tuhan

kah kah kah...AUWW 2.1...kah kah kah,  February 25, 2011 at 12:01 PM  

kah kah kah...takan PANEH kot jubor LU kena cuit sikit...kah kah kah

patut ke wa panggil LU ni bingai...kah kah kah

baca abis jangan malas atau MI NO SPIK INGLIS...kah kah kah

sumber dari sapa tu...kah kah kah

kaum LU gak...kah kah kah

LU sendiri saman laa...kah kah kah

LU sendiri dedah laa...kah kah kah

apalagi sumpah laa...warghkakaka

Anonymous,  February 25, 2011 at 3:07 PM  

mana gambarnya Gomo??? aduh pening la wa gomo dengan kamu...

PAPA GOMO February 25, 2011 at 4:24 PM  

Bila lah karpal nak mintak mahkamah dedahkan rakaman cctv ni. Huhuhu

Anonymous,  February 25, 2011 at 4:54 PM  

eh? bukan dia ada meeting ke masa tu?

Anonymous,  February 25, 2011 at 5:08 PM  

heheheheheheheheheeh

nuar aljuburi

heheheheheheheheheheh

hisam plak al suntuti ke??

heheheheheheheheheheehehhe

ni bukan bloger pkatan yg cakap

hehehehehehehehehehehehe

ni blogger umngok yg bilang

hehehehehehehehehehehehehe

anuar zain nak letak kat ner??

hehehehehehehehehehehe

Anonymous,  February 25, 2011 at 11:39 PM  

Assalamualaikum wahai saudaraku...

'Sabda Rasulullah SAW bermaksud...semua orang yang beragama Islam adalah bersaudara"

Katanya lagi...tidak sempurna iman seseorang itu kecuali dia menyayangi saudaranya(org yang beragama Islam) sebagaimana dia menyayangi dirinya sendiri'

saudaraku UMNO,PAS,PKR dan KITA...

Usahlah kita rakyat bawahan ini bertikam lidah yang dianugerahkan Allah untuk mencarut,menyumpah,memaki hamun...jari jemari yang di pinjamkan Allah ini pula digunakan untuk menaip huruf2 mencarut,memaki hamun dan menyumpah...'

ingatlah..jari yang menaip,mata yg melihat cetakan di skin komputer, akal yang menghambur kata2 dusta dan nista itu akan menjadi saksi di Mahkamah Allah di padang mahsyar nanti.

Samada Dato' Anwar bersalah atau tidak biarlah mahkamah yang menentukan. kalau benar dia bersalah sudah tentu dia akan dihadapkan hukuman dari Allah yang maha siksa.

jadi kita sebagai rakyat biasa yang tidak punya apa2 kepentingan BERHENTILAH dari terus 'menyiksakan' diri sendiri. Rezki kita datangnya dari tulang 4 kerat untuk menyara hidup.pihak mana yang kita nak sokong itu hak kita negara demokrasi...tetapi tidak perlu kita bergaduh di sini..

INGATLAH WAHAI SAUDARAKU....ORANG LUAR (KAFIR) KETAWA BESAR MELIHAT PENYOKONG PAS,UMNO DAN PKR BERGADUH...AGENDA MEREKA MUDAH UNTUK DILAKSANAKAN....

SEMOGA ANDA SEMUA YANG SEAGAMA DENGAN SAYA DIRAHMATI ALLAH selalu.

JUMPA LAGI..AMIN

mamagomo February 26, 2011 at 10:21 AM  

mana bukti videonye papa? mama nak tengokkk!! mama nak tengokk!!

Anonymous,  June 3, 2011 at 5:45 PM  

PALING BANGSAT PUNYA BLOG...BLOG INILAH...CAKAP TAK ADA BUKTI..KUAT FITNAH BLOG INI...TERSILAP MASUK...TERMASUK SARANG FITNAH...CHEH...!!!

Anonymous,  June 4, 2011 at 10:14 AM  

Ini blog tiket masuk neraka..Kepala takuk betul..pegi mampus lah engkau Papa Kutty...semoga Allah memasukkan kamu ke dalam NERAKA selama-lamanya ! Amin....

nun,  June 4, 2011 at 3:15 PM  

kak jijah dah tengok ke cctv tu gomo. Rasanya kak jijah tak kisah kot sebab dah biasa dengan perangai laki dia. Ada dia kisah...

Anonymous,  June 5, 2011 at 12:12 AM  

gomo tak de kawan polis ke? boleh kita tengok .. takyah buang masa mahkamah.. rakyat boleh adili sendiri.. tapi tak nak la macam video kabur tu.. sesekali tengok nak serupa papa gomo pun ada...

Anonymous,  June 5, 2011 at 3:47 PM  

PAPAGOMO DAN PENCACAI NAJIS UMNOPORNO SEMUANYA OTAK KUNING SEBAB HARI HARI MAKAN TAIK PALAT..

LEPAS MAKAN TAIK PALAT SEMBAH ANGKA SATU KAT BATU CAVE

Anonymous,  June 6, 2011 at 12:39 PM  

Kalau anwar menjaga aib org lain nescaya masyarakat malu untuk mengaibkan beliau.

Anonymous,  June 14, 2011 at 9:47 AM  

Allah S.W.T. berfirman yang maksudnya: “Sesungguhnya orang-orang yang mendatangkan fitnah kepada orang-orang mukmin laki-laki dan perempuan, kemudian mereka tidak bertaubat, maka bagi mereka azab jahannam dan bagi mereka azab (neraka) yang sangat pedih”. (Q.S. al-Buruj: 10)

Anonymous,  June 14, 2011 at 9:47 AM  

Allah S.W.T. berfirman yang maksudnya: “Wahai orang yang beriman! Jauhilah dari kebanyakan sangkaan, karena sesungguhnya sebahgian daripada sangkaan itu adalah dosa, dan janganlah kamu mengintip atau mencari-cari kesalahan dan keaiban orang, dan janganlah kamu mengumpat setengah yang lain. Adakah seseorang kamu suka memakan daging saudaranya yang sudah mati? Sudah tentu kamu jijik kepadanya. (Oleh itu patuhilah larangan tersebut) dan bertaqwalah kamu kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha penerima taubat dan Maha penyayang.” (Q.S. al-Hujurat: 12)

Anonymous,  June 14, 2011 at 9:48 AM  

Untuk menghadapi mereka yang memerangi umat Islam, Allah S.W.T. berfirman: “Perangilah mereka sehingga tidak ada lagi fitnah dan agama itu hanya untuk Allah. Jika mereka berhenti (memusuhi kamu), maka tidak ada lagi permusuhan, kecuali terhadap orang-orang yang zalim. (Q.S. al-Baqarah: 193)

Anonymous,  June 14, 2011 at 9:49 AM  

Fitnah itu lebih besar dosanya daripada dosa membunuh (manusia yang tak bersalah), Allah S.W.T. berfirman yang maksudnya: “Berbuat fitnah lebih besar dosanya daripada membunuh. (Q.S. al-Baqarah: 217)

Sebab dan akibat dari fitnah akan mengakibatkan korban yang sungguh dahsyat, bukan saja nama orang yang difitnah itu mendapat aib, tetapi boleh mengakibatkan lenyapnya satu-satu bangsa, ataupun jatuhnya sesebuah negara, akibat korban fitnah.

Anonymous,  June 14, 2011 at 9:51 AM  

papagomo...takut la kamu pada azab Allah, kamu menyebarkan fitnah. setiap perkatan yang kamu tulis dan dibaca oleh pengunjung kamu akan menambahkan lagi azab di neraka nanti

Anonymous,  June 14, 2011 at 9:54 AM  

bertaubat lah sebelum terlambat...Allah juga membaca setiap perkataan yang kamu tulis. takut la dengan azab Allah. sesungguhnya kubur tu gelap, kubur tu lubang dari lubang2 neraka. azab kubur menanti orang yang membuat fitnah.

drp : mattop_pj@yahoo.com

Anonymous,  June 16, 2011 at 4:23 PM  

Gomo, lawak lu x best la, serius x lawak.. tapi kalau lu mati kena panah petir itu baru lawak

Anonymous,  June 18, 2011 at 9:39 AM  

gomo2.. bakpo la mu ni berat benar.. nak nyupoh seranoh ko mu pon bukn nyo mu ni tau ambil pengajaran.. x dok guno nok ngepek ko mu ni.. tp so jah aku nok royak ko mu yang mu kena tau bahawonyo ulamak2 ni pewaris Nabi. biar reti etek.. jangan main sedak mulut jah.. ko ado mano2 pihak yang upoh mu untuk sebarkan fitnah ni??

PapaGeli June 21, 2011 at 11:33 AM  

apa agaknya pendpat anak kamu, ayah kamu, adik beradik, emak kamu, bila tengok penulisan macam ni.. berdasarkan kebencian semata mata.

biarlah mahkamah putuskan.

tengook la apa last nyar nanti.

Koru,  June 22, 2011 at 10:08 AM  

jika sesuatu cerita dtg dri kerajaan, semuanya dianggap fitnah dan penyokongnya sgt pndai mengingatkn tntg neraka. tetapi kla crita yg dtg dr mereka yg jelas fitnahnya, mereka x kisahpun. kla ditanya. sumenya dibolehkan untuk islam. nasihat mengenai neraka sepatutnya diingatkn kpd pemimpin mereka. dan jika dilihat kpd portal pmbgkg, sumenya mengutuk kerajaan dn x ada satupn crita mengenai kebaikan kerajaan yg ditunjukkan oleh mereka, dan mereka x ambil pedulipun.ttpi jika portal kerajaan,jika kita menceritakan kebenaran dari pndgn kita ianya akan dicaci selagi ianya tidak mengikut pndangan mereka.kami amat menghormati ulama kerana mereka adalah pewaris nabi ttpi ulama yg bagaimanakh yg ptut kita ikuti.fikirlah sendiri. jika pndgn dri seseorg ulama itu boleh dianggap salah, x slh kita myanggahnya dgn hjah yg betul berdasarkan al quran dan hadis. pndpt dr seorang ulama tidak boleh diterima secara terus dn ianya masih boleh diperbahaskan. ttpi jika pihak kerajaan myggah kyataan pihak pmbgkg, ianya trus dianggap tidak islam dn dinggp sbg kafir trus. dlm isu ini,bknkh papagomo kta nk tggu ianya didedahkan dlm mhkamah dulu. tggu je la.kla x de, bru la hentam. ini x! tp kla didedahkan jgk nnti, pmbgkg kta itu fitnah jgk.... bg mereka,mrka je la yg btul

fbn resources June 30, 2011 at 12:04 AM  

ingatlah.... syurga/neraka ALLAH yg tentukan.Tiada sesiapa dlm dunia ni boleh menjamin tmpt seseorng itu sama ada syurga/neraka. Sekiranya kamu beramal soleh, mohonlah kpd tuhan semuga amalan kamu dierima,dosa diampunkan, semuga masuk syurga. Elakkan berdoa yg meminta keburukan utk org lain, lebih2 lg mohon neraka utk sesama islam.

Anonymous,  June 30, 2011 at 5:11 AM  

dedahkan semuanya papagomo!! apa aje org komen pedulikan... blog2 pembangkang mmg byk buat fitnah tp papagomo punye blog nyata benar!! kwn kita jiran kat tivoli villa hari2 nampak dia dtg "menyondol" sukma!! Siap pakai rambut palsu alleycats konon nak menyamar tapi kantoi!! klu dah terang2 menyondol jantan & la nie berselera lak gan peluh china doll yg bau babi tu...nak sorok apa lagi anuwar!!! kah3x kesian jijah, dia berkelahi gan laki dia pasal jam omega & dah bertahun2 tak tido sebilik...thru satelit the whole world can see maaa!!!! U.S mainkan diaorg balik!!! siap recording lagi tuu....!!! cer...citer skit jijah tido berthn tak sebantal, tak sebilik!!! tu yg laki hang kemaruk gilerrr gan seks!

Anonymous,  June 30, 2011 at 8:33 AM  

celaka lh kau papa gomo asyik tuduh org dan mengaibkn org, dlm dunia ni blh kita wt apa sahaja nati alam kubur tggu lh seksanya fikir2knl h sebelum terlmbat dunia tu sementara sahaja akhirat tu kekal cpt2 lh bertaubat wahai umat islam mati tu wajib insaf lh kamu dan sembahyang lh kamu sebelum aku sembahyang kn mu.......

Anonymous,  June 30, 2011 at 9:16 AM  

lambat mampos anuar gampang ni,jubur lembu tak nok di balunnya,setan betul

Anonymous,  July 3, 2011 at 7:02 PM  

satu persatu allah buka aibb anuar...tak nampak lagi kaaaa...taubat laaaaa puak yg taksubbbb...aku pun dulu org kuat nuarrrrr.....sori silappp sokong kuatttt nuar...hampa nak tgu allah turunkan bala lagi kaaaa..bukan pada nuar tapi kepada yang sokong dia juga...tak caya kita tungguuuu dan lihatttt...lani aku sokong kuat gomooo.....pergggggg

Anonymous,  July 11, 2011 at 3:46 AM  

Bro semua.Masih ramai lagi diMalaysia
yang telah ditipu oleh Anwar ni.Puak-puak PAS yang suka sangat menyokong.DAP jugak dapat untung.Sedarlah kita semua orang melayu.Jangan ikutkan nafsu seperti Anwar Ibrahim.2 alam bro.2 alam.Ingat sikit,Gua memang sokong Popa Gomo ni.Tegakkan kebenaran..........untuk melayu semua bersatu..

Anonymous,  August 29, 2011 at 1:01 PM  

papa gomo ni bukannya buat fitnah! tapi dia perjuangkan kebenaran!..tak silap aku yg daif dan fakir ni ada disebut dlm surah Al-Ash-r berbunyi "perhatikanlah masa, sesungguhnya manusia itu di dlm kerugian, kecuali orang beriman dan beramal baik dan berpesan2 pada KEBENARAN,dan berpesan2 pada menjalankan kesabaran!"...perhatikan baik2 pd ayat berpesan2 pada kebenaran!...terang yg papa gomo ingin beri pesanan atau maklumat yg dia tahu yg perlu disampaikan kpd rakan dan taulan agar tidak percaya dan terperangkap kpd dakyah seorang yg rendah moralnya ingin memimpin negara sperti kata DS Mohd Shafie Abdullah (peguam)...Pemimpin berfofil tinggi yg mendakwa dirinya sbg pemimpin Islam negara tetapi menjalani kehidupan spt "Jekyl and Hyde" yg akan berkrompromi mengenai apa saja dgn sesiapa juga supaya salah lakunya tidak didedahkan selepas penemuan oleh pihak ketiga, dan di situlah letaknya keselamatan Negara!...aku tabik peranan Papa gomo...macam kampung kita telah didatangi seorang yg memang kita dah tahu rekod buruknya yg terdahulu yg amat bahaya kpd keamanan dan keharmonian kampung kita, adalah tak salah kita beritahu penduduk2 kampung agar berhati2 dgn sipulan2...Tak gitu?

Panglima Hitam,  September 23, 2011 at 7:26 PM  

ini adalah cara brpolitik paling bodoo sekali dlm dunia..Apa la yg Umno takut sgt dgn Anwar ni..?kalau Umno BN mngikut jln yg btl xkan rakyat akan beralih sokongan. Ini adalah cara politik trdesak..Itu tandanya Umno BN sdg menutup kesalahan sndiri dgn mengaibkan org lain..Melayu ni tak prnah berubah sejak zaman Hang Tuah lagi..mmg musibat betoll...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP