EKSLUSIF 18 SX - Adengan Video Porno Anwar Ibrahim Part 2

Friday, March 25, 2011


Blowjob

Sorry pagi tadi Gomo potong Stim lu orang.....ni sambungannya.......


Seterusnya Anwar Ibrahim mengarahkan pelacur itu melakukan BLOWJOB sambil Anwar Ibrahim baring terlentang. Tidak sampai 3 minit pelacur itu kemudiannya di lihat menutup mulut sambil tersedak sedak menuju ke bilik Air. Anwar Ibrahim pada waktu ini masih lagi di dalam kedudukan terbaring sambil Kemaluannya Menegak bagaikan Torpedo.



Pelacur itu kemudiannya keluar dan terus menyarungkan Kondom di Kemaluan Anwar Ibrahim dan kemudiannya Wanita itu duduk dengan Stail seperti Gambar di Atas yang di kenali dengan nama "WOMAN ON TOP".

Aksi tersebut berlanjutan sekitar 3 minit yang mana di lihat Pelacur itu amatlah Kekok sama sekali sewaktu melakukan Seks tersebut. Anwar Ibrahim di lihat lebih mengawal Seks yang berlaku. Ini barangkali di sebabkan pelacur China itu yang bukanlah seorang Pelacur Profesional kerana di fahamkan pada awal bahawa wanita China itu merupakan Model dan sudah tentu aktiviti Melacur ini hanya Part Time sahaja.



Anwar Ibrahim kemudiannya bangkit lalu melakukan adengan seperti gambar di atas " THE ORGAN GRINDER" dengan cara yang agak kasar sedikit. Adengan posisi ini berlanjutan sekitar 3 minit.



Adengan "THE MAN TRAP" seperti Gambar di atas kemudiannya di lakukan Anwar Ibrahim dengan cukup hebat sama sekali. Gomo akui adengan ini lah merupakan adengan yang paling lama yang mana tak silap Gomo selama 5 minit ianya berlangsung.

Akhirnya Pancutan Air Mani ........

Bersambung Jam 8.30 malam


Psssttt.....Anwar Brahim memang Man Trap....tapi akhinya dia yang kena huhuhu


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

157 comments:

Anonymous,  March 25, 2011 at 3:34 PM  

yee ha... yee ha...

siap ada katun lagi...

caya lah...

wolf

bionicles March 25, 2011 at 3:37 PM  

hebat betul! macam2 posisi

ini macam kalah cua soi lek!

haha

ruang bicara faisal March 25, 2011 at 3:39 PM  

hu hu hu

betulkan yg aku kata dia pncut dlm mulut pompuan tu dan lakukan seks dlm pelbagai posisi...

tersedak pompuan tu bila anwar pancut benihnya yg segred dgn ahli parlimen lembah pantai dlm mulut dia.

papa ku hebat !

Anonymous,  March 25, 2011 at 3:40 PM  

Assalamualaikum wbt Gomo..

Tak payah la nak petik nama Anwar Ibrahim dalam cerita tu. Seolah-olah ko dah confirm yg tu 100% Anwar Ibrahim..

Kalau bukan Anwar macam mana? Kalau dia terbukti tak bersalah (kt mahkamah dunia atau mahkamah akhirat nanti), korang jawab la nanti kat Akhirat, tu pun kalau masih percaya kat Allah dan Hari Akhirat..

Sama-sama kita beristighfar dan pohon pembelaan yg sewajarnya pada yg teraniaya dan pohon petunjuk/hidayah buat yang menganiaya..

-dunia bukan syurga-

lord ried,  March 25, 2011 at 3:40 PM  

ELOOOOO.......MANA PI PUAK2 BEWAK PEJUANG MELAYU
YG MENTEKEDARAH TAIK NI.

HANGPA NI BODOH TAHAP IBU AYAM KENE KEROYOT KAT BEROK NI. RAHIM TAMBY CHIK YANG BAHAM JUBOQ BUDAK BAWAH UMUR KAT MELAKA TU PON HANGPA CAYA.
TADAK TEMPAT DAH HATI KARAT HAMPA NAK PEGANG. SEROPA ORANG LEMAS AYAQ LA. TERPEGANG BATANG PELIAQ RAHIM TAMBY CHIK YANG DIA GUNA WAT ROGOL BUDAK TU, HAMPA PEGANG KUAT2 NOOOOOO. KAH KAH KAH KAH

he he he gurau ngan puak2bewak

Anonymous,  March 25, 2011 at 3:41 PM  

Pertama : Islam mengharamkan melihat aurat orang lain, terutamanya bahagian sulit. Nabi SAW bersabda : Ertinya : "Janganlah seorang lelaki melihat aurat lelaki yang lain, dan janganlah wanita melihat aurat wanita yang lain" Sudah tentu apabila melihat filem tersebut, akan dilihat aurat si pelakon tadi malah dalam keadaan yang tidak diizinkan oleh Islam pula. Kedua : Islam juga tidak berapa menggalakkan si suami melihat kemaluan isteri dan begitu juga sebaliknya, sebagaimana displin seks Islam yang dinyatakan oleh Sayyidatina Aisyah r.a berkenaan hubungannya dengan baginda SAW. ( Hadith ini adalah lemah, bagaimanapun ia dikira sebagai adab sahaja berdasarkan umum dalil-dalil lain). Jika demikian hukumnya, maka sudah tentu melihat kemaluan selain pasangan yang halal di dalam filem lucah lebih lagi ditegah oleh Islam. Ketiga : Terdapat cara lain untuk mempelajarinya, iaitu dengan membeli buku panduan seks dalam Islam yang melakarkan gambar-gambar lukisan sahaja. Keempat : Filem-filem ini sudah tentu dilakonkan oleh orang bukan Islam serta sudah tentu menjalani hubungan seksual tidak menurut displin Islam dalam hubungan seks. Termasuklah melakukan seks secara yang diharamkan oleh Islam. Justeru, meniru teknik yang diharamkan sudah tentu diharamkan juga. Sebagai contoh, Islam tidak menggalakkan suami isteri bersama dalam keadaan telanjang bogel sebagaimana disebutkan sebagai salah satu displin adab melalui hadith :- إذا جامع أحدكم أهله فلا يتجرد تجرد العيرين Ertinya : "Apa seorang kamu 'bersama' isterinya maka janganlah kamu bertelanjang bogel ( bermakna perlu berselimut)" ( Riwayat Ibn Majah 1/619 no 1921 ) Demikian juga displin dan adab-adab lain seperti berdoa sebelum bersama, tidak mendatangi isteri dari duburnya, tiada oral seks, berwudhu jika ingin bersama kali kedua sebelum mandi dan banyak lagi adab dan hukum Islam yang tidak akan dapat dipelajari dari filem lucah itu. ( Nizom al-Usrah, Dr Md Uqlah, 2/16-17) Kelima : Dibimbangi si suami atau isteri akan terbayangkan pasangan pelakon di dalam filem lucah tersebut. Maka ia jatuh ke dalam perkara haram yang lain pula. Keenam : Nabi Melarang menceirtakan perihal sulit aurat orang lain, apatah lagi melihatnya di dalam video seperti ini. Nabi SAW bersabda : لا تباشر المرأة المرأة فتنعتها لزوجها كأنه ينظر إليها Ertinya : janganlah seorang wanita melihat aurat wanita lain, lalu menceritakannya kepada suaminya sehingga seperti (suaminya) melihatnya ( Riwayat Al-Bukhari )

nun manjung,  March 25, 2011 at 3:42 PM  

patut la kak jijah sayang sangat sampai tak boleh berenggang....huhuhu

Anonymous,  March 25, 2011 at 3:42 PM  

tgk blu....HARAM

wat zina....HARAM

sebar fitnah...HARAM

kesimpulannya....

GOMO MEMANG HARAM JADAH

konpem masuk neraka jahanam

Anonymous,  March 25, 2011 at 3:43 PM  

Akhir-akhir ini di sana sini membicarakan persoalan liwat dan politik. Namun di tengah-tengah tuduhan oleh pihak terbabit, ingin saya mengingatkan semua pembaca dan mereka yang mengikuti isu terbaru politik Malaysia ini agar BERAWAS-AWAS. Ia tidak seperti mempercayai tuduhan-tuduhan lain seperti dia agen Yahudi, mereka makan rasuah, amalkan kronisme, pasukan Sepanyol akan menang final Euro dan lain-lain.



Menurut hukum Islam, semua individu Islam perlu berawas dalam mempercayai atau menyebarkan apa jua berita berkaitan zinanya seseorang dan juga liwat. Imam Ibn Qudamah dan lain-lain ulama silam yang berautoriti menyebut dengan jelas bahawa menuduh liwat tanpa saksi termasuk dalam hukum qazf. ( Al-Mughni, 9/72 ; Syarh Muntaha Al-Iradat, 3/599 ; Kasyyaf Al-Qina', 6/433)



Imam Abi Ishak As-Shirazi As-Syafie berkata :

ولا يقبل في اللواط إلا أربعة لانه كالزنا في الحد في الشهادة

Ertinya : Tidak diterima dalam tuduhan liwat kecuali empat saksi kerana ia adalah sama seperti zina dalam (keperluan saksinya) untuk disabitkan hukum" ( Al-Muhazzab, 3/332)



Tanpa berhati-hati, seseorang yang percaya dan menyebarkannya boleh jatuh dalam kesalahan Qazaf yang amat besar dosanya di sisi Islam.



Kesalahan ini dicatat oleh Allah swt :-



وَالَّذِينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَنَاتِ ثُمَّ لَمْ يَأْتُوا بِأَرْبَعَةِ شُهَدَاء فَاجْلِدُوهُمْ ثَمَانِينَ جَلْدَةً وَلَا تَقْبَلُوا لَهُمْ شَهَادَةً أَبَدًا وَأُوْلَئِكَ هُمُ الْفَاسِقُونَ

Ertinya : Dan orang-orang yang menuduh wanita-wanita yang baik-baik (berbuat zina) dan mereka tidak mendatangkan empat orang saksi, maka deralah mereka (yang menuduh itu) delapan puluh kali dera, dan janganlah kamu terima kesaksian mereka buat selama-lamanya. Dan mereka itulah orang-orang yang fasik ( An-Nur : 4)



Imam Al-Qurtubi berkata sebab turun ayat ini adalah antara kepada kes fitnah terhadap Sayidatina Aisyah ataupun kes Hilal bin Umaiyah (yang menuduh istreinya berzina) atau lainnya, namun yang terpenting hukumnya berjalan terus.



Walaupun ayat kelihatan menyebut kesalahan menuduh zina dan liwat kepada sang wanita, namun tuduhan kepada lelaki juga termasuk dalam ayat ini secara sepakat ulama dan ijma ulama (Al-Jami Li Ahkam Al-Quran, Al-Qurtubi).

Anonymous,  March 25, 2011 at 3:44 PM  

sambg...

RINGKASAN SYARAT-SYARAT



Qazf mempunyai beberapa syarat :-

1) Syarat kepada penuduh :

* Beraqal
* Sudah baligh

2) Syarat BENDA YANG DITUDUH untuk dianggap qazaf

* Menuduh dengan salah satu antara tiga tuduhan yang mewajibkan dihukum, iaitu ZINA dan LIWAT atau menafikan nasab anak sendiri ( ertinya menuduh isteri berzina). ( Al-Fawakih Al-Dawani, 2/211)

3) Syarat orang yang dituduh

* Beraqal
* Baligh
* Islam
* Merdeka diri
* BERSIH DARI tuduhan yang dilemparkan kepadanya.



Justeru, saya nasihatkan agar semua yang membaca berita hangat terkini dalam arena politik Malaysia hari ini agar menahan diri dan menyerahkannya kepada pihak hakim untuk meneliti bukti-bukti kedua-dua pihak, sebagaimana disebutkan oleh Allah swt :-



ثُمَّ لَمْ يَأْتُوا بِأَرْبَعَةِ شُهَدَاء



Para ulama sepakat bahawa ayat ini menunjukkan wajibnya penuduh membawakan saksi seramai empat orang. Perbincangan terperinci berkenaan hal ini terlalu panjang. Namun saksi inilah kuncinya, tanpanya, kita tidak atau belum boleh mempercayai satu apa pun berkenaan tududan zina dan liwat atau kita mencari nahas di akhirat. (Al-Mughni, 9/72 ; Syarh Muntaha Al-Iradat, 3/599 ; Kasyyaf Al-Qina', 6/433)



Imam Malik berkata :

قول مالك، وإن اضطرب واحد منهم جلد الثلاثة، كما فعل عمر في أمر المغيرة بن شعبة،

Ertinya : Jika salah seorang dari empat saksi goyah dan tidak kukuh penyaksiannya, ketiga-ketiga saksi yang lain akan dihukum sebat (80 kali kerana qazaf), sebagaimana yang dilakukan oleh Umar dalam kes Al-Mughirah Bin Syu'bah, (iaitu apabila seorang saksi bernama Ziyad tidak bersaksi maka semua tiga orang saksi sebelum itu disebat kerana menuduh Al-Mughirah.) ( Al-Jami' Li Ahkam Al-Quran, Al-Qurtubi)



Selain dari mesti dihukum sebat 80 kali bagi mereka yang menuduh zina dan liwat tanpa 4 saksi, si penuduh juga dihukum dengan penyaksiannya akan tertolak selama-lamanya selain dianggap Fasiq. Namun majoriti ulama berkata, dikecualikan bagi mereka yang bertaubat bersungguh-sungguh.



Namun Al-Qadhi Suraih, Ibrahim An-Nakh'ie, Hasan Al-Basri, Sufyan At-Thawry dan Imam Abu Hanifah tidak sependapat apabila mereka berkata penolakan hak boleh beri saksi kekal walalupun taubat, hanya gelaran fasiq sahaja yang dihapuskan di sisi Allah.



Sekadar itu sahaja bagi memperingatkan umat Islam di Malaysia agar jangan tersilap langkah dalam menerima berita-berita hal zina dan liwat ini.

Mungkin si pendakwa dan mereka yang menyebarkannya TIDAK AKAN dihukum qazaf di dunia, namun Allah maha mengathui siapa yang benar dan salah, hukuman pasti menunggu di AKHIRAT, bermula dari alam barzakh, sama ada pendakwa atau tertuduh. Kecualilah jika individu tersebut bukanlah seorang manusia yang akan menemui kematian, namun semua akan menemui kematian.

Namun ingat, bukan tugas kita untuk mempercayai selagi syarat-syarat yang disebut di atas tidak dipenuhi. Apa jua keputusan mahkamah, itu keputusan mahkamah dan selaku orang yang tidak terlibat, kita tidak dipaksa atau terpaksa untuk mempercayai atau menolak.

lord ried,  March 25, 2011 at 3:46 PM  

ANON March 25, 2011 3:40 PM

HANG TOSAH DOK ARAP GOMO TU INSAF LA. ORANG AKIDAH TAK BETUI TU SEROPA SAJA. MAKIN HANG SURUH TOBAT MAKIN JADI MALAUN. DIA NI ANAK BUAH MAD NOR DERIS YANG AJAK NIK AZIK DEBAT. MENYALAK SEROPA HANJING SUH ORANG LAGHI BILA NIK NAK DEBAT DIA YANG BELAH. NI GENG2 BEWAK NI LAGU NI LA. KALU HABAQ KAPIAQ TAU PULAK MAGHAH NOOOO


he he he
gurau ngan puak2 bewak

marilyn March 25, 2011 at 3:48 PM  

aaarrrrggghhhhh.......siot la lu GOMO.
asyik bersambung je.bila masa aku nak klimax ni??????

Anonymous,  March 25, 2011 at 3:50 PM  

sambg...

Isu-isu semasa di Malaysia masih lagi sempat diikuti, terasa juga ingin menulis panjang beberapa isu seperti tidak setujunya saya dengan pandangan bekas Mufti Perlis dalam isu liwat dan saksi, namun beberapa perkara yang masih serabut di sini menghalang saya dari meluangkan waktu untuk mengulas isu ini dengan panjang lebar buat masa ini.

S.S Dr Mufti Perlis ( sekarang bekas) dinyatakan berkata :-

"Mereka ini keliru antara seseorang yang mendakwa orang lain melakukan zina dengan orang yang mendakwa dirinya dirogol dan diliwat," kata Dr Asri.

"Jika disamakan kaedah ini bererti mangsa-mangsa rogol dan liwat kena datangkan empat orang saksi dan kalau gagal berbuat demikian, mereka akan disebat 80 kali. Inikah Islam yang mereka faham?

"Kesalahan memahami hukum beginilah yang akan mengelirukan umat Islam? Jika ini yang ditonjolkan pada masyarakat, maka orang akan anggap Islam itu zalim," katanya lagi." ( Sumber )

Tidak mengulas panjang isu ini, saya hanya ingin memberikan ringkasan pendapat saya dalam isu ini. Bagi mereka yang rajin membaca terperinci, bolehlah merujuk tulisan saya yang lalu di link berikut

Sesiapa sahaja yang menuduh dirogol atau diliwat oleh orang tertentu, ia wajib membawakan empat saksi. Ramai menyoal, dimanakah rasionalnya seseorang dirogol atau diliwat kemudiannya dituntut membawa empat saksi lelaki adil jika ingin mendakwa si penjenayah?. Jika tiada saksi apakah adil untuk di hukum sebatan si pendakwa kerana qazaf?.

NOTA : cuba dengarkan ulasan ringkas saya dalam hal ini di video ini bermula minit 6:57.

Akibatnya, ramai tersilap faham lalu terbayang ‘zalim'nya hukum Islam. Padahal ia tidak sedemikian. Hakikatnya, sistem Islam menjaga kedua-dua belah pihak, penuduh dan yang dituduh.

Padahal isunya adalah sistem kita yang lemah dalam menjaga perkara yang perlu dirahsiakan. Hasil perbincangan saya dengan Mufti Besar Mesir (Sheikh Prof. Dr Ali Al-Jumaah) pada tahun 2004 dalam hal ini amat jelas. Malah saya turut membincangkan hal yang sama dengan professor-professor Shariah di Jordan seperti Prof. Dr Sheikh Mohammad ‘Uqlah El-Ibrahim dan lain-lain. Ia juga pernah diulas sebahagiannya oleh Sheikh Prof. Dr Ramadhan Al-Buti.

Kesimpulannya, begini :-

1- Seseorang yang mendakwa diri diliwat dan dirogol tetap diTUNTUT membawakan empat saksi lelaki adil yang melihat dengan jelas akan apa yang didakwa. Ia hukum asal. Tuduhan dari pihak ketiga atau pihak yang mendakwa menjadi mangsa adalah sama sahaja. Sebagaimana ulama bersepakat, seorang bapa menafikan nasab keturunan anak yang dilahirkan oleh isterinya sebagai menuduh isterinya berzina. Cara penyelesaian khusus diberikan oleh Islam dalam hal ini adalah Li'an. Inilah cara yang dipersetujui oleh Mufti Perlis mungkin berdasarkan kaedah qiyas.

2- Jika tidak mempunyai saksi lelaki yang cukup, terdapat ulama yang membenarkan saksi wanita yang adil untuk diterima iaitu jika kejadian berlaku di tempat yang tidak memungkinkan ada lelaki. Tatkala itu saksi wanita diterima dengan kiraan 2 wanita menyamai 1 lelaki. (rujuk link artikel di atas untuk membaca lanjut)

3- Jika masih tiada saksi maka si ‘mangsa' BOLEH membawakan dakwaan kepada pihak berkuasa dan WAJIB dibuat secara TERTUTUP DAN RAHSIA. Kerajaan WAJIB menjaga aduan ini agar tidak tersebar sama sekali. Jika tersebar, kesalahan terletak di atas bahu kerajaan. Inilah yang dikatakan sistem yang lemah. Setiap isu yang diadu kerap tersebar ke media terutamanya apabila membabitkan selebriti dan orang politik.

Anonymous,  March 25, 2011 at 3:50 PM  

sambg...

4- Prof Dr Ali Jumaah selaku Mufti Mesir juga bersetuju bahawa jika aduan tertutup dibuat, dan disertakan ‘qarain' atau bukti-bukti selain saksi seperti air mani, bulu dan lain-lain yang boleh membantu dakwaan. Ia akan dibicarakan di mahkamah dan hukuman qazaf TIDAK DIKENAKAN kerana Maqasid dari hukuman Qazf adalah untuk membersihkan nama dan maruah tertuduh dari tercemar di mata awam. Namun apabila ia dibuat secara tertutup, TIADA KEMUSNAHAN MARUAH tertuduh berlaku lalu inilah yang ingin dielakkan oleh Islam, iaitu kemusanahan maruah tanpa saksi yang cukup. Dalam keadaan ini, kerosakan maruah mereka yang didakwa ‘merogol atau meliwat‘ akan terkawal dan proses perbicaraan akan menentukan tindakan selanjutnya.

5- Bukti diberikan dianalisa, kemudian jika terbukti benar dakwaannya, perogol dan peliwat akan dihukum ta'zir dan bukan hudud kerana terdapatnya unsur syubhat dalam cara pensabitannya. Justeru, perogol dan peliwat akan dihukum sewajarnya smenurut hemat dan kebijaksanaan hakim Syarie. Jika pengadu tewas di mahkamah, hukuman qazaf juga tidak dilaksanakan kerana dakwaan tertutup dan syubhah dalam pensabitan hukuman qazaf. Justeru, tiada siapa yang terzalim dalam hal ini.

6- Perlu difahami hujjah mereka yang mengatakan zalim hukum jika dihukum qazaf mesti ditimbang sewajarnya antara hak individu yang dituduh dan menuduh. Ada pihak seolah membelakangkan hak mereka yang DITUDUH lalu terlalu melebihkan hak yang menjadi ‘mangsa', kononnya perlu dikasihani. Bagaimana jika tuduhan itu palsu, bukankah yang DITUDUH juga perlu pembelaan Islam. Perlu diingat, dengan mudah seorang wanita tiba-tiba mengaku dirogol oleh seorang Mufti atau Imam Besar tanpa sebarang saksi. Kemudian, dengan mudah boleh diselesaikan hanya dengan bersumpah dan bermubahalah semata-mata?. Mungkin ia belum tentu sesuai pada masanya.

7- Justeru, Islam menjaga kedua-dua belah pihak yang menuduh dan tertuduh, kerana itu sesiapa yang ingin mendakwa dirogol atau diliwat mesti empat saksi atau jika tidak, WAJIB membuat laporan secara tertutup dan kerajaan WAJIB pula menjaga dakwaan dari tersebar.

Itulah ulasan ringkas saya buat masa ini. Saya juga tidak sempat membawakan rujukan kitab dan lain-lain hujjah. Mengulas isu ini perlu lebih bertenang dan perbincangan dengan para ilmuan lain agar tidak tersilap mengulas, terutamanya dari seisapa sahaja yang berlatarbelakangkan agama.








Sekian



Zaharuddin Abd Rahman

www.zaharuddin.net

Anonymous,  March 25, 2011 at 3:51 PM  

Gomo, fikirkan andaikata Allah tarik nyawa ko hari ni dan ko tak sempat mintak maaf kat Anwar (kalau bukan Anwar pelakunya), macam mana?

Muhasabahlah. Fikir-fikirkan bagaimana nasib diri sendiri dalam kubur dan di akhirat nanti.. (Cuba testing ngan api lighter. Letak tangan ko kat atas api tu)

Neraka lagi dasyhat..

Aku tak menyebelahi sape-sape. Sekadar nasihat buat sesama Islam.. Nasihat itu tandanya sayang. Harap ko baca komen aku ni..

Anonymous,  March 25, 2011 at 3:51 PM  

ALLAH utk semua nik aziz kata halal
Anuwar liwat nik aziz kata halal
pompuan boleh keje dan bertanding dlm PRU mcm ratu cantik nik aziz kata halal
woiiii.. pukimak lendir nik aziz.
semua halal, lain kali onani aje la. nak buat dah tua mampos tak mampu!!

he he he.. saja gurau dgn puak PAS yg kebanyakan mental sebab tak dpt onani byk byk.

Anonymous,  March 25, 2011 at 3:52 PM  

kepada puak pembangkang sekalian, lu orang nk kata apa sekarang??

hahahahahahahaha!

riwayat pkr akan tamat tak lama lg..

lalalalalalalala!

lord ried,  March 25, 2011 at 3:52 PM  

SALAM MENTEKEDARAH TAIK WAT BEWAK2 PEJUANG MELAYU......

SEDARA BEWAK2, ....TOSAHLAH DOK OTA GHAKYAT NGAN MACAM TIPU HELAH DAN CEREKA JIJIK YG BERMACAM2. RAKYAT LEBIH CAYA NGAN PARTI BEWAK KALU REGA BARANG LEBIH RENDAH, ROADTAX MAMPU DIBELI OLEH PEMILIK MUTUR HONDA CUP. SAMAN EKOQ BUKAN JADI SUMBER PENDAPATAN NEGARA.

GILA KA.....LIWAT, LIWAT, LIWAT BEDEBUNG NEIK REGA INSURAN. LIWAT, LIWAT, LIWAT.....REGA AYAM NEIK 2 INGIT SEKILO.

BETUI PUAK2 BEWAK NI DAH GILA....... NAK BEDEBAT TADAK TELOQ. TUH KETUA GENGSTER MD NOR DERIS UGUT NAK DEBAT NGAN NIK AZIK DAN JADI SEROPA ANJING. PERANGAI ANJING DIA SALAK NAK SUH ORANG LAGHI LA TU. KALU ORANG TAK LAGHI DIA BELAH. PUAK2 HAMPA NI MEMANG TADA HOTAK KAH KAH KAH KAH.

he he he
gurau ngan puak2 bewak
papa gomo potong peliaq hang beri makan kat hanjing la

Anonymous,  March 25, 2011 at 3:54 PM  

Gila nuar....lepaskan dalam mulut amoy tu sampai tersedak....

Berapa banyak 'adik nurul' nuar dah buang ek. Buang pulak bukan dengan 'mak nurul'.

Nuar bodoh tak pakai selimut.

Anonymous,  March 25, 2011 at 3:54 PM  

Masya Allah.. kalau hukum Islam telah dilaksanakan... gerenti Gomo sudah kena sebat..

Tetapi jangan merasa lega kerana Hukuman Allah maha dahsyat... terang2an GOMO menyebut nama Anwar Ibrahim sedangkan Gomo tidak mempunyai 4 saksi. Samada benar atau tidak tuduhan tersebut di sisi Allah GOMO tetap salah dan akan diazab di akhirat nanti. Kalau tidak benar maka tambah azab lah sebab fitnah pula.

Dunia akhir zaman, manusia tidak yakin lagi dengan janji Allah. Bertopengkan kununnya demi kebenaran tetapi terlupa matlamat tidak menghalalkan cara. Bergembiralah kamu di atas muka bumi Allah ini, kerana kamu sudah PASTI akan diazab dengan azab Allah yang maha dahsyat diakhirat kelak.

Dan nasihat aku kepada GOMO, jika kamu mempunyai anak perempuan atau adik perempuan, maka janganlah kamu mewalikan mereka atau menjadi saksi dalam mana2 perkahwinan kerana orang yang fasik tidak sah menjadi wali atau saksi. Bila tidak sah bermakna perkahwinan juga tidak sah. sekiranya lahir anak dari perkahwinan tersebut maka jadinya anak zina. Nauzubillah. Kamu jangan ingat dengan menggunakan nama Pena maka hukum itu tidak terkena kepada kamu...sesungguhnya kamu adalah manusia yang sangat rugi.

Bertapa jahilnya ko GOMO sehingga sanggup mengadai agama demi politik sekular. Kamu bolehlah dianggap Abu Jahal (Bapak Jahil) Moden. Semalam dan hari ini sanggup bersumpah ke atas sesuatu perlakuan yang haram. JElas kejahilan.

Lebih kasihan lagi aku lihat ko macam tidak merasa bersalah pun atas setiap dosa besar yang engkau lakukan. Sebelum ini ko menuduh beberapa orang lagi berzina sedangkan ko tidak mendatangkan 4 saksi. Apabila hati kita gembira melakukan dosa besar, berdukacitalah kerana sesungguhnya Allah sudah meninggalkan kamu... Bermakna juga Iblis begitu hampir dan akrab dengan kamu.

Inilah akibat dari benci menghadiri tazkirah dan solat berjamaah. Banyak masa dihabiskan dengan perkara sia2 dan lagho serta maksiat.

Atas rasa kasih dan sayang sebagai saudara muslim aku menyeru dan menasihatkan segera tinggalkan kerja2 jahat ini..bertaubatlah selagi pintu taubat belum tertutup..kunjungilah majlis2 ilmu..cari lah kawan2 yang soleh..tinggalkan kawan2 yang sesat..

Anonymous,  March 25, 2011 at 3:54 PM  

aksinya sama cam bnyk2 citer blue yg sy tgk. klau ngan jijah gaya apa yg derang ska ha

Anonymous,  March 25, 2011 at 3:55 PM  

bila lg video tu nk diedar ke seluruh pelusok sarawak? tak sabar dh ni! kita hantar ke kampung2. pas tu buat wayang pacak. mesti top punyer!!!! orang sarawak terus bangkaikan pkr pd pilihanraya dun n nanti..

Anonymous,  March 25, 2011 at 3:55 PM  

KNAPA PENGUNJUNG PRO-DSAI DLM BLOG NI MENYALAK BERIA2...AWAT...? TIME BUAT FITNAH KAT ORG KERAJAAN TAK PIKIAQ KA MCM HANGPA KATA KAT GOMO NI...ADOI....!!!!!!

Anonymous,  March 25, 2011 at 3:57 PM  

Kaji Pembuktiaan Melalui Qarinah

Anonymous,  March 25, 2011 at 3:57 PM  

kak jah teringat kisah dalam kelambu dia dgn anwar dulu2... sekarang ni dh tak mampu bg service baik. kesian kak jah, masuk umur subsidi ni dia terpalit dgn masalah maha besar pulak...

Anonymous,  March 25, 2011 at 3:57 PM  

anon 3:41
ko pernah tengok mak dan bapa ko berjubor ke..yang ko pasti mereka tak telanjang bogel.
mengikut hadis memang lah tak bolih melihat kemaluan pasangan.
aku cuma nak tanya...bukankah ada hadis menyebut bahawa haram bagi orang2 islam membunuh sesama saudara islamnya dan juga dilarang mengkafirkan sesama islam.
tetapi sekarang ni yang membunuh orang islam adalah orang islam sendiri.
nik ajis pun sanggup kafirkan orang islam kerana tak undi pas.
lupakah kau wahai anon 3:41 akan ucapan nizar mualaf tempon hari kat TENANG...undi cikgu mala halal syarie...undi bn haram syarie..
hukum apa ni?...hadith mana yang dia baca..

fuck ur ass la anon 4:41..

siam islan not isle

kencang,  March 25, 2011 at 3:58 PM  

SHORT VIDEO DAH KUAR DLM YOUTUBE!!!

KLIK NI...
http://www.youtube.com/watch?v=wyeYYEbdLyU

Anonymous,  March 25, 2011 at 3:58 PM  

Gomo, ko seronok bila orang sanjung ko dalam alam maya ni.. nak digambarkan sbg hero, nak jadi pembela.. boleh buat cerita2 panas..

tp jangan la sampai melampaui batas..

Buka mata, buka minda, buka hati...

Fikirkan nasib kat akhirat nanti..

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:00 PM  

bertaubat la sebelum nyawa kena tarik

jgn bila mati nanti,Allah tunjuk azab

masyaallah

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:02 PM  

kesian kat anak bini lu gomo

kalo lu bagi diorang hasil kerja fitnah...

taubat la,sementara nyawa masih ada ni

nasihat sesama saudara seagama

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:04 PM  

jika tidak benar berita yang disampaikan,gomo patut face 2 face dengan anuar

mintak maaf

buat sidang akhbar

kat akhirat esok,jibon atau tambi cick tak mampu nak tolong...

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:05 PM  

banyakkan istighfar

banyakkan selawat

mohon ampun

tak kira sama ada sebelah anuar atau disebelah pendakwa

terutama penulis blog ni

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:07 PM  

Nasib amoy tu tak kena liwat. Nampaknya amoy tu tak selesa dan tak selera langsung dengan lelaki Y. Lelaki Y sorang je yang TERANGSANG dan TERPERASAAN keh keh keh...

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:07 PM  

kalo gua report kat skmm pasal blog ni...amacam??


sebab kandungan bersifat lucah dan melampui tatasusila

pornumno
sungguh

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:10 PM  

PAPA GOMO HARUS BERTAUBAT
JGN BERI ANAK BINI REZEKI HARAM...

PAPA GOMO HARUS BERTAUBAT
JGN BERI ANAK BINI REZEKI HARAM...

PAPA GOMO HARUS BERTAUBAT
JGN BERI ANAK BINI REZEKI HARAM...

PAPA GOMO HARUS BERTAUBAT
JGN BERI ANAK BINI REZEKI HARAM...

PAPA GOMO HARUS BERTAUBAT
JGN BERI ANAK BINI REZEKI HARAM...

PAPA GOMO HARUS BERTAUBAT
JGN BERI ANAK BINI REZEKI HARAM...

PAPA GOMO HARUS BERTAUBAT
JGN BERI ANAK BINI REZEKI HARAM...

PAPA GOMO HARUS BERTAUBAT
JGN BERI ANAK BINI REZEKI HARAM...

PAPA GOMO HARUS BERTAUBAT
JGN BERI ANAK BINI REZEKI HARAM...

PAPA GOMO HARUS BERTAUBAT
JGN BERI ANAK BINI REZEKI HARAM...

PAPA GOMO HARUS BERTAUBAT
JGN BERI ANAK BINI REZEKI HARAM...

PAPA GOMO HARUS BERTAUBAT
JGN BERI ANAK BINI REZEKI HARAM...

PAPA GOMO HARUS BERTAUBAT
JGN BERI ANAK BINI REZEKI HARAM...

PAPA GOMO HARUS BERTAUBAT
JGN BERI ANAK BINI REZEKI HARAM...

PAPA GOMO HARUS BERTAUBAT
JGN BERI ANAK BINI REZEKI HARAM...

PAPA GOMO HARUS BERTAUBAT
JGN BERI ANAK BINI REZEKI HARAM...

PAPA GOMO HARUS BERTAUBAT
JGN BERI ANAK BINI REZEKI HARAM...

PAPA GOMO HARUS BERTAUBAT
JGN BERI ANAK BINI REZEKI HARAM...

PAPA GOMO HARUS BERTAUBAT
JGN BERI ANAK BINI REZEKI HARAM...

PAPA GOMO HARUS BERTAUBAT
JGN BERI ANAK BINI REZEKI HARAM...

PAPA GOMO HARUS BERTAUBAT
JGN BERI ANAK BINI REZEKI HARAM...

PAPA GOMO HARUS BERTAUBAT
JGN BERI ANAK BINI REZEKI HARAM...

PAPA GOMO HARUS BERTAUBAT
JGN BERI ANAK BINI REZEKI HARAM...

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:10 PM  

Masa tok lebai PAS ceramah fitnah hampa tak suruh depa bertaubat...

Kerana takut dewa pujaan hangpa kena ja hangpa bawak kluaq ayat quran nak bela dia...

p bawa ayat quran tu bagi kat dewa2 hangpa tu..lengkali jangan menghampiri zina..kalau dah peliaq hawaq dok umah saja..bersara politik..

Kalau bagi orang fitnah disebabkan perangai sendiri yang peliaq hawaq jgn dok salahkan orang. Pakai lebai mai ke Parit Panjang ni dok pondok mengaji tak lah kena fitnah...
BODOH...

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:12 PM  

anon 3:54.
bagi aku abu jahal (bapa jahil moden) sekarang ini ialah nik ajis.
ugama dan ALLAH dia sanggup permainkan.
dia anggap syurga itu harta pusaka mak bapak dia punya.
bolih pula tentukan siapa yang layak masuk dan mana yang tidak layak.
anon3:54.
penganut ugama hindu,budha,kritian pun lebih menghormati tuhan mereka walaupun sekarang mereka dah jadikan nama allah milik tuhan mereka.
mereka tidak pernah mengatakan allah mereka samseng,allah mereka mencarut.
penganut hindu,kristian,budha dan lain2 tak pernah mengatakan syaitan itu harus dijakan sahabat dan bolih terima pertolongan dari golongan syaitan.
tetapi nik ajis kata bolih dan sanggup.
siapakah abu jahal moden sebenar wahai anon 3:54.
lebih baik kamu berdakwah kepada nik ajis supaya beliau insaf dan bertaubat diatas kerosakan yang beliau lakukan selama ini.

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:14 PM  

bologer murahan

mamat ni tak kesian or malu kat anak bini dia ke
or bini dia pun jenis mama gomo jugak

anak anak dia gi sekolah cikgu n kawan kawan cakap tu la anak papa gomo...

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:14 PM  

pencacai balaci b.a.b.i tak senang duduk la gomo. diorank tau tabiat pelik bos diorank akan terbongkar satu hari nanti.

la ni dah terbongkar satu diorang dah rase tekincit nak terberak pun ada. tu belum 17 lagi yang akan menyusul kemudian kah kah kah kah

lu memang mantap gomo. teruskan pendedahan berapi. biar terbakar hangus jubo2 puak pencacai

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:16 PM  

Apa jadi jikalau ahli keluarga kita, adik, kakak, ibu dirogol tanpa dapat mendapatkan 4 orang saksi. Kemudian perogol akan rogol lagi ahli keluarga kita. Maka akan adanya banyak anak haramjadah dalam keluarga yang dirogol. Terlepas perogol bermaharajalela. Zaman dahulu naik kereta lembu, kereta kuda, tunggang unta. Zaman sudah berubah, perogol pun sudah canggih, mereka tidak merogol di tempat awam. Kita perlu guna kaedah-kaedah canggih yang boleh membuktikan dan menangkap pesalah rogol.
Manusia yang bininya mengelarkannya manusia anugerah tuhan. Inilah anugerah yang dia dapat Anugerah Pelakon Seks paling menonjol. Depan belakang dia hantam.
Allah SWT tidak akan membiarkan negara kita Malaysia berkecamuk dan porak poranda, dimana ianya dipimpin oleh orang islam. Setiap kilometer dikawasan bandar adanya Surau & Masjid, azan berkumandang pada setiap masuknya waktu.

Inilah harga yang perlu dibayar oleh Anwar Ibrahim diatas kelakuan sumbangnya yang melampaui batas kemanusian.

Doa orang2 yang teranaiaya akan dimakbulkan oleh ALLAH SWT.

taufan,  March 25, 2011 at 4:16 PM  

http://www.youtube.com/watch?v=wyeYYEbdLyU

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:18 PM  

udah2 le tu...
tunggu je hasil siasatan..
sekian

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:23 PM  

kepada pecacai2 pkr dan pas semua.jika kamu rasa blog gomo ni memfitnah,lucah atau apa saja yang tak sesuai buat kamu semua.
berambus dan jangan masuk lagi kat blog ni...
kamu semua tak dijemput pun.
yang aku tahu,kamu semua tak sabar nak baca apa yang gomo post kat dalam ni.
kamu semua tak takut berdosa ker membaca segala fitnah gomo.
kamu semua munafik wahai puak pakaran haram.
berambus jer lah....syuhhhh...syuh....syuhhh....wahai anjing2 dan babi2 peliharaan pas sekelian.nyah lekas...

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:24 PM  

Apa jadi jikalau ahli keluarga kita, adik, kakak, ibu dirogol tanpa dapat mendapatkan 4 orang saksi. Kemudian perogol akan rogol lagi ahli keluarga kita. Maka akan adanya banyak anak haramjadah dalam keluarga yang dirogol. Terlepas perogol bermaharajalela. Zaman dahulu naik kereta lembu, kereta kuda, tunggang unta. Zaman sudah berubah, perogol pun sudah canggih, mereka tidak merogol di tempat awam. Kita perlu guna kaedah-kaedah canggih yang boleh membuktikan dan menangkap pesalah rogol.
Manusia yang bininya mengelarkannya manusia anugerah tuhan. Inilah anugerah yang dia dapat Anugerah Pelakon Seks paling menonjol. Depan belakang dia hantam.
Allah SWT tidak akan membiarkan negara kita Malaysia berkecamuk dan porak poranda, dimana ianya dipimpin oleh orang islam. Setiap kilometer dikawasan bandar adanya Surau & Masjid, azan berkumandang pada setiap masuknya waktu.

Inilah harga yang perlu dibayar oleh Anwar Ibrahim diatas kelakuan sumbangnya yang melampaui batas kemanusian.

Doa orang2 yang teranaiaya akan dimakbulkan oleh ALLAH SWT.


betul tu..doa orang teranaiaya akan dimakbulkan

tgk nuar,dari tahun 1998,masih mampu tegak berdiri menahan fitnah walupun diserang pelbagai pihak

tak macam tambi cicik
khir toyo
derih jusoh
musa hitam
abu hasan omar
mahadzir khalid

nuar punya penyokong pon tak susut

amacam??

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:25 PM  

Salam

Pembaca semua tau ke ini fitnah ke atau betul?? Kata kat Gomo, kalau fitnah - haram, dosa la masuk neraka la bagai... korang ke yang pass tiket masuk neraka ke???

Kedua, nak tanya- kalau la video tue betul dan memang Anwar yang main ngan amoi tue?? Korang leh tau ker??? Gomo cakap fitnah ke korang plak yg fitnah Gomo???
So, korang la yg masuk neraka plak...

Laen plak kalau korang tuduh PM ke mamat2 mana dalam UMNO kononnya makan duit haram, zina, liwat, rasuah bagai... tetiba palsu???

Kalau bab cakap kat orang, korang la yg hebat, haram, dosa akhirat segala macam hadis bagai korang keluar. Tapi bila kena bab korang pulak.. Tak hengat bahawa kau pun bakal menjadi penghubi rumah sempit bertanah basah nanti, tapi bab cakap mcm korang je yang ada masa tue..

Pleasela... jgn jadi bangsat jalanan yg menyalak kat orang, tapi bila korang dapat bangkai, korang senyap mcm korang tue confirm aja masuk sorga..

Syurga Allah SWT tue hikmat dan hidayah bukan sembahyang bagai nak mampus, pastu fitnah sana-sini, mengumpat, then claim ngan Allah SWT korang nak Syurga.... Pleaselah belajar agama dalam2 dulu baru cakap bab halal haram dosa akhirat... Then ingat satu... Tuhan kau tuhan aku adalah berbeza.... kalau tuhan korang leh bagi tiket sorga ngan undi... tu tuhan korang....

Syurga Allah bukan sekadar sembahyang, undi, politik sahaja... ekonomi, ihsan, akhlak dan juga ibadat sebagai satu panduan... sesetengah iman itu hanya dengan lidah... iaitu Percaya Allah Maha mengetahui......

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:27 PM  

gomo..plz...jgn la pakai nick ano

semua org tau doh

lu ni gambar kerandut la,gambar selipar kecik la,kambing la.gambar kamasutra la

video selingsing gak tak kluar2

gambar perupok jugak tak muncul2

jgn jadi fasik bro,masuk neraka nanti

gua selaku saudara seagama cuma peringatkan jeee

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:27 PM  

papa gomo...apasal pic tu xbuncit? awat pungkoq dia x kembang...belakng x maskulin? hahahahhaahhaa.....

kui2....tarukla pic dlm video sekeping pun jdla..hahahaa

sejahtera39 March 25, 2011 at 4:28 PM  

berani buat berani tanggung...

gua percaya gomo gentlemen jumpa aljuburi sekiranya watak hero vcd lucah tu bukannya aljuburri...

gomo bukan mcm puak pakatan haram tegar yang berani bali batu sembunyi tangan... semuanya fitnah.. semuanya konspirasi.. semuanya didalngi olh PM.. takde masa PM nak layan puak2 bodoh gila ni..

teruskan pendedahan tuan Gomo...

Sudir March 25, 2011 at 4:28 PM  

Hehe.. aku masuk blog gomo ni bukan nak baca sangat post dari gomo.. Aku seronok tengok comment-comment dari pembaca.. siap buleh buat satu blog lagikk.. kehkehkeh..

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:28 PM  

Penyokong dajal nak apa lagi....

Anwar PELIWAT (dibuktikan oleh mahkamah kes Sodomi 1)

Anwar PENZINA (dibuktikan oleh airmani dia dan shamsidar yg bercampur atas tilam dan saksi2 yg membawa shamsidar ke kondo)

Video Amoi hanya pelengkap untuk menutup tirai seorang peliwat@penzina.

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:29 PM  

Bila panggil org PAS Beruk, marah plak!
Tapi mmg betol pon! Ka ka ka ka!

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:29 PM  

macai2 umno kalu nak kutuk anwar pun ko orang kena hati2 skit. yg mana ada anak pompuan jgn caya sgt kat thamby chit tu. silap ari bulan ko orang dpt cucu free nnt.

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:30 PM  

gomo ada lesan csi ke??

gomo ada kad kuasa polis?dah buat ujikaji ketulenan video tu??

begitu yakin sekali bahawa pelakon tu nuar??

jgn jadi fasik bro..sahkan dulu,baru siarkan

sia2 je sesenag masuk neraka

ni bukan gua yang cakap,hadis nabi yang sebut

lain la kalo lu tak caya agama ,ateis

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:30 PM  

SI BEROK SEMUA TU KALAU KENA BATANG HIDUNG ANWAR SAJA SEMUA FITNAH TAPI KALAU PEMIMPIN MEREKA BUAT FITNAH TAK PULA SURUH BERTAUBAT. BERDOZEN SI BEROK MEREKA-REKA CERITA TENTANG PEMIMPIN NEGARA TAK PUN SEORANG DI SURUH BERTAUBAT. TAK PULA MINTA 10 SAKSI. KES ANWAR SAJA TIMBUL, BERJELA AYAT QURAN DAN FIRMAN KELUAR SANA SINI. TANYA ANWAR SIAPA YANG MULA FITNAH ORANG DAN SIAPA DALANG ANWAR YANG CIPTA FITNAH. KALAU LAH BENAR ANWAR TAK BUAT KENAPA DIA MELOMPAT MACAM BERUK KENA BELACAN DAN TERUS NAFI. MAKAN CILI PADI KOT SEBAB TU MELOMPAT LOMPAT SANA SINI NAFI BUKAN DIA. SEMUA NAK SAKSI EMPAT ORANG MAKA RAMAILAH PEROGOL DAN PELIWAT AKAN BEBAS DARI PENJARA SEBAB HANYA GUNA BUKTI SAINTIFIK SAJA. TANYA ANWAR DIA ADA KE TANAH HARAM KE UNTUK TUNAIKAN HAJI, SUCIKAN DOSA-DOSA DIA SELAMA INI. UMRAH PUN TAK PERNAH SEJAK KEBELAKANGAN INI SEBAB DIA TAKUT NAK MENGADAP RUMAH ALLAH.

ANWAR KENA INGAT, ALLAH TELAH MULA MENDATANGKAN BALA SECARA BERANSUR ANSUR KEPADANYA SUPAYA BERTAUBAT DAN BERHENTI MELAKUKAN PERBUAT DURJANA YANG MENJADI AMALAN UMAT NABI LUT A.S. KALAU TAK BERHENTI BANYAK LAGI PETUNJUK DARI ALLAH AKAN DATANG KEPADANYA... BERTAUBAT LAH ANWAR...BERTAUBAT LAH SEBELUM TERLAMBAT.

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:30 PM  

Patutla Juburi tak mau bertaubat, dia kaki pelacur beb!!

PAPA GOMO March 25, 2011 at 4:31 PM  

Wah hebat puak pencacai pas dalam ni.hangpa boleh cakap apa pun dan aku tak kesah namun yang pasti lelaki porno itu adalah anwar ibrahim. Suruh nuar nafikan. Amacam?

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:31 PM  

saksi kes 98 ramai yang pakat2 dah kojol

sayfool biler pulak nak mampus nyer??

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:32 PM  

DAP bawa agenda Anwar - Kaki PELACUR!!!

mat saga,  March 25, 2011 at 4:32 PM  

fulamak....

nuar pancut kat dalam keee...

kiranya kalau pompuan cina tu mengandung... maka dalam masa kira-kira 8 bulan lagi Nurul Izah ahli parlimen lembah pantai tu akan dapat adik lain emak laa...

yeeyyyy... izah dapat adik...

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:34 PM  

la gomo,lu ni sengal ke hape?..ari tu nuar wat press conference lu tak tgk ke??

dia dah nafikan

siap wat report polis lagi

lu ni jgn la asyik terperap kat blog lu jee..bawak2 la lapangkan fikiran jenguk2 blog orang2 sebelah pakatan

jgn asyik main twit ngan topeng.tak berkembang kpla otak

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:35 PM  

gomo sebenarnya tgh berfantasi

lu ada pratik skil tu ke ngan lu ner bini???

opsssss...tersasul sudah

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:36 PM  

bayangkan jika dalam video tu sah bukan anwar ibrahim... negara kita akan jadi huru hara disebabkan demonstrasi rakyat seperti di mesir dan libya!!!!

papagomo, berhati2 dlm pendedahan anda.. kelak memakan diri...

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:39 PM  

Ramai juga kaki ampu Beruk dan Juburi kat sini yop!

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:39 PM  

Bongok-bongok pengomen ni, bila tuduh najib dengan altantuya, ziana zain, tuduh Mahadet tengok video lucah, tuduh pemimpin Umno macam macam, takdak pula teringat 4 saksi. Tapi bila kena mat sabun, Anwar Ibrahim, cepat pula minta 4 saksi. Walhal, dulu mat sabun panggil aljuburi, t5ak pula minta 4 saksi.

Apasal? Baru jumpa ayat 4 saksi ke?

Taksuban PAS memang t*l*l.

PASesat

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:39 PM  

kalo video tu kantoi,gua nak gomo mintak ampun satu malaysia

muka kluar tv3

amacam??

ada bran??

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:40 PM  

Anon 4.34
Heran yek...orang yg menafikan diri dalam video boleh buat laporan polis hehe...(klu dah bukan diri dia buat apa suruh polis siasat hehe).
Bila nuar nak sumpah?

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:42 PM  

Bongok-bongok pengomen ni, bila tuduh najib dengan altantuya, ziana zain, tuduh Mahadet tengok video lucah, tuduh pemimpin Umno macam macam, takdak pula teringat 4 saksi. Tapi bila kena mat sabun, Anwar Ibrahim, cepat pula minta 4 saksi. Walhal, dulu mat sabun panggil aljuburi, t5ak pula minta 4 saksi.

Apasal? Baru jumpa ayat 4 saksi ke?

Taksuban PAS memang t*l*l.

PASesat


saksi2 telah ditukar tempat keje,diugut dan di rasuah

amacam??betul tak??

ala lagi satu,puak yahudi umngok ni maner bran masuk court,sebab tu kes abih cam tu jeee

sudah kowtim awal2 maaaa

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:42 PM  

mana anuar dan family dia nak letak muka lepas ni...tu lah sekarang semua bayar cash..nasib lah dapat laki dan bapak macam ni nafsu haiwan, adik beradik dajal...

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:44 PM  

wahai pembangkang yg bijak bermain ayat al-quran sbg pelindung kerja2 jahat pemimpin korang..tidak berdosa kah anda menggunakan petikan2 ayat al-quran dan hadis sedangkan tuduhan yang dibuat bknnya tuduhan fitnah spt ALJUBURI yang MENFITNAH UMNO yg merancang sedangkan ALJUBURI tiada 1 bukti pun yg mengatakan POLIS DAN UMNO yg menjadi dalang!!! tuduhan video seks ni mempunyai BUKTI YANG NYATA VIDEO SEKS,JAM TANGAN DAN SAKSI..SEDANGKAN ANWAR MENFITNAH NAJIB TTG ALTANTUYA TANPA BUKTI NYATA!!SETAKAT CERITA DAN TEORI YANG TIADA ASAS KUKUH!!!JGN LUPA MAHKAMAH TELAH MENJATUHKAN HUKUMAN PADA ALJUBURI DAN HAKIM MENGAKUI KEJADIAN LIWAT BERLAKU!!! XKN LA XBLEH FIKIR CERITA SEKS HEBAT ANWAR NI BERCAMBAH2!!KLU SEKALI MUNGKIN TIPU TP KLU DAH BERKALI2!!SKANG TUDUHAN DAN BUKTI TELAH DIBERI KITA TUNGGU DAN LIHAT!!SETAKAT CKP MULUT KONSPIRASI DAN FITNAH MELALAK MCM ANJING TANPA BUKTI BABI PON BOLEH!!TIADA SALAH PUN MENGAIBKAN MANUSIA YANG SENTIASA MENUDUH DAN MENFITNAH ORG LAIN DGN KELEBIHAN MULUT DAN INGATLAH FITNAH PADA MASA KINI LEBIH DASYAT APABILA FITNAH BERLAKU PADA ORG YANG BENAR!!FIKIR2 KN LAH!!FITNAH PON DIPUTARBELIT!!!

IPOHMARLEY

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:44 PM  

bangsat betul anwar ibrahim!!!!! sial celaka!!!!!

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:45 PM  

Wan Azizah dan Saifol boleh sahkan 'Balak' tu betul tak milik Anwar. Jadi ajak Saifol nonton, untuk sahkan.

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:45 PM  

Anon 4.34
Heran yek...orang yg menafikan diri dalam video boleh buat laporan polis hehe...(klu dah bukan diri dia buat apa suruh polis siasat hehe).
Bila nuar nak sumpah?

March 25, 2011 4:40 PM

lagi sekor munkey

x report salah..report pon salah gak

dah dikatakan muka pelakon tu iras2 muka nuar,padahal dia yakin tak wat,takkan nak biar cam tu je

tak ada report polis,cam ner nak siasat???bengong

lain la video kes linggam
muka macam saya,suara macam saya,tapi bukan saya tuu..

kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:47 PM  

video ini akan memusnahkan hajat mahmud taib meneruskan legasinya di sarawak

hehehehehehehehehehehehhheehehh

cilako..cilako

cilako nyer tambi....

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:48 PM  

anwar berani buat lapor polis atas kesalahan memiliki dan menyebar video lucah..

bukan report polis pasal kena aniaya...

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:49 PM  

jgn jadi fasik..masuk neraka nanti

jgn beri anak bini rezeki haram

jgn tgk cite blue..hukumnya HARAM

jgn tabur fitnah..kena seksa azab api neraka

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:51 PM  

sabar semua

kita tgk sape yang kena

gomo..lu siap sedia pecah perut wokey

Anonymous,  March 25, 2011 at 4:53 PM  

Ana kesian kat Kak Wan & anak-anak. Mana dierang nak letak muka? Dah lah pasal kes saiful ni dah terbongkar rahsia Kak Wan & Izzah bagi alibi palsu/menipu cakap Anwar ada dengan drg time 'kejadian' berlaku.

p/s: papa gomo toksah la letak gambar tak elok tu. budak2 dah reti guna internet lani.harap minimakan selepas ini.

Kucing Comel March 25, 2011 at 4:56 PM  

BODOHNYA KORANG NI SI PENGIKUT2 anuAR NI YER. DIER REPOT POLIS TU KORANG ADA BACA APA YG DIA REPOT? DIA REPOT DIFITNAH KA DIA REPOT SURUH SIASAT SIAPA YG SEBAR VIDEO TU JEEE?? KAHKAHKAHKAHKAH KALU TAKAT PI REPOT BUAT WAYANG JA TAKYAH LA...

Nuai Personal Blog March 25, 2011 at 5:00 PM  

segala macam fatwa tersembur dari mulut korang. selama ni fitnah pemimpin BN tu ada ka korang selidik kesahihannya? berita harakah tu 100% maklumat tulen ka? jgn double standard lah.

tp aku kecewa dgn AI. 3 minit blow terus pancut? alahai

Anonymous,  March 25, 2011 at 5:07 PM  

kesian dr wan jijah..makin kurusla lpas ni..dihrp jijah jauh2 dr anwar..anwar bwk penyakit jer..yucks!!!!!!!!!!!

Anonymous,  March 25, 2011 at 5:11 PM  

nuar..nuar..mane ko nk smunyi pasni..ko lah mnusia hati plg kering pnah ak jmpe..deny liwat..deny sex scndal..kesian lu bro..lu msti sangap sgt kn nuar..klo sangap sgt..blk la jmpe binik cpt2..nuar..len kali lu pkai topeng zorro bro..tu la lu..topeng zorro lu cucu lu pkai kn..buat main kt umah..atok die main kt hotel..hehe..

Anonymous,  March 25, 2011 at 5:14 PM  

kah kah kah

tengok Melayu punya haramu

kah kah kah

tengok Csl munya talak halamu

kah kah kah

siapa hipoklit?

kah kah kah

Csl atau Anu terlampau?

kah kah kah

Anonymous,  March 25, 2011 at 5:20 PM  

kah kah kah

anak buah yang nonton tak lipot polisi

kah kah kah

olang yang talak nonton buat lipot?

kah kah kah

lawakan terasa kot?

kah kah kah

Anonymous,  March 25, 2011 at 5:20 PM  

adoiiii!!!!

tak kira org PKR ke, PAS ke, UMNO ke.....apa yang nak pening2 kepala ni?

tunggu ajelah........

Ingat!

Yang berperwatakan alim tak semestinya masuk syurga.....dan yang jahat tak semesti masuk neraka....diketika sakaratul maut kita akan tahu kemana mereka tuju....

beristighfarlah selalu memohon keampunan....

Gomo buat supaya kita dapat menilai org yg dalam video tu dan juga untuk menilai diri kita sendiri.......sudah cukupkah amalanku, sudah cukupkah ibadatku....

Hanya Allah jua yang boleh menentukan siapa kafir saper Islam....MasyaAllah....

tabligh March 25, 2011 at 5:23 PM  

Itu leee,dah berapa kali orang kata,nak jimak mesti cara Islam.........nak jimak mesti cara Islam......itu pasal lee,banyak bawak fitnah!

Cuba kalau dia pakai selimut semasa berjimak,dah tentu terlindung daripada ICATCH itu.

Apa kebaikannya ikut cara Islam:

1. Jika full covered- Orang tak tahu siapa yang berjimak.

2. Jika 3/4 covered- Orang tak nampak kapal masuk ke docknya.

Penting: Jangan lupa! 4 orang saksi itu; yang dikehendaki oleh Islam,nampak dengan jelas KAPAL MASUK KE DOCKNYA.Baru ada substance!

Nik Aziz tak bagi kuliah ke tentang itu?

Anonymous,  March 25, 2011 at 5:23 PM  

Siapa yang kata Papa Gomo Haram Jaddah tu apa hukumnya?

Lepas tu kata Gomo masuk neraka dia ni pegang kunci pintu neraka ke.?

Blog Gomo harini memang macam World War...tapi jangan bagi Karpal Poosingh join nanti dia suruh semua pro Penmbakang Bertaubat macam dia suruh DSAI BERAUBAT LIVE ON TV HARI TU ingat tak kawan2 b. Apa2 pun Allah maha mengetahui Domesday is Coming pada sesiapa punya angkara.

Anonymous,  March 25, 2011 at 5:24 PM  

Bangang kata haram nonton video lucah. Wow! si bangang dah tolong konfemkan bahawa apa yang ada dalam video itu adalah kelucahan.

Kalau lucah siapa yang melucahkan video berkenaan? cctv atau pelakunya? kalau pelaku siapa? hantu? keh keh

Anonymous,  March 25, 2011 at 5:24 PM  

Penyokong Anwar cuba fikir....

Korang buat sembahyang hajat bagai tapi makin banyak orang yang tampil dengan cerita liwat, cerita seks, akuan sumpah palsu dan seribu kes yg keluar PKR. TAHU TAK KENAPA????...

SEBAB KORANG SUME BERIMAMKAN PELIWAT DAN PENZINA.

Fatwa Nik Aziz lagi lah yang karut2. Kaedah Al-Quran diputar belit.

MEMANG TAK BERKAT DAN TEMPAH BALA!

Anonymous,  March 25, 2011 at 5:29 PM  

Saiful, DS Najid dan Umi dah bersumpah dgn nama Allah...mcm2'bala' turun pd sinuar...suruh nuar tu bersumpah cepat...

Anonymous,  March 25, 2011 at 5:32 PM  

jgn jadi fasik..nanti masuk neraka

jgn bagi anak bini makan rezeki haram

jgn tonton cerita lucah...HARAM..DOSA BESAR

jgn tabur fitnah...hidup takkan berkat

Anonymous,  March 25, 2011 at 5:34 PM  

Bangang kata haram nonton video lucah. Wow! si bangang dah tolong konfemkan bahawa apa yang ada dalam video itu adalah kelucahan.

Kalau lucah siapa yang melucahkan video berkenaan? cctv atau pelakunya? kalau pelaku siapa? hantu? keh keh

ni bukan pasal video atau tidak

Skodeng org mandi pon dikira dosa besar

ni berkaitan hukum hakam

HARAM kita tgk aurat orang lain

takkan tak belajar agama kot??

Anonymous,  March 25, 2011 at 5:35 PM  

tabligh.....kalau cara Islam dia tak main dengan pelacur kih kih kih...

Anonymous,  March 25, 2011 at 5:37 PM  

copy paste dari buku chedet

Anonymous,  March 25, 2011 at 5:37 PM  

Saiful, DS Najid dan Umi dah bersumpah dgn nama Allah...mcm2'bala' turun pd sinuar...suruh nuar tu bersumpah cepat...

-------------------------------

bersumpah hal lain

masuk mahkamah hal lain pulak

agak2 korang,jibon nak ke jadi saksi kes liwat nanti???

jgn tiru gelagat madey kutty

boleh masuk court,tapi nak tau jenis soklan yg ditanya

bangang ke hape??

Anonymous,  March 25, 2011 at 5:39 PM  

Hehehee.

KEsian aljuburi.... mesti sekarang ni dia tgh dok pikiaq dok nak buat apa..... hahaa...sekerat hari anuar jadi gila pa.... kepada pengikut2 dia tu harap pikiaq la follow la pemimpin yang sesuai dan betol. jgn ikut org taik pungkoq, taik burit apa daaa

Anonymous,  March 25, 2011 at 5:41 PM  

Penyokong Anwar cuba fikir....

Korang buat sembahyang hajat bagai tapi makin banyak orang yang tampil dengan cerita liwat, cerita seks, akuan sumpah palsu dan seribu kes yg keluar PKR. TAHU TAK KENAPA????...

SEBAB KORANG SUME BERIMAMKAN PELIWAT DAN PENZINA.

Fatwa Nik Aziz lagi lah yang karut2. Kaedah Al-Quran diputar belit.

MEMANG TAK BERKAT DAN TEMPAH BALA!


hadis nabi beritahu zaman umat Islam terbahagi pada 5 bahagian

1.zaman pemerintah Nabi
2.zaman pemerintahan khalifah
3.zaman pemerintahan kerajaan yang menggigit
4.zaman kerajaan yang zalim dan kejam.fitnah merata-rata
5.zaman pemerintahan Islam kembali berkuasa

kita la ni dok kat no 4

jadi,paham2 la

ramai sangat pengikut dajjal

so,jgn jadi fasik dan munafik

muhasabah diri masing2

hidup kat dunia tak kekal,akhirat jugak jadi penentu

Anonymous,  March 25, 2011 at 5:44 PM  

jangan silap langkah.penyebaran video ini dikhuatiri akan memusnahkan legasi mahmud taib di sarawak

malah juga bn akan tumbang kelak

so,berhati-hati

masyarakat mendengar dan melihat

bukan macam tahun 2008,2004

fesbuk,twitter,blog,web bakal jadi senjata pertempuran...

Anonymous,  March 25, 2011 at 5:45 PM  

jgn tgk video lucah..HARAM

Anonymous,  March 25, 2011 at 5:48 PM  

giler bangga gomok

bersumpah kalo ngaku yang pelakon tu betul2 nuar,boleh lagi aku consider

ini bersumpah dengan nama Allah SWT sebab dah tgk video lucah

ko ni takde agama ke??

ustaz tak ajar kat sekolah?mak bapak jenis endah tak endah..famili jenis tak reti hukum hakam??

taubat la gomok sebelum putus nyawa

Anonymous,  March 25, 2011 at 5:55 PM  

anon 5:43,

Agak-agaknya kenapa Pak Jo Abdul tengok video tu? dia tak tahu hukum-hakam ke?

Dan lagi satu kenapa kak wan hantar SMS mintak tengok tape tu? kamu nak kata apa?

Setakat memberitahu: "tengok filem lucah adalah haramus" tak payahlah ko tolong peringat kerana "Mutu" dan "Chong Kak" juga tahu mengenainya.

Isu disini adalah moral aktor tetapi bukan moral penonton Yoep. yang hendak memimpin bahtera PR bukannya penonton tetapi si Aktor!

Akhirulkalam, apakah celoteh bab agama yang diwar-warkan akan disampaikan pada Dapig tidak laku makanya kamu melalut kat sini?

Hipokrit sungguh kamu.

JOOO,  March 25, 2011 at 5:59 PM  

Bang-bang semua kenapa kita tak cabar supaya ditubuhkan Suruhanjaya DiRaja...sekarang kita tak tahu kebenaran...dengar cerita orang sahaja. Berani PAS/PKR/DAP/UMNO sokong??
kalu tidak kita semua banyak buat fitnah dan dosa.
Masalah tengok Porno disini bukan seperti tengok porno yg. biasa tu..Pada saya tidak haram pun. Tetapi melibatkan seorang yang akan jadi PM kita, ketua kita. Jika didapati memang video tu palsu...mari kita sokong Bang nuar untuk jadi PM. Tapi kalu kantol..kita usung dia ke Sg. Buluh...Semoga allah selamatkan negara kita.
Jika benar bermakana lebih dari 4 orang saksi...dan boleh dihududkan pelakon tu. Kalu tak benar kita seret datok t ke Sg. Buluh pulak.
Setuju!

http://mulutmelayu-realiti.blogspot.com/ March 25, 2011 at 5:59 PM  

Wan Jijah tunggu Anwar Ibrahim mati saja. Harta Anwar berbillion-billion di dalam dan luar negara. Estet di Indonesia yang dijaga oleh Rahim Ghouse siapa punya?

Siapa yng naif, sudah tentu kena klentong dek Anwar Ibrahim

Anonymous,  March 25, 2011 at 6:04 PM  

KEPADA BLOGGERS PRO KERAJAAN
1. JAGA KESUSILAAN WALAUPUN MAHU MELAWAK. JADILAH MANUSIA YANG LEBIH DEWASA.
2. ANDA JUGALAH YANG TERLALU YAKIN AKAN KATA2 FITNAH TERHADAP RAIS YATIM..AKHIRNYA TERNYATA CERITA YANG DIPETIK TANPA ASAS SAMASEKALI.
3. BIARLAH MARUAH BLOGGERS PRO KERAJAAN LEBIH BAIK DARI BLOGGERS PRO PEMBANGKANG. TAK PERLU LUKIS KARTUN SEPERTI DIATAS.
4. MOGA KAMU SEMUA MENDAPAT PETUNJUK AGAR MENJADI LEBIH BERMENAFAAT KEPADA AGAMA,BANGSA & TANAHAIR.

PAPA GOMO March 25, 2011 at 6:06 PM  

Suruhanjaya diraja perlu di tubuhkan bagi menentukkan video porno anwar ibrahim ini.

Anonymous,  March 25, 2011 at 6:14 PM  

Lakyat adalah 'haqim' makanya lakyat mempunyai 'imunisasi' untuk menentukan status 'pelaku terlampau'!

Lebih-lebih lagi kalau pelampau itu mahu menjadi ketua tetapi dalam masa sama terlibat dalam perlakuan melampau! Noktah

Aksi Sederhana

kah kah kah...riwayat sikafir popegomo semakin malap...kah kah kah,  March 25, 2011 at 6:22 PM  

Blogger PAPA GOMO said...

Wah hebat puak pencacai pas dalam ni.hangpa boleh cakap apa pun dan aku tak kesah namun yang pasti lelaki porno itu adalah anwar ibrahim. Suruh nuar nafikan. Amacam?

March 25, 2011 4:31 PM


kah kah kah...sikafir ni dah bersora...kah kah kah

memang LU tak kisah...kah kah kah

LU tak halal atau haram...kah kah kah

janji LU ngap...kah kah kah

kalo LU kisah mesti LU prasan ini video hitam putih...kah kah kah

mana boleh LU boleh tau pakai baju warna HIJAU...kah kah kah

LU nak suruh anwar nafikan...kah kah kah

LU bangang ke apa sikafir popegomo...kah kah kah

anwar kan dah buat polis report...itu tandanya kes akan berjalan la...kah kah kah

siasatan akan bermula...ada kes ada bukti dah tentu akan dihakimi...kah kah kah

bila report polis dah ada apa recommendation sampai RCI sekali akan berlaku...kah kah kah

kalo RCI memang mampos LU orang...kah kah kah

sebab anwar dah buat report polis dulu tanda dia bukan orang yang dalam video tu...kah kah kah

bawak sudah2 la sikafir popegomo...WA boleh rasa LU tengah mengeletek terhimpit dengan kebangangan LU menjadi tukang fitnah umno...kah kah kah

tabligh March 25, 2011 at 6:23 PM  

Okey...okeyy....okeyy..Jangan gaduh-gaduh..........SAYA DAH DAPAT PENYELESAIANNYA!

Masuk sini:

http://sukusakat-hangtuah.blogspot.com/2011/03/khidmat-nik-aziz-diperlukan-islam-pas.html

Anonymous,  March 25, 2011 at 6:23 PM  

Yg 3 minit pertama....tutup mulut lari bilik air tu......bukan pancut...tapi pornstar terkencing sikit....sebab prostate...bocor sikit...maklum le dah tue....
Bolih tahan lame ni misti selalu buat nih........goyang pun laju...tak sakit pinggang pun....
Dlm kes liwat 2 ramai penyokong pornstar terutama pompuan yg tak caye anu bolih tegak mcm torpedo...nah ambik bukti kau...

Anonymous,  March 25, 2011 at 6:24 PM  

ANON 5.41

APA YG FASIK DAN MUNAFIK NYE KALAU SAKSI2 SUME DAH BERSUMPAH DIDALAM MAHKAMAH DAN BERSUMPAH DI LUAR DGN AL-QURAN.

SIAPA YG FASIK DAN MUNAFIK KALAU TERUS-TERUS MENYOKONG ORANG YG TAK MAHU BERSUMPAH DGN AL-QURAN TAPI BILA BERCERAMAH TAK HABIS2 DENGAN HADIS.

FIKIR SENDIRI. JGN CEPAT BUAT ANDAIAN. TUHAN TIDAK ZALIM DENGAN HAMBA2NYA YG MEMOHON KEREDHAAN MELAINKAN BERIMAMKAN....

PELIWAT DAN PENZINA!!!!!!

kah kah kah...kalo dah kaki fitnah tu kumpul2 la duit haram banyak2 supaya tak jadi ASTORA JABAT...kah kah kah,  March 25, 2011 at 6:28 PM  

kah kah kah...teringat WA dengan ASTORA JABAT...kah kah kah

manusia tak guna didalam utusan melayu melalui ruangannya sendiri...kah kah kah

akhirnya hidup terbuang diselatan Thailand balik ketempat asal...kah kah kah

sikit hari sikafir popegomo ini akan terima nasib yang serupa...kah kah kah

Anonymous,  March 25, 2011 at 6:31 PM  

gomo maner tau hukum hakam

dia tau nak naik rating jee

dapat la upah 2-3 ribu satu bulan

minggu depan jgn lupa sembahyang jumaat tawwww...

kita tunggu apa kata polis

jgn pulak nanti gomo kena jilat baik muntah yg dia dah luah

amacam???

TESLAMARIN March 25, 2011 at 6:32 PM  

http://www.youtube.com/watch?v=TOpXZiW4N5M

Anonymous,  March 25, 2011 at 6:33 PM  

gomo..lu jgn ajak org lain tgk cite blue

HARAM TAU TAK??

HARAM

HARAM

Anonymous,  March 25, 2011 at 6:35 PM  

gomo..lu jgn guna nick ano

org semua bleh tangkap lu punya fasik

masuk neraka la lu

Anonymous,  March 25, 2011 at 6:39 PM  

polis dah buka kertas siasatan

so,biar diorang lakukan tugas

jgn memandai nak jadi hero

kita tunggu je result dia nanti

yang gua tertunggu2 dari 3 bulan lepas

VIDEO SELINGSING

GAMBAR PERUPOK

gomo,lu taknak siar kat hotel ke??

wat kat tesco kb??bagi press tgk

heheheheheheeheheheheheheheheheheh

lepas tu sarankan buat suruhanjaya siasatan diraja

amacam???

takkan takut kot???

kalo tak,gua panggil lu ayam...

chicken..chicken

kah kah kah...nujum pak belalang pon akan kata benda yang sama...kah kah kah,  March 25, 2011 at 6:49 PM  

kah kah kah...yang tersempit skang ni puak umno...kah kah kah

datok Tunggik ingat rakyat akan jadi kalut bila buat kes ni...kah kah kah

diajak MEDIA TOP GUN tengok kononnya media is the best medium to proof guilty...kah kah kah

tapi sampai hari ni pon belom ada satu bangkai ketua media yang berani keluarkan sokongan " YA ini anwar"....kah kah kah

yang keluar bagi kenyataan sebaliknya ialah orang dari PKR yang konon akan keluar parti atas tiket uncle dia orang perkasa...kah kah kah

tapi sudah silap sebab ini brader JO ingat roh makbapak dia agar aman...kah kah kah

bagi tau anwar dan anwar sudah buat polis report...kah kah kah

polis report means...RCI pasti berlaku tanpa disuruh...kah kah kah

perogol budak kononnya nak RCI sebab nak cover...kah kah kah

padan MUKA...kah kah kah

next election...Babi Negara ada sepenggal lagi....kah kah kah

after that wa gerenti 100 hari akan berlaku...kah kah kah

Mr Hafizulddin March 25, 2011 at 6:58 PM  
This comment has been removed by the author.
Anonymous,  March 25, 2011 at 7:12 PM  

Itu leee,dah berapa kali orang kata,nak jimak mesti cara Islam.........nak jimak mesti cara Islam......itu pasal lee,banyak bawak fitnah!

Cuba kalau dia pakai selimut semasa berjimak,dah tentu terlindung daripada ICATCH itu.

Apa kebaikannya ikut cara Islam:

1. Jika full covered- Orang tak tahu siapa yang berjimak.

2. Jika 3/4 covered- Orang tak nampak kapal masuk ke docknya.

Penting: Jangan lupa! 4 orang saksi itu; yang dikehendaki oleh Islam,nampak dengan jelas KAPAL MASUK KE DOCKNYA.Baru ada substance!

Nik Aziz tak bagi kuliah ke tentang itu?

saalam buat tabligh
semuga ada di rahmati allah swt
sudah bersedia kah anda untuk di adili nanti.
semuga ada mendapat hidayah...
salam buat ahli keluarga anda,

culpritgirl March 25, 2011 at 7:17 PM  

wahai penganut pas..

kalau betul fitnah gomo berdosa.

tapi kalau betul anwar dlm video tu macam mana pula?

tak ada dalil dalam quran nak ditempek disini ke untuk menyatakan zinar itu berdosa? ekekeke

Anonymous,  March 25, 2011 at 7:31 PM  

Lu orang ni tak yah lah nak post hadith ker apa ker kat sini... tak kena tempatnya... yg paling gua bosan jenis copy paste... lu postlah kat blog lu sendiri... sekarang yang gua nak tahu sapa yg dalam video tu... harap2 disegerakan siasatan... kalau x suka dgn blog ni jangan baca... kalau suka baca... simple rule... x yah nak complicatedkan benda yg mudah....

Kucing Comel March 25, 2011 at 7:37 PM  

KALU CAMTU,,, SAPA2 POWNNN TAKMO JADI SAKSI 4 ORG TUUUUU....ABIS KALU TGK NANTI DOSA TAW! ABIS MANA NAK CARI SAKSI? NI DAH RAKAM DAH LEBIH 4 ORG SAKSI DAH NI.... SUDAH LA PENYOKONG NUAR,, GI LA BUAT DEMO, TAPI,, BUAT KAT TMPAT YG TAKDER ORG TAW, JGN KACO ORG,, ORG BNYK KEJER,, SEWA LITAR SEPANG BUAT DEMO SITU AJAK GENG PASPISPUS, GULING2 ATAS TRACK ,K?

Anonymous,  March 25, 2011 at 7:48 PM  

Gomo,
Toksalah nak bagi tunjuk full video tu 17 minit. HARAM tengok video lucah! Takat 1 minit pertama pun dah kira OK. Gambar kaku (still) daripada video yang takde bagi tunjuk aksi-aksi pun OK. Ambo nak kenal pasti siapa lelaki tu. Kalau betul la DSAI, check mate PKR! Kalau betul orang lain, check mate BN!

Anonymous,  March 25, 2011 at 7:54 PM  

Caya la GOMO. You Da Man!!!

Bagus sekali komentarnya Pak.

Anonymous,  March 25, 2011 at 7:56 PM  

kah kah kah...riwayat sikafir popegomo semakin malap...kah kah kah said...

kalo LU kisah mesti LU prasan ini video hitam putih...kah kah kah
mana boleh LU boleh tau pakai baju warna HIJAU...kah kah kah
March 25, 2011 6:22 PM
-----------------------------------------------------------

apa la bengap sangat ko ni.. lain kali baca cerita gomo tu betoi2.

baju hijau tu nampak masa lampu sedang dipasang.
bila lampu tutup video tu nampak hitam putih jer lah.. ada fahamm..

Kerispatih,  March 25, 2011 at 8:01 PM  

Aku Memang Terlanjur Mencintaimu
Dan Tak Pernah Ku Sesali Itu
Seluruh Jiwa Telah Ku Serahkan
Menggenggam Janji Setiaku

Kumohon Jangan Jadikan Semua Ini
Alasan Kau Menyakitiku
Meskipun Cintamu Tak Hanya Untukku
Tapi Cobalah Sejenak Mengerti

Reff:

Bila Rasaku Ini Rasamu
Sanggupkah Engkau Menahan Sakitnya
Terkhianati Cinta Yang Kau Jaga

Coba Bayangkan Kembali
Betapa Hancurnya Hati Ini Kasih
Semua Telah Terjadi

Back To Reff:

Aku Memang Terlanjur Mencintaimu

"Orang Jelai" March 25, 2011 at 8:19 PM  

kebenaran sudah datang.....
jom pakat2 sujud syukur...sajjada wajhialilazi holakohu wasauwarohu wasakko samahu wabasorohu bihaulihi waquwatih....

Daripada Mughirah bin Syu' bah r.a. berkata: Rasulullah saw. bersabda, "Sentiasa di kalangan kamu ada golongan yang berjaya (dalam perjuangan mereka), sehingga sampailah suatu saat yang dikehendaki oleh Allah swt. Mereka sentiasa berjaya".


H.R. Bukhari

ustaz al kontol,  March 25, 2011 at 8:25 PM  

bnayk gila ustaz celup-celup nini dlm ni

hilbert March 25, 2011 at 8:59 PM  

suar dlm kaler ungu pun ada tepi tilam...aduiii,,,manalah Nik Aziz tidak demam he he

kah kah kah...LU sudah burukkan puak LU sendiri...kah kah kah,  March 25, 2011 at 9:05 PM  

apa la bengap sangat ko ni.. lain kali baca cerita gomo tu betoi2.

baju hijau tu nampak masa lampu sedang dipasang.
bila lampu tutup video tu nampak hitam putih jer lah.. ada fahamm..

March 25, 2011 7:56 PM


kah kah kah...mana punya pokiwak yang nak bangangkan wa ni...kah kah kah

woii...bangkai...kah kah kah

betul ke kalo tutup lampu boleh jadi itam putih...kah kah kah

atau LU yang rabun warna...warghkakaka

sebab tu WA berani panggil puak ni pemuka yahudi...kah kah kah

kah kah kah...mana punya bangang ni...kah kah kah,  March 25, 2011 at 9:25 PM  

Blogger culpritgirl said...

wahai penganut pas..

kalau betul fitnah gomo berdosa.

tapi kalau betul anwar dlm video tu macam mana pula?

tak ada dalil dalam quran nak ditempek disini ke untuk menyatakan zinar itu berdosa? ekekeke

March 25, 2011 7:17 PM


kah kah kah...nama pon dah dekat bohsia...kah kah kah

masaalah soSIAL...kah kah kah

lagi mau tanya KALAU video tu bukan anwar...kah kah kah

kalo bukan anwar bagus la...kah kah kah

bukan bagus untuk anwar jeh...bagus untuk kita yang tidak menuduh secara melulu...kah kah kah

dalam quran tak sebut KALAU BUKAN...kah kah kah

kena fikir dan tawakkal BANGANGGGG...KAH KAH KAH

Anonymous,  March 25, 2011 at 9:38 PM  

kalau sape percaya budak tak reti nak beza sijil SPM ni alamat nya nk mampos la.hahaha.bodoh lagi membodoh kan,bangang lagi membangangkan.ingat la encik gomo.anda tu muslim,ada agama,ada rasulnya,buat sesuatu tu berpada pada la.mati tk tunggu kita bertaubat.masa sihat ni ye la,ckp berdegar degar,time sakaratul maut tu esok,tk tau nk cakap la.insaf la.mahkamah dan polis pon belom buktikan ape²,skang ngko dah ambil alih tugas tuhan ke,menentukan org salah dan betul?gila la lu.perangai org kapir yg melantak babi dgn minum arak pon tak sekeji kamu ni.

Anonymous,  March 25, 2011 at 9:49 PM  

baju hijau tu nampak masa lampu sedang dipasang.
bila lampu tutup video tu nampak hitam putih jer lah.. ada fahamm..

March 25, 2011 7:56 PM


Nasib baik penyakit bodoh ni bukan genetik. Kalu tak kesian kat anak2 ko ni. Kalu video hitam putih, hitam putih la. Mana plak tiba2 keluar warna lain. Bodoh sampai ke tulang sum2 la ko ni.

Anonymous,  March 25, 2011 at 10:02 PM  

x habis2x bikin fitnah... bacul

Anonymous,  March 25, 2011 at 10:05 PM  

kesian anuwar ...tapi yang paling dikesiankan penyokong2 anuwar sebab kena bodohkan dgn si nuar ...dia dapat sedap orang lain tukang defense...hehehee agak2 siapa yang bodoh dan cerdik...fikir2kan lah

Anonymous,  March 25, 2011 at 10:07 PM  

Pemimpin PAS tidak mungkin boleh didakwa atas kesalahan moral kerana Nik Aziz ada nas bahawa kesalahan moral dunia hari ini, hanyalah untuk UMNO dan BN. Jika kesalahan moral itu dibuat oleh pimpinan PAS, itu kerana zaman Nabi dan para sahabat, ianya juga dilakukan mereka.....kongkek2 keje hamPas je byk mkn ubat kuat dan jus tok guru fucktua...

Anonymous,  March 25, 2011 at 11:04 PM  

baju hijau tu nampak masa lampu sedang dipasang.
bila lampu tutup video tu nampak hitam putih jer lah.. ada fahamm..

March 25, 2011 7:56 PM


Nasib baik penyakit bodoh ni bukan genetik. Kalu tak kesian kat anak2 ko ni. Kalu video hitam putih, hitam putih la. Mana plak tiba2 keluar warna lain. Bodoh sampai ke tulang sum2 la ko ni.


heheeheheheheheeheheh

dah la buta agama

bodoh ilmu fizik plak tu

heheheheheheeheheheheh

Anonymous,  March 26, 2011 at 6:59 AM  

Kalu video tu ambik malam..ia gunakan infra red.lux 1..
La ni zaman sains & Tek. bang...kalu ada duit semua boleh dapat...jangan le pakai ccd yg. harga RM1000...resolutionnya ....ayam pun tak nampak. Amerika guna satelit...bola golf pun boleh nampak...ini pulak bola golf anwr.

Anonymous,  March 27, 2011 at 8:26 AM  

hehe...anwar2...ALLAH MAHA ADIL...ko tunggu jer la pembalasan ko nanti...

Anonymous,  March 28, 2011 at 4:24 PM  

LOrd Reid

hang memang bengong, anuar dah paku hang punya pungkuk ka smpai tak boleh nak pikiak dan beza mana betui mana salah.

Anonymous,  March 28, 2011 at 9:38 PM  

kalau kejadian rogol tampa 4 saksi..dan mangsa rogol mengandung..apa bila lahir saja anak hasil kejadian rogol,anak tersebut boleh lah dibuang dalam tong..hehehehe patut banyak sgt mayat bayi dalam tong

Anonymous,  March 29, 2011 at 10:49 AM  

Anonymous, March 25, 2011 4:49 PM

jgn jadi fasik..masuk neraka nanti

jgn beri anak bini rezeki haram

jgn tgk cite blue..hukumnya HARAM

jgn tabur fitnah..kena seksa azab api neraka.........

Apa kah nasib Bunyamin yang menuduh Tun Dr Mahathir tengok video lucah dengan cucunya? Dah jadi kerak neraka atau yang bakar neraka? Dan tanpa 4 saksi pula tu, kan kan kan?

Kesian juak PAS dan PKr ni bila kena batang hidung hilang semua ayat Al Quran. Perbuatan yang paling jijik ialah menggunakan ayat ayat suci Al Quran hanya untuk menegakkan benang yang basah.

dino.yp@gmail.com,  April 2, 2011 at 5:25 PM  

kalau dalam video tu najib, apa agaknya orang2 hamPAS akan berhujah ? terutama al ustad lordreid.

Pachuching,  April 4, 2011 at 5:14 PM  

Aku nak gi melancap kejap ah Stim Ooooooo, Papa Gomo power !!!

jack,  April 5, 2011 at 9:50 PM  

hahaha,bagus2 ppagomo, kebenaran perlu diberitahu walaupun pahittttttttttttttttttttttttttt, hahahahha, jagn marah puak pas, terima dgn hati terbuka ,

Ahli PAS biasa,  April 5, 2011 at 10:22 PM  

alhamdulillah

solat hajat ambo dan sahabat dalam pakatan dimakbulkan Allah

nampaknya memang benar lelaki itu ketua pemimpin pakatan ambo


Allahuakbar ..

Anonymous,  April 5, 2011 at 11:43 PM  

Nik najis pun kaki penipu besar jugok, puok2 PAS tok bising, sebab ni najis ni nipu orang denge paka serbe sipe janggut, cuba nik najis paka kot, sebijik macam chin peng baru keluar dari hutan, tak payahlah nak keluar hadis sapa nok limo saksi, nanti kawe suruh member kawe gi rogol mok puak2 PAS, lepas tu kalau nak dakwa kena cari lima oghe saksi, mapuh puok2 PAS buat hukum baru lah pulok, jupo nik najis, suruh nik najis kecek denge tuhe, sebab nik najis dia boleh kecek terus denge tuhe siap boleh kata tuhe maafke lagi, hebat nik najis boleh kecek denge tuhe direct wehhhh......ayah pin hok sebenar tu nik najis lah weh, tu sebab tok leh rigak2 lagi ayah pin tu, nik najis lah org sebena nyo

Anonymous,  April 5, 2011 at 11:44 PM  

Puki Mak Lu Papa Gomo

Anonymous,  April 6, 2011 at 10:48 AM  

setiap orang boleh tulis ape saje...setiap orang boleh kate ape saje...setiap orang boleh buat ape saje di DUNIA ini..TAPI akhirat nanti baru tau kebenarannya bila mulut dikunci tapi anggota lain akan menjadi saksi kepada setiap orang.

Anonymous,  April 6, 2011 at 11:18 AM  

Kepada semua yg komen kat sini.., Kat dunia skrng ni mmg dah manipulasi oleh kerajaan Dajjal. Pengikut Dajjal skrng sedang giat bersiap menanti kemunculannya.. Jadi jangalah korang seme tergolong dalam pengikut-pengikut Dajjal ni(sesat dan menyesatkan)yg haram dihalalkan.. yg halal diharamkan.. (seronok korang sume sembang-sembang mende haram ni yer.. Dekatkan diri dengan Allah supaya dielakkan fitnah Dajjal yg bakal tiba.. Mohon kepada Allah jgn kita bertembung dgn Dajjal ni.. Semua citer politik kat Malaysia ni dah termasuk dalam Fitnah Dajjal.. Yg pasti seluruh dunia skrng dlm genggaman Dajjal.. Politik Malaysia pun dah digenggam oleh Dajjal.. Jangan kita leka dengan hidangan Dajjal( Fitnah dan memfitnah) ni.. baik dekatkan diri dengan Allah..

Ye lah.. aku pun x tau nak kata korang(Penyokong Kerajaan) ni apa..

Anonymous,  April 6, 2011 at 11:54 AM  

Aku sambung citer Dajjal..,

Gomo pon satu nampak sangat ko ni fasik, sebab pd gaya ko ni ada ciri-ciri pengikut Dajjal(Lucifer), Pengikut Dajjal mmg suka sokong mende yang bertentangan dengan islam.

Anonymous,  April 6, 2011 at 12:10 PM  

Papa Gomo & Co..,

Berenti le jadi pengikut Dajjal.
Drpd sembang korang ni terbukti akidah Dajjal dah masuk dlm minda korang.. Saudara kita dah buat kajian kisah kemunculan Dajjal.. Gi tengok "The Arrival"kat Youtube tu.. jgn guna Youtube untuk mende haram jer.. Jgn jadik pengikut LUCIFER (Iblis)..

Anonymous,  April 6, 2011 at 5:10 PM  

hahaha... papa gomo... ko terus je tulis ikut suka hati ko.... dosa pahala ko jangan pikir sangat.... yang penting ko senang hati.... lepas tulis je rasa aman sentosa.... kalau ada yang nak bagi nasihat, ko jangan baca.... jangan dengar semua nasihat nie... yang penting ko happy.

go papa gomo go... teruskan usaha yang memuaskan hati ko... kalau agak agak hati dah tak aman.... tulis lagi yang hebat hebat... kasi hati ko aman sentosa...... begitulah seterusnya....hingga akhir hayat.

Anonymous,  April 6, 2011 at 9:30 PM  

Assalamualaikum..Papagomo...
Saya bukan penyokong mana2 parti politik..kerana saya tak berminat dengan politik..tapi sebagai seorang Islam yang taat kepada Allah SWT...saya sangat malu dengan tuduhan2 & tindakan kamu dalam mengaibkan seorang manusia yang lain..tidak kira siapa orang itu kita tak boleh mengaibkan dengan sedemikan rupa..Bertaubatlah..Kita semua bukan selama2nya akan mendakap dunia..Cuba ingat2 sikit tentang mati yang merupakan hak Allah..tak takutkah kita untuk menghadap Allah dengan dosa yang bertimbun2ini..Cuba bayangkan isteri & anak2 kamu difitnah, dituduh sedemikian rupa..Kalau kita tak suka orang yg kita sayangi demikian rupa kita juga jangan buat sedemikian rupa..Berhentilah melakukan apa2 fitnah kepada sesiapa sahaja...sebagai seorang saudara seislam saya telah melaksanakan tanggungjawab untuk menegur dan menasihati kamu..

Mr. Mojo,  April 7, 2011 at 5:40 PM  

Fitnah? So what..
Porno? So what..
Aku nak undi Pok Nik,
Jadi aku dah konferm masuk syurga..
Hahaha...
Islamic konon.. Poyo la lu..
Fuck off.

Mr. Mojo,  April 7, 2011 at 5:44 PM  

Ramainya orang melayu poyo berlagak baik macam ustaz. Menyampah aku... Macam la korang tak pernah pinjam duit dan tak pulang..
Orang melayu berlagak la macam ustaz/ustazah sekalipun, kalau bab pinjam duit tak pernah nak pulang.. Tak takut masuk neraka pulak.. Pegi mampus la korang.. Melayu memang bangsat.

Anonymous,  April 28, 2011 at 1:01 AM  

kita pun dah sama-sama menunaikan solat hajat dan berserah kepada allah memohon ditunjukkan kebenaran. apabila kebenaran itu sampai kita harus terima. bukan kita nak mengaibkan orang tetapi ia datang dalam keadaan aib. salah kita juga kerana minta ditunjukkan kebenaran. kita kena kembali kepada sunnahtullah. jangan terikut-ikut sunnah-sunnah setan.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP