LIVE PRK KERDAU - Bekas Ketua Caw UMNO Kembali Masuk UMNO Setelah 3 Hari Di Dalam Sorga Janjian PAS

Saturday, March 5, 2011



Ketua cawangan UMNO Felda Jengka 25 Muzamil Bin Mualip umur 51 tahun yang di laporkan Keluar pati UMNO 3 hari yang lalu dan menyertai UMNO kini telah kembali semula ke Pangkuan UMNO hasil dari kesedaran dirinya yang di nasihatkan oleh Dato Seri Ismail Sabri Majlis Tertinggi UMNO Malaysia dan juga rakan rakan UMNO nya dari seluruh Malaysia.

Dalam sidang media di Sek Berasrama Penuh Intergrasi Temerloh beliau menyifatkan keluarnya beliau dari UMNO 3 hari yang lalu akibat dari ketidak puashatian dengan Bantuan yang sepatutnya Di terima Anaknya yang Kurang Upaya.


Masaalah tersebut akhirnya di selesaikan UMNO dan beliau juga mengakui bahawa tidak ada mana mana parti yang boleh memperjuangkan Orang Melayu selain daripada UMNO dan Barisan Nasional.


Beliau juga turut mengulas mengenai dakwaan kononya beliau membawa 11 orang lagi AJK Umno cawangan Felda Jengka 25 keluar parti yang di war warkan oleh media Pembangkang. Beliau menyatakan Tidak ada seorang pun 3 hari lepas keluar UMNO selain dari dirinya. Ini semua di perbesar besarkan oleh media pembangkang bagi menokok tambah cerita yang ada.


Beliau juga mengesa kepada Pengundi di Dun Kerdau untuk mengundi Barisan Nasional esok bagi memastikan Kebajikan rakyat terpelihara!



Syukur lah kalau dah balik ke pangkal Jalan! Nampak sangat Sorga yang di janjikan PAS tak laku!!! Hahahaha

20 comments:

Anonymous,  March 5, 2011 at 12:45 PM  

inilah contoh kualiti ahli umngok. Tak ada stand..tak ada pendirian dlm politik. asal jadi wang, di situlah ada ahli umngok. Halal haram tak jadi hal. Tengok muka pun tahu dah, jadi tak heranlah kalau itu yg dikatakan umngok.

anak ketua cawangan March 5, 2011 at 12:53 PM  

come on laaa... aku pun sokong umno gak.. bila tak puas ati tak dapat perhatian terus lompat parti.. bila dah dapat perhatian masok umno balik.. bloody hell la hoi..ape benda orang macam ni?? Dia bukan ahli biasa.. dia ketua.. atau dlm bahase ompotih LEADER.. ketua mesti ada tanggungjawab.. kena bermati matian pertahankan maruah dan ahli dibawah naungannya.. dan wajib pertahankan maruah parti.. Ini secara tak langsung menimbulkan persepsi yg tak baik.. org keliling akan cakap org atasan bayar duit suruh masok balik umno.. ini secara langsung menjejaskan nama baik parti.. even cerita bayar duit tak benar.. So bagi aku tak perlu bagi perhatian kat ketua mcm nie.. dia nie boleh jadi LALANG bila2 masa..bagi aku DIA KETUA UMNO YG GAGAL.. korang nak bantai aku bantailahhh.. ingat kata Tun Mahathir.. melayu mudah lupa..

Anonymous,  March 5, 2011 at 12:56 PM  

jika asal ada wang ada umngok..adakah ini bermakna umngok yang sorang ni masuk PAS pasal ada wan?

Anonymous,  March 5, 2011 at 1:09 PM  

dia cuma merajuk.. mcm anak merajuk ngn bapak..

Anonymous,  March 5, 2011 at 1:27 PM  

bahlul PAS (PIS) tak boleh keluar parti cap putih bulat pasal takut cerai talak tiga kat bini. kekekekeke.
Nabi tak penah suruh buat macam tu. Ini la terernya lebai katipang payong ni.

Anonymous,  March 5, 2011 at 1:31 PM  

Pengikut PAS ni sebenarnya boleh dipanggil penganut sebab diorang lebih taksub pada parti daripada agama. Ramai penganut agama PAS ni kaki betina, enjoy kat sempadan tapi lagak macam lahir kat Mekah.Penganut PAS ni jenis bangsa tak da otak ni. diorang ni la Zombie Kampung Pisang.

Anonymous,  March 5, 2011 at 1:31 PM  

Confirm la tu pas bukan pembela agama bangsa negara.umno jugak pilihan.

anak ketua cawangan March 5, 2011 at 1:32 PM  

Nie bukan masa nak merajuk2 lagi dah.. Dengar2 p/raya bila2 masa.. NIe masa nak kerja keras tarik pengundi.. naik kan imej umno.. Rasa2 nak merajok, malas, asyik tak puas hati je, TOLONG lepaskan jawatan.. Ada lagi yg berkaliber kat luar tu..

Anonymous,  March 5, 2011 at 1:59 PM  

Muzamil Bin Mualip,

SILA KELUAR DARI MANA2 PARTI POLITIK. LALANG !

Anonymous,  March 5, 2011 at 2:03 PM  

Otak pemimpin Pas macam Bulan ja. kalau tengok betul-betul lambang Pas tu bulat ja umpama angka kosong. Jadi takda salah nya kalau kita kata semua pemimpin Pas semuanya kosong dan takda otak yang normal.

tuan komrad March 5, 2011 at 2:04 PM  

wakakakakakakakakakakakka

dari pas pegi umngok

wakakakakakakakakakkaka

tujuan melompat sebab merajuk

wakakakakakakakaakak

bn tak heran lah..sebab bleh sogok

wakakakakaakakakakakka

duit punya pasal...talak 3 pon masih bleh rujuk

wakakakakakakaakakakakakakakakaaak

pantun dari gua...

wakakakakakakakakakakakkakaka

ni ke taraf pemimpin babi negara?????

wakaakakakakakakakakakakkaka

sebab tu ramai geng2 katak dlm pr

tebiat kaki ada spring

wakakakakaakakakakakakkakakak

blogenstarz March 5, 2011 at 2:06 PM  

Syurga yang dijanjikan PAS adalah syurga "pondok pondok"

Anonymous,  March 5, 2011 at 2:15 PM  

lain kali umno penuhi apa yang ditutut ahli..dah kena ugut skit je..sasau gile jadinya...
masuk pas apa ada...
mana ada duit...asyik2 hal agama..agama..agama..
kite nak duit..duit..duit..

Anonymous,  March 5, 2011 at 2:16 PM  

BN tak perlukan pemimpin spt lalang ...... jadi lepas PRK ni.. eloklah letak jawatan.

tuan komrad March 5, 2011 at 2:19 PM  

wakakakkakakakakaka

ntah..masuk pas per ada

wakakakakakakakakkkakakak

asyik serban serban serban jeee

wakakakkaakakakkakkak

org nak joget2

wakkakakaakakkakakkakak

nak nyanyi karaoke

wakakakakakkaakakakakakakka

nak merendek

waakkakakaakakakakakakkakak

bleh amik rasuah,main pakau,songlap rumah pprt

wakakaakakakakakakakakaak

masuk umngok baru bleh masuk syurga

wakakakakakakakakakakk

wangi jeeeeee

wakakakakakakakaakakkaakak

Hashim,  March 5, 2011 at 2:34 PM  

Kesian aku dgn Melayu UMNO ni....bodoh tahap maksima.

MCA kuda UMNO dapat berbillion....Mamat ni dpt 2 rengit terus lompat parti......Melayu UMNO lebih teruk dari pariah....

Anonymous,  March 5, 2011 at 3:00 PM  

ish ish ish
gomo gomo
apa pun tahniah la ye...
orang mcm ni pun ada ke...

sejahtera39 March 5, 2011 at 3:09 PM  

apa tak merajuk orang tua ni...
dia yang berjuang untuk rakyat tapi projek buat hospital temerloh dapat kat calon pas, marahlah dia...

orang tua ni patutnya tak payahlah nak buat perangai kerana takut nanti orang kata dah buang tabiat ke org tua ni... tebiat nak mati ke apa...
sekejap sana sekejap sini... DS ismail sabri janganlh mudah terpedaya dengan manusia bersifat lalang ni... biarlah dia pergi dengan aman.. sbb dah tua2 ni mungkin dia nak minta tiket kesyurga seperti yang dijanjikan olh pas...

Panglima7 March 6, 2011 at 10:21 AM  

inilah orang UMNO paling brengsekk...masuk UMNO kerana WANG. UMNO pun beri wang untuk merasuah mereka agar kekal di dalam UMNO...HAHAHHAAHAA UMNO memang Rasuah. Dalam ISlam Rasuah itu Haram...Seperti memerangi Allah dan Rasul. Itu pasal undi UMNO HARAM.

Anonymous,  March 6, 2011 at 10:47 AM  

menate ni asal dari UMNO..memang xpelik pun masuk mana2 parti... xdop pronsip..ni mesti sebab nok duit

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP