EKSLUSIF 18 SX - Wartawan Akui Anwar Ibrahim Pancut Dalam Mulut Dan Adengan 4 Posisi Ala Ala Kamasutra

Tuesday, March 22, 2011



Semalam kita di kejutkan dengan berita mengenai tayangan Video Porno Pemimpin Pembangkang di Seri Caracosa Negara yang mana Video tersebut di katakan di miliki Datuk K. Hanya Editor Kanan dalam media media terpilih sahaja yang di panggil bagi menyaksikan Tayangan Video Porno tersebut. Malah Gomo di fahamkan TV3 dan RTM tidak di panggil bagi menyaksikan rakaman Porno tersebut

Gomo pada mulanya mengambil kisah mengenai Video tersebut memandangkan Video Porno memang sentiasa Gomo ikuti apatah lagi Video Porno Pemimpin Politik. Al Maklum kita para Blogger memang inginkan Cerita yang Panas panas untuk di sebarkan kepada Rakyat Malaysia.

Tidak lah bermaksud Gomo ini kaki Porno namun biasalah lelaki mana yang tidak pernah melihat Video Porno? Cuba angkat tangan siapa yang tak pernah Tonton Video Porno?

Berbalik kepada Tanyangan Video Porno semalam Gomo telah mendapat maklumbalas dari beberapa orang Wartawan yang menyaksikan sendiri Video Porno tersebut dan memang di jangkakan bahawa pelakon dalam Video tersebut Sahih adalah Ketua Pakatan Rakyat Anwar Ibrahim. Bukan seorang dua yang menyatakan dalam Video tersebut Anwar Ibrahim malah kesemua wartawan yang Gomo tanya mengesahkan Imej Lelaki Jam Omega itu adalah Anwar Ibrahim. Cuma dapat laporan menyatakan Harakahdaily sahaja yang tak mengesahkan Imej Lelaki tersebut Anwar Ibrahim.

Gomo sebenarnya agak terkejut dengan Keluarnya Video Porno Anwar Ibrahim takala isu DNA semakin Panas dan menjadi tumpuan Masyarakat dunia. Ke mana sahaja isu DNA Anwar Ibrahim pastinya menjadi buah mulut rakyat yang inginkan DNA Anwar Ibrahim di serahkan kepada Mahkamah bagi menentukkan Air Mani siapakah yang berada di dalam Dubur Saiful Bukhari.

Malah apa yang lebih menghairankan Gomo bila ramai kenalan yang menjawat jawatan penting dalam parti politik menalifon, Sms, BBM bertanyakan Video Porno tersebut seoalah olah Gomo lah Datuk T ataupun wartawan yang menyaksikan sendiri Video Porno tersebut.

Bertambah pelik lagi apabila Ada seorang dua rakan SB bertanyakan mengenai Video tersebut yang pada amatan Gomo amat pelik memandangkan Mustahil pihak SB Polis tidak mengetahui mengenai kewujudan Video Porno tersebut.

Setelah berjumpa dengan rakan Blogger GAP, Gerakan Timur, RBF, Medan Info maka kami mengambil keputusan bahawa isu Video Porno ini di canang oleh Datuk T berkemungkinan untuk mengalihkan tumpuan utama Rakyat berhubung isu DNA Anwar Ibrahim.

Anwar Ibrahim pada sebelah petang semalan dengan pantas mengadakan sidang media yang menafikan bahawa Beliau terlibat dalam aksi Porno sebagaimana yang di laporkan dalam Blogg Blogg. Malah pemimpin PKR seperti Nik Nazmi dan Tian Chua lebih awal menafikan lelaki tersebut adalah Anwar Ibrahim.

Anwar Ibrahim, Tian Chua dan Nik Nazmi Tak tengok lagi Video Porno tersebut tapi dan menafikan ianya adalah Anwar Ibrahim!!! Pelik???

Anwar Ibrahim menyatakan akan membuat Laporan polis mengenai isu Video Porno tersebut malah pekara itu juga telah di sambut baik Oleh Menteri KDN Dato Seri Hisyamuddin yang mengalu alukan laporan Polis di buat oleh Anwar Ibrahim bagi polis menjalankan siasatan.

Menjelang malam isu video Porno menjadi semakin hangat dengan adanya laporan mengesahkan Anwar Ibrahim melakukan 2 kali Pancutan Air Mani yang mana satu di Pancutkan dalam Mulut Wanita China dan kedua Pancutan di luar apabila Anwar Ibrahim di laporkan menggunakan Kondom.

Memang menarik sebenarnya isu Porno Anwar Ibrahim ini namun jika kita lihat dan ada kemungkinan isu Video Porno ini di keluarkan bagi mengalih tumpuisu DNA sebenarnya sudah mematikan langkah Anwar Ibrahiman Rakyat terhadap Isu keengganan Anwar Ibrahim dalam menyerahkan DNA nya kepada Mahkamah.

Jadi apa motif sebenar Datuk T? Siapa Datuk T ini? Sudah ramai yang meneka siapa Datuk T ini dan apakah motif nya mengeluarkan Video Porno Anwar Ibrahim waktu ini sedangkan pada pandangan kami para Blogger Isu Video Porno ini sepatutnya di keluarkan selepas PR Sarawak.

Apakah ada kemungkinaan bahawa Video Porno tersebut di War Warkan semalam bagi membuatkan Anwar Ibrahim membayar Ufti yang di kenakan oleh Datuk T bagi menghalang Video tersebut dari tersebar?



Ada juga kemungkinan yang video Porno tersebut di arahkan oleh orang Tertentu yang berkepentingan dalam PKR bagi memaksa Anwar Ibrahim dan Wan Azizah berundur. Kata Datuk T Anwar Ibrahim dan pasangannya mesti berundur dalam tempoh masa seminggu. Jika Wan Azizah mengosongkan kerusi Presiden PKR maka yang akan menggantikan nya adalah Azmin Ali. Emmm Ada kemungkinan Azmin Ali mempunyai percaturan dalam hal ini.

Sebenarnya banyak rumusan mengenai hal Video Porno semalam namun sebagaimana yang Gomo nyatakan pihak pemimpin BN sendiri pun sehingga saat ini masih lagi bertanyakan mengenai Video Porno tersebut dan ingin mengetahui siapa Datuk T yang di katakan mempunyai rakaman Porno Tersebut.

Apa sekalipun dengan keluarnya isu Video Porno ini yang untung adalah Datuk T dan memberikan kelebihan buat Anwar Ibrahim yang akan terus enggan memberikan DNA nya kepada Mahkamah demi membersihkan namanya sendiri. Kita pula rakyat akan terus sabar menanti siapakah yang akan GAME OVER dalam ranjau Politik paling hebat sejarah Malaysia ini


Psssttt....Harap rakan rakan Fokus isu DNA yang Anwar Ibrahim sedang Kecut Telor waktu ini.




DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

44 comments:

Anonymous,  March 22, 2011 at 9:38 AM  

Salam kpd blogger papagomo, kalau yer pun nak post cerita sensasi x pyh la main cut & paste picture sex tu.. Video pun blom didedah kat umum tp papagomo dah main cut & paste..

Nampak sgt menipu.. Menyebar fitnah sesuka hati adalah angkara dajal di kala hari kiamat kian menghampiri.

Insaf lah...

Anonymous,  March 22, 2011 at 9:53 AM  

hahaha....nak menipu tapi tak pandai...hukum orang menuduh org lain Zina apa?..
ko dok kata Nik Aziz masuk Neraka,ko masuk dulu kot?..

Anonymous,  March 22, 2011 at 9:54 AM  

gua ley jawap kt mahkamah...
tp lu blom tentu dapat jawab kt akhirat.. LOL..!!

Anonymous,  March 22, 2011 at 9:54 AM  

ENGKO NI BELUM TENGOK VIDEO TU KO DAH TUDUH NUAR...

DAN YG PENTING ENGKO BELUM MENILAI DGN TELITI SAMADA BETUL ATAU PALSU VIDEO TU, ENGKO DAH MENUDUH NUAR YG BUAT..

HIDUP ENGKO PENUH DGN DOSA JE GOMO..

MOGA ENGKO MATI DLM KEHINAAN!!!

azura March 22, 2011 at 9:59 AM  

kiter x payah la nak tuding jari secara melulu memandangkan isu ini baru jea tersebar semalam..dan..anwar pun belum tgk lagi video tu...kiter manusia..mungkin adea kekhilafan...even blogger2 kate gambr tu adalah anuar...

Anonymous,  March 22, 2011 at 10:05 AM  

Biasa la, kes budak saiful dh nk kantoi, byk kenyataan bercanggah.. so dia buka cite baru.. nk pilih raya katakan...

BUdak saiful hantu duit, nk duit gadai maruah.. p jmp PM 2 nk biasiswa, nk wak cm ne CGPA xlepas 2.. tp bgus ad niat nk blajar..

Tp heran betul, cm ne seluar dalam dia kt umah tunang dia.. byk persoalan..

Beter anuar jgn bg DNA, nnt geng ni guna bt kes ln, perangkap smua 2, dh kene tahun1998, klu bg gk maknany kene lg r

Anonymous,  March 22, 2011 at 10:09 AM  

Haram papa gomo, tulis pe benda entah.. hurai sesuka hati je fitnah i2 ini, fitnah lg teruk dr membunuh..

klu anuar bersalah skli pn, xkn smu betul kenyataan y kau bt.. maknanya stil ad dosa, dosa besar tau fitnah ni.. insaf la bang ooii.. mati xkemana klu x ketanah..

Anonymous,  March 22, 2011 at 10:11 AM  

Hallo friend,
Kalau betul lu punya dewa sex tak buat kerja gila main sex multi international ni.. kenapa dia gelabah sangat sampai nak bawa bini buat pc.menafikan. sampai guna nama anak cucu pula tu.lepas tu buat buat lawak bodoh perut buncit. anda semua fikirlah secara rasional. sikit-sikit tuduh gomo buat fitnah, selama hari ini puak gila kuasa ni sepanjang masa buat fitnah, buat dongeng, buat maksiat tak pernah anda nak tegur. bawa-bawa bertaubatlah kita semua. takut tak sempat nanti, binasa oleh balasan Allah. al juburi sekeluarga eloklah berundur, buat-buatlah kerja lain yang lebih bawa manafaat, bukan bawa kesusahan kepada kami rakyat Malaysia..

Laksamana Bentan March 22, 2011 at 10:16 AM  

Salam semua,

Nuar Berahim dah berhujah dan menampilkan bukti2 konkrit menafikan dia tidak bersalah dalam isu video seks dengan amoi china tu.

Eloklah Nuar Berahim atau wakilnya membuat aduan ke balai polis supaya Datuk T ditangkap dan diadili di mahkamah.

Mengikut penghakiman yang dibuat oleh Nuar Berahim dalam sidang medianya kelmarin, Isunya sekarang bukan video itu asli atau palsu, tetapi ada pihak yang hendak menjatuhkan maruahnya.

Jadi eloklah disegerakan aduan kepada pihak polis.

Tapi ramai yang lebih yakin Nuar Berahim berminat membawa isu ini ke pentas ceramah dari ke balai polis.

Anonymous,  March 22, 2011 at 10:25 AM  

buat laporan polis sama dgn serah dna.. pening2 abang nuwar ku sayang..

d_tieah March 22, 2011 at 10:41 AM  

Hahahaha.. Lawaklah.. Isu video ni sana sini dok cita.. Ngee :) Geli hati je baca.. Camne lah pemimpin sebegini mahu di angkat? Teruklah Malaysia kalau dia pegang.. Bala bala..

*Hairan kenapa pengikut setia PKR masih buta..

Entry Terbaru : Video Bloody Wealth/Harta Berdarah Taib Mahmud

Abdullah March 22, 2011 at 10:50 AM  

Wahai penulis-penulis blog, sedarlah segala kegiatan fitnah memfitnah sesama manusia merupakan suatu perbuatan yang amat dimurkai oleh Allah SWT, insaflah sebelum terlambat, kalau nak tulis kerana mencari nafkah melalui penulisan, biarlah hasil yg diterima itu HALAL dan SUCI. WallahuAlam.

Anonymous,  March 22, 2011 at 10:51 AM  

tunjuk je secara jelas video tu...rakyat nak menilai...buat ape nk sorok2...tak payah nak sorok2..bukan ko tak tahu dosa fitnah..lain la langsung x de hidayah dalam JIWA ko tu...kalau betol DSAI buat...RAKYAT tahu ape nk buat...dan sekiranya DSAI tidak melakukan...RAKYAT pon tahu ape nk buat...dan jika JIWA ko tu dah melakukan FITNAH...TAUBAT la...jangan heret diri ko ke NERAKA JAHANNAM...itu janji dari ALLAH...Nauzubillah..pikir-pikirlah...

Jebat Budi,  March 22, 2011 at 11:01 AM  

Ini bukannya fitnah ataw reka cerita tp salah satu kegemaran pemimpin anugerah tuhan yg korang sanjungi....hahahaha
Masih buta lg nk ngaku kecurangan pemimpin mcm ni?
Nk sangkut sekali dgn akhirat? Walhal di dunia pn Tuhan dh tunjuk pd korang cuma korang shj yg masih jahil. Termasuk Nik aziz sekali.....hahahaha

Anonymous,  March 22, 2011 at 11:02 AM  

Ok..ok..para komentar pro anwar da berapi2..lek lu...mcm yg dah diberitahu...isu video ne mainan politik anwar je..si lahanat tu pon xngaku die yg pancut dlm video tu...so leave it as it is..kita alih balek pada isu DNA yg sah2 anwar tu dah cuak dan takut..sbb tu die maen isu video ne..supaya org lupe pasal DNA..pasal video ne taktik terbaru gak...dia akan bt laporan polis..so nti bila terbukti bukan dia yg pancut org ramai/rakyat akan kata BN/UMNO menipu...dan segala2 kes dr thun die kene pecat, 1st sodomi, rasuah, mata lebam, arsenik, 2nd sodomi, video seks etc. org akan cakap kerajaan fitnah...bijak kan si lahanat anwar ne...sanggup buat ape saje punye gila kuasa nak jd PM/Presiden...

Anonymous,  March 22, 2011 at 11:24 AM  

isk2..bukan ke papagomo dah tulih ataih tu..wartawan...bukn papagomo yang cakap..isk2 depa ni melatah la..read : tajuk atas tu..jgn trus jump to the conclusion...isk2...anuwar nak spin ka?takmau bg DNA ka?mungkin patot kita amik DNA kat hotel tu n compare dengan DNA yang ada dalam Bunt** saiful..SAMA TAK?

Datuk Seri K,  March 22, 2011 at 11:41 AM  

Salam,

Harap dapat pencerahan dari tuan punya blog.

Siapa yang boleh confirmkan DNA dalam jubor si Saiful tu bersumberkan dari AIR MANI seperti yang diminta semua orang untuk percaya. Sudah ada pengesahan kah dari Jabatan Kimia bahawa itu SAH adalah AIR MANI.

Memandangkan saya mempunyai anak-anak yang sedang belajar matapelajaran biologi. Di sekolah mereka diterangkan bahawa DNA manusia boleh diperolehi dari berbagai sumber. Ianya tidak terhad kepada air mani, air mazi atau air wadi sahaja. Malah DNA manusia juga sangat mudah diperolehi dari kolar baju yang dipakai seseorang tu.

Kerana betapa mudahnya untuk DNA diperolehi, maka betapa mudahnya juga ianya boleh di manipulasi dan disalahgunakan. Apalagi untuk melakukan penganiayaan dalam sesuatu pembicaraan yang agak tunggang langgang fakta kesnya.

Untuk makluman tambahan, struktur DNA manusia juga unik setiap satunya. Samalah seperti cap jari dan corak retina mata seseorang. Tiada dua nya di dalam dunia ini.

Maklumat pada DNA juga tiada tarikh luput atau expired datenya. Bermakna sample yang diambil 10 tahun lepas pasti akan sama dengan DNA yang di ambil hari ini, esok, lusa atau 10 tahun akan datang.

Contohnya struktur DNA dinasour juga tidak berubah walau sudah berjuta-juta tahun usianya.

Minta pencerahan dan harap rakan-rakan dapat beri penerangan secara ilmiah... sebab sudah ramai orang di kampung kami mula mempertikaikan isu minta DNA ni. Sekian terima kasih.

DSK

Hahn March 22, 2011 at 12:22 PM  

Hakim yang tak hilang tumpuan. Ini bukan perbicaraan pakai Juri pakai orang biasa macam di Amerika di mana apa apa yang di baca oleh juri akan mempengaruhi keputusan Juri.

Kalau Hakim dapati perlu serah DNA, Anuwar perlu serah. Nama parti sial dia pun Keadilan. Buktikan pada diri sendri.

Video tu tak mempengaruhi mahkamah, demonstrasi DNA tak juga mempengaruhi mahkamah tapi semua ini mempengaruhi rakyat.

Rakyat hampir keseluruhannya percaya Anuwar kaki stor kunyit sekarang kalau video ini benar sekali lagi Anuwar bukan pemimpin yang bermoral.

Anuwar hidup takpa tapi yang penting politiknya berkubur untuk main dengan cucu seperti katanya, sampai mati.

Panglima Harimau March 22, 2011 at 12:25 PM  

Isu Video Seks Membabitkan Pemimpin Pembangkang - Adakah Anwar Dalang Semua Ni..??

http://panglima-harimau.blogspot.com/2011/03/isu-video-seks-membabitkan-

Pakteh March 22, 2011 at 12:37 PM  

DSK atau Datuk Seri K:

Harap anda baca atau semak semula dari awal perbicaraan kes Awar.

Terang-terang dimaklumkan kepada mahkamah sampel air mani ditemuipada bahagian atas dalam dubur Saiful. Dari air mani dalam lubang dubur itulah dianalisis hingga akhirnya dapat DNA lelaki Y.
Harap DSK lebih banyak membaca/menganbil tahu perjalanan perbicaraan ini kerana jika ambil sekerat2.....anda akan kata ada ramai DNA lelaki pada permukaan dubur Saiful....
Nasihat pakteh....bacalah dengan minda yang adil. Berikan ruang kepada diri untuk mencari keadilan.

I 2X5 MCM YOU,  March 22, 2011 at 12:50 PM  

SAYA 2X5 MCM KAMU said...Bodoh la kamu KL BOYZ... ko tu pun kaki blue. Bangang la kamu! Woi kamu... BN buat kerja maksiat kamu RELAKS jeeee... Kamu sekarang keje apa? Dapat jd kaya x? Pemimpin kamu jd kaya... org2 kanan pemimpin kamu jd kaya... kamu rakyat biasa dpt apa? Pastu kamu tgk pemimpin pembangkang ATLEASTTTTTTT ada gak yg hidup sederhana (TOP LEADER PR ) Top Leader BN ada hidup mcm tu????? Sekurang2nya mereka berjuang GENTLE bro...xguna duit Kerajaan + TV + iklan2 TV poyo bodoo..... x GENTLE lgsung. Asalamualaikom... pemimpin kamu pun ada yg kaki maksiat dari anak+ bapak + mak xbertudung bodo la kamu... Klu kaki clubing pun beragak2 la jgn la bila org lain buat silap sket kamu pun hangin (igt kamu clean ker jgn la bising bodoh) *** belambak kot org UMNO dlm kelab ***... lg mau cover. Nk tau tanya la Saiful yg Pointer 3.99(Anugerah Dekan tu ahahhahaa DL-Dean List tu bro... kata kau... sentap mak noq) hahhahaaaa... fuhhh gua grad 3.79 (payah giler scholarship sbelom nk buat bachelor) Hebat la "adik-adik" (gelaran ni kamu bole tanya maknanya kt artis2) ko tu bro papagomo.

Anonymous,  March 22, 2011 at 1:03 PM  

Persoalannya sanggup ker nak jadikan Nuar PM Malaysia.....

Jawapannya tidak sanggup....

Gila apa, ashik keluar cerita liwat, bontot, seks, air mani...bla..bla...

Dah macam dakyah yahudi nak rosakkan otak melayu Islam tengok cerita blue....Satu Malaya beb nak pengesahan......kalau keluar, satu Malaysia sasau kena penyakit cerita blue....

Video keluar pun dari orang-orang Anuar....kalaulah akhlak baik kenapalah semua cerita-cerita datang dari orang yang terdekat dari dia sahaja. Semuanya keluar dari orang yang rapat dengan dia....cuma seorang jer yang belum keluar cerita iaitu Kak Wan Azizah...besok-besok bila kak wan pula yang bercerita, dengan kak wan sekali juak-juak penyokong PKR kutuk......Cuba takya kak wan dia tak dapat rasa ker aktiviti gelap suami dia....sekurang-kurangnya takkan tiada sedikit.....

Anonymous,  March 22, 2011 at 1:33 PM  

kekekekeekekekekek

org2 babi negara memang semua kaki blue

termasuk pencacai bertauliah

kekekekekeekekekekekekekek

ala..kempen pilihanraya je ni...dan2 je sarawak bubar,tetiba ada video

ingat rakyat malaysia sengal cam pok jib ke??

kekekekekeekekekeeekekekekekekek

video selingsing jugak yg tak kluar2

kahkahkahkahkahkahkahkah

Anonymous,  March 22, 2011 at 1:39 PM  

jom tgk cite blue beramai-ramai

polis takkan tangkap punyerrrr

Anonymous,  March 22, 2011 at 1:50 PM  

kerandut nuar berahim dah kecut sgt tu.. bygkn dia diperintah serah DNA sok... perghhh hancur beb hidup dia!! makin lama dh mcm setan wa tgk nuar berahim ni.. gd luck brader nuar berahim.. terjun la ko ke lembah hina.. ajak la penyokong2 ko, kita tgk bape ramai yg ikut..

Anonymous,  March 22, 2011 at 2:18 PM  

Penyokong dia kalau nampak depan mata tengah henjut pun bolehjadi tak percaya.......Kecuali diri sendiri yang kena henjut.....

Tu pasal semua kes datang dari orang-orang yang terdekat saja....yang duk jauh-jauh, baru dapat lambai-lambai sikit dah perasan abis.

RoboGAPS,  March 22, 2011 at 2:38 PM  

Tu pasal kalau tu hari Tuan Hj Saiifool hisap konet ...nyot nyot pancut dalam mulut ...tak susah cari cari cina doll ....

Nak jadi bodoh jgn jadi bodoh cam Hj Saifool AL bontot ...suruh jumpa pakar jubor dia jumpa doktor bangla...ikut skrip pun tak pandai patut le masuk u kena tendang...kesian melayu ni.

Anonymous,  March 22, 2011 at 2:39 PM  

bagus2... KEADILAN/BN... dua2 Melayu bodoh!!! begaduh... Semua org islam bergaduh sesama sendiri sama macam org2 islam arab bergaduh lepas tu kena bom kat britain dan US.. sapa yang mati katak... Apalah faedah jadi orang islam kalau perangai lebih teruk dari orang kafir.. orang kafir semua bersatu hati.. tapi org islam semua berpecah belah.. malu lah mengaku jadi org islam.

Anonymous,  March 22, 2011 at 2:40 PM  

bagus2... KEADILAN/BN... dua2 Melayu bodoh!!! begaduh... Semua org islam bergaduh sesama sendiri sama macam org2 islam arab bergaduh lepas tu kena bom kat britain dan US.. sapa yang mati katak... Apalah faedah jadi orang islam kalau perangai lebih teruk dari orang kafir.. orang kafir semua bersatu hati.. tapi org islam semua berpecah belah.. malu lah mengaku jadi org islam.

Anonymous,  March 22, 2011 at 3:08 PM  

settlekan dulu kes sape lelaki Y..

Abu Hakimi,  March 22, 2011 at 3:11 PM  

Datuk Seri Najib Razak menegaskan pihak polis tidak terlibat dalam kes rakaman video seks – yang didakwa melibatkan seorang pemimpin kanan Pakatan Rakyat – melanggan khidmat seks pelacur di hotel di sini akhir bulan lalu.

Dalam mesej Twitter malam ini, ketika isu terbaru ini hangat dibahaskan dan menarik perhatian ramai, Perdana Menteri berkata beliau mahu mengesahkan apa yang diperkatakan oleh Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein di Bukit Aman tengah hari tadi.

“Saya suka mengesahkan apa yang Datuk Hishammuddin mengatakan bahawa polis tidak terlibat dalam rakaman video seks yang didakwa,” kata Najib sekitar pukul 9 malam tadi.

agak-agak korang camne Najib leh tau Polis tak rakam?

chot March 22, 2011 at 3:22 PM  

moks...ko jelah jadi PORN STAR

ko kotey pendek laku ke?

Anonymous,  March 22, 2011 at 3:41 PM  

salah satu fakta di mahkamah ialah:

sample diambil dari saiful pada 26/6/2008, sedangkan report cuma dibuat saiful pada 28/6/2008. Macam tuduhan 1998 sedangkan Tivolli Villa belum siap dibina....

alasan biasalah, tersilap tulis date dalam pertuduhan.

Doktor perempuan yang isi borang pro-porfoma pulak ada andaian sendiri, kote masuk bontot/anus pun selagi tak cecah rectum, belum kira liwat, hence status "cubaan meliwat". Aku musykil, tidakkah doctor ini di "coerce" untuk memberi jawaban favourable to prosecution after doubts were raised along the way.

Jude pun "simpan" sample dua hari bukan di dalam fridge as per recommended by doctors.

Defence team punya case ialah cara handling sample yang tidak menjamin ketelusan. Tidak pulak/belum pertikai samada lelaki Y matches Anwar. Masih ada probability sample lelaki Y bukan dari swab bontot Saiful kan? Keraguan?

I say this trial shows that the prosecution case is riddled with doubts, uncertainties and discontinuities, not far short of the sham we saw 13 years ago. How about circumstances leading up to the police report being made?

Saiful date dgn Rodwan kat hotel mewah. Saiful date dengan Ezam malam buta. Saiful ada access jumpa PM tu.... wow!!!! Semua sebelum official report was lodged.

and....and....and.... saiful kemut bontot 48 hours nak simpan sample, saiful gi solat jumaat knowing dia tak mandi wajib, and on 27/6/2008 masih bekerja macam biasa di pejabat Anwar.....

nahhh!!! too good to be true, no rather too hollow to be true.

then again, I won't be surprise if the verdict found him guilty, despite the burden of proof should solely rest on prosecution team... ennadey!

Anonymous,  March 22, 2011 at 4:29 PM  

ennadey!....ada prove, biasa akan ada plan cerita nak sanggah, dah itu tugas peguam bela....kou pot ker kau pet ker...dah tugas ko cari kesilapan teknikal row....

Cara Islam ada kaedah sumpah muhabalah...tak juga buat...

Kaedah sains pun serah DNA juga tak nak patuh....

Apalagi mau fikir ini macam orang...

Anonymous,  March 22, 2011 at 5:02 PM  

Hisamuddin buat kenyataan tu apabila di ajukan olih wartawan lah tetapi auuuww nuar terus buat PC kan tu fishy nama nya.
Beza nya ialah auuww nuar buar buat penafian terus dalam press conference tetapi hisammudin buat penafian apabila di ajukan soalan olih wartawan,nampak ianya dua perkara yang berbeza

Kita perlu faham disini.

Anonymous,  March 22, 2011 at 5:21 PM  

kahkahkahkahkahkahkahkahkah

puak2 yahudi mula nak spin cite

mula2 yakin 1000% nuar main china doll
la ni pening kpla,ckp nuar main konspirasi plak.sesaje wat video untuk fitnah babi negara

kahkahkahkahkahkahkahkahkahakah

team daki rakyat memang bengong tahap burung unta

kahkahkhakhakhakhakhak

nuar pasti dibebaskan

kahkahkahkahkahkahkahkahkah

babi negara akan tumbang pada pru akan dtg

kahkahkahkahkahkahkahkah

bersiap sedialah lari ke zimbabwe

Anonymous,  March 22, 2011 at 5:47 PM  

Kalau fitnah terhadap Ummi,Saiful,Tun M dan Najib, tak ape,tak berdosa,dihalalkan.

tapi kalau

fitnah ke atas Anwar dan Nik Aziz berdosa, masuk neraka, diharamkan.

Anonymous,  March 22, 2011 at 5:57 PM  

Silapnya penyokong nuar ni asyik mintak ngan Allah jauhkan dia dr fitnah jek...banyakkan doa utk nuar ni kurangkan sikit volume nafsu sarakah dia ni.

Takkan sampai kena kat kita baru kita nak caya, masa tu dah lewat dah, tunggu bala dr Allah.

Yang si Jijah ni plak cakap dlm pc semalam, (lebih kurang) "Kalau kes nuar dikatakan dengan lelaki, kenapa video ni dgn pompuan." Pelik soklan tu... macam soklan budak Kelas Kurang Upaya.

Satu lg, bukan bagaimana video ini diperolehi, tp sapa pelakonnya yg penting. Buat je macam Soilek, beghani buat beghani tanggung, tak salah kan org lain, org dlm punya keje...

kah kah kah...lama sangat bertapa dalam jubor SIALfool LU ni...kah kah kah,  March 22, 2011 at 6:35 PM  

kah kah kah...dungu pun melayu 5:57 ni...kah kah kah

berani buat berani tanggung...kah kah kah

memang la kena tanggung tanggung sebab muka terpacak depan kamera sampai dua round...kah kah kah

bagaimana video ni diperolehi mesti penting sebab dia sebagai saksi...kah kah kah

kalo tak penting abis siapa punya video? kah kah kah

siapa saksi...kah kah kah

takan kamera jalan sendiri...kah kah kah

macam C4...siapa punya arahan..alih-alih kena hukum gantung...kah kah kah

Anonymous,  March 22, 2011 at 8:20 PM  

kahkahkahkahkahkah

bom c4 kat org sebab per?

alasan....saje suka2

kahkahkahkahkahkahkahkahak

mengisi masa terluang

kahkahkahkahkahkahkahkahkah

Pedasberapi March 22, 2011 at 10:43 PM  

Padan muka anwar.. memang patut kena pun..



http://pedasberapi.blogspot.com

Datuk Seri K,  March 23, 2011 at 1:01 AM  

Salam,

Kerana tiadanya pencerahan dari tuan punya blog... Terima kasih lah Pak Teh atas jawapan walaupun hanya menimbulkan lebih banyak persoalan demi persoalan.

Sebabkan kerana byk baca dan semaklah persoalan kami ini timbul..dari semua sumber media dan lapuran akhbar... cuma belum berkesempatan ke galeri awam mahkamah sj lagi.

Kini bukan sedikit orang yang sudah mula bertanya "SIAPA YG SAHKAN SUMBER DNA LELAKI Y ITU ADALAH AIR MANI (SEMEN FLUID)" etc. Kami tidak persoalksn aspek teknikal (spt huraian Anon 3:41 PM) sekadar terpanggil untuk melihat kesinambungan setiap fakta yang dipertuduhankan ini sebaik-baiknya.

Maklumlah rakyat kini semakin kritikal dan amat mendambakan “Justice must not only be done, it must be seen properly to be done”

Sekian,
DSK

Anonymous,  March 24, 2011 at 8:52 AM  

sah mmg tak ada cahaya nur atas penulis nie. moga diberikan cahaya dan hidayah

Anonymous,  March 24, 2011 at 1:10 PM  

ramai jugak penyokong anwar yg buta dan pekak kat sini. Orang dah lama ke laut dia masih dok tepi katil. bangun..bangun... jgn dok baca suara keadilan aje... bukak mata luas2 & pasang telinga lebar2.. dimalaysia ni byk sumber boleh jadi rujukan tp akal sendiri mau pakai. Kalau malas berfikir baik bagi otak kat org lain

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP