SKANDAL SEKS 18 SX - Pemimpin PAS Kelantan Booking Ceweks Kacukan Belanda Di Indonesia

Thursday, February 17, 2011




Salam 1 malaysia, apa isu hangat waktu ini? Emmm isu blowjobs Nuar, Prk yang tak putus putus? Isu Interlock? Atau isu skandal? Hehe he

Gomo ada beberapa isu yang di khaskan buat pemimpin Pas Kelantan. Isu apa? Hehehe. Isu yang mana kalau terdedah akan cerita dalam kain ni alamatnya Habis jahanam satu persatu pemimpin Pas Kelantan terutama exco negeri nya.he he he.

Hari ini Gomo hanya bagi mukadimah sahaja. Mukadimah yang mudah dan simple buat puak puak Pas fikir dan renungkan apakah benar atau fitnah perkhabaran yang Gomo akan keluarkan nanti. Hehehe

Apa yang pemimpin PAS Kelantan buat sampai 2 kali rombongan ke Indonesia? Pagi mereka makan bersama, makan tengahari pun bersama. Tapi bila malam masing masing menghilangkan diri. Ke mana tu wahai peserta rombongan pimpinan Pas?

Bilik no berapa? Harga berapa? Hotel mana? Semua ada dengan Gomo. Emmm apa yang mereka buat malam hari di kota Jakarta dan Bandung?

Malah Gambar gambar mereka sewaktu beraksi di sana juga ada di dalam simpanan Gomo. Huhuhu.

Apa pun rombongan ini ada bersangkut paut dengan Hussam Musa.So biar kita keluarkan dan kemudian Hussam Musa jawaplah dengan mereka yang terbabit kelak.

Ingat PAS ingat ZINA


pssssttt········ hebat mereka ni,taste kacukan belanda.
Published with Blogger-droid v1.6.7

20 comments:

Anonymous,  February 17, 2011 at 10:57 AM  

Sesungguhnya dosa memfitnah lebih besar daripada dosa membunuh, pk2 la sendiri gomo. Gunakanlah akal yg ade tu berpikir, janganlh asik kluarkn statement yg lgsung xde bukti kukuh. Jangan letak otak tu kt kepala lutut k.

Wassalam

Nik Aziz Nik Mat February 17, 2011 at 11:02 AM  

Asal kener batang hidung sendiri jer fitnah.. yg korang fitnah org tiap2 malam tu apa benda?? Bangang... ni masuk PAS sbb nk shortcut masuk syurga... mcm anjing la perangai ko nih..klu ko rasa berani sgt jgn la komen pkai anonymous... bloody idiot

Anonymous,  February 17, 2011 at 11:24 AM  

hehe minah siam dah tak minat ke

Anonymous,  February 17, 2011 at 11:30 AM  

Apalah bangang sangat juak UMENO ni. Kan Nik Ajis dah gerentikan syurga. Apalagi balun lah. Hidup PAS/DAP.

SUNGAI RAPAT ONLINE February 17, 2011 at 11:31 AM  

Salam Bro

Mohon hebahkan Ceramah Ummi Hafilda di Batu Gajah linknya di sini http://pengundisetiasungairapat.blogspot.com/2011/02/jom-kita-beramai-ramai-turun-ke-batu.html

Terima Kasih Gomo

Anonymous,  February 17, 2011 at 11:39 AM  

Bab citer zina2 nih x nak masuk campur....sendiri buat sendiri tanggung la.. bukan x tau hukum pun bai.

nie satu fakta nak kongsi sempena maulud nabi ni bai.

Nik Aziz x sambut maulud nabi rupenye...

http://www.youtube.com/watch?v=CJ7HWmLLcFM

Tafsir Islam (isle?) ikut suke ati die jer. mane guru die blajar ni bai?

Orang pas bawahan tau x pegangan tok guru diorang nih?

sesape nak repot JAKIM??

padijantan February 17, 2011 at 11:41 AM  

hahahahaha...
ada lagi di kalang PAS kat komen ni nak tunjuk islam...

haaaaqqqk.... TUIH !!!!

Belah laa...
7 Petala Langit & Bumi dah kenai PAS tu natang apa !

Dah lama dahhhh !...

Anonymous,  February 17, 2011 at 11:42 AM  

bagus...gomo..buat la lagi cita ni..cita kau main dgn babi takda ke???cita hal org apa barang...sial

Megat Alam Gempita February 17, 2011 at 11:49 AM  

Ada skandal 69, bukan 13 Mei 1969 tapi aksi songsang 69 seorang pengikut tegar fuckatan.

Alahai, fitnah berdegar-degar 'barang sendiri' terpalit lendir cewek siam, nauzubulillah. Tunggu akan meletup tak lama lagi tunggu depan PC dan TV anda!!!

BPN's akan mendedahkannya!!!

Anonymous,  February 17, 2011 at 11:49 AM  

hahahahaha...
ada lagi di kalang PAS kat komen ni nak tunjuk islam...

haaaaqqqk.... TUIH !!!!

Belah laa...
7 Petala Langit & Bumi dah kenai PAS tu natang apa !

Dah lama dahhhh !...

February 17, 2011 11:41 AM


marilah kita mengaji kat masjid... tadah kitab sama ada kitab tua atau moden... ulamak tempatan atau luar negara... sekurang-kurang baca buku fathi Yakan tentang apa erti saya menganut Islam... moga-moga jumpalah apa yang kita cari

Anonymous,  February 17, 2011 at 12:04 PM  

AKU TAHU SIAPA MEREKA...

AKU JUMPA MERAKA DI SANA...
SEMUA LELAKI JER....

MAT SABU PUN ADE AKU JUMPA...

marilyn February 17, 2011 at 12:04 PM  

Lu ni x abis2 la Gomo.asyik kuar cita panazzzz je.cita yg dulu pon x abis2 lg.

klu btol lu ada gambo panazzz tu,kongsi2 ar dgn aku.aku nak tgk gak dorg pakai kopiah (komdom) ke x masa mendayung. kahkahkah...

Mamposlah PAS lahanat ni.

Mamak February 17, 2011 at 12:21 PM  

Macam macam skandal lah! Macam macam isu lah! Patut la orang dok pi Bandung la, Jakarta la, ada kacukan Belanda. Eh, kacukan Belanda ni best ka? Jap ni berita panas...

PANAS !! SKANDAL KOMPUTER LAGI??!!!

Anonymous,  February 17, 2011 at 12:38 PM  

heheheheheheheheheheh

skandal lebai pas tak habih2 lagi ke??

hehehehehehehehehehe

video selinsing biler nak kluar bai??

heheheheheehehehehhehe

selingkuh anak toyo sama tm keling taknak cite??

heheheheheheheheheheehheehh

kongsi katil ngan wartawan??

hehehehehehehehehehehehe

1malaysia sungguh..jawa ada,melayau ada,paria pon join gak

heheheheheehehehehehehehhe

kes nuar tangguh lagik?

hehehehehehhehhehehe

ooooo..tangguh sebab api terpadam

heheheheheehheeheheheh

mesti salah nuar kan sebab x bayar bil letrik mahkamah

hhehehehehehehehehehehe

takpon nuar upah pendajal pegi kondem wayar letrik tnb kan??

heheheehheheheehheeheheheh

nuar memang pandai tangguh

hehehehehehehehehehehehehe

tapi tak tangguh time nak pancut

heheheheheheheheheheheheh

lubang juboq pon kena

hehehehehehehehehe

lubang mulut pon kena selepat

hehheheheheehehhehehehehe

Bingai @ Bangang February 17, 2011 at 12:59 PM  

ish ish ish.....
tak ajak aku pun. hehehe

Aku Yang Bingai
Hukum Zina Bukan Islam di Penang?

Anonymous,  February 17, 2011 at 1:06 PM  

7 petala langit dah tau mulut pekasam yang suka besar2 kan fitnah...pa ndak sedar kah? kalau dah tau dorg 2 islam jd korg ni apa.....tttuuuuut, senang jak bila ckp...ngaji bkn jak dlm masjid, kat mana jak buleh kecuali tmpat yg kotor. kalau dah panasss sangat, nak jgak jd api. tp bl api panas dgn isu tak jadi, srupa gak cam...ntahlah?

Anonymous,  February 17, 2011 at 1:57 PM  

pas munafik ni apa saja keburukan mereka akan dikata fitnah..
mat sabu menutuh bini orang dalam hotel pun fitnah.
nik ajis makan hasil lendir pun fitnah...

asyik dok menetapkan syurga untuk babi2 ternakan pas hingga tempat sundal sebelah rumah pun tak tahu

semua orang islam saudara aku...
semua penganut pas musuh aku.

"siam islam"..

Hahn February 17, 2011 at 2:04 PM  

Duit banyak Ferari tak guna,

Itu juga yang sedap.

Ferari ke, rumah besar ke tak la nikmatnya menangkap dari hujung kepala sampai ke kaki.

Mengapa mereka pergi ke sana? Sebab pelatih anjing iaitu Anuwar telah menyemah tanah Indonesia untuk kawasan 'permainan'. Anuwar pergi bantu belakang PAS pergi bantu depan.

Eloklah orang PAS pergi buat amal jariah membantu kepada yang kurang upaya di Indonesia.

Mudah mudahan pahala yang di buat itu melebihi dosa yang di tempah.

Geli geli sambil sedekah.



Celaka PAS!

Anonymous,  February 17, 2011 at 9:43 PM  

Ingat BN ingat Benyamin Netanyahu
Ingat UMNO ingat alif min nun wau
"""""sarkis"""""
menipu,muhong,melanun,merompak
dulu kini & selamanya

Anonymous,  February 22, 2011 at 9:50 AM  

macam bob lokman la jd ahli pas..serah borang ke mb kedah..alasannya masalah anak2 dia..lpas tu salah ke kerajaan sebab anak2 dia jd lagu tu...patut2nya salah diri sendiri lah...otak taruk lutut tu..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP