GILA SEKS 18 SX - Video Calon PAS Meliwat Minda Rakyat

Saturday, March 5, 2011




Tak sudah sudah PAS ni Membohongi rakyat. Malah di PRK ni lagi hebat rupanya depa ni Menipu. Jelas dalam Video menunjukkan Calon PAS Merlimau hanya sekadar berposing bergambar mengangkat Jenazah tak sampai 5 Saat Pun.

Memang Celaka PAS ni, berpura pura demi undi Politik!!! Anak Haramjadah!!!

Ayuh Kita Tolak Calon PAS!!!


Psssttt...Geram gua tengok video ni, memang Celako



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

14 comments:

Anonymous,  March 5, 2011 at 3:43 PM  

engkau pn anak haramjadah jugak papagomo.......sedap duk kata org....engkau cam kerbau hutan...

Anonymous,  March 5, 2011 at 3:51 PM  

eh aku nampak si calun balaci mca tu pon dok tolak2 org depan tu nak usung keranda...hahak

sama ja, semua nak publisiti...tp sebab yg mati ni org umno so org umno mana nak bg org pas bawk mayat dia, jelas bila calun pas ditolak oleh sorg berperut buncit tu...hahaha

yg paling best tangan calon umno tu siap tolak lagi org yg bwk mula2 tu...
aku rasa dia ckp
"x pa x pa, aku bwk ni...bila lg nak tunjuk aku ni berjiwa rakyat...x kisah la pura2 pon x apa, asal aku jadi balaci mca"

kah kah kah

tuan komrad March 5, 2011 at 4:01 PM  

pertamanya kena hormat ahli keluarga dan sanak saudara

bagi peluang keluarga terdekat dahulu

video pon diedit,tak amik one shoot trus

niat calon bn baik

niat calon pas pon baik

tapi gua rasa calon pas x nak menonjolkan diri,sebab jenazah tu org2 bn katanya

mungkin calon bn iring sampai kubur,bahkan gua caya calon pas pon ada jugak,tapi ada dibahagian belakang

pas takut nanti jadi isu plak macam kat tenang,sembahyang jenayah pon ada org pertikai

tuan komrad March 5, 2011 at 4:19 PM  

wakakkkkakakkakakaka

video yg marvelous..xcelent

wakkakakakakaakakakakak

apa kata antar ka tv3suku

wakakakakakakakaakka

bagi siar time berita utama..waktu prima

wakakkakakaakakakakkkak

tayang sebelum hari kempen

wakakakakkakkaakkaka

baru masyuk

wakakakakaakakakakakakakak

nanti kita bleh la tgk calon maner yg tertunggeng

wakakakakakaakakakakkakak

kalo ada rakam video calon bn baca qunut time solat subuh sambil jadi imam kan best

wakakakakakakakakakakaakakak

Anonymous,  March 5, 2011 at 4:26 PM  

ajaran pas boleh bersahabat dgn syaitan, ajaran islam mengajak umat berlindung dgn allah dr syaitan yg direjam...

Anonymous,  March 5, 2011 at 5:08 PM  

siapa saudara kamu,n,ajis & pengikut ajaran pas kata syaitan

Anonymous,  March 5, 2011 at 5:19 PM  

sepatutnya kita kena hormati jenazah..tdk perlu dipolitikkan..
urusannya hanya dgn ALLAH ..
sudah tiada lg urusan dunia..alfatihah..

Hashim,  March 5, 2011 at 5:19 PM  

Ambil iktibar dari kematian...ingat setiap yang hidup akan mati.

Lagi Celako UMNO kena bohong dengan MCA berbillion lesap......

MCA kuda UMNO
UMNO kuda Melayu Bongok
Habis Tanah sendiri kena gadai...

Dah tiba masa kafankan UMNO...

dewatawanberapi March 5, 2011 at 5:28 PM  

masa nak dapatkan undi gali kubur pun sanggup...dah menang batang pelir...oopp hidung pun tak nampak...

dua-dua aku lihat macam cibai...
politik kebudak2kan...

orang matipun nak ambik kesempatan
memang CIBAI...

Anonymous,  March 5, 2011 at 5:38 PM  

ajaran pas n.ajis memang istiqamah dgn syaitan yg direjam

Anonymous,  March 5, 2011 at 5:51 PM  

ADAKAH ANDA PENGIKUT AJARAN PAS N.AJIS? SEMOGA ANDA BERSUKA RIA BERSAMA SAMA SYAITAN....... UNTUK KETERANGAN LANJUT HUBUNGI N.AJIS AL-KELANTANI

Anonymous,  March 5, 2011 at 6:32 PM  

elok n.ajis n penganut ajaran pas sama kena rejam dgn syaitan tuh.aik diorg yg kena hudud dulu yop ?....

AHLI PKR Tulin,  March 6, 2011 at 5:24 AM  

wakakkkkakakkakkah

Baik sungguh bakal wakil rakyat BN ni...

wakakkkkakakkakakaka

mcm bib mama yang digesa supaya menyaman...tapi tidak mahu mengambil tindakan menyaman....kerana dituduh bersubahat meletupkan wanita monggolia satu waktu dulu..

wakakkkkakakkakakaka

Hidup UMNO....

Anonymous,  March 6, 2011 at 3:06 PM  

Minta ulamak atau mufti keluar fatwa ke atas PAPA GOMO seperti mana Yusoff Qhardawi keluar fatwa keatas Muammar Gadaffi....

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP