Eskay 2 - Dato Eskay Cabar Anwar Ibrahim SAMAN Beliau Sebelum Kisah Porno Di Siam Terdedah

Wednesday, March 30, 2011




Anwar bin Ibrahim, Dato Eskay sampaikan salam dan ingin bertanyakan soalan. 5 Soalan yang di pinta untuk Anwar Ibrahim jawap:

Dalam tempoh Dua Tahun ini berapa kali Anwar Ibrahim ke Thailand?

Siapa yang menyambut Anwar Ibrahim apabila sampai di Thailand?

Siapa yang menempah bilik hotel untuk Anwar Ibrahim?

Siapa yang menjelaskan bil bayaran segala pakej di Thailand?

Sepanjang masa di Thailand siapa yang bersama Anwar?

“You pi tanya dia...tengok apa dia jawab,”kata Eskay sambil mengakui beliaulah orangnya.

so Anwar Ibrahim jangan cakap banyak kerana Dato Eskay tak berniat nak mendedahkan hal hal lain. Namun jika Anwar Ibrahim nak cuba berlawan maka cerita lain yang berlaku di Thailand akan di buka bagi rakyat mengetahui nya.

Namun katanya jika Anwar cakap banyak beliau akan ‘ membuka a can of worms’ (mendedahkan pekung) di Thailand pula.

Boleh Anwar Ibrahim tunjukkan Pasportnya kepada media dan rakyat bagi menafikan kenyataan Dato Eskay?

DI BAWAH INI PETIKAN BLOGG KICKDEFLLA

“Suatu masa, Anwar duduk di kediaman rasminya sewaktu jadi Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan, Anwar kehilangan wang tunai berjumlah RM200,000 di rumah tersebut….” Eskay memulakan cerita.

Eskay mendakwa Anwar kemudian mengajaknya ke rumah untuk melihat tempat wang itu disimpan dan hilang. Ketika di rumah tersebut, Eskay terlihat Sukma di dalam sebuah bilik bersebelahan dengan bilik tidur Anwar.

“Saya tanya dia, siapa tu… Anwar kata oh itu adik angkat saya…” tambah Eskay yang mendakwa dia curiga kenapa bukan anak-anak Anwar yang tinggal dibilik sebelah Anwar, sebaliknya, apa istimewa seorang lelaki dewasa yang ‘lembut’ itu untuk diberi bilik betul-betul disebelah bilik tuan rumah.

“You like him?” tanya Anwar. “Please, I am straight” kata Eskay dan menurutnya, Anwar juga segera menepuk tangan ke dadanya dan berkata, ‘I pun straight tau….”

“Selepas itu Anwar seolah-olah mahu buktikan bahawa dia memang straight dan ajak saya pergi berhibur…” itulah penjelasan Eskay bagi menceritakan bagaimana Anwar sering meminta dia ikut serta dan kemudiannya mengendalikan perempuan-perempuan untuk Anwar.

lagi selanjutnya sila ke Blogg Kickdeffela

Psssttt habis lah lu Nuar, juak pakatan nak jilat nuar lagi?
Published with Blogger-droid v1.6.7

59 comments:

Anonymous,  March 30, 2011 at 4:44 PM  

Datuk Eskay bagitahu...komisyen dari Merong Mahawangsa hampir dalam tangan.. projek baja Synergy Perdana ON bulan empat ni..

RTC tanya apa kita nak bagi kat mamak2 upahan niii sebagai token..

Datuk Eskay jawab: todi made in Filipina..minum dulu..masuk account bendahari PERKOSA. apa ada hal...kita duit bykkk..

maka bergelak ketawalah tiga ekor Tapir tu di cascades coffee house hotel flamingo yang berdekatan pejabat RTC di Jalan Ampang...


Kasi up 25 percents... kasi post byk lagi mamak..Datuk T nak cerita lagi niii...takut melepas projek bajaa..

Anonymous,  March 30, 2011 at 4:48 PM  

Menurut kawan ini dia kenal benar dengan Shazryl seorang ini. Dia bukan sembarangan orang. Dia bukan Melayu jati dan bukan juga mamak jati. Bukan juga Siam jati. Katanya, ayah Shazryl ini adalah seorang India yang berasal dari Sarawak. Manakala emaknya pula berbangsa Siam berasal dari Kedah. Ertinya di dalam tubuhnya tidak ada setitik pun darah Melayu, macam mamak madeyylah.

Kucing Comel March 30, 2011 at 4:50 PM  

KEPADA PENYOKONG PR, LEBIH2 LAGI PENYOKONG NUAR.... JILAT TETAP JILAT!!!!! WAKAKAKAKA GI MAMPOS LU NUAR

botak,  March 30, 2011 at 4:55 PM  

yam sin gomo..............

Blog Penyokong Kerajaan Bn March 30, 2011 at 4:58 PM  

As'kum dan Salam 1 malaysia
Blog saudara telah saya linkkan dalam bloglist saya.
Diharap atas jasa baik saudara dapat memasukkan blog saya di bloglist saudara
Terima kasih

http://blogpenyokongkerajaan.blogspot.com

Cheguman March 30, 2011 at 5:02 PM  

apa habuan yg Dato' tu dapat tak penting. Yg penting benar atau tidak?

Anonymous,  March 30, 2011 at 5:15 PM  

Alahai puak sebelah sana tu.. Bila ada orang bercerita tu dengar sajalah. Lepastu buatlah keputusan sendiri samaada nak percaya atau tidak. Kalau yang bercakap tu siap bagi saksi dan bukti, apasalahnya kita percaya. Kenapa nak di pertikaikan dia tu siapa, bangsa apa agama apa ataupun spisis apa...

Betul tk kawan-kawan???...

Anonymous,  March 30, 2011 at 5:16 PM  

maka benarlah mereka mengada-adakan cerita demi kelangsungan kegiatan rasuah dan salahguna kuasa... kalau PR memerintah... mamposlah depa sumer ni...jangan fikirlah haramjadah ni boleh terus memfaraidkan harta rakyat macam harta mak bapak depa...no more komisyen atas angin..

Rahim tamby tu pun tempah Carcosa pakai duit Risda.. nak tempah hotel lagi..bayar duit extra lagi..sewa Lanson Place lagi...mana depa dapat duit kalau tak salahguna kuasa. abis bloggers pencacai takkan tak dihulur gak..at least belanja "minum" ker...tu confirm bersumberkan duit haram gak tuuu...

Sorrylah bro...rakyat hanya mempertikaikan sumber berita yang tidak credible jer..

Anonymous,  March 30, 2011 at 5:18 PM  

Salam...


ha..ha..ha..

Dok kalut selidik bangsa, darah Datuk Shazryl... Mamak tak mamak..... melayu tak melayu..... siam tak siam.... mak dia sarawak atau sabah...

TU TAK PENTING........

Sapa dalam video tu..........

mamak? siam? sarawak?


tu..... PERMATANG PAUH... LA.....

Anonymous,  March 30, 2011 at 5:19 PM  

Adapun menurut kawan ini dia kenal anak keling + siam ini semasa dia berada di Okhlahama, Amerika Syarikat. Ketika itu dia menjadi fisiotrapi atau dalam bahasa orang kampung tukang urut kepada atlit Malaysia. Sama sajalah dengan tukang urut barang di Chow Kit atau pun Puduraya. Itu saja tugasnya.

Tugasnya ialah mengurus atlit Malaysia. Kata kawan itu dia juga pernah mengurut dengan anak keling + siam ini dan memang berbaloi. "dia memang sesuai untuk mengurut orang besar," begitulah cerita kawan ini.

Anonymous,  March 30, 2011 at 5:20 PM  

Sorrylah bro...rakyat hanya mempertikaikan sumber berita yang tidak credible jer..

Royal commision satuu.. cili kasi taruukkk.

Anonymous,  March 30, 2011 at 5:21 PM  

betul. sebenarnya apa niat mat king leather begitu 'baikkk' dengan eskay kalau bukan nak cari jembu, bini orang dan pelacor

jahanam la kau mat king wuakakakaka

Anonymous,  March 30, 2011 at 5:25 PM  

Kehebatan dia ini pandai mengurut barang diketahui oleh menteri sukan yang ketika itu Abdul Ghani Othman, MB Johor kini. Ghani merekmen kepada Mahathir untuk merasai penangan anak keling + siam ini. Entah macam mana Mahathir jadi minat dan menyuruh Ghani mengambil orang ini untuk menjadi tukang urut negara - urut atlit.

Hasrat Mahathir itu dipersoalkan oleh beberapa pegawai di Majlis Sukan Negara. Timbul perbalahan kerana untuk mengambil orang ini menjadi tukang urut negara tidak boleh sebab dia tidak ada kelulusan setaraf dengannya untuk menjalankan tugasnya. Apa lagi tugasnya bukan saja menjadi tukang urut tetapi dia juga akan jadi tukang bancuh ubat kepada atlet. Tetapi kerana ia diatas kehendak Mahathir syarat itu dilanggar maka jadilah orang ini sebagai tukang urut negara. Ertinya Mahathir sedia melanggar syarat kerana mahukan orang yang separuh berketurunan dengannya ini.

aku benci nuarberahim,  March 30, 2011 at 5:29 PM  

Nak berkonspirasi ke..ada dendam ke..itu bagi aku perkata lain..
yg rakyat nak tau...sape pelakun video tuh..
kalo anwar fikir dia takut dosa berzina..ada orang nak perangkap dia ngan pelacur...dia bole elak tutuh pelacur tu...kan..kan..kan

Anonymous,  March 30, 2011 at 5:38 PM  

datuk T ni pun bodoh jugak.. knp dia tak rakam perbualan johari tu? bodoh la, kalau dia dpt rakam perbualan johari tu sure bungkus punya!!! nak plan pun biar la plan bebetul.. main tangkap muat jer..

video nie tak habis cerita lagi, nak bukak cerita thailand pulak.. ape la eskay nie.. satu2 la dulu, bukak pekong tu biar la berstrategi.. tp tak tau la maybe nie strategi dia.. tp tang johari tu tak puas hati la.. mcm ada tak kena..

kan dia dah meraban sana sini kata perot buncit la, badan sasa la, ponggong mantap la..

kalau ada rakaman dia masa tgk video tu lagi bagus...

ntahla

Anonymous,  March 30, 2011 at 5:39 PM  

Pelakon adalah Datuk Eskay sendiri... tanyalah dia lebih lanjut... sbb dia yang lebih arif.. dia berulang kali mengatakan.. I'm in the tape...I'm in the tape.

sejak terbongkar isu boroi nipun...dia hanya berani memakai baju longgar berwarna gelap bila keluar menemui public... what a bloody coincident.

OrangMelaka,  March 30, 2011 at 5:41 PM  

tak kisah la dato eskay tu mamak ke tak.. tak ada hina nya mamak tu.. tp fokus pada orang dalam video tu.. pelakon dalam video tu patut lagi hina.. dah la laki pompuan dia sapu.. ada hati nak jadi PM lagi.. yang penjilat2 dia ni pun bila cakap hal agama berapi2.. tp ketua kau tu terlalu hina.. kat israel tu pun pemimpin dia ada skandal seks pun boleh diorang jatuhkan.. betul la kau ni nuar.. mengalahkan yahudi..

Orang Selangor anti Mamak kaki pembelit,  March 30, 2011 at 5:47 PM  

OrangMelaka dikesan adalah Rahim Hantam Budak Kecik... ada cann boleh join KIMMA ngan Presma ni yeoopp.

botak,  March 30, 2011 at 5:52 PM  

gomo!
kao patut bersukur kerana anwarlah kao dan kawan2 kao boleh dapat duit,dengan kao membuat fitnah pada dia kao dapat upah dari umno dengan dgn upah itulah kao dan kawan2 kao boleh yam sin dan disamping itu boleh bagi mentedarah anak bini kao,kao sendirikan tahu kao dari keturunan bangsat!!!!!!kalau anwar tak da apa kau nak buat,umno pun tak upah kao masa itu kao suruh bini kau jual pantat.

Anonymous,  March 30, 2011 at 5:55 PM  

OrangMelaka camaner ko boleh sure 110% yang pelakun tu bisexual... sekali tgk dah boleh tahu..hebat...takkpun ko pun dari spesis yg mcam tuu gak..

Anonymous,  March 30, 2011 at 5:58 PM  

Kisah ini juga ada dalam pengetahuan Ismail Said, bekas setiausaha parlimen menteri belia sukan. Dia boleh menceritakan bagaimana pertikaian untuk melantik orang ini sebagai pegawai perubatan alias tukang urut negara.

Mahathir ada tujuan lain di sebalik itu, dia mahu jadikan Eskay ini sebagai tukang urutnya. Cerita kawan itu di sinilah Mahathir berhubung dengan SK. Mahathir juga bermurah hati telah melantik Eskay menjadi setiausaha perdagangan Malaysia di Thailand.

Anonymous,  March 30, 2011 at 6:01 PM  

Ibu Mahathir berbangsa Melayu, tolong le sikit, jgn le kata dia tak ade sadikit darah Melayu pun! Jgn le menghina dan berbuat fitnah kpd beliau.
Anwar pun berketurunan keling dpd sebelah bapanya.
Kalau kau nak sokong Anwar tu kau punya suka la.....
PAS pun dah sembahyang hajat distadium.....sama2 le kita tunggu petunjuk dari Allah SWT....jgn nanti tutup mata dan tutup hati juga.
Yg sebenarnya tentang Anwar ni dah terang lagi bersuloh.....

Anonymous,  March 30, 2011 at 6:06 PM  

Apakah anologi dan moral di sebalik cerita berkenaan?

Dua daripada orang yang terlibat dengan pembikinan video lucah itu adalah kenalan rapat dan kepercayaan Mahathir. Rahim Tamby Chik adalah rapat dengan Mahathir orang yang mendapat blessing daripada nya didakwa atas tuduhan rasuah. Semua orang dah maklum tentang cerita nii.

Eskay pula sebagai tukang urut orang yang mungkin dapat jamah senjata politik paling sulit Mahathir. Mungkin Eskay tahu saiz dan kepanjangannya sekali. Errmmm alahai.

Anonymous,  March 30, 2011 at 6:08 PM  

lambang mata 1,cuba tenggok bendera pas,pkr n dap.tu la dajal mata satu,sama ja 3 ni.org lain dr depa semuanya salah,depa ja yg betul...n.ajis ngam dgn syaitan kena rejam...

Anonymous,  March 30, 2011 at 6:12 PM  

mana yg menyokong membabi buta tu..anda dah tgk ke belum .. ???
klu tk tgk lg tak yah la berapi2..

nmpk sgt yg kita ni taksub pd org lain mengalahkan diri sendiri ..bersesongkol ngn geng2 tiga jahanam ni..lain la klu diorg ajak ngko gi tgk sekali..mcm gomo tu blh la ctita lbih2..ada jgk saham tu .. ..sggp mmperbodohkn diri sendiri ..semata2 sentimen nmpk tak brapa cerdik..dan mudah dpergunakan orang lain..

Anonymous,  March 30, 2011 at 6:19 PM  

apa-apa hal pon,kita minum dulu

yampui

lalalalallalaalalaallalallalal

Anonymous,  March 30, 2011 at 6:20 PM  

penjilat nuar mata 1,jgn jd bodo mcm teloq nuar...

Anonymous,  March 30, 2011 at 6:20 PM  

hehehhehheheheheheheheh

video x disahkan lagi....

dah buat persoalan baru???

hehehehehheehehehhehheeh

saya putar halim...wang besar..wang besar...

jagindas,  March 30, 2011 at 6:22 PM  

Apa kes nak jatuhkan nama eskay pulak?Dia memang kawan baik anwar dulu,teman berhibur katanya.Maknanya dia tak nafikan dia sama2 ligat dulu dengan anwar.Tapi lepas dia pergi haji tahun lepas dia rasa enough is enough.So dia buat u turn.

Tak kisahlah sama ada dia sengaja nak perangkap ke,kebetulan ke,yg penting siapa yg menutuh amoi dalam tape itu?Eskay ada cukup bukti sebab tu dia berani tampil ke depan.

Kalau trio T dah cabar untuk semua pihak ambil bahagian siasat tape tu,sahut ajelah cabaran,wan jijah kena start dulu,bukan terus tuduh orang fitnah tak mau tengok video,haram konon..

Tak payahlah nak menegakkan benang basah,kenapa takut nak tengok,nak siasat dulu?Cuba tanyakan bos2 korang.Janganlah lembab sangat.Diorang dah tahu hakikat sebenar tapi demi menjaga periuk nasi politik diorang terpaksalah buat2 bodoh,yang korang pun ikut bodoh apa pasal?KOrang ni semua jadi puppet aje.

Anonymous,  March 30, 2011 at 6:22 PM  

jom suruh trio t buat sembahyang hajat

dato t jadi imam

tambi jijik sama shuaib jadi makmum

gomo bleh jadi tok siak

amacam???

jgn ajak parpu,dia senja2 bizi skit

Anonymous,  March 30, 2011 at 6:25 PM  

Aku apa kesah Eskay kena bayar ke, Rahim dendam ke, PapaGomo dah tengok ke, yang penting Anwar ke dalam itu wayang? Poosing poosing, spin spin, huhaa huhaaa, balik jugak ke isu utama, betul ke tu Anwar?

P/s: Kalau la betul, betapa ruginya org2 yg menyokong anwar. Akan tercatat sejarah Malaysia yang tak akan dilupakan sampai bila2. 100 tahun akan datang akan jadi legend. Sebut P. Ramlee, semua org tau, sebut Anwar... lu pikir la sendiri.

Anonymous,  March 30, 2011 at 6:54 PM  

Tak kisahlah sapa eskay sapa rahim ka yang penting sapa haramjadah yang jadi pelakon tu. Memang sah mamak ANU ar.

Anonymous,  March 30, 2011 at 7:14 PM  

apalah banggang orang umngok dan yg percaya DSAi pelakon blue tu .... eskay yg tutur pompuan cina tu lah hahha...sampai sekarang polis dok senyap kenapa... kes video pun dah senyap ..... modal dah habis tak jalan hahahah

Anonymous,  March 30, 2011 at 7:17 PM  

pelik betul bile penzina mintak saksi dihukum..patutnye penzina kene buktikan die x bersalah..kalau camtu payah lah pencegah maksiat nak buat keje..takut kene hukum lak..

Anonymous,  March 30, 2011 at 7:22 PM  

ni semua perangkap umno..anwar tk bersalah..die kongkek amoi tu sebab diperangkap..yang pasang perangkap tu patut dihukum..nik ajis cakap boleh kongkek kalau diperangkap..

Anonymous,  March 30, 2011 at 7:28 PM  

tak payah sebut2 pasal mamak2 ke,pure malay ke..yg si anuar tu pure malay ke?...sendiri mahu ingat ah...

Pelik nape geng2 pas tak menyokong buat RCI..takkan dh goyang beb..kate perlakon dalam filem blue tu pelanduk due serupe je...

memang jahanam ah same pakatan..pegila sokong org yg takde moral...depan belakan sapu..nuar2

Anonymous,  March 30, 2011 at 7:38 PM  

ah! China doll ni bukan sedap! ketiak bau bawang putih. tak caya? cuba lah

Anonymous,  March 30, 2011 at 7:45 PM  

siasatan tak habih lagi bro...
rileks ar
kita tunggu saper yg kena
mentara nak tunggu,jom kita sembahyang hajat sambil minum2
amacam???

Anonymous,  March 30, 2011 at 7:45 PM  

agak2 kalo bukan nuar,ape yang bakal berlaku pada trio 3 tengin nih??

Anonymous,  March 30, 2011 at 7:45 PM  

Bukan senang nak buat orang percaya. Bagi yang percaya itu hak mereka tetapi bagi yang tidak percaya itu pun hak juga. Namun ada maklumat yang apabila didedahkan bersifat amaran agar orang yang mendapat maklumat berkenaan berwaspada.

Contohnya kalau Gomo cerita kat sekian-sekian lorong ada ponti-anak kaki rogol/liwat maka terpulanglah kepada awek-awek dan teruna-terunis Bn dan PR sama ada mahu terima atau sebaliknya.

Kalau mereka yang enggan percaya cerita Gomo dan masih juga mahu gunakan lorong berkenaan maka itu adalah hak mereka. Cumanya kalau bertembung dengan ponti-anak berkenaan, janganlah terpekik terlolong minta tolong dari Gomo.

Sudah tentu dalam keadaan itu Gomo akan gunakan kaedah klise iaitu: "kalau terjumpa penyokong Bn dan Pr meminta tolong, maka selamatkan penyokong Bn dari pontia-anak kaki liwat berkenaan sebaliknya sondol saja awek Pr yang degil tu agar mereka dapat semula akai yang telah hilang.

he he

Anonymous,  March 30, 2011 at 7:47 PM  

chinadoll bau tiger doh..
hamis jeee
makan babi banyak sangat
gomo..jom makan bakuteh
amacam??

Anonymous,  March 30, 2011 at 7:49 PM  

Hahaha barvo bro Gomo, x kisah la saper yang bongkar yang penting video tersebut membuktikan Nuar mmg kuat menutuh..hahaha...

Juak2 Nuar yang kuat jilat pungkoq Nuar ramai yang dah paneh hati, paneh punggung juga paneh hujung kotenya hahaha...bila rahsia Nuar terbongkar..x dapat terima kenyataan Nuar kuat menutuh...lawak2...

Apa aku peduli dengan juak2 Nuar bodo bangang ni ..dah dasar bodoh x boleh diajar ,mcm tue la...

Terima la hakikat penjilat Nuar oii...insan yang korang sanjung, dinobatkan bininya sebagai ANU gerah Tuhan dan nak kojol dah..hahaha..kojol bersamamu wahai juak2 PKR penjilat Nuar yang bangang..hahaha

Aduss..mcm2 bukti dah keluar, org kanan Nuar pun dah x cayer kat Nuar tu..korang yang duduk hujung2 jubur dia pun still lagi nak protect dan percayakan Nuar tue lagi ker?

Hahaha..Nuar yag sedap menutuh depan belakang korng yang pedih, ngilu hati, jadi biol, bodoh bangang mempertahankan Nuar jubur tuee..

Hahaha..mmg bangang la juak2 Nuar ni...bangang..bangang...jilat la puas2 jubur Nuar tue..jilat la..hahaha..aku x heran pon...

Anonymous,  March 30, 2011 at 7:50 PM  

Hehehe..suka,suka baca blog ni.Cuma harap2 abang gomo dapat buktikan abg gomo tak minum arak.Sakit mata bila baca ayat2 hinaan dr puak2 pencacai pas tentang insiden minum arak tu.Sedihnya hati bila benda tu betul2 berlaku

sigemuk,  March 30, 2011 at 8:40 PM  

YAAAAMMMMMMMMMM.... SEEEEEENGGGG..

TAK SABAR LAKS TUNGGU DUA TIGA KEPING GAMBAR YANG LAGI PANAS TUH.. HARAP2 ADA LA.. STEADY GOMO.. KITORANG BN TAK KISAH PASAL ARAK TUH..
KITA BN KAN ISLAM SEPARUH SEPARUH..

LEPAS NIH KALAU ORANG NAK AMBIK GAMBAR TENGAH TANIK KOR POSING CANTIK SKIT.. GAMBAR TUH NAMPAK CAM KELING LA..

sekejap suh bersumpah sekejap suh saman lah pulak Jgn ingat orang sama bodo ngan kaulah,  March 30, 2011 at 8:55 PM  

EZAM raja sesumpah di dalam mana-mana ceramahnya selepas menganut fahaman Umno, tidak lekang dari mulutnya menyebut keburukan DS Anwar bekas bos pujaannya itu. Bukan Ezam raja sesumpah sekiranya dia berceramah tidak menyebut nama Anwar kerana beliau tahu populariti beliau sebagai pencacai Umno hanyalah bergantung kepada tokoh ternama ini

Sebelum ini, beliau kerap menjaja sumpahnya walaupun tiada siapa meminta beliau bersumpah. Kini, ilmu sesumpah beliau berjangkit kepada betina yang dibuang dari ahli keluarga sendiri iaitu makcik Umi. Makcik ini pun akan bersumpah sesuka hati bila dan di mana sahaja beliau mahu asalkan sumpahnya itu boleh menjadikan orang yang mendengarnya menjadi jahil atau bodoh.

Selain daripada Ezam raja sesumpah suka bersumpah, beliau ke hulu ke hilir mencabar agar Anwar juga turut bersumpah dan menjadi bodoh sepertinya. Mainan sumpah ini kerja orang bodoh, tidak bertamadun dan orang tidak berilmu. Jika dilihat cara Ezam raja sesumpah sebelum ini yang bersungguh-sungguh mahu Anwar bersumpah di atas salah laku moralnya, seolah-olah jika Anwar bersumpah Ezam raja sesumpah akan percaya Anwar itu benar dan beliau akan melutut minta ampun pada Anwar.

Tetapi itu dulu, kini Ezam raja sesumpah terbelit. Semenjak isu video seks yang ingin memerangkap Ketua Pembangkang itu `terkantoi', Ezam raja sesumpah mungkin sudah merasai betapa segala perancangan ke atas Anwar selalu gagal dan tidak dipercayai oleh rakyat. Kini, martabat Anwar bertambah berkali ganda akibat fitnah yang terkantoi itu. Sebaliknya, maruah Ezam raja sesumpah tercemar kerana beliau lah yang paling keras dan banyak membawa cerita keaiban Anwar. Sumpah tidak lagi membawa makna kepada Ezam kerana hati kecilnya sendiri mungkin sedar apa yang berlaku sebenarnya kepada Anwar. Maklumlah, bukan mudah untuk mendapat Senator hanya dgn menjadi ahli Umno biasa sahaja.

Anonymous,  March 30, 2011 at 9:37 PM  

Dah kantoi..tukar topik lah pulak!!...woiii eskay bodoh!....buat fitnah lain pulak mamak siam ni!!!

Anonymous,  March 30, 2011 at 9:53 PM  

salam,

Sampai ke dewan parlimen dok bahas
bab meliwat & menutoh.Tak sedaq ka semua rakyat woiiiii KITA SEMUA KENA LIWAT DAN TUTOH oleh ahli2 parlimen yg. sex maniac.

Anonymous,  March 30, 2011 at 10:36 PM  

Kalau betul,kenapa datuk eskay takot sumpah dgn kuran..sila jawab...

Danny March 31, 2011 at 12:32 AM  

Wahai orang Sarawak, mari kita sambut bakal Perdana Menteri kita Datuk Seri Haji Anwar bin Dato' Haji Ibrahim bila-bila masa dia mai lagi ke Sarawak masa PRN10 ni...

kita sambut kita tunggu ramai-ramai kat Kuching Airport bawa spandok minta dia sumpah laknat yang dia tak buat sodomi kat Saiful dan tak jadi hero actor dalam video pornografi terbaru tu. Jangan lupa minta jugak dia serah DNA kepada mahkamah untuk buktikan dia tidak buat LIWAT kat JUBOR Saiful...

Selain tu mari kita memeriahkan ceramah-ceramah anjuran PR yang mana bakal PM kita hadir dengan spandok dan bunting tadi biar meriah dan bersemarak ceramah beliau itu... Haaaa...macam mana cadangan saya ni? OK tak orang Kuching????

pok ngah nik ajis,  March 31, 2011 at 4:34 PM  

Apa ada pd sumpah? Zaman bila sumpah dipergunakan. . ?

Eskay dah bg bukti pd polis. Zaman ni zaman high tech.setiap kes perlukan bukti dan saksi.

Kenapa dungu sangat barua pembangkang ni. Nak video dan kertas siasatan mintalah kat polis.

Apa polis anjing BN. . ?

Kalau gitu Nuar kongkek mak,adik dan kakak xpayah repot polis. . .
Ya. . .Kita repot kat nicky ajiz wali karomah. .Dosa dihapuskan.

Apa UMNO suka main tuduh dan fitnah. ?

Haloo. . Pentas ceramah dgn mimbar masjid siapa yg dok belasah UMNO tanpa fakta dan bukti.

Sekarang kita tunggu Sheh alnuar aljuburi menyaman Eskay,Nalla,Ummi,Gobala,Tum M,Shaipol,Ezam,Anuar shaari . Zul Nordin dan ramai lagi, diharap kaya lepas ni makan duit saman.

Alah Nuar kaukan raja spin. .org2 yg mahu dengar spin kau tu memang dilahirkan sejenis dan se zon dgn kau. . Aku x ikut. . .Sbb aku gi sekolah

Kerteh Mari,  March 31, 2011 at 4:57 PM  

Nak gelak aku baca komen2 para pencacai PR yg kepanasan...sejukkan badan anda ngan ENO...hahahahahaha
Kalau tak sejuk jugak minum air CAP BADAK..hahahahaha

Kalau dah terkena ngan haruman jubor taik Si Anuar tu..inilah akibatnya...Minyak mati di bunuh, minyak senyonyong pun kalah...hebat haruman XXX AL Juburi lagi...hahahahahaha

Korang layan beruk2 PR tak ada kesudahannya...dia org ni dah tak boleh dibawa berubat dah...kalau bawak pergi kat bomoh siam pun gerenti bomoh tu surrender....hahahahaha

Kuatnya penangan minyak Jubor Anuar ni mengalahkan bauan gaharu...hahahahahaha, setiap penyokong PR dapat sorang sebotol...itu yang sampai sekarang jadi tak betul..hahahahaha

Tunjuk ler bukti apa pun, hatta kalau nuar tengah ngentot depan mata dia org pun bukanya dia org caya...jenis penyokong mata satu, warna biru cair,,kelabu mata,,,sesuai sangat ler dgn lambang parti tu..Jin Mata Satu..hahahahaha ( Apa kebenda Logo pun aku tak tahu...aku rasa ler logo tu lambang Jubor kot?...)
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Derek,  April 2, 2011 at 1:39 AM  

Kepada pemuja parti cap melayu,
jangan ingat yang membangkang itu semuanya datang dari puak pakatan.
Ingatlah, dalam mesia ni ramai je melayu yang tidak memihak kepada mana-mana parti tetapi mereka memilih untuk membenci dan membangkang umno.

Tak percaya?

Anonymous,  April 5, 2011 at 5:32 PM  

Terasa juga saya nak menulis melihatkan betapa hina dan jijiknya saya melihat bangsa MELAYU ber agama ISLAM. Dalam kitab kita ada menyebut tampilkan 4 saksi... saksi yang macam mana. Adakah tuan puan tidak menerima hukum Allah? Adakah orang seperti Dato T boleh dijadikan saksi? Hanya Tuhan sahaja yang tahu. Saya berdoa... Tuhan selamatkan yang benar dan Jahanamkan yang bersalah

Anonymous,  May 6, 2011 at 3:15 PM  

Pengajaran kepada kita: Pilihlah pemimpin yang bijaksana mulia akhlak dan keturunannya.Pemimpin yang baik sikit cakap tapi banyak kerja.Ciri2 ini ada pada PM DAN TPM kita sekarang.Tahniah dan syabas kepada mereka berdua...semoga Allah sentiasa memberikan petunjuk rahmat dan hidayahnya mempermudahkan mereka mentadbir negara Malaysia tercinta...AMIN YA RABBALALAMIN!

Anonymous,  June 9, 2011 at 9:53 AM  

Karpal singh paling berjaya di sebalik tumbangnya golongan ulama...akhirnya perjuangan menegakkan negara Islam pergi jua....

Anonymous,  June 28, 2011 at 8:11 AM  

Kita takkan dpt menerima lagi penafian mana2 pihak Anwar dpd melakukan kemaksiatan.kita buat ini utk kepentingan n keselamatan negara! Pemimpin yg korup dari segi moral mudah saja terdedah kpd korup yg lain!...kita sokong kata2 Rahim T.Cik!

Anonymous,  February 24, 2012 at 4:41 PM  

betul ke ada satu lagi filem porno melibatkan brother Anu ketika di Siam akan didedahkan oleh Datuk Eskay?...ana dengar colour lagi...tayangannya pasti Box office!

Anonymous,  March 24, 2012 at 10:01 PM  

sampai kucing bertanduk pun dia takan berni saman sebab.....dia tak mahu banyak lagi rahsianya akan terkeluar...benarlah video tu 99.99 peratus betul sbab dia tak berani saman sama itu Datuk Eskay !

Anonymous,  April 2, 2012 at 1:06 AM  

kita harap akan berlangsung segera perbicaraan antara datuk nalla dgn anwar dlm kes saman Anwar terhadap nalla berkaitan kenyataan nalla bahawa Anwar ketua pembangkang adalah seorang biseksual dan tak layak jadi PM atau ketua pembangkang...harap anwar serius dan serahkan writ saman segera kpd datuk nalla sendiri atau peguamnya bagi cepatkan proses... perbicaraan...datuk nalla yakin kerana berdasarkan bukti penglibatan isteri azmin ali shamsidar tamrin yg pernah banyak kali menjadi santapan anwar ibrahim!...apapun kita tunggu kerana ini akan libatkan banyak individu yg akan membongkarkan segala skandal ketua pembangkang...termasuklah umi hafilda, Datuk Eskay. Ezam dan ramai lagi...kita tunggu !!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP