Khalid Gagap Klimaks Awal Bila Ezam Balun Keliling Punggung Anwar Ibrahim

Saturday, March 5, 2011


Yb Senator Ezam Mohd Nor


Malam tadi bertempat di Rumpun Makmur sekali lagi Ceramah PANAS di adakan yang melibatkan kedua dua belah Kem BN dan juga PAS.

Pentas ceramah BN malam ini Gamat dan Hangat apabila di mulakan dengan Kata kata Balunan yang cukup hebat oleh Roslan Kassim Bekas orang Kuat Anwar Ibrahim kepada rakan Pakatan di pentas Ceramah Pakatan yang bersebelahan jalan.



Hadirin semakin bertambah ramai di kedua dua Pentas ceramah namun bila tiba Giliran Yb Senator Ezam Mohd Nor Bekas Setiausaha Sulit Anwar Ibrahim yang pernah merengkok di Penjara akibat mempertahankan Anwar Ibrahim keadaan hadirin semakin Riuh dengan menyaksikan berpusu pusu haidrin masuk ke pentas ceramah BN.

Pada masa yang sama juga Pentas ceramah Pakatan Haram menyaksikan Khalid Gagap MB Pakatan haram Selangor berucap ntah apa apa sambil tergagap gagap. Manakala hadirin yang hadir pula di hadapan Khalid gagap agak terpinga pinga kerana tidak berapa Faham apa yang di nyatakan Khalid Gagap.



Senator Ezam mula membidas Anwar Ibrahim dengan begitu hebat sampaikan hadirin di pentas Ceramah Khalid gagap mula beralih pandangan ke arah pentas BN kerana ingin mendengar apa yang di nyatakan Ezam Mohd Nor. Fuh...memang Gempak lah beb....

Bila dapat tahu sahaja oleh Ezam Mohd Nor yang sedang berceramah adalah Khalid Gagap maka Ezam terus menyuruh Khalid Balik rumah sahaja kerana Khalid tak layak nak bercakap soal perjjuangan. Waktu penubuhan PKN dulu Khalid tidak ada malah Khalid ini tak pernah masuk Penjara pun. Masuk Lokap pun dia tak pernah ini kan pula nak kata Berjuang.

Khalid yang terdengar kata kata Ezam berhenti seketika dalam ucapannya dan kemudiannya menyambung Ntah apa apa dan kemudiannya di sudahi salam dan terus meninggalkan Pentas Ceramah Pakatan Haram. Fuh...Kesian beb...memang Kesian... Tahu pulak Khalid Gagap Kecut dengan Ezam.



Banyak pendedahan Ezam yang membongkarkan akan Penipuan dan Pendustaan Anwar Ibrahim malah Ezam juga turut membidas Nik Ajis yang di lihat sudah hilang kewarasan bila menyokong Peliwat tegar Anwar Ibrahim. Hadirin yang hadir bagaikan terpaku dengan pendedahan Berani Ezam ini malah mereka yang di pentas Ceramah PAS sudah mula masuk ke hadapan pentas ceramah BN bagi mendengar dengan jelas apa yang di Bongkarkan Ezam Mohd Nor

Video Ceramah malam tadi akan di Upload oleh rakan Media yang lain dan Gomo harap anda semua nantikan Video nya yang Panas dan Hangat tersebut. Kenyataan Ezam yang membalun Anwar serta mencabar Anwar Ibrahim bersumpah memang Cukup Dasyat sampaikan pentas Ceramah PAS bagaikan di landa Garuda dengan satu demi satu pendedahan Yb Senator Ezam Mohd Nor.


Psssttt....Kesian dengan Khalid Gagap.....Terus berambus dari pentas ceramah malam tadi....he he he


Tok Him balun PAS Akan Gomo Susuli Dalam Artikel Selanjutnya. Memang Kaw Kaw Nik Ajis dan pemimpin PAS Kelantan di Balun. Nantikannya......


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

36 comments:

blue black March 5, 2011 at 9:43 AM  

Bodohnya melayu ni....percaya ke engkau kat ezam senatak dan pak katak brahim ni....melayu jenis apa ni yang bodoh lagi bangang.

Ini barang reject PR lah engkau kutip..rakyat dah tak percaya dah kat dia orang ni....ni lah perosak bangsa melayu...lu pikirlah.

Jadilah melayu kelanta yang cerdik tu....bagi semua ambik bila pangkah...pangkah pr ngan bulan.

blue black March 5, 2011 at 9:50 AM  

Satu lagi aku nak tanya...dua ekor katak ni tak komen ke pasal rasuah dalam umno tu ...yg terbaru YB Lenggeng....

Tak guna puak umno lanyak Anwar...parti pkr tak tanding p/raya sama ada di kerdau atau merlimau. Kes anwar kat mahkamah pun dah bersimpul2 dah....last sekali anwar sekali lg terlepas dari hukuman...yg kena hukum saipul jubur umno pulak...melayu sekarang tak bodohlah nak pangkah umno yg telah diperkudakan oleh MCA ni...kena tipu kat mca...apa jenis melayulah umno ni....

Anonymous,  March 5, 2011 at 9:53 AM  

Barang reject Pr??? kah kah kah kah lawak pagi oleh seorang penganut kemut keliling. Bile masa pula si Ezam tu kene pecat dari PR?? Tok Him pula bile masa kene pecat dari parti hamPAS??

Kah kah kah kah kah... brg reject kalau dh kene buang / dipecat baru le betul istilah tu. Tu la jd la macam Melayu Kelantan yg 'pandai' sgt tu, nk kata Allah Maha Berkuasa pun jd Allah Gebede (Allah Maha Samseng???).

Kah kah kah kah , pandai tak boleh diikut.

Anonymous,  March 5, 2011 at 9:56 AM  

Buat ape Ezam dan Tok HIm nk crite pasal kes ADUN Lenggeng, tu masih lagi dlm proses mahkamah. Kalu tanye PELIWAT pun, brani ke dia nk crite cmner dia kayakan kroni dia masa jd Menteri Kewangan paling bodoh di Malaysia dulu.

Itu blum lagi cerita AnWAR rasuah kemewahan buat Assmin lepas sidayus tu rasuah bini dia sampai dpt Afifah?? Tak pernah si PeliWAT dan sidayus tu nafi pun...

Kah kah kah kah kah kah

BlueBlackBebalBahalol,  March 5, 2011 at 10:01 AM  

Rasanya blue black lagi bebal pasal teramat takjub dengan 'Lelaki Y' yang secara terang2 nak menghancurkan negara dengan buku jingganya.... Wahai blue black yang bebal, harap kau rajin2kan la melawat 'Lelaki Y' di Sg. Buloh nanti untuk memberi nafkah batin kepada beliau. Ko pun bleh jd tukang urut tulang belakang dia nanti sebab 'Lelaki Y' tu sure sakit tulang belakang lg bila duduk dalam sel tu..

blue black March 5, 2011 at 10:07 AM  

Ramai nya melayu yang pendek akal lagi bangap dalam ni......makin lama engkau pangkah umno...lagi rasuah dan kaya puak ni....bodoh dan memang bodoh....ada akal pun tak boleh nak pikir yg mana baik dan buruk....memang bodoh lah geng engkau ni ...UMNgOk

Anonymous,  March 5, 2011 at 10:08 AM  

blue black hang yg bangang....suruh belajar malas..Sape Tuan Sebenar UMNO???...MCA le...UMNO jadi kuda..

MCA tipu UMNO 12.7 billion...kalau cerdik tak kan kena tipu..yg bodoh juga akan sokong sobodoh..kalau harta mak bapak UMNO ..mampos pi...ni tipu harta negara....hancur negara kalau UMNO terus berkuasa....

.

blue black March 5, 2011 at 10:11 AM  

Pemikiran engkau ni sama dengan kamalanathan yang ulas pasal buku jingga...umno takut kat buku jingga dan siap tiru lagi...turunkan tol dan bagi hadiah kat guru besar...apa semua ni...otak puak umno sama taraf dgn kamalanathan tiang elektrik..

Anonymous,  March 5, 2011 at 10:27 AM  

kah kah kah kah... ye le blue black, ko nk sokong sape pun lantak ko la. Ko suke kene kencing ngan si PELIWAT tu sampai biru mata hitam ko pun lantak la. ORg lain nk sokong UMNO pun peduli ape ko nk kecoh...

Kah kah kah kah kah kah

adam March 5, 2011 at 10:36 AM  

anon 1027

aku nak sedarkan engkau je...supaya ada otak tu pilih yang baik2 aje...kalau mcam tu baik suruh lembu ngan kerbau je pangkah umngok ni...sbb binatang confirm bangang punya....engkau nak jadi macam binatang ni ke...bodoh

Ada otak pakai lah

Anonymous,  March 5, 2011 at 10:36 AM  

Aikk.... Yang Anwar tu barang reject BN , kau tak kisah pulak. Dah banyak kali anwar berbohong pun masih nak percaya lagi. Kalau sekali dua tu tak kisah lah sbb ada org yg tak pandai nak berfikir... Tapi ini asyik membohong aje kerjanya.

Buku jingga pun nak membohong lagi. TPM dah announce perubahan gaji guru jauh lebih awal dari buku jingga, takde pulak org BN nak mengata PR tiru idea BN. Sbb BN tau PR hanya tahu berbohong...

Anonymous,  March 5, 2011 at 10:52 AM  

papa gomo ni dahlah satu bangang..diajaknya pulak pembahlul-pembahlul melayu lain ikut jadi bongok. Otak ada tapi akal tiada. inilah umngok 2011.

Anonymous,  March 5, 2011 at 10:56 AM  

ADUN Lenggeng sapu duit rasuah dan confirmed salah. Tapi bulan april baru nak jatuh hukum...sempatlah sampai PRU13..bijak menipu sungguh umngok ni...kalau dah salah tu, jatuh hukum teruslah..jangan delay delay...jangan pebodoh melayu..kesian melayu..dah 53 tahun dah kena pebodoh dengan umngok..

Anonymous,  March 5, 2011 at 10:59 AM  

Kira dasyat le orang umno sebelah selatan tanahair ni, tak kira ahli biasa atau calon umngok..semua kira nak sapu duit rakyat macam adun Lenggeng...itu pun orang umngok setia macam tu jugaklah pada penipu-penipu tu..hairan, otak ada akal tiada...

sejahtera39 March 5, 2011 at 11:09 AM  

blue black dah lama xkena sondol dgn nuarjubri kot itu pasal meroyan aje... nuarjubri puji siket aje.." you ada tokoh jadi pemimpin" bontot pon kembang, senanglh anuuarjubri tarok tak payah guna jellyK-y!!!!

Anonymous,  March 5, 2011 at 11:09 AM  

Barang reject PR?

PKR sahaje ada hampir 40 oranga Barang reject, Tak pernah terjadi dalam sejarah mana-mana parti sampai 40 orang barang reject dalam masa beberapa tahun.

Anonymous,  March 5, 2011 at 11:15 AM  

PKR satu hal, TAPI Yang Tok Guru SELAMPIT yang dipercayai mempunyai mukjizat menjamin syurga, mati-mati menyokong Anwar tanpa was-was.

Senang aje babe, Kalau di Dunia dah KELABU adakah Logik Tok Guru SELAMPIT boleh MENJAMIN akhirat?

adam March 5, 2011 at 11:15 AM  

Sejahtera39

Aku rasa engkau ni dah kena sondol kat bini kau...sbb tu engkau ni dah tak boleh nak fikir yg mana baik dan buruk

Barang reject kat PR ni dah dapat mengurangkan majoriti 2/3 bn dalam parlimen....ramainya kawan zul nordin...aku ingat kawan papagomo je yg ramai

Anonymous,  March 5, 2011 at 11:18 AM  

Aku tak kisah sangat hamPAS nak kata unmgok ka apa ka ... yang penting esok BN mesti menang. Hangpa cakap berdegar-degar ... realitinya BNlah di hati rakyat ... tak caya kita tunggu esok .... macam hangpa kata "Rakyat la ni dah bijak" jadi esok terimalah hakikat tu ....

Anonymous,  March 5, 2011 at 11:22 AM  

blue black :

walaupun katak tak boleh dimakan tapi kalau tersentuh tak payah disamak macam tersentuh DAPig ...

kah..kah..kah..

Anonymous,  March 5, 2011 at 11:28 AM  

Umno diperkuda MCA? heheheh...
PAS/PKR kena kencing ngan DAP....hehehe...

Rasuah?
Liwat? Nabi x mengaku umat tu bro...

Hidup Umno.

adam March 5, 2011 at 11:29 AM  

Sejahtera 39

kesian kat mat songkok ni...apasal lah bodoh sangat ni....

Umno katanya bertuankan melayu...tapi kuasa raja engkau yang rosakkan masa zaman firaun. Melayu kelantan engkau yang musnahkn...x bagi royalti minyak..siap kuli umno tu lagi sokong Kerajaan Kelantan pasal royalti....apa ke jadahnya umno jaga melayu..tipu duit melayu lagi lah...tak sedar lagi ke.....ada otak ke engkau ni sejahtera39...jgn jadi melayu brahim katak...melayu jenis ni tunggu masa p/raya aje.

Satu lagi....baik punya baik ngan MCA...last sekali kena tipu dan diperkudakan MCA....duit rakyat tu oi....Kon Choy ngn bekas presiden mca tu. Presiden MCA yg baru ni CSL ni pulak rendah moral..kantoi masa tgh beromen..terang2 kawan umno ni macam sial...bangga pulak tu kawan ngan MCA...

DAP tak macam tulah Sejahtera39...kalau pikir, baik PAS berkawan dengan DAP daripada MCA sial ni...mca kutuk islam masa kat tenang...guna isu agama...masa ni engkau kat mana oi....bodoh macam papagomo lah engkau ni...otak sama darjat dengan papagomo. Bini lu pun bodoh macam engkau juga ke.

Aku rasa ngan babi dan mca je yang perlu disamak....

blueblack,  March 5, 2011 at 11:31 AM  

Ezam

buat apa lah kau tembak si khalid. dah nama dia pun gagap. cian dia.

ngabis kan beras sahaja.

baik kau simpan peluru kau tu buat pulun jubur anwar dengan azmin.

bior sembelit 2 bulan demo tu.

kakakikilalakawawawakawanasikawah

Njah March 5, 2011 at 11:42 AM  

Pangkah Barisan ke, pangkah Pas ke, dua-dua calon Melayu dan beragama Islam. Pangkah Pas Melayu kalah. Pangkah Barisan pun Melayu juga yang kalah. Yang menang adalah pemerahati di sekeliling kita DAP! Bila difikir-fikir bilalah orang Melayu ni hendak sedar dari mimpi dan buang perasaan dendam mendendam sesama bangsa. Kalau sama-sama mendirikan solat menghadap kebilat yang sama jadi apa masaalahnya. Cadangan saya, pilihlah kerajaan yang membangunkan negara, dan pemimpin kita beragama Islam dan Melayu

Ahli PKR Tulin,  March 5, 2011 at 12:00 PM  

CACAI La..Wahai PENCACAI MELAYU UMNONGOK...BN MENANG TETAP MENANG...
Tapi akhirnya....rakyat juga jadi mangsa...BARANG Gerenti Naik PUNYA lepas ni...

Wakkahkahkahahhhhhh

barangbaik,  March 5, 2011 at 12:34 PM  

Kalau ezam dan pak him barang reject BN, si Anwar juga barang riject Bn yg dijadikan ketua pulak. Maknanya bertapa hebatnta BN, barang rejectpun boleh di ambil jadi ketua...heheh....

tuan komrad March 5, 2011 at 12:47 PM  

wakakaaakkkkakakkkakaak

senotok??

wakakakakaakakakakaakaakka

pak brahim???

wakakakakakkkkakakakkkak

yg penting rakyat taw umngok memang kaki rasuah

waakakkkakaakkakakaakakak

kaki rendek

wakakkkakakakakakakak

kuat kencing

wakakkakakakkaakakakakakk

Al-JUBIRY,  March 5, 2011 at 12:51 PM  

punye lerr budu adam dan blue black nih! nak pula berkata pasal brg reject, tuuhh,kaki peliwat bos hidup mati ngko tubukan brg reject BN, cuma najis buangan ja. lagi lerr teruk PR gi sedut!!!
nak ckp pasal rasuah? apa brg beb adun lenggang tu kalu banding ngan al-juburi ngan tuan lim ko?
abis tanah melayu lim kjakan, abis hasil negara master juburi kjakan. nak bukti? cuba tanya bapak peliwat negara kesayangan ko tu, apa itu Aokam Perdana? Bangsat punya al-juburi nieh!!!

Anonymous,  March 5, 2011 at 12:56 PM  

ahli umno kah..ahli pas kah..ahli pkr kah..ahli dap kah semuanya manusia tidak akan terlepas dari rasuah, meliwat, berzina dgn bini orang, tipu duit rakyat berbilion-bilion rgt, hidup senang lenang ala maharaja dengan banglo besar harga 7juta rm di bkt segambut, hancurkan orang melayu di pulau pinang.

apa bezanya mereka semua , yang kata umno rasuah buat apa, semuanya rasuah . kalau kata orang itu ini rasuah tapi tak buat polis repot maknanya kamu bersubahat.

pkfz tu dia bukan tipu umno tapi tipu diri dia sendiri kalaulah tuduhan betul kerana belum bicara dan belum disalahkan.

setakap menuduh secara umum serupalah membuat fitnah.

kata paspispus islam tapi suka buat fitnah nak kuat politik dan cari undi.

baguslah cam tu. sesama melayu pun tak boleh berpelukan tetapi pilih kafir bangsat LKS , LKY ,LGE untuk berpelukan. undi punya psl macam2 cara dihalalkan.

Anonymous,  March 5, 2011 at 1:02 PM  

Ahli PKR Tulin :

Apa hang ingat kalau hamPAS menang di Merlimau dan Kerdau ni barang boleh turun harga ka .... sedangkan kat Kedah dan Kelantan pun harga naik ... jangan cakap saja tunjukkan yang hamPAS boleh turunkan harga kat dua negeri ni Apa yang Khalid Gagap boleh buat di Selangor .. harga barang makin turun ka kat Selangor ??? ... hamPAS janji yang bukan-bukan macam orang mabuk .....

aku lebih rela hidup zaman harga gula RM 2.00 daripada masa harga gula 45 sen. Aku rasa orang lain pun macam tu kecuali hang ...

sejahtera39 March 5, 2011 at 1:43 PM  

karpalsingkek kata langkah mayat aku klau nak tubuhkan negara islam.. xpelh dia tu kapir harbi.. yang peliknya apabila ada puak pas ni kata langkah mayat aku kalu sesiapa ingin menahan karpalsingkek... biar betui..

kerajaan BN tidak memilih bulu kepada sesapa saja yg melakukan kesalahan samada rasuahke/membunuhke/rogolke.. semua diberi peluang keadlian dimahkamah.. tp pas xperlu undang2 dunia/tak perlukan mahkamah terbuka beri tempoh satu malam sahaja semua kes selesai.. adam dosa kau tuahn dah ampon.. blue black kau pon sama selagi kau sokong pas.. hah hah hah
pas parti melayu tipu islam hah hah hah

tuan komrad March 5, 2011 at 2:12 PM  

wakakakakakaakkaakak

kes adun lenggeng tak nak cite keeeeeeee???

wakakakakakakakakkakkaka

baru 5 bulan jadi adun,dah pandai amik rasuah 2 ribu

wakakakakakakakakkakakakaka

lain kali amik la 2 juta ke

wakakakkakakakakakkakaka

200juta ke

wkaakakkakakakakakakkaka

ni sikit bebenor

wakakakakakakakakakakakakakakakak

nik ajis ada kena tangkap tak??

wakakakakakakakaka

nuar aljub?

wakakakakakakakakakakak

anak kit siang amik rasuah tak???

wakakakakakakakakakakkakakakaka

Anonymous,  March 5, 2011 at 4:34 PM  

Nampak sangat penipunya,Khalid Ibrahim tidak ada berceramah di Rumpun Makmur malam tadi.Yang ada sewaktu Ezam berceramah adalah ADUN Batu Cave(kalau tak silap).Yang sebenarnya yang ramai adalah disebelah Pakatan Rakyat.Yang mendengar ceramah Ezam adalah SB-SB dan dua tiga kerat UMNO/BN sahaja.Terus-terang tahap penceramah UMNO/BN adalah sesuai jual ubat kurap sahaja.Yang menghairankan mengapa Ibrahim Ali boleh ada di pentas penceramah UMNO/BN nampak sangat,tida tahu malu,sudah dibuang dari UMNO dan merayu bertanding guna lambang PAS kemudian tidak mengenang budi mula terhegeh-hegeh mengharapkan UMNO menerimanya semula.Buat malu sungguh.

Anonymous,  March 5, 2011 at 4:57 PM  

BABI NEGARA...sembang pun tak guna tahu menyondol je dan makan tahi sendiri..badan je besar otak letak kat tapak kaki..bodoh la lu orang..kah kah kah..sebab kena bodoh dgn pm botak tengah dan tpm sembab..kah kah kah kah kah bebal bebal..

Anonymous,  March 5, 2011 at 10:38 PM  

Blue Black & Komrad, dua-duanya fikiran tahap tadika aje, ibarat telur tak cukup masak...

Kesian betul betul kat dua ekor ni...
otak ade tapi tak guna...

tuan komrad March 5, 2011 at 10:55 PM  
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP