Gelombang Merah Menyengat Di Dun Kerdau

Saturday, March 5, 2011


Gelombsng Merah Yang Memberikan
Impak Besar buat Kempen Pilihanraya Kecil Dun Kerdau.
Jentera Wanita UMNO Terbaik


Ketua Wanita UMNO Malaysia
Dato Seri Sharizat Jalil
Menteri Pembangunan Wanita Keluarga & Masyarakat



Memamg Gamat Gelombang Merah Wanita UMNO ini yang di jalankan
semalam bertempat di Kg Badok Dun Kerdau. Wanita UMNO yang hadir dalam Gelombang Merah tadi di sertai kira kira 600 orang dari sekitar Negeri Pahang.


Yang Amat Mulia Tengku Mahani Puteri Bungsu
Baginda Sultan Pahang turut Hadir bersama sama Wanita UMNO
dalam berkempen pada Pilihanraya Kecil Dun Kerdau Ini.

Ternyata Sokongan Tengku Mahani amatlah di harapkan oleh
Seluruh Jentera Wanita BN di PRK Kerdau ini



Tulang Belakang di sebalik takbir Gelombang Merah Wanita UMNO
Yb Dato Hamidah Osman Adun Sg Rapat Perak
Ketua Penerangan Wanita UMNO Malaysia

Lagi Gambar Gambar Menarik KLIK
Papa Gomo World Fotopages


Pssstttt...Memang Hebat Wanita wanita UMNO Malaysia!!!!


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

11 comments:

tuan komrad March 5, 2011 at 3:14 AM  

wakaakakakakakakakakaka

mak aih merahnyer mak ngah

wakakkakaakakakakkakakka

sakit mata gua

wakakakakakakakakakakakaka

lembu jantan sure suka ni...kasi tanduk2 skit

wakakakaakakakakaakakakakak

aik??makcik maner jadi ketua tu??

wakakakakakaakkaakakkakakaka

ooooo..yg bilang kalo jumpa india ngan ular,pukul india dulu...

wakakakakakkaakakakakakak

kalo gua,kita pelupuh makcik tu dulu

wakakakkaakakakakakakaakak

sebab makcik tu meraban x tentu hala

wakakakkkakakkaakakakakakkak

sesuka hati je nak pukul macha sama ular

wakakaakakakakakaakkakaka

per,ingat gangster sangat ke nak pukul2?

wakakakakakaakakakakakakakkakak

gua x suka merah..gua suka yg pink kaler

wakakakakakakkaakakkakaka

kalo dpt yg jarang2.lagi masyuk gitu

wakkakakaakakakakakakakakaaa

Blog 1 Malaysia March 5, 2011 at 3:25 AM  

selamat berkempen..










-------------------------------------------------------------
Penjenamaan Semula dan Meremajakan Parti -Katakan celaka pada Anjing-anjing tua gila Utusan Malaysia..

http://blog1malaysia.blogspot.com/

Anonymous,  March 5, 2011 at 7:08 AM  

Mana wanita MCA.....Jantan betina jadi kuda MCA.....hidup ketuanan MCA

Manusia terkaya diMalaysia Robert Kok bertahun kumpul 9 billion harta....MCA ambil masa kurang setahun utk tipu UMNO 12.7 billion...sape bodoh? kalau duit UMNO sendiri ..mamposss pi...ni harta rakyat...jahanam Melayu kalau ada UMNO ni.

sejahtera39 March 5, 2011 at 8:53 AM  

meriah!!! memang meriah...

hidup UMNO....
tak tau lagi bagaimana keadaan kita harini sekiranya pakatan haram pas/pkr/dap memerentah malaysia...

orang melayu ntah ada kat mana agaknya... pas/pkr menang dap perentah... dap perentah sabah serawak bagi kuasa perentah sendiri, dap ajak singapore masuk malaysia, jadi malaysia ni dah mcm china punya...

umno mempertahankan melayu supaya tidak hilang melayu didunia tapi klu dap yang memerentah melayu malaysia dah jadi mcm melayu singapore... nak sembahyang jumaat pon susah.. dan padamasa itu barulah orang melayu pencacai pas/pkr/dap sedar langit tinggi rendah... sinonim "bukan cina kalau tidak menipu"... jadi puak pkr/pas ni memang diperkudakan dapigs... annuarjubri jgn mimpilah nak jadi PM!!! pakatan menang pru13 saja, karpalsinki terus bukak kes liwat yang terbaru...!!!

blue black March 5, 2011 at 9:22 AM  

Hey parti rasuah....ini semua mek2 rasuah.....hey melayu umno yang bangang...bn rasuahlah....tak reti bahasa ke.....bodoh lah lu....tirulah melayu kelantan......org bagi semua ambik...pangkah bulan....inilah melayu cerdik...

blue black March 5, 2011 at 9:30 AM  

Sejahtera 39 yg bangan lagi bodoh macamlah papagomo ni....

Sekarang siapa kuda siapa...aku tgk mca yang kudakan umno....2 pemimpin atasan MCA telah menipu/memperkudakan presiden umno...habis duit rakyat dia kebas..kalu aku malulah kalau nak sokong umno lagi....sekarang ni timbul kes rasuah pulak yang hukuman tak jatuh2 lagi di lenggeng.Apa ni......makcik felda yang bangang tu bolehlah engkau tipu.

DAP lagi mulia dari umno....dia orang boleh terima islam ....lu pikirlah sendiri....engkau je yang bengong nak sokong umno lagi.

Tak sabar2 aku nak pangkah PR dalam pilihanraya nanti....
Engkau boleh kat

Anonymous,  March 5, 2011 at 10:20 AM  

blue black:...kau memang anjing kurap suruhan dap... nak tanya kau ni makan babi ka? mcm sial..

anuwar brahim

adam March 5, 2011 at 10:31 AM  

anon 10.20 am

Aku rasa engkau yang anjing kurap...ada otak tak boleh nak menilai yang mana baik dan buruk. Engkau makan babi ek....engkau lagi macam sial...macam anjing kurap.

aku nak cadang kat engkau ni...pegang kepala engkau cuba hatuk kat bucu simen rumah engkau tu...mana tahu lepas ni dah ok

sejahtera39 March 5, 2011 at 10:42 AM  

sejahtera unt tuan blue black...

pas xde rasuah?????
pkr xde rasuah?????
dap xde rasuah?????

nikiajis wali songsang xde rasuah??
husam musa sde rasuah???

pas gila sangat dengan dap apsal?... nak belajat menipu!!
niza bangsat tu sapa? bukamkah dia tu anak haram dap cina... sanggup bertuankan cina!!! umno masih relevan untuk org melayu walaupon BERKERJASAMA dengan mca/mic tp kita masih bertuankan Melayu ...

untuk mesti terus survival utk kepentingan kaum majoriti Melayu Islam dimalaysia ini...
nk harapkan pas!!!
nk harapkan pkr!!!

adam March 5, 2011 at 11:06 AM  
This comment has been removed by the author.
adam March 5, 2011 at 11:09 AM  

Sejahtera 39

kesian kat mat songkok ni...apasal lah bodoh sangat ni....

Masalahnya TG Nik aziz trlibat ngn rasuah begitu jugak ngan YB Nizar.

Umno katanya bertuankan melayu...tapi kuasa raja engkau yang rosakkan masa zaman firaun. Melayu kelantan engkau yang musnahkn...x bagi royalti minyak..siap kuli umno tu lagi sokong Kerajaan Kelantan pasal royalti....apa ke jadahnya umno jaga melayu..tipu duit melayu lagi lah...tak sedar lagi ke.....ada otak ke engkau ni sejahtera39...jgn jadi melayu brahim katak...melayu jenis ni tunggu masa p/raya aje.

Satu lagi....baik punya baik ngan MCA...last sekali kena tipu dan diperkudakan MCA....duit rakyat tu oi....Kon Choy ngn bekas presiden mca tu. Presiden MCA yg baru ni CSL ni pulak rendah moral..kantoi masa tgh beromen..terang2 kawan umno ni macam sial...bangga pulak tu kawan ngan MCA...

DAP tak macam tulah Sejahtera39...kalau pikir, baik PAS berkawan dengan DAP daripada MCA sial ni...mca kutuk islam masa kat tenang...guna isu agama...masa ni engkau kat mana oi....bodoh macam papagomo lah engkau ni...otak sama darjat dengan papagomo. Bini lu pun bodoh macam engkau juga ke...sorry bro

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP